The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
#61
De tegenstander van Chiudinelli in de volgende ronde?
Reply
#62
Benneteau natuurlijk
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#63
Mijn scorebord ligt er hier uit, weet iemand hoe het met Karlo gaat?
Reply
#64
Haggie Wrote:Cilic moet even een potje ritme opdoen. Hij staat er wel als het moeilijker wordt. Maar waar spreken we over. Jij neemt hem ook. Jij weet ook dat Djoko nog niet in topvorm is.
Ik weet het echt nog niet. Zagreb was natuurlijk ook wel indoor, daar is Cilic beter dan outdoor denk ik. En laten we nu niet net doen of Cilic ineens zomaar iedereen wegtikt, inclusief Djokovic, die dus vorige week wel vrij goed was maar een Tsonga in bloedvorm tegen kwam.

En de vraag is dus of 90 punten al rendabel is voor Cilic. Misschien wel, want voor de rest is het ook maar lastig deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Mijn scorebord doet ook niets meer helaas. Ik neem Cilic niet denk ik, zo slecht tegen Tipsa ](*,)
Reply
#66
Karlo verliest. cry
Reply
#67
Wel of geen Murray wordt denk ik de grote vraag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Wel of wel koning Ivan, is natuurlijk duidelijk Notworthy
Reply
#69
Ad Wim Wrote:Wel of geen Murray wordt denk ik de grote vraag...

1. Niet voor mij
2. Wel voor Buurs & co
3. Buurs loopt 200 punten uit
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#70
Die snap ik niet.

Maar ik denk dat vrijwel iedereen de winnaars van vandaag gaat nemen, muv Murray dan misschien. Dat maakt het al wat minder interessant dan vorige week. Toen was er in de grote toernooien nog niks bekend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Check Rotterdam
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#72
Nou inderdaad, en ik neem zeker niet alle winnaars van vandaag. Baal wel van Ivan, want die had ik anders ook wel gehad. Maargoed, dat hoort erbij.
Reply
#73
Maar zijn dat drie verschillende opties? Want dan klopt het niet.

Of zijn het de dingen die gaan gebeuren?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Dat gebeurt zo :wink:

Ik kan voor 7000+ wel 300 punten bij elkaar versieren, maar Murray mag alleen het toernooi niet winnen zoals in Rotterdam.
Buurs neemt Murray, ik niet. Murray wint en Buurs loopt 200 punten uit.





Ljubicic - Ferrer 6-3 Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#75
Aha, zo. Maar ik vind Dubai nu minder sterk bezet dan Rotterdam en Dubai is outdoor waar Murray beter is. En ik zie wederom niemand die hem uit de finale houdt. En ik schat Djoko, Cilic en Simon ook lager in dan Nadal, al was die natuurlijk niet fit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Als je slim bent, Haggie, dan neem je ook Andy :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
buurs Wrote:Als je slim bent, Haggie, dan neem je ook Andy :wink:


Dan;

1. komt hij niet opdagen
2. geeft hij op
3. verliest hij van gasquet
4. verliest hij in de finale
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
Als ik hem ook kies?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
Lol, dat heb ik dus ook, dat gevoel :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Ik neem hem ook en ik heb altijd geluk, dus komt goed :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
Hier heb je geen geluk voor nodig, hier is ie gewoon topfavoriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
mindlight Wrote:Nou inderdaad, en ik neem zeker niet alle winnaars van vandaag. Baal wel van Ivan, want die had ik anders ook wel gehad. Maargoed, dat hoort erbij.

Nog steeds balen? Smile
Reply
#83
Zeker! Wink
Reply
#84
Simon :-({|= :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#85
Slecht zeg van Ljubicic, eerlijk is eerlijk, hier kom ik heel goed weg want had hem zeker gehad.
Reply
#86
ML-week :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#87
Dat is vaak het geval tot maandagavond 21:59 :8:
Reply
#88
Ad Wim Wrote:Die snap ik niet.

Maar ik denk dat vrijwel iedereen de winnaars van vandaag gaat nemen, muv Murray dan misschien. Dat maakt het al wat minder interessant dan vorige week. Toen was er in de grote toernooien nog niks bekend.

Neem jij Ferrer ook dan????
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#89
tuurlijk!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
jij niet?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: