The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 6)
't lijkt erop dat ik de tactieken voor m'n uitwedstrijden eindelijk juist heb. weer met 1-2 gewonnen (wel in de 92e minuut, maar goed). voorsprong blijft groeien, nou maandag "ff" winnen van de nr 2 en promotie is al bijna zeker Wink
Reply
Gister met 1-0 verloren en vandaag met 2-0 gewonnen, sta nu 5de met toch al een achtertand van 7 punten op de nr.3..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
1-2 gewonnen, gestegen naar plek 5. Blijf op 11 punten van de ongenaakbare gitter.
Reply
Antidote Wrote:Ik ben weer ff terug. Alle verkopen aan jullie zijn afgerond. Het enige waar ik nog ruimte voor heb is 2 aankopen. En om die aankopen te doen heb ik 22M in de bank. Ik had in ieder geval Gitter nog beloofd om een speler van hem over te nemen. Dan blijft er nog 1 plek over. Moet ik hiervoor gaan loten of bepalen jullie dat zelf wel wie mag. Hoe dan ook, ik lees het morgen wel.

He Anti,

Kan je T Harley van mij kopen. Aanvaller van 23...
Ik hoor wel of t lukt.
O ja, gisteren mijn 12e overwinning op rij.
En 2e divisionmanager van de week... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:He Anti,

Kan je T Harley van mij kopen. Aanvaller van 23...
Ik hoor wel of t lukt.
O ja, gisteren mijn 12e overwinning op rij.
En 2e divisionmanager van de week... Smile

Als je dan tegelijk op die G. Armer van mij biedt, dan confim ik em ook meteen en 'sla je twee vliegen in 1 klap'.
Reply
Op beide spelers heb ik geboden. Als jullie nou bieden op zaterdag of zondag het bod aannemen dan is de kans groter dat ik ze allebei binnen haal.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Op beide spelers heb ik geboden. Als jullie nou bieden op zaterdag of zondag het bod aannemen dan is de kans groter dat ik ze allebei binnen haal.

Ai, al geaccepteerd.... :| Gitter ook ff of doen we het opnieuw?
Reply
ik heb ook al geaccepteerd...
The great old Ludwig von...
Reply
:eeeek: Ik bleek geen spelers meer te mogen verkopen dit seizoen...sorry.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Naast de jarenlange traditie van winst op zowel Dre als Forever begin ik dit seizoen elke week met een verliespotje tegen een matige tegenstander. Zo ook deze week. Plaatsje gezakt, wel een paar nieuwe spelers en ook een blessuregeval minder, dus in zijn geheel een neutrale dag.
Reply
2-1 winst tegen de nummer 2

Quote:1 Mean Machine 38
2 Boldon 29
3 Blue Boys 27
4 Bulletboys 26

mag er zo langzaamaan dus wel vanuit gaan dat ik volgend seizoen in divisie 1 speel Wink

ik las ergens op het forum dat IAG2 (voorlopig) eind seizoen8 ingepland is. Uiteraard onder heel veel voorbehoud, maar dat zou mij iig de tijd geven om nog snel ff kampioen in div1 te worden :wink:
Reply
en mijn 13e overwinning op rij is een feit. Na een nederlaag van de nummer 2, sta ik nu 7 punten los. Kampioenschap moe toch wel lukken dacht ik zo... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Ook van laagvliegers kan ik niet meer winnen, 1-1 tegen de nr. 13... Ik sta nog steeds 6de.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
3-1 winst. Sta nu weer gedeeld 3e op 11 punten van gitter. Deze week 4 thuiswedstrijden, dus ik moet veel punten gaan pakken...
Reply
Nu heb ik de laatste speler overgenomen wat mogelijk was. Gitter spendeer je geld goed. Vanaf ben ik definitief gestopt met IAG. Als het goed is heeft iedereen nu kunnen mee profiteren.

Ik wens jullie allemaal nog veel succes met het spel.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Door een 2-3 overwinning nu alleen 3e. Morgen komt de nummer 2 op bezoek, dus kan ik gitter een goede dienst bewijzen... :wink:

De rest van de week speel ik alles thuis. Over 6 wedstrijden is mijn stadion af, met 196000 zitplaatsen. Arjen Robben komt het stadion openen! =D>
Reply
ook hier een 2-3 overwinning. nog steeds ongeslagen, de meeste goals gescoord, het beste doelsaldo en 11 punten los van de nummer 2 (EB). mag dus nergens over klagen Smile
Reply
2-1 gewonnen, stijg nu naar de 4de plek.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Matador! Wrote:Door een 2-3 overwinning nu alleen 3e. Morgen komt de nummer 2 op bezoek, dus kan ik gitter een goede dienst bewijzen... :wink:

De rest van de week speel ik alles thuis. Over 6 wedstrijden is mijn stadion af, met 196000 zitplaatsen. Arjen Robben komt het stadion openen! =D>

Bij mij duurt het nog 17 wedstijden voordat ik een stadion van Maracanã-formaat heb. =D> 3-1 gewonnen en doordat de concullega's punten laten liggen zowaar gestegen naar plaats 5 met 4 punten achter op de nummer 4 Haastige Spoed. 2 van de 3 overige wedstrijden zijn tegen de nummer 6 en 7, dus als ik die zou kunnen winnen sla ik een grote slag om in de buurt te blijven van een promotieplaats.
Reply
en de 14e overwinning op rij.
Misschien dat hier morgen een einde aankomt, uit tegen een pittige tegenstander.
Inmiddels 9 punten los. Als ik nu geen kampioen meer word eet ik de sokken van Anti op...
@Matador: Das een aardig stadionnetje....
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:en de 14e overwinning op rij.
Misschien dat hier morgen een einde aankomt, uit tegen een pittige tegenstander.
Inmiddels 9 punten los. Als ik nu geen kampioen meer word eet ik de sokken van Anti op...
@Matador: Das een aardig stadionnetje....

Dat wel, maar jij kon in 'de hel' winnen dit seizoen... :letitallout:

Ik zorg wel dat ik morgen 2e sta, dan is het verschil 8 punten, afgesproken? :wink:
Reply
dat eerste afgesproken; dat tweede... Smile

Anti, nog bedankt trouwens voor je bod...
The great old Ludwig von...
Reply
Graag gedaan Gitter....en je wilt trouwens mijn sokken niet vreten. Heb net nieuwe schoenen en die leren de bij behorende geur al mee. Volgens mij wordt er nu iets gekweekt. :wink:
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
gittermaster Wrote:dat eerste afgesproken; dat tweede... Smile

Anti, nog bedankt trouwens voor je bod...

Bedankt dat je je aan de afspraak hield, zelf ook gedaan. 2-0 overwinning op de nummer 2!

Verschil met gitter is nog 8 punten.
Reply
aia, eerste nederlaag in 14 wedstrijden, wel meteen met 4-1 pak slaag gehad.
Matador nadert.... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:aia, eerste nederlaag in 14 wedstrijden, wel meteen met 4-1 pak slaag gehad.
Matador nadert.... Smile

als je dan toch moet verliezen, dan in ieder geval maar goed he Wink

hiero 2-2 in een thuiswedstrijd, voelt ook als verlies
Reply
pffft 4-0 verloren, ik zak weer naar plekkie 6, het wil niet echt lukken dit seizoen..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:pffft 4-0 verloren, ik zak weer naar plekkie 6, het wil niet echt lukken dit seizoen..

Hetzelfde hier. Na een knappe winst gisteren, nu een teleurstellende 1-1 tegen een laagvlieger, maar omdat mij fellow-SD-ers ook punten laten liggen is gedeelde smart halve smart. :8:
Reply
"eindelijk" weer eens verloren, 1-0. nog 7 punten voor op nr 2, dus vooralsnog weinig aan de hand.
Reply
4-0 winst, nog steeds 2e, morgen een makkie, dus ik word weer eens MOTW!

Gitter blijft 8 punten voor...
Reply


Forum Jump: