The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2009
21 man met Tsonga en alleen Mindlight en ik op het forum.

:-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:-({|=
Reply
Simon wint 75% van alle baseline-rally's
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prima Jo, dit komt nog wel goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Simon wint 75% van alle baseline-rally's
Sinds ik kijk heeft Simon nog geen rally gewonnen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoppa, ram die laffe pielballen maar weg =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stomme pukkel. Doe nou eens rustig die makkelijke ballen plaatsen..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En daar is de break al =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hoppa, ram die laffe pielballen maar weg =D>

Het mooie is dat het zo weer om kan keren. Als er 2 tennissers wisselvallig spelen, zijn het Tsonga en Simon wel deze wedstrijd!

Komt goed, Gillez! Je bent vele malen beter!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Sinds ik kijk wint Tsonga 3 games op rij en is er maar een die tennist =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Djoko trouwens =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd klasse Djoko, en sinds ik kijk is Simon duidelijk de betere, behalve in het begin van deze tweede set.
Reply
Keurig Simon =D>
Reply
fantastisch Simon!! Allezz!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse hoor Jo! Simon speelt gewoon goed en nog steeds geen enkel probleem op service =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is en blijft de service die Tsonga redt.
Ik moet nu helaas tot 20:00uur hersteltraining van voetbal in sportcentrum doen.

ML, jij moedigt Simon nog ff flink aan he! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tsonga is sinds ik kijk de enige die aanvalt. Simon maakt voornl mooie punten omdat ie goed verdedigt. Vieze pusher is het, die Simon. Simon en Roddick in de top 10 Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben hier belangenbehartiger van Simon uiteraard. Maar het moet gezegd, Tsonga maakt minder fouten dan in set 1.
Reply
Gaaf punt!
Reply
En we gaan de derde set in, allez Gilles =D>
Reply
Prima dit Jo. Een break in de komende set is genoeg!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kool is er eindelij...kut files...
Kom op Jo! Die derde ook voor jou!
Djoko verrast me toch wel iets met deze uitslag..
Reply
Hij speelde allesbehalve goed, beetje Federer-Kiefer verhaal, het is dat de tegenstander zo dramatisch was...
Reply
mindlight Wrote:Ik ben hier belangenbehartiger van Simon uiteraard. Maar het moet gezegd, Tsonga maakt minder fouten dan in set 1.
Los van het feit dat ik natuurlijk voor Tsonga ben, vind ik de stijl van Simon ook vreselijk. Daar hadden we het in Rotterdam al over, en dat heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken. Zo speelde Nadal vroeger ook, en Hewitt. Ik hou daar niet van, de snelheid van de tegenstander gerbuiken en wachten op de fout of op de passeerbal. Gelukkig heeft Nadal zijn stijl veranderd.

Simon is wel watervlug trouwens :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mwa, Nadal vervalt nog wel eens in oude gewoontes hoor Big Grin

Maar qua speelstijl is Jo idd aantrekkelijker, hoewel hij zwaar op zijn service leunt.
Reply
Maar zoals deze game, elke keer een rally, elke keer een fout van Tsonga. Het mag dan wel aanvallender zijn, dan moet je het wel goed doen natuurlijk, anders geef je zoals nu een game weg waarin je gewoon kan breaken.
Reply
Ja, het is nu een stuk minder, van beide kanten trouwens. Maar ik hou nu eenmaal meer van zelf de punten zoeken en maken, dan gebruik maken van de tegenstander...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
15-40...meteen doen Jo
Reply
Klasse Jo, daar is de break al! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zelf gehaald..prima!! =D>
Reply


Forum Jump: