The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Uiteraard mag jeklagen daar is een forum voor.
EN je klaagt niet alleen te veel, je post veel te veel Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
In de laatste week nog een (gedeelde) weekscore gewonnen. Federer, Blake en Robredo was de winnende combinatie. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De prijs is binnen, 111 credits. Ik heb ze weer razendsnel uitgegeven.

1x 2004_50f752 De 10 14.95 14.95
1x 1313403 DVD Maradona: Gevallen Superster 12.95 12.95
1x retro505 Argentinie Retro T-Shirt (maat=xl) 49.95 49.95
1x 2216174000 CCCP Retro LS Shirt (maat=xl) 24.95 24.95
1x DVD1998 DVD De WK's van oranje 1998 9.95 9.95
Reply
Poeh, 102 euro in 1x uitgeven wordt nog lastig ook. Ik wil een shirt van Gerard, maar jah, dat hebben ze dan natuurlijk niet Sad
Reply
Joling?
Reply
Elikian Wrote:Joling?

Gerard, No more boleros, Joling ja :wink:
Reply
Ik heb er 109, maar zou niet weten waar ik die aan zou moeten uitgeven :roll:

De prijs van vorig jaar was toch een stuk beter.... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Beter dan niks :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Beter dan niks :cry:

Daar moet ik je gelijk in geven :wink:
Volgend jaar zal jij ook in de prijzen vallen Ad :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Ik heb er 109, maar zou niet weten waar ik die aan zou moeten uitgeven :roll:

De prijs van vorig jaar was toch een stuk beter.... :|

Ik vind het ook een erg beperkt aanbod. Ik kijk een gewonnen paard maar niet in de bek. Twee of drie jaar geleden kreeg je nog een tennisvakantie. Ging MV daar niet mee aan de haal?
Reply
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Ik heb er 109, maar zou niet weten waar ik die aan zou moeten uitgeven :roll:

De prijs van vorig jaar was toch een stuk beter.... :|

Ik vind het ook een erg beperkt aanbod. Ik kijk een gewonnen paard maar niet in de bek. Twee of drie jaar geleden kreeg je nog een tennisvakantie. Ging MV daar niet mee aan de haal?

Jeroen Toet....
Reply
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Ik heb er 109, maar zou niet weten waar ik die aan zou moeten uitgeven :roll:

De prijs van vorig jaar was toch een stuk beter.... :|

Ik vind het ook een erg beperkt aanbod. Ik kijk een gewonnen paard maar niet in de bek. Twee of drie jaar geleden kreeg je nog een tennisvakantie. Ging MV daar niet mee aan de haal?

Ik kan me herinneren dat er zelfs kaartjes voor Roland Garros te winnen waren...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En volgens mij was deelname zelfs nog gratis toen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yup, 2 dagen Roland Garros 2004 gewonnen (met TM2003 eindwinst)

In een hotel van 250 euro per nacht, het kon slechter.

Guga-Federer op Centre Court (een van de weinige partijen die Roger dat jaar verloor) en later Verkerk-Hewitt op Langlen. Het was geen slechte tijd Big Grin
Reply
pfff, en ik kan nu echt maar dan ook niks zinnigs vinden .....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Elikian Wrote:Yup, 2 dagen Roland Garros 2004 gewonnen (met TM2003 eindwinst)

In een hotel van 250 euro per nacht, het kon slechter.

Guga-Federer op Centre Court (een van de weinige partijen die Roger dat jaar verloor) en later Verkerk-Hewitt op Langlen. Het was geen slechte tijd Big Grin
Dat weet ik nog goed, toen zat ik in een huisje in de Ardennen en toen zag ik Federer live verliezen in straight van een herrezen Guga terwijl ik hem als een van de weinigen had als troef :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Elikian Wrote:Yup, 2 dagen Roland Garros 2004 gewonnen (met TM2003 eindwinst)

In een hotel van 250 euro per nacht, het kon slechter.

Guga-Federer op Centre Court (een van de weinige partijen die Roger dat jaar verloor) en later Verkerk-Hewitt op Langlen. Het was geen slechte tijd Big Grin
Dat weet ik nog goed, toen zat ik in een huisje in de Ardennen en toen zag ik Federer live verliezen in straight van een herrezen Guga terwijl ik hem als een van de weinigen had als troef :cry:

Deed jij toen al mee aan tennismanager?
Reply
DVD Tour de France € 25.99
DVD Elfstedentocht: De Tocht der Tochten € 18.95
DVD O.S. 2004 € 14.99
DCF Projectieklok € 21.95
4 in 1 laserpointer € 19.95
Het Hardloopdagboek voor Dummies € 9.95

En een gratis chocolade letter :Big Grin

Totale kosten < € 15

Heeft mijn broer geluk dat hij volgende week jarig is...
Reply
Wat een kutprijs bij een kutsite zeg. Bestel ik 6 artikelen zijn er 3 niet leverbaar. Bestel ik 2 anderen en jahoor, zijn die 2 ook niet meer leverbaar :| Als ze nu even de producten op de site zetten die ze nog wel hebben... Ben inmiddels al meer dan 2 weken bezig met bestellen.
Reply
Bij mij van de 5 artikelen 2 verkeerd geleverd.
De tweede levering klopte dit wel.
De chocolade letter ontbrak, een mailtje hierover krijgt geen reactie.

Matig assortiment, slechte service.
Reply
Geef mij maar de prijzen van vorig jaar :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Misschien even SD mailen, zodat ze misschien ergens anders prijzen gaan regelen.

Ik kan trouwens echt niet wachten op het nieuwe seizoen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Bij mij van de 5 artikelen 2 verkeerd geleverd.
De tweede levering klopte dit wel.
De chocolade letter ontbrak, een mailtje hierover krijgt geen reactie.

Matig assortiment, slechte service.

Op de account van Bea 2 prijzen besteld, geen problemen en erg snel geleverd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tennis Manager 2006 is ten einde! Prijswinnaars krijgen zo spoedig mogelijk bericht en we hopen jullie volgend jaar weer terug te zien in Tennis Manager 2007!

Dit staat wel op de site van TM2006.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Tennis Manager 2006 is ten einde! Prijswinnaars krijgen zo spoedig mogelijk bericht en we hopen jullie volgend jaar weer terug te zien in Tennis Manager 2007!

Dit staat wel op de site van TM2006.

Dat staat er al weken....
Reply
Ik ga me dit jaar ook weer inschrijven.
Ik heb er zin in!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Betaalmethode?????
Kan het niet meer; eenmalige afschrijving?

Edit: IDeal is wel net zo gemakkelijk :oops:
Edit: En in het verkeerde topic :oops:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: