The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
#31
De 1e en 2e ronde moeten probleem worden. In de 3e ronde daarentegen vliegt hij eruit tegen mijn "persoonlijke" topfavoriet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
Bij TM is ie nog onwijs goedkoop, dus daar lijkt hij mij dan ook een zekerheidje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Dat was mij nog niet eens opgevallen. 814euro is natuurlijk een koopje.
Maar ik ga in dat gedeelte voor een verrassend "dure" man.

Die 814 euro kan ik me beter besparen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#34
Ik twijfel alleen nog over het gedeelte met:

Nieminen,Blake en Nalbi erin.

Nieminen/Blake = 1900euro
Nalbi alleen ook = 1900euro

Lastig.. :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#35
Haggie Wrote:Dat was mij nog niet eens opgevallen. 814euro is natuurlijk een koopje.
Maar ik ga in dat gedeelte voor een verrassend "dure" man.

Die 814 euro kan ik me beter besparen.
Ik weet wie dat gaat worden en ik zit er ook aan te denken. Zijn naam rijmt op Waldorf Astoria :Big Grin
Reply
#36
Haggie Wrote:Ik twijfel alleen nog over het gedeelte met:

Nieminen,Blake en Nalbi erin.

Nieminen/Blake = 1900euro
Nalbi alleen ook = 1900euro

Lastig.. :|
Neem gewoon Blake (dat is nl. ook een koopje bij TM) en regel voor Nieminen twee kleintjes.
Reply
#37
Ja heb je idd goed. Leuk verzonnen naam btw :wink: .

Denk dat hij de meeste kans maakt om dit kwart te kunnen winnen.
Hewitt schat ik niet zo hoog in, denk dat hij in een 5setter al verliest van Murray.
Verder zou alleen Poussis misschien kunnen stunten, maar die kunnen we niet kiezen dus helaas...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#38
Maar ik denk dat Coria toch wel verliest van Hewitt en 50 puntjes voor 2100 euro is eigenlijk te weinig. Neem ik liever Monfils met 30 puntjes voor 900 (en kans op meer) en dan nog drie kleintjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Het is nu net dat geluk dat je moet hebben. Als Hewitt morgen verliest of opgeeft, baal je dat je Coria niet hebt. Maar zo kun je natuurlijk altijd ergens iets op verzinnen.

Op dit moment heb ik: Davydenko,Murray,Coria,Ancic,Blake,Ljubicic,Baghdatis en Roddick in mijn team.

Maar die is over 5min weer anders.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#40
Haggie Wrote:Dat was mij nog niet eens opgevallen. 814euro is natuurlijk een koopje.
Maar ik ga in dat gedeelte voor een verrassend "dure" man.

Die 814 euro kan ik me beter besparen.

Zijn naam rijmt op Waldorf Astoria? Nou dan kan hij na de eerste ronde zijn kamer al verlaten en terug naar huis.
Of hij moet zoals al zijn landgenoten uit de verboden snoeppot hebben gehad.
:razz: :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#41
Haggie Wrote:Het is nu net dat geluk dat je moet hebben. Als Hewitt morgen verliest of opgeeft, baal je dat je Coria niet hebt. Maar zo kun je natuurlijk altijd ergens iets op verzinnen.

Op dit moment heb ik: Davydenko,Murray,Coria,Ancic,Blake,Ljubicic,Baghdatis en Roddick in mijn team.

Maar die is over 5min weer anders.
Davydenko?! :eeeek:

De rest lijkt me prima. Mijn team, dat ik al op vrijdag gemaakt heb:

1 Ancic,Mario €1205 Verkoop
2 Santoro,Fabrice €480 Verkoop
3 Seppi,Andreas €520 Verkoop
4 Monfils,Gael €814 Verkoop
5 Roddick,Andy €3115 Verkoop
6 Starace,Potito €408 Verkoop
7 Hrbaty,Dominik €1276 Verkoop
8 Haas,Tommy €880 Verkoop
9 Blake,James €980 Verkoop
10 Tursunov,Dmitry €332 Verkoop
11 Vliegen,Kristof €318 Verkoop
12 Berdych,Tomas €736 Verkoop
13 Ljubicic,Ivan €1430 Verkoop
€12494
Reply
#42
Ad Wim Wrote:Maar ik denk dat Coria toch wel verliest van Hewitt en 50 puntjes voor 2100 euro is eigenlijk te weinig. Neem ik liever Monfils met 30 puntjes voor 900 (en kans op meer) en dan nog drie kleintjes.

Dat idee heb ik ook Ad Wim.
Die Coria kan er zomaar af gaan in de openingsronde en dan heb je maar 1 punt voor 2100 Euris.

Ik zie meer heil inn de onderste helft.
Wie, wie, wie? .......Robbie .........?? (voor de rijmers onder ons).
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#43
Daar zit ik ook aan te denken, maar ik ben toch overtuigd van Roddick en die komen elkaar te snel tegen. Ik was iig wel positief verbaasd over zijn veegpartij in de eerste ronde tegen altijd lastige Melzer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Davydenko moet makkelijk de kwartfinale kunnen halen.

1e ronde: Karlovic (die verliest zijn service en/of de tie-breaks te makkelijk)
2e ronde: Kim of Levy.. (eitje)
3e ronde: Delic/Healey,Starace of Volandri (poeh poeh)
4e ronde: Hrbaty (moet ook makkelijk kunnen)

Kwartfinale dan maar knallen tegen Fedex of Haas :wink:

----------------------

Ginepri speelde idd sterk vanacht in de eerste ronde. Maar hem vind ik onbetrouwbaar. Vorige week verloren van A.Martin Icon_question
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
Davydenko verliest van Volandri! En ook nog eens dik van Blake. Dus zo zeker zijn al die overwinningen mijns inziens niet.

Bovendien is kwartfinale max en ik kan mijn 2100 euro toch wel ietsbeter besteden (bijv. Coria).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Ad Wim Wrote:Davydenko verliest van Volandri! En ook nog eens dik van Blake. Dus zo zeker zijn al die overwinningen mijns inziens niet.

Bovendien is kwartfinale max en ik kan mijn 2100 euro toch wel ietsbeter besteden (bijv. Coria).

Wat heeft Blake hiermee te maken??
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#47
Dat hij dik van Blake verliest vorige week en dus niet heel erg goed in vorm is. Daarom zijn al die zeges die jij schetst nog niet zo zeker voor mij. Karlo kan al eindstation zijn op een slechte dag. Dat vind ik een te groot risico. Zeker omdat kwartfinale max is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
THE MAILMAN Wrote:Wie, wie, wie? .......Robbie .........?? (voor de rijmers onder ons).
McEwen :Big Grin
Reply
#49
Rijmt dat op wie, Eli?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Inmiddels ook een team klaar staan voor de TM.

GRAAG JULLIE REACTIES HIEROP (na het lezen van mijn motivatie)

Naam Prijs
1 Nalbandian,David €1915
2 Roddick,Andy €3115
3 Haas,Tommy €880
4 Monfils,Gael €814
5 Berdych,Tomas €736
6 Baghdatis,Marcos €480
7 Tursunov,Dmitry €332
8 Vliegen,Kristof €318
9 Sluiter,Raemon €305
10 Benneteau,Julien €303
11 Ancic,Mario €1205
12 Blake,James €980
13 Nieminen,Jarkko €912
€12295

MOTIVATIE:
GEEN Federer, een bewuste keuze. Te duur en de hele week op het forum hier geroepen dat hij een keer moet verliezen.
Roddick heeft me nu al een paar keer in de boot gedaan het wordt tijd dat hij iets terug doet voor mij. Daarna ben ik van onderen begonnen met de "koopjes" die hun geld waard zijn door wat puntjes te pakken (o.a. Benneteau, Sluiter en Vliegen).
Voor de rest zie ik kwartfinales als Ancic-Nalbi en Ljubicic-Roddick en ik neem Haas als eliminator van Federer. Tursunov liet een goede indruk achter vanmiddag en Monfils is een koopje en in vorm. Berdych daar heb ik gewoon iets mee en zal toch wel een keer doorbreken.

AL MET AL, EEN DOORDACHT TEAM. Reacties gaarne welkom zodat ik misschien nog te overtuigen ben.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#51
Ad Wim Wrote:Rijmt dat op wie, Eli?
JA Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Reply
#52
Helemaal niet slecht Kuiper denk ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Inderdaad prima, behalve Nalbi. Lees de afgelopen dagen op dit forum maar terug waarom.

Bovendien heb je er weinig bovenin en wel vier in het stukje van Robredo tot Nalbi. Ik zou iets meer gokken.
Reply
#54
Dat team moet ik maar eens overnemen Kuiper :wink: Heb vanavond niet zoveel tijd om er over na te denken, dus dit is wel makkelijk...

Nee hoor, grapje... Maar mijn team gaat er wel aardig op lijken. Ik neem i.i.g. Nalbandian niet.
Reply
#55
Ad Wim Wrote:Dat hij dik van Blake verliest vorige week en dus niet heel erg goed in vorm is. Daarom zijn al die zeges die jij schetst nog niet zo zeker voor mij. Karlo kan al eindstation zijn op een slechte dag. Dat vind ik een te groot risico. Zeker omdat kwartfinale max is.

Dat zei je vorige week ook van Blake; dat ie de week ervoor van Seppi verloor en dat ie dus in Auckland/Sydney ook niet ver zou komen :Big Grin

Dankzij deze motivatie van jou weet ik nu dat ik Davydenko moet nemen.
Reply
#56
Zo ben ik, hè. Graag gedaan.
Reply
#57
kuiper Wrote:Inmiddels ook een team klaar staan voor de TM.

GRAAG JULLIE REACTIES HIEROP (na het lezen van mijn motivatie)

Naam Prijs
1 Nalbandian,David €1915
2 Roddick,Andy €3115
3 Haas,Tommy €880
4 Monfils,Gael €814
5 Berdych,Tomas €736
6 Baghdatis,Marcos €480
7 Tursunov,Dmitry €332
8 Vliegen,Kristof €318
9 Sluiter,Raemon €305
10 Benneteau,Julien €303
11 Ancic,Mario €1205
12 Blake,James €980
13 Nieminen,Jarkko €912
€12295

MOTIVATIE:
GEEN Federer, een bewuste keuze. Te duur en de hele week op het forum hier geroepen dat hij een keer moet verliezen.
Roddick heeft me nu al een paar keer in de boot gedaan het wordt tijd dat hij iets terug doet voor mij. Daarna ben ik van onderen begonnen met de "koopjes" die hun geld waard zijn door wat puntjes te pakken (o.a. Benneteau, Sluiter en Vliegen).
Voor de rest zie ik kwartfinales als Ancic-Nalbi en Ljubicic-Roddick en ik neem Haas als eliminator van Federer. Tursunov liet een goede indruk achter vanmiddag en Monfils is een koopje en in vorm. Berdych daar heb ik gewoon iets mee en zal toch wel een keer doorbreken.

AL MET AL, EEN DOORDACHT TEAM. Reacties gaarne welkom zodat ik misschien nog te overtuigen ben.

Goed team wat de grote namen betreft. Geen Federer is zeer zeker te verdedigen, want een finaleplaats maakt hem nog steeds niet rendabel.

Wat je kleintjes betreft zou ik Sluiter en Vliegen vervangen door Gilles Simon en Lars Burgsmuller. Dan heb je al een zekere 20 punten en het past in je budget. Sluiter kan zomaar verliezen van Snobel en ook Vliegen daar heb ik weinig vertrouwen in.
Reply
#58
Mijn team is ook klaar, ik ga er niets meer aan veranderen. Zonder Federer.
Reply
#59
Ik heb juist heel veel vertrouwen in Vliegen, minder in Sluiter idd.
Maar misschien ben ik niet helemaal zonder vooroordeel...
Reply
#60
Ad Wim Wrote:Inderdaad prima, behalve Nalbi. Lees de afgelopen dagen op dit forum maar terug waarom.

Bovendien heb je er weinig bovenin en wel vier in het stukje van Robredo tot Nalbi. Ik zou iets meer gokken.

Nalbi twijfel ik inderdaad over, misschien wel Ljubicic.

Ik heb wel bewust vier in dat stukje genomen, omdat ik dan zeker de kwartfinalist heb die ook redelijk gemakkelijk de halve finale kan halen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: