Threads: 131
Taylor Dent, a former top 30 ranked star who also has recovered from a career-threatening injury, leads a group of American men that received wildcards into the main draw. He recently returned to the ATP World Tour after recovering from back surgery and won his first match in almost two years at Brisbane in January. John Isner, one of the tallest men on tour at 6ââ¬â¢9ââ¬Â, has steadily improved since his All-American career at the University of Georgia and reached the quarterfinals at Auckland earlier this year. Wayne Odesnik and Ryan Sweeting both have continued to improve their world ranking and have USTA Challenger victories at Carson and Dallas respectively. In addition to the Americans, Kevin Anderson of South Africa, who won the first tournament of his career last year in Las Vegas, was also granted a wildcard.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 67
=D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 97
En de deadline ligt dus op aanstaande donderdag om 20 uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 328
Yep terwijl ze 1900 uur beginnen. Maakt verder niet uit hoor...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Althans Sport 1 begint dagelijks om 1900 uur (vanaf zaterdag). Ik zie nu op hun site 11.00 staan + 9 uur tijdverschil is 2000 uur. Wel raar : de vorige jaren begon men altijd om 10.00 locale tijd.
Misschien een uur voorbeschouwing en samenvattingen van de vorige dag?
Check dit: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.bnpparibasopen.org/1/home/">http://www.bnpparibasopen.org/1/home/</a><!-- m -->
Linksboven staat de huidige tijd daar: 00:50 uur nu, dus 9 uur vroeger dan hier.
En hier staat dat ze dagelijks om 11 uur beginnen: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.bnpparibasopen.org/3/players/schedule/default.asp">http://www.bnpparibasopen.org/3/players ... efault.asp</a><!-- m -->
Dat vind ik betrouwbaarder dan Sport1.
Alleen vandaag en morgen beginnen ze op de outside courts om 10 uur. En dat klopt wel, want op het schema van vandaag beginnen ze overal om 10 uur. Dus hun eigen site is tot nu toe betrouwbaar.
Maar we kunnen eventueel nog woensdag kijken hoe laat ze dan beginnen, aangezien ze dan voor het eerst om 11 uur beginnen overal. Maar dan is het natuurlijk weer kortdag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ja dat zou kunnen, wel balen, scheelt weer een uur kijken op een avond
Hmmm, je lijkt toch gelijk te hebben, Stille. Ze zijn vandaag om 18 uur begonnen, en dat is daar 10 AM. Dus donderdag gaan ze om 19 uur onze tijd beginnen :|
Threads: 53
Is de loting er al heren?
Threads: 31
Ahh ok.. Thx.. Morgenochtend maar even een team maken dan.. Zit vol met vergaderingen morgen
Ik hoop dat ik morgenochtend voor werk tijd heb om die lotingen erin te zetten.
cruijff Wrote:Ahh ok.. Thx.. Morgenochtend maar even een team maken dan.. Zit vol met vergaderingen morgen Je hebt de hele donderdag ook nog hè
Ahh.. Relaxed Ook daar heb ik het in de morgen rustig...
Loting is bekend en ingevoerd, quali's volgen uiteraard later.
Succes allen!
Even ter info, de deadline ligt dus op donderdagavond om 19 uur.
Makkie deze week
Threads: 105
Ik ben benieuwd naar Verdasco. Was hij blessé of heeft hij lekker gechild de afgelopen weken? Ik gok iig dat hij veel gekozen gaat worden.
Denk je ja OD? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
:-({|= ik vind het allemaal prima. Simon wordt de held :-({|=
MARIO MARIO MARIO! :-({|=
mindlight Wrote:Denk je ja OD? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Jahoor, waarom niet? Hij zit in het stukje met een dramatische Davy, Gasquet en Soderling en 180 punten voor 3300 lijkt me al aardig. Alles valt en staat met z'n vorm natuurlijk en niemand heeft daar enig zicht op.
Precies, en dan is 3300 dus best veel om die gok te wagen. Davy zal daar gewoon doorgaan denk ik...
Heeft iemand enig idee wanneer die quali's bekend zijn? Ik kan m'n team nl donderdag ochtend NL tijd voor het laatst aanpassen.
Threads: 131
Overdune Wrote:Heeft iemand enig idee wanneer die quali's bekend zijn? Ik kan m'n team nl donderdag ochtend NL tijd voor het laatst aanpassen.
Vanavond wordt de laatste Q-ronde gespeeld, dus vaak een uurtje na de laatste partij.
Het zal bij jou vroeg in de donderochtend zijn gok ik zo.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Tsja OD, morgen studeer ik (eindelijk!) af, nadat dat al jaren op zich heeft laten wachten. Of ik in de gelegenheid zal zijn de quali's er morgenvroeg in te zetten weet ik niet. Mocht dat nou niet lukken, wil je dat dan misschien zelf even doen?
Overdune Wrote:Heeft iemand enig idee wanneer die quali's bekend zijn? Ik kan m'n team nl donderdag ochtend NL tijd voor het laatst aanpassen. Dat moet net lukken want de laatste quali-partijen worden zo rond 1/2 uur 's nachts gespeeld. Dus ze zullen rond 4/5 uur wel in het schema staan. Als jij in de gelegenheid bent dan, graag!
Threads: 21
Vraag zal wel zijn wie je uit de top 4 kiest(als je dat al doet), aantal subtoppers zal iedereen hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 26
mindlight Wrote:Tsja OD, morgen studeer ik (eindelijk!) af, nadat dat al jaren op zich heeft laten wachten. Of ik in de gelegenheid zal zijn de quali's er morgenvroeg in te zetten weet ik niet. Mocht dat nou niet lukken, wil je dat dan misschien zelf even doen? Hoe dan ook: FELI !!!
|