The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2009
Direct twee belangrijke potten voor de poll zometeen.

Hup Starace en Bolleli =D>
Reply
Hup Starace!! Heb hem in mijn eentje, de overige 4 gaan voor Vassalo Undecided :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:wat ben jij grappig...
Ik ben liever grappig dan gelukkig.

1. grappig zal jij nooit worden.

2. gelukkig zal jij helemaal nooit worden.
Ik hoef het niet te worden als ik het al ben Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Direct twee belangrijke potten voor de poll zometeen.

Hup Starace en Bolleli =D>
Had wel verwacht dat iedereen voor Bolelli en Vassallo zou gaan, maar dus niet! Hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
@ ad: wilde start maken met het topic. Blijf er nu uit Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Je doet maar wat je niet laten kunt. Ik wil liever niet met die galbak in één zin genoemd worden, dus mij zul je ook niet vaak vinden in dat topic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gabash breakt :8:
Reply
Kut Bolelli! Maar die is wel het minst belangrijk, MVA is belangrijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gabash pakt de 1e set..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Je doet maar wat je niet laten kunt. Ik wil liever niet met die galbak in één zin genoemd worden, dus mij zul je ook niet vaak vinden in dat topic.
Ad stop aub...
Reply
MVA heeft het steeds moeilijker op eigen service.. Toch 5-4
Reply
Ad Wim Wrote:Kut Bolelli! Maar die is wel het minst belangrijk, MVA is belangrijker.

De complete 2e ronde moet ook nog gepolld worden, maak je toch niet zo druk!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Je doet maar wat je niet laten kunt. Ik wil liever niet met die galbak in één zin genoemd worden, dus mij zul je ook niet vaak vinden in dat topic.
Ad stop aub...
Niet als jij zo blijft reageren natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Kut Bolelli! Maar die is wel het minst belangrijk, MVA is belangrijker.

De complete 2e ronde moet ook nog gepolld worden, maak je toch niet zo druk!
Ik maak me net zo druk als jij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Je doet maar wat je niet laten kunt. Ik wil liever niet met die galbak in één zin genoemd worden, dus mij zul je ook niet vaak vinden in dat topic.
Ad stop aub...
Niet als jij zo blijft reageren natuurlijk.
Want? Vervelend he als iemand het normaal vraagt...Jammer dat je voor deze stemming zorgt.
Reply
Laten we wel zijn Kooltje, dat doet Ad niet alleen, maar jij schuift nu wel de zwarte piet daarheen...
Reply
mindlight Wrote:Laten we wel zijn Kooltje, dat doet Ad niet alleen, maar jij schuift nu wel de zwarte piet daarheen...
Ik acht Ad in staat om normaal te doen...vandaar...
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Je doet maar wat je niet laten kunt. Ik wil liever niet met die galbak in één zin genoemd worden, dus mij zul je ook niet vaak vinden in dat topic.
Ad stop aub...
Niet als jij zo blijft reageren natuurlijk.
Want? Vervelend he als iemand het normaal vraagt...Jammer dat je voor deze stemming zorgt.
Normaal vragen? :lol:

En ik zorg al tijden niet meer voor deze stemming, maar jouw conservatisme viert momenteel hoogtij blijkbaar.
En je begrijpt volgens mij ook niet dat je olie op het vuur gooit zo, vrijwel niemand anders reageert zo als jij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Je doet maar wat je niet laten kunt. Ik wil liever niet met die galbak in één zin genoemd worden, dus mij zul je ook niet vaak vinden in dat topic.
Ad stop aub...
Niet als jij zo blijft reageren natuurlijk.
Want? Vervelend he als iemand het normaal vraagt...Jammer dat je voor deze stemming zorgt.
Normaal vragen? :lol:

En ik zorg al tijden niet meer voor deze stemming, maar jouw conservatisme viert momenteel hoogtij blijkbaar.
En je begrijpt volgens mij ook niet dat je olie op het vuur gooit zo, vrijwel niemand anders reageert zo als jij.
Dat zie ik in het andere topic...
Mij stoort het in ieder geval...dat geef ik aan...doe ermee wat jij wilt.
Reply
DF voor Vassalo bij 5-3 voor in TB Dead
Reply
En dat doe ik dus al tijden, beetje jammer dat je dat dus niet inziet.

Maar goed, laten we weer on topic gaan, anders krijg ik nog meer gezeik straks. Bolelli draait het om =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Set Vassalo OSmile
Reply
Set Vassallo :dodgy:
Reply
Prima MVA. Bolle Elli loopt het echter weer te verkloten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bolelli van 3-0 naar 3-4. Tegen Gabashvili. Die Bolelli gaat echt buiten de top 100 vallen als ie zo doorgaat de komende maanden...

MVa meteen de break =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Starace gaat verliezen. Op zich geen drama aangezien R2 nog komt, dat was ik helemaal vergeten.
Reply
Uiteraard geen drama, maar elke partij is belangrijk, zeker in onze sterke poule.

Starace breakt alweer terug :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima MVA =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Massu mist een paar mps en Sweeting breakt terug!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Delic breakt Darcis, alweer gunstig voor de poll
Reply


Forum Jump: