The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2009
Ik zit 5 minuten te kijken maar het is inderdaad niet best. Op Betfair nog wel 1.51 Roger en 2.94 Djoko. Zonet nog 3.4 Djoko, maar het kan toch echt beide kanten op met dit niveau.
Reply
Niet normaal wat een dramatische pot. En zie ik daar nou een beginnend (bier)buikje bij Federer?
Reply
Het doet gewoon pijn om twee van mijn favoriete tennissers zo belachelijk slecht te zien spelen. Dit wordt een makkie voor Murray.
Reply
Federer houdt eindelijk weer eens zijn service na 5 breaks op rij tegen te hebben gekregen.
Reply
Zo, wat is Federer er ziek van zeg. De umpire krijgt niet eens een hand en binnen 30 seconden van de court verdwenen. En die kop! Dit is echt een mokerslag voor hem.
Reply
Wow Fedex verliest gewoon! Heerlijk Djoko! :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
jaaaaa lekker hoor! Verdiend dit! Jammer dat roddick het niet kon! Heerlijk zo! Nu jij potro, doe het!

Come on Mindlight!! Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vorig jaar was het niks met Federer.

Dit jaar heeft hij nog niks laten zien....

Ik denk dat hij geen grote toernooien meer gaat winnen.

Hij kan niet meer winnen van Nadal, Murray en Djoko en heeft het al lastig tegen Roddick....

Dan lijkt het me einde verhaal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het was ontluisterend wat hij vandaag in set 2 en 3 liet zien, maar vorig jaar natuurlijk nog wel als nr.2 geëindigd en 3 GS finales gespeeld. Om hem af te schrijven lijkt me dus nog iets voorbarig. Het feit dat hij van Nadal en Murray structureel de (zware) underdog gaat zijn en ook van Djokovic, Roddick e.a. niet meer altijd wint maakt de kans op grote titels kleiner. Op Wimbledon blijft hij wel de favoriet met Nadal.

Wat mij ook wel opvalt is dat hij op zijn service steeds vaker problemen kent. Veel te weinig vrije punten, en vanavond wordt hij 5 servicegames op rij gebroken, dat is ongekend op HC.
Reply
Djokovic :-({|= :-({|=
Reply
_Tampie Wrote:Het doet gewoon pijn om twee van mijn favoriete tennissers zo belachelijk slecht te zien spelen. Dit wordt een makkie voor Murray.

Ohh ja, dat is waar, want Fed-Murray ging natuurlijk ook de finale worden :razz:
Reply
En dan nu Potro tegen Murray, nog zo'n voor mij uiterst belangrijk duel! Hup Potro =D>
Reply
Wat begint deze pot heerlijk zeg, qua niveau.

Maar wel de break voor Murray #-o
Reply
WTF Murray haalt gewoon echt alles terug, en kan ook nog eens waanzinnig passeren, ik vind dit wel mooi!
Maar nu zal ik ophouden, tot iemand anders een postje geplaatst heeft.
Reply
Ik zit nu een paar games te kijken en ik vind het maar matig.
Reply
Tweede set is niet te vergelijken met de eerste voorlopig. Toen was Murray echt fenomenaal, en speelde Potro ook gewoon goed, maar was het gewoon niet te doen. Nu is het matig van beide kanten.
Reply
Het niveau gaat weer omhoog
Reply
Ja tweede deel tweede set was een stuk beter. Eigenlijk is er om acht uur weer F1, maar ik blijf toch nog ff kijken. Hopelijk kan Del Potro zijn huidige niveau vasthouden.
Reply
Lekker Andy!!! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Ik voel 1000 punten aankomen =P~

Q. You said at Indian Wells that you were a little bit surprised that you'd gotten all the way through to the final, given that you hadn't been well before that tournament. It's sort of four hard weeks. How would you an assess your physical state and your approach to this tournament?

ANDY MURRAY: I feel much better, much better prepared this week than at Indian Wells. I obviously played a lot of matches there. Probably four days of practicing on these courts before my first match. You know, it's been pretty blustery on the courts and whatnot.
Yeah, I've had a couple of hours each day. Physically, I feel fine. A little bit jet-lagged, but in terms of my legs and, you know, energy levels, I feel fine.

Q. It's almost kind of a home from home here. How comfortable do you feel at this particular tournament?

ANDY MURRAY: Yeah, it's nice. First year that I will be able to stay in my apartment. I've spent a lot of time here in the last year and a half or so, obviously training, you know, taken a couple of holidays here as well.
I know Miami relatively well. Obviously nice to get to sort of stay in your own bed at the tournament. That doesn't happen too much throughout the year.

Nu afmaken!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ai, pijnlijk dit.
Ik zie Djoko niet winnen van Murray. ](*,)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
:lol: Maar Djoko zou ook al niet winnen van Federer, dus dit biedt perspectief :-({|=
Reply
Maar ik ben op 4-4 gaan pitten, had geen moment de indruk dat Potro die 2e set nog zou gaan pakken. Wel zonde dat hij niet heeft doorgedrukt dan.
Reply
hup mindlight!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hehe, een echte alles-of-niets pot is in de maak. [-o<

De vorige keer dat ik de enige met Djoko was, won hij trouwens het toernooi, dat was de Masters Cup :-({|=
Reply
mindlight Wrote:Maar ik ben op 4-4 gaan pitten, had geen moment de indruk dat Potro die 2e set nog zou gaan pakken. Wel zonde dat hij niet heeft doorgedrukt dan.
Del Potro heeft een goede fase gehad, en Murray tegelijk een iets mindere. Maar de derde set was het weer andersom, ging een beetje als een nachtkaars uit eigenlijk.
Reply
Ahh ok, dank!
Reply
zie de stats.

murray maar 1 punt verloren op zijn eigen service in de 3e set :eeeek:

en zelf 2x de tegenstander gebroken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
klote Federer...Niks aan de hand eerste set.
Djoko echt show dus tegen Tsonga anders kan je niet goed herstellen.
Dure week zo...Hopen dat Djoko wint want mooie keus van ML
Reply
Wat een dramatisch begin van Djokovic #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: