The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Veranderingen
#1
Ik heb 78 skillpoints te verdelen.... nog geen idee wat ik ermee kan... kijk wel ff wat er op het forum genalt wordt...

Hoeveel kan Levi er verdelen?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#2
Ik heb er slechts 17. Ook geen idee wat je er mee moet en ook geen zin om het uit te zoeken.
Insane life.
Reply
#3
Ik heb er 18.

Je kunt er 'extra skills' mee kopen die basisskills omlaag brengen/maximaliseren zo te zien. Voordat je die extra skills kunt kopen moet je bepaalde basisskills op een bepaald niveau hebben. Maar het kost nogal wat tijd om uit te zoeken wat nuttig is en wat niet, vermoed ik....

:-k
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
De teller staat bij mij op 77....binnen ons team gaan we even kijken wat we er per speler/positie mee kunnen doen. En wat de voor- en nadelen zijn. Hou jullie wel op de hoogte van de bevindingen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Mukkus Wrote:De teller staat bij mij op 77....binnen ons team gaan we even kijken wat we er per speler/positie mee kunnen doen. En wat de voor- en nadelen zijn. Hou jullie wel op de hoogte van de bevindingen.


Dank je wel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#6
Ik heb er 18. Lijkt me dat 'consistent' de meest populaire mentale vaardigheid zal worden.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#7
Ik zou nog even w88 met het verdelen van je punten. Eenmaal verdeelde punten kan je niet meer herverdelen.
Als team zijnde kunnen we hiermee ook onze voordeel uit slaan door de talenten goed op elkaar af te stemmen.
Bv op elke linie moet sowieso iemand zich opofferen om de rest beter te maken (defender boss, midfielder organizer, influenced striker)
en onze wisselspelers moeten gebruik maken van Substitute Hero.

We hebben in ieder geval nog tijd om dit rustig uit te zoeken, aangezien we nog maar 17/18 skillpoints te verdelen hebben.

Als winger zijnde denk ik overigens dat Anticipation, Flair en Composure goede mentale skills voor me zijn in combinatie met de talent Lightning Speed.
Reply
#8
Ik heb wat interessante opmerking van Nino Muniz (administrator) gekopieerd uit het engelse forum

If you however have a talent which gives you +3 and another that gives you +4 (just an example), and your base talent is 20, you will play at 25, not 27. The cap on the ME is 25 now.

This is a starting set of talents. We'll add new ones as things progress.

Flair gives a 10% bonus to all skills if activated. A player with 20 flair has a 50% chance of getting the bonus (every minute).

Consistency, if not activated, makes you play like you have roughly 75% confidence
0 consistency -> you'll play at full skills 1 out of 2 matches (statistically)
20 consistency -> you'll play at full skills every match.
Reply
#9
ben blij dat we nog een seizoen klooien voor de boeg hebben, want er komt iets te veel info op mij af met die nieuwe dingen.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#10
Box Brother Wrote:Ik heb 78 skillpoints te verdelen.... nog geen idee wat ik ermee kan... kijk wel ff wat er op het forum genalt wordt...

Hoeveel kan Levi er verdelen?

77, want ben een week of 2 later begonnen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#11
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.footstar.gr/forum/index.php?page=mentals-talents-extra-info">http://www.footstar.gr/forum/index.php? ... extra-info</a><!-- m -->

Wellicht vind je hier een antwoord op je vraag.
What, me worry?
Reply
#12
Eén schone vertaling van de Mental Skill Bible Mental Skill Bible

Hier zijn de belangrijke details over mental skills dat wel/nog niet duidelijk genoeg was, nadat je alle forums bent nagelopen.
Sommige details zijn nog niet gepubliceerd, dus ik raad aan om dit goed door te lezen, als je je SP verstandig wilt spenderen.

Dit is wat de mental skill doen (in de match engine):

- Anticipation:

For field players,
Voor de veldspelers,

Anticipatie vervangt iets in de match engine wat hiervoor gebruikt werd door het positiespel van spelers, specifiek:

* Gedurende het bewegen van de speler, positiespel is de tijd dat de speler nodig heeft om besluiten te maken voor een andere actie, als hij positiespel
nog niet heeft geoptimaliseerd.

Anticipatie heeft positiespel overgenomen in deze berekening. Een speler met een lage anticipatie skill doet er langer over om zijn beweging te realiseren. Een voorbeeld: Een back (DL/DR) gaat 'up in to the field', omdat zijn team aanvalt over die kant. In de match engine, voor een bepaalde tijd (cycles). Als het team een pass geeft, bijvoorbeeld een pass over de breedte, dan geeft anticipatie de speler een snellere reactie op deze pass.

Voor keepers,

Anticipatie werkt nu in samenwerking met reflexes om keepers sneller te laten starten met hun reddingen (hiervoor telde reflexes deze skill). Een keeper met een lage anticipatie en reflexen gaat pas veel later een reflex maken, dan een keeper met hoge anticipatie en reflexen.

- Concentration

Veldspelers,

Concentratie vervangt spelinzicht in een bijzondere (belangrijke) berekening.

* Spelinzicht heeft direct effect op hoe goed een speler begrijpt waar andere spelers in het veld staan. Hij kan dat later zien (bril nodig?), doordat de speler soms geen idee heeft waar zijn teamgenoten zijn, door het misberekenen van hun posities.

Concentratie neemt de plaats over van spelinzicht in deze berekening. Wat dit inhoudt is dat een speler met een lage concentratie dus het spel slechter leest en dus niet goed weet waar zijn teamgenoten zijn en dus fouten maakt.

Voor keepers,

Concentratie werkt met een nieuw concept. Keepers worden geholpen bij het uitkomen (out of area), ze zullen minder grote fouten maken.

- Consistency

Consistentie werkt met een heel nieuw concept. Wanneer een speler het veld betreed, elke wedstrijd, de match engine zal bepalen of je consistent bent of niet, gebaseerd op hoeveel SP je hebt op consistentie.
Als een speler 0 consistentie heeft, dan heeft hij een kans op 50% onder de maat preseteren, als je het op 20 hebt staan, zal de speler niet onder presteren.
Elke consistentie SP vergroot de kans op onderpresteren met 2,5%. Om deze onder de maat presteren te situeren, als een speler niet de consistentietest doorstaat, krijgt hij een penalty op al zijn skills (ook zijn mental skills (MS)) gedurende zijn tijd op het veld, vergelijkbaar met een te laag niveau van vertrouwen (gemiddeld).

- Flair voorheen "Unpredictable"

Flair is een coole MS om te hebben. Een speler met een Flair skill van 20 heeft een kans van 50% (elke minuut opnieuw berekent) dat alles met 10% wordt verbeterd, een boost. Dus een speler met 20 flair heeft de kans dat al zijn skills 10% beter zijn een halve wedstrijd, als hij een hele wedstrijd speelt. Statistisch gezien zal het gebeuren of niet. Opmerkelijk, een speler met 0 flair zal 0% kans hebben op een boost. Elke flair SP vergroot de boost kans met 2,5%.

- Decisions

Voor veldspelers,

Wanneer een speler de bal heeft, en beslist wat hij gaat doen, hij zal al zijn mogelijke acties bij langs gaan en kijken welke hij het beste kan gaan doen. De besluitskill is waar we hier over praten: een speler met een lage besluitingslevel zal random werken.
Dit heeft waarschijnlijk niet zoveel effect op dingen als een actie is beter dan alle andere, als er twee acties lijken even goed te zijn, zal een speler met een lage besluitingsgraad de slechtste uitkiezen. Een speler met 20 besluitvaardigheid zal natuurlijk voor de betere kiezen, als je actie natuurlijk niet wordt onderbroken door een andere actie.
Een belangrijke punt is dat alle mogelijke besluiten zijn gemeten door de speler z'n andere skills. Een 'slechte' speler die niet een pass goed in schat of die een verkeerde kant op dribbelt, door zijn lage skills, zal niet beter presteren door zijn besluitvaardigheid SP. Hij kiest op dat moment gewoon de beste optie met het inzicht van zijn eigen skills.

Voor keepers,

Besluiten is het spelinzicht van keepers (wanneer beslist om te passen), omdat keepers altijd zullen afwegen wat de beste actie is afhankelijk wat de match engine van te voren heeft bedacht. Dit is misschien de kans om in de toekomst te kijken of het voor veldspelers ook wat is (jullie zijn dus proefkonijnen!). Nu is het alleen nog geldig voor jullie.

- Composure

Voor veldspelers,

Beheersing is de tijd dat een speler nodig heeft om te herstellen van een actie die hij zojuist heeft gedaan. Deze skill vervangt vaste gegevens in de match engine. Wanneer een speler passt, tackelt, hij zal voor even 'ingesloten' zijn op een bepaalde plek (cycles). Het aantal 'cycles' waarin de speler opgesloten zit hangt af van de beheersings skill (een de type actie waarin hij net zat). Een voorbeeld: een speler met een hoog beheersingsgraad die zojuist een bal heeft ingegooid naar een teammaat, zal sneller weer bij het spel betrokken zijn, in tegenstelling tot een speler met een lage beheersing.

Voor keepers,

Beheersing, net als anticipatie, werkt in samenloop met reflexen. De reflexeskills van een keeper alleen werkte voorheen als hoe lang een keeper bezig was om op te krabbelen van een actie. Van nu af aan zal het 'ingesloten' in de cycles afhangen van het aantal beheersingsskills.

- Bravery, Creativity and Influence

Deze mental skills geven je de mogelijkheid om een scala van verschillende talenten te kopen. Ze beinvloeden niet de match engine. De reden dat ze wel bestaan is om de balans van mental skills te geven. Sommige mental skills vergroten de 'kost' van skills. Hier zal verder niet in de toekomst veranderd worden.

Dat is het. Hopelijk neemt dit jullie een hoop twijfel weg. De waarheid is, ze zijn allemaal handig, elk op een andere manier, en het maakt je tot een unieke topplayer.
Je krijgt in je hele carrière slechts 120 skill point (plus een aantal als je geen homies wilt (blijf alleen)), het is onmogelijk om alles te maxen. Als je toch wat wilt, kan je alle skills waarbij de match engine betrokken is, maxen. Het is aan jou! Het nadeel is dat je dan geen talenten gebruikt.

Dit gezegd te hebben, eens maar weer, een vriendelijk (en belangrijk) advies, spendeer je SP deugdzaam!

Bron: Nino Blog
What, me worry?
Reply
#13
Ik weet niet wat er afgesproken is, maar ik zie bij een aantal van de CT-spelers de extra punten al verdeeld over de skills. Is dat naar eigen inzicht gebeurd of is daar een advies over? Ik wil ze best opsparen, aangezien het dit seizoen toch nog nergens om gaat... Ik heb er nu 19.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#14
eigen inzicht helaas.
Ik laat de punten ook nog ff voor wat het is.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#15
Ik heb ze ook nog bewaard, tot ik mijn orders krijg :8:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#16
Sir, yes sir!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#17
Eh ik heb niet snel genoeg gekeken en heb wel wat ingesteld. :eeeek:
Reply
#18
Ik heb de mijne ook al verdeeld naar wat volgens mij de belangrijkere waren.

Zag het nut ook niet zo om ze op te sparen aangezien je voor het doorgroeien veel meer nodig hebt als de 19 die ik er nu in heb gezet.

Heb ze zo verdeeld
Consistent 7 Zwak
Anticipatie 4 Slecht
Concentratie 3 Slecht
Flair 2 Zeer Slecht
Besluitvaardigheid 2 Zeer Slecht
Beheersing 1 Zeer Slecht
Moed 0 Vreselijk
Creativiteit 0 Vreselijk
Invloed 0 Vreselijk
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#19
Consistentie en Flair zijn volgens ons forum de belangrijkste.

Ik ga zelf voor 'Distributor', maar dan moet ik eerst 'Game Vision' nog naar 18 trainen...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#20
Het gaat eindelijk gebeuren...

Quote:Match Engine
Er valt genoeg te vertellen over de ME. Zoals jullie vast wel zullen weten, zijn wij al geruime tijd bezig met het verwerken van kaarten en blessures. Makkelijk te programmeren, maar het vergt veel ander werk dat eerst gedaan moest worden voordat het geïntroduceerd kon worden, namelijk de nieuwe wedstrijdgebeurtenissen! Het is duidelijk dat er een groot aantal nieuwe gebeurtenissen bij komt, bijvoorbeeld in de gevallen dat een speler eruit wordt gestuurd of geblesseerd raakt. Dit was redelijk complex en het heeft dan ook even geduurd.. maar het is eindelijk klaar! En dan zullen we nu stap voor stap gaan verklaren wat er nieuw is:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#21
Oh ja, deze topic zocht ik laatst m.b.t. het verdelen van de puntjes. Tot nu toe heb ik ze als volgt verdeeld: Consistent 13, Concentratie 4, Besluitvaardigheid 4, Beheersing 4, maar nu heb ik er alweer 2... Ik twijfel tussen opnieuw verdelen over deze 4 basis-skills of toch inzetten op 'special abilities' en dus meer Flair en Creativiteit gaan sparen. Je krijgt er in totaal 120, toch?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#22
Lib: dat is idd mooi nieuws. Volgend seizoen gaan we echt proberen om hoger op te komen, dus dit erbij is bonus.

GZ: ik heb me niet zo verdiept in die handel. Zullen vast wel wat spelers hier zijn die er meer van (willen) weten.
Simon (roept mijn vrouw nu)gaat iig voor verdedigingsleider(ooit) en Korte gaat voor krachtige afwerker.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#23
Wat zijn de eisen voor corners?
Staat dat gelijk aan een vrije trap?
Zit namelijk te denken om ter zijner tijd voor één van de Technische Vrije Trappen skills te gaan aangezien er voor middenvelders niet veel specifieks voorhanden is.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#24
Ik heb inmiddels 18 punten op concentratie en 15 punten op moed. Ik kan nu plakkerige dekker naar 1 brengen, of agressive I (wat de bondscoach wilt).
Wat zal ik doen?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#25
Lib Wrote:Ik heb inmiddels 18 punten op concentratie en 15 punten op moed. Ik kan nu plakkerige dekker naar 1 brengen, of agressive I (wat de bondscoach wilt).
Wat zal ik doen?

Luister maar naar de BC. Na dit seizoen zien we wel wat jij/wij verder gaat/gaan doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#26
Ik heb inmiddels op aanraden van de BC Agressive I aangeschaft. Kan ik hiermee elke wedstrijd spelen?
Naast Agressive I heb ik ook plakkerige verdediger aangeschaft. Wat moet ik wanneer gebruiken?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#27
Lib Wrote:Ik heb inmiddels op aanraden van de BC Agressive I aangeschaft. Kan ik hiermee elke wedstrijd spelen?
Naast Agressive I heb ik ook plakkerige verdediger aangeschaft. Wat moet ik wanneer gebruiken?

Volgens mij ben je dat gewoon en hoef je dat niet in te stellen.
Korte heeft krachtige afwerker( level 1 vd 5) en daar hoef ik niets voor in te stellen.
De BC is nog niet geweest bij Korte of Andriolo om te vertellen wat hij wil met die extra dingen gedoe.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#28
Adder Wrote:
Lib Wrote:Ik heb inmiddels op aanraden van de BC Agressive I aangeschaft. Kan ik hiermee elke wedstrijd spelen?
Naast Agressive I heb ik ook plakkerige verdediger aangeschaft. Wat moet ik wanneer gebruiken?

Volgens mij ben je dat gewoon en hoef je dat niet in te stellen.
Korte heeft krachtige afwerker( level 1 vd 5) en daar hoef ik niets voor in te stellen.
De BC is nog niet geweest bij Korte of Andriolo om te vertellen wat hij wil met die extra dingen gedoe.

Ik denk dat je dat wel ergens kan instellen, want je kan ook besluiten om niet als plakkerige verdediger te spelen. En per wedstrijd waarin je hem gebruikte, stijg je toch een level hierin?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#29
Ik kan het in ieder geval wel instellen of uitzetten. Dit kan bij individuele orders. Er staat rechtsbovenin een vakje met talenten. Hier kan ik het aan of uit zetten.

Moet ik elke competitiewedstrijd spelen als plakkerige verdediger?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#30
Lib Wrote:Ik kan het in ieder geval wel instellen of uitzetten. Dit kan bij individuele orders. Er staat rechtsbovenin een vakje met talenten. Hier kan ik het aan of uit zetten.

Moet ik elke competitiewedstrijd spelen als plakkerige verdediger?

Ja is goed.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: