The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
#31
Haha WTF en dit jaar komen ze een keer sneller dan andere jaren, thnx Andre
Reply
#32
Thx André. Typisch dat ik via een andere link van de ATP site steeds het schema van vorig jaar kreeg.
Reply
#33
Ik kwam er op de atp-site via Results>Draws
Reply
#34
Ik zei toch ook al eerder dat ie vanavond om 2130 uur zou komen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Ad Wim Wrote:Ik zei toch ook al eerder dat ie vanavond om 2130 uur zou komen?
=D>
Reply
#36
En wederom een nuttige, onbegrijpelijke en ambigue post van Kolemans...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Waar heb je dat gezegd Ad? En hoe wist je dat? Want vorig jaar was het echt midden in de nacht, jaar ervoor ook. Op MTF wisten ze de tijd ook niet, dus enlighten me, waar had je die tijd vandaan? (die ook nog eens niet klopte Wink)
Reply
#38
Jawel, op MTF stond ergens 2130 CET en dat heb ik ook ergens op het FTM-forum gezegd vanochtend...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Hmm ok, nou dan heb ik dat op MTF gemist, maar vaak klopt het ook niet wat men daar zegt. Heb vanmiddag (met veel plezier overigens Wink) het Acapulco topic van vorig jaar nog eens doorgelezen, vandaar dat ik daar zag dat we hetzelfde gezeik met de loting hadden.
Reply
#40
Dit stond er al sinds gisteravond:

Quote:According to the official site the draw ceremony is on Sunday at 14:30 (21:30 CET).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Ok gemist dus, en eerder dan andere jaren.
Reply
#42
Volgens mij was die draw er wel altijd rond die tijd, maar kwam die niet altijd even snel online. Althans, zoiets las ik ergens in die wirwar die MTF heet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Ad Wim Wrote:En wederom een nuttige, onbegrijpelijke en ambigue post van Kolemans...
Nu is het de beurt aan Kooltje om door Ad Wim beoordeeld te worden.
Reply
#44
Er is in dit, en in jouw, geval inderdaad totaal geen aanleiding voor :roll:

En in beide gevallen begin ik ook echt met oordelen/provoceren :crazy:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Jongens, naai elkaar toch niet zo op joh. Wink
Reply
#46
idd :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Cilic verliest de 1e set met 6-2 van Tipsarevic. :roll:
Hij is toch wel een potentiele kandidaat om in je team te hebben. Fijn dat zo'n wedstrijd nu al gespeeld wordt.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#48
Ik had Karlovic en Cilic op zeker genomen. Nu twijfel ik weer ff..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#49
Karlo niet, maar Cilic wel denk ik.
Ik heb het idee dat het niet van die geweldig grote teams worden vanavond. Of je moet de gok aadurven om grote jongens weg te laten.
Het wordt weer fijn puzzelen vanavond. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#50
Cilic gaat de 2e set tiebreak pakken. Dan zal hij hem nu toch wel pakken denk ik zo.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#51
Cilic beukt door! Meteen de break! Als dit geen 100% wordt onder de deelnemers..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#52
Wellicht wel een derde ronde tegen Djoko natuurlijk. En 90 punten is toch wel te weinig voor Cilic.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#53
Overdune Wrote:Jongens, naai elkaar toch niet zo op joh. Wink
Mijn idee.
Maar Ad Wim schijnt iets tegen mijn posts te hebben, daarom ben ik benieuwd waarop dat gebaseerd is.
Reply
#54
Cilic heeft in de eerste 2 sets echt niks gepresteerd. Nu moet je toch nog gaan twijfelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
100%? :roll:

Ik denk wel dat ik hem neem, maar totaal niet overtuigend tegen een dramatische Tipsa en Djoko lijkt me sowieso exit, als het Benneteau al niet is.

Karlo ga ik denk ik wel nemen ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Ja ik zou niet weten waarom niet. Laatste toernooi dat hij speelde won die. Jij doet nu net of Benneteau zo goed is .. Undecided

Wat heeft iedereen toch met die kerel.. :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#57
Maar is 90 punten genoeg voor dat geld? En Benneteau is natuurlijk een stuk beter in vorm dan Tipsa, die dit al had kunnen winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Cilic moet even een potje ritme opdoen. Hij staat er wel als het moeilijker wordt. Maar waar spreken we over. Jij neemt hem ook. Jij weet ook dat Djoko nog niet in topvorm is.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#59
Wat Karlo nu doet tegen fucking Chiudinelli is ook niet best trouwens..
Reply
#60
mijn eerste teammaatje van de week is bekend..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: