The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2009
#31
The remaining men’s draw including 13-time Grand Slam Champion Roger Federer, 2007 Sony Ericsson Open Champion Novak Djokovic, British star Andy Murray, American superstar Andy Roddick and defending Sony Ericsson Open Champion Nikolay Davydenko will be announced during the men’s tournament draw ceremony on Monday, March 23 at 2:30 p.m.

Het is hier 5 uur later, dus 19.30 vanavond komt de loting!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
Waarom staat Nadal daar niet tussen? :eeeek:

En Davy heeft zich trouwens allang terug getrokken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Nadal speelt pas zaterdagnacht om 01:00uur onze tijd zijn 1e wedstrijd!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#34
Ad Wim Wrote:Waarom staat Nadal daar niet tussen? :eeeek:

En Davy heeft zich trouwens allang terug getrokken...

Het overige stuk tekst ging over Nadal.. :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#35
Haggie Wrote:Omyaca zal hier even uitsluitsel over moeten geven of Tampie moet gewoon erop reageren. Hij quote namelijk wel berichten van Buurs, maar laat dat stuk van het bericht buiten beschouwing. :roll:

Ja laat ik eens reageren.

Ik weet niet of de betaling nodig is om de kosten van het spel te vergoeden of om de prijzenpot te vullen. Indien het voor de kosten van het spel is hebben jullie gelijk, als het is om de prijzenpot te vullen niet. Ik zou geen prijs claimen en ik zou hem ook niet krijgen mocht ik wat winnen.

Ik heb aangegeven dat ik niet het hele jaar serieus een team kan maken omdat ik het daar vaak te druk voor heb. Ik zit de afgelopen weken in wat rustig vaarwater en wilde eigenlijk alleen inloggen om te kijken welk budget er was en welke ranglijst er werd gehanteerd. Toen ik merkte dat je meteen ook een team kan maken heb ik dat gedaan (bij Rotterdam een half team).

- Als het stoort, haal me dan weg. Als je me laat staan zal ik zo nu en dan een team maken.
- Bij weekprijzen en overall prijzen is het duidelijk dat ik nergens aanspraak op maak.
- Ik wil best tien euro betalen maar dat is dan als bijdrage aan de onkosten, dit wordt niet aan winnaars uitgekeerd. PM me een rekeningnummer als dat wordt gewaardeerd.

Als ik ertussen blijf staan zal ik dus regelmatig een team maken, niet altijd een heel serieus team. In de weken dat ik er tijd voor heb blijf ik het leuk vinden om dit spel te spelen.
Reply
#36
Ik heb er totaal geen moeite mee, aangezien je hier op het forum ook een bekende bent. Het wordt anders als jan-en-alleman hier komt en eventjes een weekje mee gaat doen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#37
Ik sluit me totaal bij je aan Kuiper, ook ik zit er totaal niet mee.
Reply
#38
Laat 'm gewoon zo nu en dan een team maken, hij doet toch niet serieus mee zegt ie zelf.

En zeg nou zelf Buurs, 1 figurant meer of minder maakt ook niet uit toch. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
OK, duidelijk. Dan lijkt het me prima.
Reply
#40
Mijn mening : meedoen is betalen. Hoop niet dat er direct negatief op gereageerd gaat worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
Stille Wrote:Mijn mening : meedoen is betalen. Hoop niet dat er direct negatief op gereageerd gaat worden
tuurlijk niet, ieder heeft recht op zijn mening Smile
Reply
#42
Stille Wrote:Mijn mening : meedoen is betalen. Hoop niet dat er direct negatief op gereageerd gaat worden

Nee joh, waarom zou dat zo zijn? Iedereen zijn mening idd, soms gaat het beetje om de manier waarop OSmile
Reply
#43
Stille Wrote:Mijn mening : meedoen is betalen. Hoop niet dat er direct negatief op gereageerd gaat worden

Zoals gezegd, dat tientje is zeker niet het probleem, maar dan wel als bijdrage aan de onkosten (ik weet niet of Mac die heeft). Principieel ben ik er op tegen om dit aan prijzengeld uit te betalen waar ik zelf geen aanspraak op maak / wil maken.
Reply
#44
De loting is er.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.sonyericssonopen.com/3/en/assets/pdfs/draws/09ATP_MDS1.pdf">http://www.sonyericssonopen.com/3/en/as ... P_MDS1.pdf</a><!-- m -->
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
Thnx Hag!
Reply
#46
Dit keer Murray bij Nadal, wel zo eerlijk. Verder hebben Federer en Nadal het vrij eenvoudig tot de halve. Murray heeft het verreweg het lastigst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Wat een keuzes hebben wij te maken zo op het eerste oog Hag,

Montanes of Koubek?
Gulbis of Baghdatis?

Dit uiteraard als tegenstanders van Franse chokers Wink

Verder ziet het er eigenlijk vrij simpel uit :roll:
Reply
#48
Knalt 1 van jullie hem er even in wanneer je tijd hebt? :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#49
Soderling - Tsonga 3e ronde.. #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#50
En hij is open, succes!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Hartelijk dank Ad, supersnel!
Reply
#52
Wat een loting trouwens, hier gaan echt hele grote verschillen komen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Stille Wrote:Mijn mening : meedoen is betalen. Hoop niet dat er direct negatief op gereageerd gaat worden

Helemaal mee eens. Voor Mac is uiteraard een uitzondering gemaakt, maar verder hoef ik geen trits nullen of halve teams in de stand te zien. Mocht ik ooit eens in de positie komen dat ik in de buurt van een medaille geraak, dan vind ik het irritant dat ik eerst allerlei teams moet wegstrepen die niet officieel meedoen. Ok, het is er nu maar één, maar waar eindigt het dan? Op zich is wat ik irritant vind niet eens zo heel relevant, maar, zoals Stille al zei, meedoen=betalen. Simpel. En ML, Buurs heeft hier niet ineens zoveel haast mee, er werd hier al weken over gepost, maar er gebeurde niets.
Reply
#54
Ja er werd hier al weken door 1/2 personen over gepost, maar uitsluitsel of Tampie nou betaald had was er niet. Als er dan ineens over wissen gesproken wordt komt dat toch wat gehaast over.
Reply
#55
Wat een ellende deze week..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#56
Om keuzes te maken?
Reply
#57
Ja. Ik zie Nadal namelijk op z'n gemak de finale halen. Daarbij heeft hij ook 6 dagen vrijaf nu om uit te rusten. Wie moet die man stoppen voor 1000punten?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#58
Bolelli :-"
Reply
#59
dat is wel een mooi alternatief. Je weet natuurlijk nooit of Nadal met rechts of met een blinddoek op, gaat tennissen. Want alleen dan kan Bolelli enigzins bijblijven.. :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#60
Krajicek wint de 1e set van Pin met 7-6 =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: