The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2009
En zelfs als hij dat wel had kunnen doen zou winst niet verdiend geweest zijn. Maar dit is wel gewoon triest idd, een zeer matige dag van Tsonga redt Djoko hier.

Waar ik trouwens wel voor vrees is dat Djoko zich terug gaat trekken voor de SF en Fed/Rod dus een bye krijgt richting F.
Reply
centre court Wrote:Maakt de wedstrijd Roddick-Federer er trouwens wel belangrijker op. Die gaan natuurlijk niet van iemand verliezen die geen 1,5 uur in de hitte kan spelen.
Als de organisatie voor een keer eens op de hand van Djoko is, dan wordt dat de avondpartij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom zou je je in godsnaam aanstellen en dan alsnog winnen? Dat doe je toch alleen maar als excuus als je verliest? :roll:

Precies, en Djoko heeft voor zijn behandeling geen moment op punt van verliezen gestaan, integendeel.
Reply
mindlight Wrote:En zelfs als hij dat wel had kunnen doen zou winst niet verdiend geweest zijn. Maar dit is wel gewoon triest idd, een zeer matige dag van Tsonga redt Djoko hier.

Waar ik trouwens wel voor vrees is dat Djoko zich terug gaat trekken voor de SF en Fed/Rod dus een bye krijgt richting F.
Het lijkt me niet iets structureels/ernstigs. Zulke heat strokes ben je na een dag wel weer overheen. En hij heeft gewoon nog een dag rust...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Maakt de wedstrijd Roddick-Federer er trouwens wel belangrijker op. Die gaan natuurlijk niet van iemand verliezen die geen 1,5 uur in de hitte kan spelen.
Als de organisatie voor een keer eens op de hand van Djoko is, dan wordt dat de avondpartij...

Dat zal dus wel niet.
Maar het is ook lastig kiezen, tenzij er morgenavond een stunt komt. Dan wordt Fed/Rod-Djoko de avondpartij.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:En zelfs als hij dat wel had kunnen doen zou winst niet verdiend geweest zijn. Maar dit is wel gewoon triest idd, een zeer matige dag van Tsonga redt Djoko hier.

Waar ik trouwens wel voor vrees is dat Djoko zich terug gaat trekken voor de SF en Fed/Rod dus een bye krijgt richting F.
Het lijkt me niet iets structureels/ernstigs. Zulke heat strokes ben je na een dag wel weer overheen. En hij heeft gewoon nog een dag rust...

Daar zit wel wat in, ik hoop het dan maar.
Reply
Maargoed, ik ben pitten, het is wederom te laat Wink
Reply
Klasse Djoko \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
aaargh! Jammer Andy! Sad

Hup djoko en nadal vanaf nu!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup Djoko, Potro en Verdasco \Big Grin/
Reply
Heerlijk Roger!
Djoko gaat lastig worden, maar moet natuurlijk kunnen!
Reply
Klasse Roger. =D> =D>

Wat zou een finale Federer - Verdasco toch mooi zijn. [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Djoko - Potro (/ evt Verdasco) [-o<
Reply
Haha gewoon Nadal - Federer weer.. Maak je geen illusies Smile
Reply
Gewoon Nadal Federer...saai vervolg van het saaie toernooi, qua uitslagen.
Reply
Wat is dat toch met dat "gewoon" Federer-Nadal? Het is in Masters verband (op HC dan) tijden geleden dat die twee in de finale stonden.
Reply
Prima Roger, never in doubt tegen Roddick!

Wel in doubt tegen Djokovic, maar het is nou nog steeds niet zo dat het de DJokovic van begin vorig jaar is die er staat, dus ik zie Federer nog steeds wel als de dikke favoriet daar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook deze week geen Federer-Nadal, ML! Djoko-Fedex wordt tegen de avond gespeeld en dan gaat Fedex eraan!
(al zou fedex wel ergens in een klein kamertje pleitten voor een middagpartij :| )
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik denk dat er deze week minder verschillen gemaakt gaan worden dan vorige week. Maar, ondanks dat er redelijk wat verrassende uitslagen waren, en dat er veel rendabele kleintjes waren, de teams zonder topper gaan weer niet hoog scoren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Prima Roger, never in doubt tegen Roddick!

Wel in doubt tegen Djokovic, maar het is nou nog steeds niet zo dat het de DJokovic van begin vorig jaar is die er staat, dus ik zie Federer nog steeds wel als de dikke favoriet daar.

Yep dat lijkt mij ook, maar gisteren ging het anderhalve set wel erg lekker voor Djoko (ok, met hulp van Tsonga), dus hopelijk kan hij dat doortrekken
Reply
Ad Wim Wrote:Ik denk dat er deze week minder verschillen gemaakt gaan worden dan vorige week. Maar, ondanks dat er redelijk wat verrassende uitslagen waren, en dat er veel rendabele kleintjes waren, de teams zonder topper gaan weer niet hoog scoren...

Niet echt veel verrassende uitslagen, toch? Bij de laatste 16 was alleen Troicki ongeplaatst. Met de kleintjes win je het dan dus niet want dat is max 45/57 punten. Het ideale team heeft uiteraard wel wat kleintjes die erg rendabel waren (Kendrick, Isner, Becker, Gil). De winnaar heeft uiteraard de toernooiwinnaar nodig in zijn team, en de hele finale als Nadal daar niet in staat.
Reply
[Image: ballwars654645.jpg]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zit vandaag al de hele dag met 1 lied in mijn hoofd : JALALALALALALALA E VIVA ESPANA !!!! :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
We zijn begonnen en Nadal begint weer niet al te best met veel fouten. Ik blijf zeggen dat hij Miami niet gaat winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Potro wint zijn eerste set ooit van Nadal, en terecht. Nadal 16 UEs in deze set :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeker niet slecht van Potro. Hij mag hem van mij winnen. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ai, Nadal wordt beter en Potro stort in...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is het toch ook verdomd lastig om van dat mannetje te winnen. Je mag ook geen enkel moment verslappen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Dat ook inderdaad. Maar je ziet toch ook weer dat Potro het wederom niet bolwerkt tegen een topper. Hij gaat het nu compleet weggeven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja Nadal heeft de dubbele break in de derde set..*3-0
Reply


Forum Jump: