The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
#1
De Tennis Manager 2006 is open! En er is geluisterd naar de kritiek op de sluitingstijd, vaste sluitingstijd maandagavond 22:00. Ik heb me weer ingeschreven.
Reply
#2
Mooi zo. Doe zeker mee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Ik ben ook weer van de partij!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#4
Ik ook, zoals verwacht.
Reply
#5
Heb ook weer ingeschreven.Deze sluitingstijd is voor mij ideaal.Hoop dat er weer meer ex toppers van 2 seizoenen terug inschrijven.
Reply
#6
Ik zal d'r 'ns over nadenken en de eerste weken proberen... Kan ik altijd nog zien of ik het geld ga overmaken :Big Grin
Reply
#7
Sabbatical in 2006 met TM. MV is the name of the game. :wink:
Roofmagic
Reply
#8
merijn s aalbers Wrote:Sabbatical in 2006 met TM. MV is the name of the game. :wink:

Ga ook switchen naar MV!
Zal gek zijn voor het eerst in 6 jaar niet mee te doen. Maar afgelopen seizoen was niet echt dusdanig inspirerend voor nog een jaar. Vind met budget spelen eigenlijk ook leuker.
Reply
#9
Tennismanager laat ik wederom links liggen. Ik heb geen zin om 2 avonden te steken in een management game. MV zitten alle toppers bij en is in vele opzichten beter dan Tennismanager.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#10
Ik ben het er wel mee eens hoor, echt complimenten voor Elikian!

Maar ik doe toch ook wel mee aan TM, gewoon in het begin even kijken of ik mee kan met de top en anders laat ik het wel schieten in de loop van het seizoen.

Je kunt het ook zien als warming-up voor de dinsdag voor de MV. Je leeft je alvast in de lotingen in en heb je schema al klaar liggen voor dinsdag.[/b]
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#11
Michiel, ik hoop dat je de statistieken van TM ondanks je drukke werkzaamheden van je eigen spel ook dit jaar weer bij wil/zal houden.
Dat maakt het toch extra leuk en spannend!!
Ik wil ZO, meteen dit topic nog een keer onder de aandacht brengen in de hoop dat ........ Kom op forummers/MV"ers.
Reply
#12
Ben er ook voor dat er nog meer forumtoppers meedoen met TM.

En zoals Eli weet waardeer ik 't ook enorm wanneer ie toch de TM-stats wil bijhouden ondanks dat ie zelf niet meedoet. Grote klasse! hopelijk ook dit jaar weer. De stats maken t spel eigenlijk spannend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Om te beginnen hier alvast het antwoord op de kwizzzz :


A Long Tradition

The Australian Open is managed by Tennis Australia, formerly the Lawn Tennis Association of Australia (LTAA), and was first played at the Warehouseman's Cricket Ground in St Kilda Road, Melbourne. 2004 was the 92st staging of the event (99th year due to interruption of the War years).

The tournament was first played in 1905 as The Australasian Championships, became the Australian Championships in 1927 and the Australian Open in 1969. Since 1905, The Championships have been staged at six different venues as follows: Melbourne [46 times], Sydney [17 times] Adelaide [14 times], Brisbane [eight times], Perth [three times] and New Zealand [twice] in 1906 & 1912.

In 1972, it was decided to stage the Tournament in the one city each year, as opposed to visiting various states across the nation, and the Kooyong Lawn Tennis Club was selected due to Melbourne attracting the biggest patronage.

Melbourne Park (formerly Flinders Park) was constructed in time for the 1988 Open to meet the demands of the evolving tournament that had outgrown Kooyong's capacity. The move to Melbourne Park was an immediate success, with a 90 per cent increase in attendance in 1988 (266,436) on the previous year at Kooyong (140,000).


Dus antwoord D. Canberra.
Reply
#14
Link vosje?

Ik vertrouw je natuurlijk wel, maar een plaatsnaampje is zo veranderd. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
centre court Wrote:Link vosje?

Ik vertrouw je natuurlijk wel, maar een plaatsnaampje is zo veranderd. :8:

Op die manier winnen we geen extra harten CC.Bericht is helemaal origineel gecopieerd,vertrouw me. :!: :!: :!: :!:
Reply
#16
Oke! :Big Grin maar je kent het spreekwoord met de vos, z'n haren en z'n streken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Ja die ken ik, maar jij speelt toch ook niet altijd op het court central.
Reply
#18
Ik speel er nooit. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Loting AO al gezien !!?? Is Federer een must of is het een gok waard om voor die kleine 7000 punten andere spelers te nemen.Wat denken jullie?
Ik ben trouwens op een voor mij raar tijdstip on topic.Gisteren onderweg naar m"n werk door de gladheid met de fiets gevallen.Beetje raar terecht gekomen.Zit nu met een gekneusde hand thuis.
Reply
#20
Pakte de loting erbij, opende tennismanager.nl en maakte zomaar in een keer een prima team. Nu maar de eerste partijen afwachten en hopen dat het intact blijft want ik ben tevreden.

Iemand een idee met welke helft ze beginnen maandag? I zou toch wel erg graag de uitslag Haas-Gasquet weten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Bij de AO beginnen ze altijd gewoon bovenaan, zoals het hoort. De eerste speeldag de gehele bovenste helft, dus Haas-Gasquet is bekend. Als Haas wint maakt hij wel kans op een plaatsje in mijn team. 880 euro voor 30 punten, dat is beter als 6975 voor 200 punten.
Reply
#22
_Tampie Wrote:Bij de AO beginnen ze altijd gewoon bovenaan, zoals het hoort. De eerste speeldag de gehele bovenste helft, dus Haas-Gasquet is bekend. Als Haas wint maakt hij wel kans op een plaatsje in mijn team. 880 euro voor 30 punten, dat is beter als 6975 voor 200 punten.
Ik weet het zo net nog niet. Dit zei Roddick namelijk in zijn interview en hij zit toch echt onderin:

"even though I think we both play Monday - I play Monday at least, maybe he doesn't - "

Edit: en het wordt bevestigd door de Order of Play die zojuist is uitgekomen. Dat wordt morgenochtend Roddick-Lammer kijken op Eurosport. Leuk!
Reply
#23
Jammer Tamp...ze beginnen dus gewoon met de onderste helft! :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Ik weet het niet zo goed met Nalbi. Hij staat er altijd wel op grote toernooien, maar hij heeft het nu al moeilijk met Udomchoke en hij heeft een achterlijk moeilijke loting voor de boeg met Wawrinka, Nieminen, Blake, Ancic en Roddick tot de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Ik zie Nalbandian niet heel ver komen. Haas wint wel van Gasquet en lijkt me een zekerheidje.

Ben benieuwd naar Karlovic- Davydenko.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#26
Ik ga voor de Nalbandian d Federer finale.
Reply
#27
centre court Wrote:Jammer Tamp...ze beginnen dus gewoon met de onderste helft! :wink:

Vreemd, vorig jaar begonnen ze echt met de bovenste helft. Dan hebben ze zeker geen vast stramien.

Serena Williams loopt mooi te kloten en daarom moeten we nog langer op Roddick wachten.
Reply
#28
Elikian Wrote:Ik ga voor de Nalbandian d Federer finale.

Echt waar? Ik denk dat Roddick de finale haalt in die helft.
Reply
#29
Ik ook. Ik ga dan ook voor de weinig verrassende finale Roddick-Federer met de laatste uiteraard als winnaar.
Reply
#30
Ik weet dat jullie allemaal vreselijk overtuigd zijn van Monfils, maar hoe ver kan hij hier komen. Hij heeft niet echt een moeilijke loting, maar mij zit meer het fysieke aspect dwars. Vorig jaar deed ie het ook niet echt geweldig op de Grand Slams.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: