The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




het grote Ad & Buurs topic
#31
Haggie vanavond al zijn spelers kwijt, dat zou wat zijn zeg. Oh wat wordt ie dan boos :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#32
Boos? Dat ben ik allang geweest. Als Ferrer en Roddick er vanavond uitgaan is het tegen een gelijkwaardige tegenstander.

De rest van mijn team ben ik boos op. Allemaal schandalige nederlagen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#33
Maar wat is jou lol als Haggie al zijn spelers kwijt is? Als je dat nou bij Buurs hebt kan ik me dat voorstellen, wellicht bij andere mensen, maar bij Haggie? :-k

En ik snap Haggie heel goed, dat waren zeker schandalige nederlagen ja! Veel daarvan zat ik in hetzelfde schuitje helaas Sad
Reply
#34
Nogmaals, kan dit niet het Haggeman-topic genoemd worden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Omdat Haggie dat bij anderen ook doet haha. Deksel! Ik lach andere mensen niet uit als iemand een speler kwijt raakt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#36
Ad Wim Wrote:Nogmaals, kan dit niet het Haggeman-topic genoemd worden?

Nee, daar zijn de meningen duidelijk of. Dit is en blijft het Ad&Buurs topic Icon_twisted
Wel goed dat je je wat vaker laat zien hier trouwens!
Reply
#37
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Nogmaals, kan dit niet het Haggeman-topic genoemd worden?

Nee, daar zijn de meningen duidelijk of. Dit is en blijft het Ad&Buurs topic Icon_twisted
Wel goed dat je je wat vaker laat zien hier trouwens!

Anders praten we gewoon over jullie, dat telt ook. Zolang het maar met jullie 2 te maken heeft.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#38
Wat vond je ervan, Haggerman, dat ik gister ook de tegenstander van mijn speler aanmoedigde.

Sportief toch? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
Jij bent zo sportief, vooral omdat je stopte nadat hij 7 games had gepakt. Ik zou me als ik jou was zorgen maken over Murray. Hij haalt de wedstrijd tegen Nadal niet eens als hij zo bezig blijft!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#40
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Nogmaals, kan dit niet het Haggeman-topic genoemd worden?

Nee, daar zijn de meningen duidelijk of. Dit is en blijft het Ad&Buurs topic Icon_twisted
Wel goed dat je je wat vaker laat zien hier trouwens!

Anders praten we gewoon over jullie, dat telt ook. Zolang het maar met jullie 2 te maken heeft.

Haggie Wrote:Boos? Dat ben ik allang geweest. Als Ferrer en Roddick er vanavond uitgaan is het tegen een gelijkwaardige tegenstander.

De rest van mijn team ben ik boos op. Allemaal schandalige nederlagen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Nogmaals, kan dit niet het Haggeman-topic genoemd worden?

Nee, daar zijn de meningen duidelijk of. Dit is en blijft het Ad&Buurs topic Icon_twisted
Wel goed dat je je wat vaker laat zien hier trouwens!

Anders praten we gewoon over jullie, dat telt ook. Zolang het maar met jullie 2 te maken heeft.

Haggie Wrote:Boos? Dat ben ik allang geweest. Als Ferrer en Roddick er vanavond uitgaan is het tegen een gelijkwaardige tegenstander.

De rest van mijn team ben ik boos op, die hadden moeten winnen. Allemaal schandalige nederlagen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#42
Haggie Wrote:Er was al wel lichtelijk vuurwerk gisteravond tijdens Murray-Massu en Ferrer-Cilic, maar het zal natuurlijk nooit in dit topic gebeuren.

Het was typisch om te zien hoe Buurs, Murray en Massu tegelijk aanmoedigde.
Hoe Buurs Massu afkraakte, maar bezig vervolgens volledig terug kwam.
Hoe Buurs Ferrer afkraakte, maar deze gewoon in drie sets won.

Het is mooi om te zien dat allebei bang zijn voor Roddick.... Hakkuh

Wie is trouwens bang voor Roddick? :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Er was al wel lichtelijk vuurwerk gisteravond tijdens Murray-Massu en Ferrer-Cilic, maar het zal natuurlijk nooit in dit topic gebeuren.

Het was typisch om te zien hoe Buurs, Murray en Massu tegelijk aanmoedigde.
Hoe Buurs Massu afkraakte, maar bezig vervolgens volledig terug kwam.
Hoe Buurs Ferrer afkraakte, maar deze gewoon in drie sets won.

Het is mooi om te zien dat allebei bang zijn voor Roddick.... Hakkuh

Wie is trouwens bang voor Roddick? :-k

Alle mensen met Federer in hun team, waaronder jij en Ad dus ook vallen.. Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#44
Ik zal in 2 situaties bang voor Roddick zijn:

1. Als hij in mijn team zit.

2. Als ik hem tegen kom in een donker steegje in de wijk waar Ad woont :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Nou inderdaad Wink

Aap Wrote:echt niet
Aap Wrote:even een klein schopje
Dacht inderdaad dat het sarcastisch was :lol:
Het was niet sarcastisch bedoeld. De kracht is om met weinig woorden veel te zeggen.
Reply
#46
Als dat zo is had je de zin dat het niet sarcastisch bedoeld was wel weg kunnen laten Wink
Reply
#47
was het nou dit topic waar Ad niet tegen kan en buurs een slotje op wil?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#48
klopt helemaal!

slotje aub :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
voordat hij helemaal naar pagina 2 wegzakt
Reply
#50
Ad Wim wrote:
Ach, van mij mag je hem hebben. Het is maar voor even, want na RG heb ik vrijwel niets meer te verdedigen tot het eind van het jaar.

Buurs:
Ik sta nu al langer nummer 1 bij de tennispoll, dan jij ooit zult staan bij FTM

Ga hier lekker verder en geef toe dat jullie om elkaar geven :lol:
Reply
#51
Toch nog maar eens wat leven in dit topic blazen, de oogst van de afgelopen 1,5 dag :lol:

buurs Wrote:Als er 1 iemand gefrustreerd is, dan ben jij het.
Jij noemt per dag 50x mijn naam....

buurs Wrote:komt ad weer goed weg....

buurs Wrote:
centre court Wrote:Het feit dat hij maar 4x is gekozen bewijst toch juist dat hij geen veilige keuze is met Federer op het programma in de 3e ronde?

Ad probeert zijn geweldige keuzes recht te praten.

Ad neemt natuurlijk altijd veel risico Undecided

buurs Wrote:Zoek mijn quote vast even op, Adje

buurs Wrote:al gevonden Ad?

buurs Wrote:Ad vindt zichzelf zooooo geweldig :lol:
Reply
#52
thxs ML :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#53
slotje :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
Zoek je ook alle berichten van Ad nog even op.. Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#55
Nee, die begon er niet over :-"
Reply
#56
Ga doooooooooooooooooooooooor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
slotje
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
het regent in Parijs.
Reply
#59
Zal ik anders een Aap & EB Sports topic aanmaken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Als jij die man over de streep weet te trekken dan mag je Mahut zonder afkoopsom overnemen.
Reply


Forum Jump: