The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
#91
Nah amateur
Reply
#92
Tja, 3 van de 13 al kwijt na de eerste is inderdaad niet best.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Ad Wim Wrote:Trouwens weer veel amatuers bij TM, Federer maar liefst 239 keer gekozen.

Dat kun je pas achteraf zeggen wijsneus....
Reply
#94
Het lijkt me duidelijk dat Federer kiezen bij TM op voorhand echt een stomme keuze. Achteraf praten is altijd makkelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Met een stuk of 10-15 seppis, staraces enz haal je geen 200 punten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#96
Murray en Monfils kwijt vannacht. Gael waarschijnlijk wel door alle topmanagers gekozen, maar toch zonde.
Reply
#97
Nee, maar wel met Roddick, Ljubicic, Haas en Hrbaty. En dan heb je zelfs nog geld over!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Daar had je hrbaty vannacht al bijna van kunnen schrappen, haas tegen gasquet was ook risky. Maar we zullen t zien eind vh toernooi. als federer niet wint word t natuurlijk een ander verhaal. maar daar gaan we niet van uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Ik denk dat het winnende team een team zal zijn zonder Federer. Zelfs als hij het toernooi wint kan dat.
Reply
Inderdaad Tampie, ik denk dat de hierboven genoemde spelers al meer dan 200 punten halen bijvoorbeeld. Je moet er inderdaad vanuit gaan dat Fedex 200 punten haalt, maar daarnaast ook kijken of je voor die 7000 euro niet ergens anders meer punten kan halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De Runner-up is 140 punten en minder dan de helft van de prijs van Federer, dus sowieso een betere keus.
Reply
Ad als jij nu eens ff zegt welke spelers jij gister voor de deadline 200 punten of meer zag halen ter waarde van federer dan kijken we aan t eind even. En dan mag je die spelers die nu al uit je team zijn er best bijzetten hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het was voor mij Federer of Ancic, Hrbaty, Haas, Roddick, Seppi, Vliegen en Berdych.
Blake, Ljubicic, Monfils, Starace en Santoro waren voor mij zekerheidjes.

Zo goed?
Reply
Dat wordt idd lastig voor fedex. maar we zullen zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
haha zo kan ik t ook Ad, dit is meer dan 8000 euri. Federer nog geen 7000. Moet je ook ff spelers ter waarde van federer nemen he. Dan kan je pas goed vergelijken aan het eind vd rit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je hebt gelijk, sorry. Dan weet ik het niet meer precies, maar laten we Berdych en Seppi eraf halen, omdat jij het bent :Big Grin

Maar toch: Ancic 50, Hrbaty 30, Vliegen 7, Haas 30, Roddick 140 = 257 in totaal en veel minder risico. En met die inschattingen ben ik niet heel optimistisch.
Reply
haha ok. we zullen t zien.

Federer tegen Roddick, Hrbaty, Ancic, Haas en Vliegen.

Had ik t toch goed gedacht dat je Seppi er ff uit zou halen. Was stijl geweest om Ancic of Hrbaty te schrappen!
:Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar goed, die opmerking was misschien niet heel gepast. Maar het gaat gewoon echt tegen mijn principes in om Federer te nemen als hij zo ontzettend duur is. En ik vind het ook gewoon leuker om een groot team te hebben, te juichen voor meerdere spelers.
Reply
Je hebt misschien ook gelijk. Maar Federer in een GS heeft me vaak geluk gebracht. Bijna zeker van 200 punten, zeker als Safin er niet is en Nalbi niet fit lijkt. De mannen die jij noemt lijken mij toch in staat om 200 punten te halen. Ancic heb ik zelf ook, dus die moet ook ver komen. Jammer dat Hrbaty het nog recht weet te breien wat dat betreft. Roddick is gewoon goede keus natuurlijk en Haas achteraf ook, al zal Federer in best of 5 niet voor hem buigen dit toernooi. Natuurlijk is het wel heel zwart/wit om federer nu weg te strepen tegen +- 5 andere, meestal maak je niet je team in de trend van OF Federer OF die 4 a 5 andere. Heb naast Federer ook nog steeds mannen als Ljubicic, Ancic, Nieminen enz. Is dus niet zo dat je met Federer alleen voor hem punten krijgt. Er is meer…
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Maar goed, die opmerking was misschien niet heel gepast. Maar het gaat gewoon echt tegen mijn principes in om Federer te nemen als hij zo ontzettend duur is. En ik vind het ook gewoon leuker om een groot team te hebben, te juichen voor meerdere spelers.

Normaal gesproken ben ik er ook helemaal voor, om een groter team te nemen, maar hierdoor heb ik de laatste 2jaren teveel punten verloren. Ik neem nu Fedex gewoon, zodat ik niet veel ga verliezen, maar uiteindelijk pak ik je deze week Ad Wim.

Want als er iemand slecht spel had in de eerste ronde was het Roddick wel. Alleen zijn service hielp hem er doorheen. Zal mij niets verbazen als hij vanacht tegen na de partij tegen Moodie al naar huis mag.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb die wedstrijd grotendeels gezien en ik vond hem best goed spelen. Vooral zijn forehand en voetenwerk vond ik sterk. En het was ook echt gewoon een veegpartij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb die wedstrijd grotendeels gezien en ik vond hem best goed spelen. Vooral zijn forehand en voetenwerk vond ik sterk. En het was ook echt gewoon een veegpartij.

Dat het een veegpartij zou worden, stond van tevoren al wel beetje vast. Lammer is nog net niet zo goed als zijn landgenoot :wink:
Roddick vond ik te gehaast spelen. Wilde de punten te snel maken en om zo snel de kleedkamer weer op te zoeken. Lammer heeft de kwaliteiten niet om dit aan te pakken, en met zijn service had Roddick natuurlijk ook geen probleem. Moodie, daarentegen heeft een aardige service in huis en dat zal voor Roddick stukken lastiger worden, waardoor hij op zijn eigen service veel meer onder druk zal komen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Maar niet alle hooggeplaatste spelers hebben het makkelijk tegen quali's, kijk maar naar Nalbi, Gonzo en Hrbaty. Daarom is het knap dat mannen als Federer en Roddick zo makkelijk winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar goed, die opmerking was misschien niet heel gepast. Maar het gaat gewoon echt tegen mijn principes in om Federer te nemen als hij zo ontzettend duur is. En ik vind het ook gewoon leuker om een groot team te hebben, te juichen voor meerdere spelers.

Ikzelf ben ook voor Roddick gegaan, maar ik vind het wel wat pedant om mensen die Federer kiezen bij voorbaat al als amateuristisch te bestempelen.
Reply
Als Roddick er vroeg uitvliegt en de mensen met Federer (waaronder ik) aan het einde van de AO, 100 punten boven jullie eindigen kan ik jullie ook wel DOM noemen. Heeft nu nog geen zin om commentaar te hebben en mensen af te kraken die Federer hebben/nemen.

Heb geduld. Als de 2e week begint kun je de eerste balans opmaken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Een ieder heeft zijn eigen strategie :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tripplexxx Wrote:Ikzelf ben ook voor Roddick gegaan, maar ik vind het wel wat pedant om mensen die Federer kiezen bij voorbaat al als amateuristisch te bestempelen.
Ik heb inmiddels toegegeven dat het geen tactische opmerking was.
Ik bedoelde er mee te zeggen dat managers die niet zo fanatiek zijn als wij en er wat minder mee bezig zijn, eerder geneigd zijn Federer te nemen omdat zij denken dat het het belangrijkste is om de winnaar te hebben.
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ikzelf ben ook voor Roddick gegaan, maar ik vind het wel wat pedant om mensen die Federer kiezen bij voorbaat al als amateuristisch te bestempelen.
Ik heb inmiddels toegegeven dat het geen tactische opmerking was.
Ik bedoelde er mee te zeggen dat managers die niet zo fanatiek zijn als wij en er wat minder mee bezig zijn, eerder geneigd zijn Federer te nemen omdat zij denken dat het het belangrijkste is om de winnaar te hebben.

Oke dat had ik nog niet gelezen.
Reply
Je kunt ook niet alles van hem lezen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zeker niet als ik vakantie heb :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: