The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 6)
2-0 gewonnen en ik stijg weer eens naar plaats 4, 6 punten achterstand op de nr. 3 en 8 op de nr. 2 dus ik blijf nog hopen..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Hehe eindelijke eens uit gewonnen van Forever met 2-1 Smile Sta nu op plaats 2 met 5 punten achtersprong op de nr 1. Forever staat 6 punten achter mij en GZ 7 punten. Dus zo groot is de marge niet echt Wink
Reply
gisteren 5-0 gewonnen en vandaag weer gewoon 2-1...
The great old Ludwig von...
Reply
2-0 gewonnen, MOTW geworden en op 8 punten van gitter.... :letitallout:
Reply
Feli met je titel. Je hebt mij weerhouden van 3 MOTW-awards op rij Smile
The great old Ludwig von...
Reply
2-1 gewonnen, eindelijk weer eens 2 wedstrijden op rij gewonnen :razz:

Het gat naar de nr. 3 is nog maar 4 punten dus wie weet!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Verschil is nog maar 5 punten met gitter!!

Zelf 1-4 gewonnen, gitter verliest 1-0... =D>
Reply
lol, een definitieve bevestiging van de rare acties van dit spel.
Tegen een team dat volgens mij al een tijdje niet meer had ingelogged. Iedereen op ongeveer 15% conditie, al mijn spelers zaten hoger in stats. Bij hem miste 3 basisspelers en ik verlies met 1-0.
hahahahaha, nou ja, 5 punten moet nog steeds voldoende zijn.
Feli met je winst Matador.... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
2-2 gespeeld maar omdat de nr. 3 verloor is het gat nog maar 3 punten en heb ik promotie weer binnen handbereik..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
denk dat ik m'n team maar op ga geven... heb echt totaal geen zin meer
Reply
T00L Wrote:denk dat ik m'n team maar op ga geven... heb echt totaal geen zin meer

Zou jammer zijn als je stopt! Ik begin het juist weer wat leuker te vinden, dat komt mede door de competitie met gitter :wink: .

3-2 gewonnen, gitter wint ook. Verschil blijft 5 punten. Sta wel 8 punten voor op de nummer 4, dus promotie moet makkelijk haalbaar zijn...
Reply
5-1 gewonnen, verder niets veranderd..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Vive la Hattrick!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:Vive la Hattrick!

:lol: Daar heb ik me ooit eens voor aangemeld maar ik moest zoveel dingen lezen en begrijpen en daar had ik geen zin in toen...
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Deportivo Wrote:Vive la Hattrick!

Xtragaap4de
Reply
Voyou Wrote:
Deportivo Wrote:Vive la Hattrick!

:lol: Daar heb ik me ooit eens voor aangemeld maar ik moest zoveel dingen lezen en begrijpen en daar had ik geen zin in toen...

Dat valt dus echt heel erg mee! Ik ben er zelf 1 januari dit jaar mee begonnen en het bevalt me prima. Heb uiteraard nog niet alles door, maar wel de essentiele dingen om het spel goed te spelen... with a little help from our forum uiteraard Wink

het enige irritante is de wachtlijst als je wil beginnen.
Reply
T00L Wrote:
Voyou Wrote:
Deportivo Wrote:Vive la Hattrick!

:lol: Daar heb ik me ooit eens voor aangemeld maar ik moest zoveel dingen lezen en begrijpen en daar had ik geen zin in toen...

Dat valt dus echt heel erg mee! Ik ben er zelf 1 januari dit jaar mee begonnen en het bevalt me prima. Heb uiteraard nog niet alles door, maar wel de essentiele dingen om het spel goed te spelen... with a little help from our forum uiteraard Wink

het enige irritante is de wachtlijst als je wil beginnen.

Ik ga hier maar niet op in, anders krijg ik weer de hele hettrik-komjoenitie achter me aan... Maar het is een heel saai spel, dat bovendien erg simpel is vergeleken met een (zeker qua graphics en mogelijkheden) leuker spel als Managerzone.
Reply
toch jammer dat zo'n 700 000 man daar anders over denkt he
Reply
Matador! Wrote:
T00L Wrote:
Voyou Wrote:
Deportivo Wrote:Vive la Hattrick!

:lol: Daar heb ik me ooit eens voor aangemeld maar ik moest zoveel dingen lezen en begrijpen en daar had ik geen zin in toen...

Dat valt dus echt heel erg mee! Ik ben er zelf 1 januari dit jaar mee begonnen en het bevalt me prima. Heb uiteraard nog niet alles door, maar wel de essentiele dingen om het spel goed te spelen... with a little help from our forum uiteraard Wink

het enige irritante is de wachtlijst als je wil beginnen.

Ik ga hier maar niet op in, anders krijg ik weer de hele hettrik-komjoenitie achter me aan... Maar het is een heel saai spel, dat bovendien erg simpel is vergeleken met een (zeker qua graphics en mogelijkheden) leuker spel als Managerzone.

managerzone ken ik niet, dat probeer ik wel als hattrick gaat vervelen Wink
als dat even lang duurt als bij IAG, dan ben ik de komende jaren nog wel zoet
Reply
Mac Wrote:toch jammer dat zo'n 700 000 man daar anders over denkt he

Dat weet je niet. Misschien spelen ze het JUIST wel omdat het saai en simpel is. :wink:

Oh, 2-2 uit bij Dre trouwens (die de nummer 2 is), dus dat is niet slecht. Wel een plaatsje gezakt, maar de verschillen zijn nog steeds te overzien richting een promotie-plaats.
Reply
T00L Wrote:
Matador! Wrote:
T00L Wrote:
Voyou Wrote:
Deportivo Wrote:Vive la Hattrick!

:lol: Daar heb ik me ooit eens voor aangemeld maar ik moest zoveel dingen lezen en begrijpen en daar had ik geen zin in toen...

Dat valt dus echt heel erg mee! Ik ben er zelf 1 januari dit jaar mee begonnen en het bevalt me prima. Heb uiteraard nog niet alles door, maar wel de essentiele dingen om het spel goed te spelen... with a little help from our forum uiteraard Wink

het enige irritante is de wachtlijst als je wil beginnen.

Ik ga hier maar niet op in, anders krijg ik weer de hele hettrik-komjoenitie achter me aan... Maar het is een heel saai spel, dat bovendien erg simpel is vergeleken met een (zeker qua graphics en mogelijkheden) leuker spel als Managerzone.

managerzone ken ik niet, dat probeer ik wel als hattrick gaat vervelen Wink
als dat even lang duurt als bij IAG, dan ben ik de komende jaren nog wel zoet

Nee, is een stuk leuker en er is ook veel meer vernieuwing in het spel. Bovendien zijn er maar 7 divisies (Eredivisie-div.6) waar je je doorheen moet worstelen.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mac Wrote:toch jammer dat zo'n 700 000 man daar anders over denkt he

Dat weet je niet. Misschien spelen ze het JUIST wel omdat het saai en simpel is. :wink:

Niet waar, er zijn 700000 mensen die ooit een team hebben aangemeld. Het zou me verbazen als er meer dan 20000 teams echt actief zijn (minimaal 2x per week inloggen).
Reply
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mac Wrote:toch jammer dat zo'n 700 000 man daar anders over denkt he

Dat weet je niet. Misschien spelen ze het JUIST wel omdat het saai en simpel is. :wink:

Niet waar, er zijn 700000 mensen die ooit een team hebben aangemeld. Het zou me verbazen als er meer dan 20000 teams echt actief zijn (minimaal 2x per week inloggen).

Dat weet je niet. Misschien speelt een groot deel van die overige 20.000 mensen het JUIST wel omdat het saai en simpel is en zijn de 680.000 afgehaakten gestopt OMDAT het saai en simpel is. :wink:

Niet discussieerbare kenmerken van het spel zijn dat je 1 wedstrijd per week hebt in een poule van 8 ploegen waar gemiddeld minimaal 2 teams niet of nauwelijks beheerd worden, zeker in de lagere divisies.

Maar voordat dit een flaming van IAG vs HT wordt stel ik voor dat daar een apart topic voor geopend wordt. (zegt de 'beheerder' van dit topic... :wink: )
Reply
lol begin dan maar vast met verbazen op de tijden dat de competitiewedstrijden in NL worden gespeeld zijn er namelijk standaard 50 000 man online...

de kracht van hattrick is dat alles klopt. er zitten bijna geen bugs in waardoor je met een bepaalde opstelling bijna alles wint (komt jullie bekend voor mz spelers?) Vernieuwing is er de laatste tijd trouwens genoeg geweest met de invoering van de nieuwe ratings, de nieuwe tactieken, de nieuwe trainingsvormen.

Maar goed blijven jullie maar lekker IAG spelen waar het aantal supporters dat naar je stadion komt afhankelijk is van de grootte van je stadion en mz waar je nog regelmatig wedstrijden wint omdat je de opstelling hebt uitgevonden die de bug bevat
Reply
Mac Wrote:lol begin dan maar vast met verbazen op de tijden dat de competitiewedstrijden in NL worden gespeeld zijn er namelijk standaard 50 000 man online...

de kracht van hattrick is dat alles klopt. er zitten bijna geen bugs in waardoor je met een bepaalde opstelling bijna alles wint (komt jullie bekend voor mz spelers?) Vernieuwing is er de laatste tijd trouwens genoeg geweest met de invoering van de nieuwe ratings, de nieuwe tactieken, de nieuwe trainingsvormen.

Maar goed blijven jullie maar lekker IAG spelen waar het aantal supporters dat naar je stadion komt afhankelijk is van de grootte van je stadion en mz waar je nog regelmatig wedstrijden wint omdat je de opstelling hebt uitgevonden die de bug bevat

De enige reden die je kan vinden waarom MZ niet goed is, is een bug. Die bug is er al een hele tijd geleden (lees 1,5 jaar) uitgehaald. Dus volgens mij heb je nu geen redenen meer waarom MZ niet leuk is... :wink:

Bovendien zijn er nu net de volgende nieuwe toevoegingen aan het spel ingevoerd:

- Leagues van 8 naar 12 teams (nu 2 wedstrijden in de week)
- trainingskampen
- nieuwe sim

Het spel evolueert dus constant.
Reply
als ik er 1 noem betekent dat niet dat ik er maar 1 kan vinden hoor (bovendien zei ik ook nog iets over de transferlijst maar daar ging je voor het gemak maar even niet op in). het community gevoel zuigt namelijk zwaar bij mz. Je moet geld betalen om aan veel toernooien te kunnen meedoen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

maar goed dit was mijn laatste post wat betreft dit onderwerp anders wordt t zoals GZ zegt een flame topic
Reply
Waar staat iets over de transferlijst dan? #-o
Reply
ow hehe sorry dat had ik in mn hoofd maar vergeten te typen Tongue
Reply
de site ligt plat bij mij....
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
bij mij ook, maar om ff op de discussie in te haken. Ik vind hattrick zeker leuker dan itsagoal. Echter managerzone heb ik nog nooit gespeeld. De moeite waard?
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: