The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO DH - Ajax
#1
Wie spelen er in de spits bij Ajax? Wie spelen er uberhaupt?
Geen Cvitaniets, Suarez, Gabri en Vertongen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#2
Sno Undecided
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#3
denk dat de kans aanwezig ivs dat Budul zal spelen, maar hij zou ook zomaar Urby in de spits kunnen zetten, verwacht dat Aissati in de basis staat en achterin misschien weer eens ruimte voor Silva? Middenveld zal Anita starten denk ik, ben heel benieuwd, want vind hem erg sterk invallen dit seizoen
The great old Ludwig von...
Reply
#4
Leonardo-Sulejmani-Urby is toch een logische voorhoede? En dan heb je Kennedy en Aissati evt. nog.. meer dan voldoende om van ADO te winnen lijkt me.
Reply
#5
Urby heeft nog steeds last van zijn nek en denkt niet te gaan spelen. Kennedy in de basis
Reply
#6
Vermeer
Wiel, Wielaert, Oleguer, Vermaelen
Enoh, Lindgren
Aissati
Kennedy, Sulejmani, Leonardo

Dat wordt m dus? Heeft ADO nog steeds geen kans tegen denk ik.
Reply
#7
ik betwijfel of sulehmani in de spits gaat staan, ik denk eerder dat bodul in de spits staat en kennedy op de bank zit Of Aissati op de bank en Sulejmani voor t eerst dit seizoen op zijn favoriete positie
The great old Ludwig von...
Reply
#8
[quote="Hoef"]Urby heeft nog steeds last van zijn nek en denkt niet te gaan spelen. Kennedy in de basis[/quote]

Hoe kom je daarbij?
Ik heb een droom.
Reply
#9
EJR Wrote:Wie spelen er in de spits bij Ajax? Wie spelen er uberhaupt?
Geen Cvitaniets, Suarez, Gabri en Vertongen.

Wat is'ter trouwens met die Cvitanich aan de hand?
Ivm CvhJ is dat een optie voor mij, maar ik zie nergens iets over een blessure.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
hij was een tijd geleden iig geblesseerd uitgevallen
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Maar heeft alweer 45 minuten meegedaan met Jong Ajax tegen (ik geloof) Rijnsburgse Boys.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
Mukkus Wrote:Maar heeft alweer 45 minuten meegedaan met Jong Ajax tegen (ik geloof) Rijnsburgse Boys.
Terugslag etc, afgelopen maandag ook niet meegedaan....
Reply
#13
Niet zo spraakzaam was Kennedy Bakircioglu, hij liep met zijn hoofd naar beneden gebogen het trainingsveld af, ik vroeg hem wat er aan de hand was. Hij zei precies één woord en wees naar zijn lies, "injury". Hij keek niet eens op en was duidelijk niet happy.
The great old Ludwig von...
Reply
#14
Sjaak Wrote:Hoe kom je daarbij?

Ajax Netwerk

In Sportweek laat Urby Emanuelson weten dat zijn nekklachten dusdanig zijn dat hij eigenlijk nu rust moet nemen. "Ik word er gek van. Hij is al zo vaak los gemasseerd. Maar nu trok de pijn zelfs door naar mijn schouderbladen en rug. Ik denk dat ik even rust moet hebben en er goed naar moet laten kijken. Ik heb de afgelopen weken toch weer twee keer gespeeld. Daar is best wat discussie over geweest. De trainer wil graag dat ik speel. Ik heb pijnstillers genomen, maar die hielpen niet."
Reply
#15
[quote="gittermasterhij liep met zijn hoofd naar beneden gebogen het trainingsveld af[/quote]

die krijgt ook nekklachten!
Reply
#16
gittermaster Wrote:bodul
ok, die neem ik :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#17
Wetzel wil dat zijn spelers, ongeacht het resultaat, een erehaag voor Ajax maken na afloop. Dit om de fans te laten zien dat al dat hatelijke gedrag nergens nodig voor is.

Ik vind dit echt pure onzin! Als je na afloop een handje geeft lijkt mij dat meer dan voldoende.
Ben benieuwd hoe dit bij de fans zal vallen.

@EJR: vanmiddag dus wel klappen als Ajax het veld verlaat he !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
Bumme Wrote:@EJR: vanmiddag dus wel klappen als Ajax het veld verlaat he !

Eigenlijk zou EJR samen met de andere ADO-fans een erehaag moeten vormen voor de Ajax-supporters, die na de wedstrijd de bus instappen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:@EJR: vanmiddag dus wel klappen als Ajax het veld verlaat he !

Eigenlijk zou EJR samen met de andere ADO-fans een erehaag moeten vormen voor de Ajax-supporters, die na de wedstrijd de bus instappen....

..... die zijn er ook dit jaar helaas niet bij...................
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#20
Behalve een stuk of 100 op de eretribune :wink: !

hele nacht regen al hier, veld zal dus wel optimaal kut zijn ( was al dramatisch slecht ).
Ajax ---> mooi weer voetbal , ik zie het somber in ineens :wink:
Reply
#21
Heb vannacht niet kunnen slapen van de spanning en heb daardoor idd ook de regen gehoord. Ben benieuwd wat voor wedstrijd het wordt.
De 100 verdwaalde 020-ers zijn welkom hoor, dat zijn als het goed is gewone supporters. En die erehaag die komt er never nooit niet.

Zo om 11 uur richting stadion voor een lekker bakkie koffie met een echte Enkhuizer Jodekoek. Tongue
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#22
EJR Wrote:Heb vannacht niet kunnen slapen van de spanning en heb daardoor idd ook de regen gehoord. Ben benieuwd wat voor wedstrijd het wordt.
De 100 verdwaalde 020-ers zijn welkom hoor, dat zijn als het goed is gewone supporters. En die erehaag die komt er never nooit niet.

Zo om 11 uur richting stadion voor een lekker bakkie koffie met een echte Enkhuizer Jodekoek. Tongue

Normale mensen, zoals de meeste supporters.
Doorgaans zitten ze wel in het uitvak, maar omdat dat vandaag niet kon en je bij ADO vrij makkelijk op die hoofdtribune komt....
Reply
#23
Nog steeds noel - noel. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#24
Dat denk je maar...
May The Schwartz Be With You
Reply
#25
1-1, Verhoek en Wielaert
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#26
Berend Botje Wrote:Dat denk je maar...

Nou, eun - eun dan.... =D>

Il gioco è rifinito!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#27
Op en top scheit-wedstrijd zeg.... Niet om aan te gluren!
Reply
#28
Fabian Wrote:Op en top scheit-wedstrijd zeg.... Niet om aan te gluren!

Grappig dat je dat zegt. Op TT staat ook "matig duel", terwijl het voor de 14.000 hagenaars een spannende wedstrijd was. ADO speelde kort en scherp en haalde daarmee het voetbal uit Ajax. De ADO defense stond gewoon goed. Het is dat ADO nog steeds de stootkracht ontbreekt om de een van de vele fouten van Vermeer af te straffen. Kuipers floot goed de eerste helft, behalve dat ene moment waar Soltani werd teruggetrokken. Zuivere pingel. In de tweede helft was Kuipers volledig de kluts kwijt, waarbij Sno na z'n 8e ovetreding gespaard bleef van z'n 2e kaart. Direct na z'n laatste (gele) overtreding werd ie ook gewisseld. Ook werd Leo gespaard die tot 4x toe met gestrekt been inkwam en niet werd geboekt. Na de gelukkige 1-0 (fout Zwinkels) kwam ADO goed terug en daarna drong ADO meer aan, maar was de kansenverhouding gelijk.

Jammer dat de media of neuzenforummers een slecht duel van Ajax altijd afschilderen als een matig of 'scheit' duel als Ajax slecht speelt. Vanmiddag een lekkere pot voetbal gezien, met 2 fanatieke ploegen, mooi weer, een goed veld en slechts 2 verdwaalde Ajax-uitsupporters (waar waren die andere 98?).
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#29
wat een matige wedstrijd zeg... echt een 'scheit' wedstrijd
The great old Ludwig von...
Reply
#30
EJR Wrote:
Fabian Wrote:Op en top scheit-wedstrijd zeg.... Niet om aan te gluren!

Grappig dat je dat zegt. Op TT staat ook "matig duel", terwijl het voor de 14.000 hagenaars een spannende wedstrijd was. ADO speelde kort en scherp en haalde daarmee het voetbal uit Ajax. De ADO defense stond gewoon goed. Het is dat ADO nog steeds de stootkracht ontbreekt om de een van de vele fouten van Vermeer af te straffen. Kuipers floot goed de eerste helft, behalve dat ene moment waar Soltani werd teruggetrokken. Zuivere pingel. In de tweede helft was Kuipers volledig de kluts kwijt, waarbij Sno na z'n 8e ovetreding gespaard bleef van z'n 2e kaart. Direct na z'n laatste (gele) overtreding werd ie ook gewisseld. Ook werd Leo gespaard die tot 4x toe met gestrekt been inkwam en niet werd geboekt. Na de gelukkige 1-0 (fout Zwinkels) kwam ADO goed terug en daarna drong ADO meer aan, maar was de kansenverhouding gelijk.

Jammer dat de media of neuzenforummers een slecht duel van Ajax altijd afschilderen als een matig of 'scheit' duel als Ajax slecht speelt. Vanmiddag een lekkere pot voetbal gezien, met 2 fanatieke ploegen, mooi weer, een goed veld en slechts 2 verdwaalde Ajax-uitsupporters (waar waren die andere 98?).

Wat een gekleurd gelul...
Ado kan echt helemaal niets en creert dus ook niets, Ajax kon vandaag misschien wel nog minder, en creerde dus nog minder ( kan het? Undecided ).
Pingel me reet, Soltani pakt Wiel beet en andersom, volgens mij kan EJR beter op hockey, no-contact.... Sjeese!
Sno had wel een 2e gele kunnen krijgen ja in de 2e helft, vastpakken op de middenlijn ongeveer, het was of rood of wisselen, maar ik wil hem echt nooit meer in Ajax 1 zien staan.... Wat een pannekoek is dat!

Leuk trouwens dat het ASO publiek het eigen cluppie zo lekker aanmoedigt ipv joden dit en dat.... Hulde!
Ballengooien kunnen jullie wel, en dan gaan fluiten als Kuipers 1 keer door laat spelen en affluit als ADO de bal had, wat een zielepootjes van midden nerd zeg!

Ik heb vandaag een rustig dagje gehad, maar alle wedstrijden waren abominabel kut.
Reply


Forum Jump: