The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
#1
Volgende week 2 500 toernooien, Dubai en Acapulco.
In Acapulco treedt gewoon hetzelfde zooitje aan + Monfils :roll:

Tournament Name: ABIERTO MEXICANO TELCEL
Location: ACAPULCO, MEXICO
Dates: FEBRUARY 23–28, 2009 (SATURDAY FINAL)
Prize Money: US $1,226,500

1 Nalbandian, David ARG 11
2 Monfils, Gael FRA 13
3 Almagro, Nicolas ESP 18
4 Robredo, Tommy ESP 22
5 Moya, Carlos ESP 41
6 Montanes, Albert ESP 42
7 Acasuso, Jose ARG 45
8 Monaco, Juan ARG 49
9 Granollers, Marcel ESP 50
10 Schwank, Eduardo ARG 54
11 Ferrero, Juan Carlos ESP 65
12 Calleri, Agustin ARG 66
13 Hernandez, Oscar ESP 67
14 Vassallo Arguello, Martin ARG 69
15 Devilder, Nicolas FRA 70
16 Starace, Potito ITA 71
17 Navarro, Ivan ESP 72
18 Junqueira, Diego ARG 76
19 Lapentti, Nicolas ECU 86
20 Fognini, Fabio ITA 87
21 Bellucci, Thomaz BRA 89
22 Gimeno-Traver, Daniel ESP 90
23 Andujar, Pablo ESP 98
24 Martin, Alberto ESP 99
25 (SE)
26 (Q)
27 (Q)
28 (Q)
29 (Q)
30 (WC) Chela, Juan Ignacio ARG
31 (WC) Echagaray, Bruno MEX
32 (WC) González, Santiago MEX

In Dubai zoals altijd een sterk veld, 500 waardig. Eigenlijk beter dat Federer en Nadal afzeggen, anders hoef je hier gewoon helemaal niemand te kopen volgende week. Ruim 1 mio $ extra prijzengeld hier.

Tournament Name: BARCLAYS DUBAI TENNIS CHAMPIONSHIPS
Location: DUBAI, UNITED ARAB EMIRATES
Dates: 23 FEBRUARY–1 MARCH, 2009 (SATURDAY FINAL)
Prize Money: US $2,233,000

1 Nadal, Rafael ESP 1
OUT Federer, Roger SUI 2
3 Djokovic, Novak SRB 3
4 Murray, Andy GBR 4
5 Davydenko, Nikolay RUS 5
6 Simon, Gilles FRA 7
7 Roddick, Andy USA 8
8 Ferrer, David ESP 12
9 Verdasco, Fernando ESP 15
10 Andreev, Igor RUS 19
11 Cilic, Marin CRO 20
12 Gasquet, Richard FRA 25
13 Karlovic, Ivo CRO 26
14 Lopez, Feliciano ESP 28
15 Tursunov, Dmitry RUS 30
16 Schuettler, Rainer GER 31
17 Melzer, Jurgen AUT 32
18 Kohlschreiber, Philipp GER 33
19 Bolelli, Simone ITA 38
20 Youzhny, Mikhail RUS 39
21 Hanescu, Victor ROU 44
22 Tipsarevic, Janko SRB 46
23 Benneteau, Julien FRA 48
24 Troicki, Viktor SRB 53
25 (SE)
26 (Q)
27 (Q)
28 (Q)
29 (Q)
30 (WC)
31 (WC)
32 (WC)

Alternates
IN Ljubicic, Ivan CRO 55

Wie begrijpt Andreev nog? Vorige week in Rotterdam, deze week naar Memphis, en volgende week naar Dubai. Hij wil per se in 500 toernooien spelen?

In Delray Beach is de spoeling helemaal dun, Roddick, Del Potro, Blake, Soderling en Stepanek nemen rust volgende week.
Reply
#2
Het is inderdaad vrij suf dat ze Acapulco 500 hebben gemaakt, aangezien het precies hetzelfde veld is zoals in BA, zoals altijd.
Waarschijnlijk moest er eentje van de Zuid-Amerikaanse swing 500 worden en ging het tussen Acapulco en Buenos Aires. Maar dan zou ik toch eerder de laatste doen, ipv nu in de laatste week voor de voorjaars HC-toernooien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Waarom die Saturday finals? is de week erop IW al ofzo?
Reply
#4
Eerst nog Davis Cup, dus ik snap het ook niet zo goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Acapulco is inderdaad niet meer dan BA. Belachelijk dat de SA clay swing inteelt gemeenschap hier na hun 4 weken tennis in je moerstaal nog eens 500-300-etc punten mag verdelen.
Reply
#6
Hup Vassallo. :-({|=
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#7
Moet ik dan weer Robredo nemen of zal hij dan echt moe zijn. :-"
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#8
kuiper Wrote:Moet ik dan weer Robredo nemen of zal hij dan echt moe zijn. :-"

Ik zou als ik jou was robredo, vassallo, benneteau en schwank sowieso nemen :wink:

En dan is het budget op :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Wel weer jammer, want iedereen gaat daar waarsch Acapulco opkopen, en dan krijg je weer vrij weinig verschillen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Tsja, maar ook wel logisch. Met de huidige verschillen tussen de toernooien ben je wel gek als je (veel) geld in Dubai investeert. Acapulco moet je 2/3/4 SF gasten hebben, dan zit je al redelijk safe.
Reply
#11
Ad Wim Wrote:Wel weer jammer, want iedereen gaat daar waarsch Acapulco opkopen, en dan krijg je weer vrij weinig verschillen...

zie andere topic
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Heb het al eerder aangegeven, dat budget is imo te hoog.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#13
Vind ik ook wel, hoewel ik in deze weken denk dat je eerder minder dan meer verschillen krijgt als je het budget verlaagt.
Reply
#14
dat kun je je idd afvragen. je hebt altijd een aantal zekerheidjes, hoe kleiner het budget, hoe groter het % budget dat op gaat aan die zekerheidjes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Klopt, nu heb ik Vassallo. Die had ik met een kleiner budget niet gehad. Alhoewel. Notworthy
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#16
Dat is waar, maar toch ben ik het wel met Tripple eens.
Afgelopen week had ik ook gewoon echt geld over, had iedereen die ik wilde hebben, en dan neem je maar wat mensen extra. Ik was echt verbaasd dat er nog steeds geld over was, en ik heb best dure spelers genomen.
Reply
#17
Ik heb deze week 12 spelers, vorig jaar had ik er in zulke weken meestal 16-18. Voor 2 toernooien had ik zelfs helemaal geen budget meer.

_Tampie Wrote:In Delray Beach is de spoeling helemaal dun, Roddick, Del Potro, Blake, Soderling en Stepanek nemen rust volgende week.
Roddick staat er gewoon bij in Dubai.
Reply
#18
Roddick, Davy en Verdasco inmiddels ook out in Dubai...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Verdasco? Die mag helemaal niet klagen.. blessure of moet ie NOG MEER rust hebben?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#20
Roddick gaat 'uit protest' niet vanwege dat gedoe met Peer:

http://www.nu.nl/sport/1921333/roddick-u...dubai.html

Sinds wanneer is hij zo politiek correct geworden? Niet zo zeiken, gewoon spelen.
Reply
#21
Weet niet of dat de werkelijke reden is. Het is natuurlijk ook idioot om heen en weer te vliegen, dat zei ik vorig jaar ook al. Maar goed, toen won ie wel het toernooi...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Huta Galung exit in R1 van de Q. 3 sets tegen Korolev, geen schande.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Erg zonde idd, stond zelfs een break voor in 2e set maar raakte daarna niets meer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#24
Effe wat anders : reeal madrid-betis 6-1 bij rust hahahaha. Rus heeft overigens prima gewonnn in Acapulco
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#25
Huntelaar 2x! =D>

(Barca 1-2 achter, met man minder en 10min te gaan)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#26
Wordt weer spannend daar! Volgende week Atletico-Barca - forza Real ! (behalve woensdag). Loting in Delray Beach is er inmiddels ook. Wat een baggerveld
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#27
De loting van Acapulco hebben we pas morgenochtend Sad Nja dan maar als de sodemieter die loting erin knallen en dan kan de DB weer open.
Reply
#28
Wtf, is die loting nog steeds niet bekend?!
Reply
#29
Nee dat is al jaren hetzelfde euvel. Die komt de komende uren nog niet hoor...
Reply
#30
http://www.atpworldtour.com/tennis/en/co...07/mds.pdf
Reply


Forum Jump: