The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Gaat Federer in 2009 nog een TMS of grandslam winnen?
You do not have permission to vote in this poll.
Ja. Hij is nog steeds favoriet voor Wimbledon
68.42%
13 68.42%
Ja. Hij is nog steeds favoriet voor de US Open
0%
0 0%
Ja. Hij gaat nog een TMS winnen in 2009.
5.26%
1 5.26%
Nee. Hij kan op een groot toernooi niet meer van 2 top 4 spelers op rij winnen.
0%
0 0%
Nee. Hij laat in 2009 zien dat 2008 geen uitzondering qua matige prestaties was.
26.32%
5 26.32%
Total 19 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Kan Federer het nog?
#1
Federer was vandaag uitmuntend slecht.
Hij heeft dit jaar eigenlijk nog niet overtuigd.
Na zijn dramatisch verlopen jaar 2008, dreigt het allemaal langzaam nog minder te worden.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
En om hier maar even te reageren op jouw post, Tampie.

Die forehand van hem levert ook nog maar weinig winners op.
Om maar niet te spreken over de backhand.

Na Wimbledon ben ik benieuwd of hij nog 2e staat.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
Tampie heeft 't ergens goed uitgelegd. Ik denk dat ie op dit moment niet in de top 5 waardig speelt maar zie hem op Wimbledon wel de finale halen. Uiteraard hoop ik dan dat ie 'm wint. Op RG zal ie wel ergens in de 3e ronde verliezen. Het is triest hem zo te zien klungelen. Vorige week tegen Murray was ook al heel ernstig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
Voor mijn gevoel is hij nog steeds de te kloppen man op gras. Hoop dat zijn verlies daar vorig jaar niet al te hard doorwerkt.
Reply
#5
Het onderste antwoord vind ik niet helemaal kloppen. 2008 was dan wel minder dat gewend maar hij haalt wel een GS titel en 2 GS finales. Dit jaar tekent hij ervoor. Na 2008 zijn er 3 mogelijkheden: 2009 wordt weer beter, 2009 wordt gelijkwaardig of 2009 wordt slechter. Ik hoopte op het eerste, maar zoals het er nu naar uitziet wordt het het laatste (ook al heeft hij op dit moment betere resultaten geboekt in 2009 dan in 2008 op dezelfde datum)
Reply
#6
Wat kan Federer nog? Stofzuigen?

Wat een nonsenstopic zeg, ga dit even op MTF aanmaken of zo. Federer haalt gewoon finale AO, waarin ie bijna wint van Nadal en nu kan ie opeens niets meer? Vervolgens haalt ie 2x achter elkaar SF van een TMS waarin ie in beiden in 3 sets verliest van een top 4-speler. Dat ie slecht speel a la, maar dat deed Nadal ook deze week. En die verliest van Del Potro, maar daarvoor maak je ook geen topic aan.En hij doet het dus inderdaad beter dan vorig jaar rond deze tijd en voorlopig komt niemand nog in de buurt van de nummer 2, dus het is gewoon totale onzin dat hij het niet meer kan. Puur gebaseerd op 1 wedstrijd ](*,)

Federer gaat dit jaar weer voor Wimbledon, want hij skipt een paar graveltoernooien, en ik zie hem als grote favoriet daarvoor. En ook weer voor de US Open, aangezien Nadal dan moe is en Murray het (nog) niet waar kan maken.
Daarom klopt die poll ook niet, want ik kan maar 1 antwoord aanklikken.

Nonsenstopic aldus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ik vind het ook vrij vroeg om dit nu al te concluderen.
Hij is geen wondermens. Elke topsporter heeft wel eens zo'n periode dat het iets minder gaat en dan valt het me nog mee met hem.
Denk je dat Sven Kramer tot 2014 alles gaat winnen?? Dacht het niet.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#8
Ad Wim Wrote:Wat kan Federer nog? Stofzuigen?

Wat een nonsenstopic zeg, ga dit even op MTF aanmaken of zo. Federer haalt gewoon finale AO, waarin ie bijna wint van Nadal en nu kan ie opeens niets meer? Vervolgens haalt ie 2x achter elkaar SF van een TMS waarin ie in beiden in 3 sets verliest van een top 4-speler. Dat ie slecht speel a la, maar dat deed Nadal ook deze week. En die verliest van Del Potro, maar daarvoor maak je ook geen topic aan.En hij doet het dus inderdaad beter dan vorig jaar rond deze tijd en voorlopig komt niemand nog in de buurt van de nummer 2, dus het is gewoon totale onzin dat hij het niet meer kan. Puur gebaseerd op 1 wedstrijd ](*,)

Federer gaat dit jaar weer voor Wimbledon, want hij skipt een paar graveltoernooien, en ik zie hem als grote favoriet daarvoor. En ook weer voor de US Open, aangezien Nadal dan moe is en Murray het (nog) niet waar kan maken.
Daarom klopt die poll ook niet, want ik kan maar 1 antwoord aanklikken.

Nonsenstopic aldus.
Eens
Reply
#9
McEnroe biedt Federer hulp aan

PARIJS - Voormalig tennisvedette John McEnroe is bereid Roger Federer bij te staan in diens zoektocht naar het oude topniveau. „Ik wil Federer wel helpen. Hij zal zijn strategie moeten aanpassen wil hij Nadal de komende jaren verslaan. Ik heb daar wel wat ideeën over”, zegt de oud-tennisser in het Franse weekblad Le Journal du Dimanche.

Federer heeft dit jaar nog geen toernooi gewonnen en is er ook nog niet in geslaagd een speler uit de huidige top vier van de wereld te verslaan. Vrijdag verloor hij in Miami van de Serviër Novak Djokovic. Van Nadal heeft de Zwitser al anderhalf jaar niet meer gewonnen.

„Ik zie mezelf niet een jaar lang met een speler meereizen, maar het kan best interessant zijn geregeld de helpende hand toe te steken”, zei McEnroe over eventuele hulp aan Federer.

„Ik denk dat Federer het grandslamrecord van Pete Sampras echt wel gaat verbeteren. Maar het zal niet eenvoudig worden om weer de nummer 1-positie van de wereld te veroveren”, aldus de Amerikaan. Sampras staat op veertien grandslamzeges, Federer op dertien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Het goede antwoord staat er niet bij.
Natuurlijk kan Federer het nog. Hij is 1 van de favorieten voor Wimbledon en de US Open en afhankelijk van zijn vorm op dat moment en die van zijn concurrenten, misschien de grootste.
Hij steekt er niet meer bovenuit zoals een paar jaar geleden, maar dat heeft vooral met de ontwikkeling van Nadal, Murray en Djokovic te maken.
Reply
#11
Je bent het hopelijk met me eens dat je hiermee niet bijster veel toevoegt Andre? Na je stellige openingszin hoopte ik het mysterie ontrafeld te zien worden, maar vervolgens kom je met een nietszeggende zin over afhankelijkheid van vorm.

Met je laatste zin ben ik het overigens niet eens, Federer is met name mentaal niet meer de grote, onverslaanbare Federer.

En ja, natuurlijk kan Federer het nog.
Reply
#12
andre Wrote:Het goede antwoord staat er niet bij.
Natuurlijk kan Federer het nog. Hij is 1 van de favorieten voor Wimbledon en de US Open en afhankelijk van zijn vorm op dat moment en die van zijn concurrenten, misschien de grootste.
Hij steekt er niet meer bovenuit zoals een paar jaar geleden, maar dat heeft vooral met de ontwikkeling van Nadal, Murray en Djokovic te maken.

- Djoko speelde gister dramatisch, maar brak Federer gister 5x op rij :eeeek:
- De forehand van Federer hapert tegen iedere speler.
- De backhand van Federer is minder geworden.
- De volleys van Federer zijn ook niet meer zoals ze geweest zijn.
- mentaal laat federer zijn zwakte's steeds vaker zien. Gister brak hij zelfs een racket doormidden.. Dat moet heel lang geleden zijn.

Natuurlijk zijn vooral Nadal en Murray beter geworden.
Maar van Nadal heeft hij al 1,5 jaar niet meer gewonnen, waaronder op HC en gras.

Hij heeft dit jaar nog geen toernooi gewonnen en dit zal normaal gesproken ook niet voor Halle gebeuren.
Hij heeft nog niet van Nadal, Murray (al 3x verloren....) en Djoko gewonnen.

Het lijkt me duidelijk dat Federer zelf 1 a 2 niveau's minder is gaan spelen.
Hij heeft ook veel problemen met iedere subtopper en zelfs daaronder.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
en toch nog de finale van de AO en 2 SF's op TMSén halen!

wat een topper! Notworthy
Reply
#14
Mac Wrote:en toch nog de finale van de AO en 2 SF's op TMSén halen!

wat een topper! Notworthy

tot de finale geen top 4 speler tegengekomen en verder weinig spelers die het hem moeilijk kunnen maken.

Zelfde geldt voor die TMS.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
buurs Wrote:Federer was vandaag uitmuntend slecht.
Hij heeft dit jaar eigenlijk nog niet overtuigd.
Na zijn dramatisch verlopen jaar 2008, dreigt het allemaal langzaam nog minder te worden.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Moest echt een beetje lachen om dit bericht. Los van het feit dat `Uitmuntend slecht` gewoon niet kan. Tenenkrommende zin imo. Iemand kan niet ' voortreffelijk slecht' spelen.

Dramatisch 2008? Hou toch op man met die onzin... #-o

On topic dan maar. Het dreigt allemaal langzaam minder te gaan worden schrijf je, maar wat wil je hier in vredesnaam nu mee zeggen?? Of is dit een verkapt pro-Nadal topic? Iedereen ziet dat het relatief minder gaat tegen de grote jongens, maar er is pas een Grand Slam gespeeld en daar stond hij gewoon in de finale.

Ik hou het er echt op dat de concurrentie beter geworden is. Nadal en Murray zijn echt vooruit gegaan en Nadal heeft zich enorm ontwikkeld op de snellere banen. Die jongens zijn momenteel gewoon beter. Djokovic vind ik een ander verhaal, daar moet Federer normaal gesproken wel van winnen imo.

Ik heb tijdens de Australian Open echt genoten van Federer toen hij tegen Del Potro speelde. Toen speelde hij fenomenaal, maar wel tegen Del Potro, die nog niet zo ver is als Murray bijvoorbeeld. Dat bevestigt dat hij gewoon nog heel goed kan tennissen. Het is niet meer de tijd van Roddick en consorten. In die tijd won Federer gemakkelijk van de kleinere jongens en moest hij uiteindelijk afrekenen met Roddick, Hewitt enz. Die spelers was hij 9/10 keer de baas. De nieuwe lichting is goed, heel goed. Daar heeft Federer vooralsnog geen antwoord op.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#16
Federer nog steeds niet van Nadal, Murray of Djoko gewonnen :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Waarom is dat grappig?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#18
Nou Buurs, nog wat te zeggen op bovenstaande onzin?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Ik ben het steeds vaker eens met Ad Wim.
Reply
#20
Ad Wim Wrote:Nou Buurs, nog wat te zeggen op bovenstaande onzin?

nadal op 60%...

Als ze alle 4 fit zijn, dan is federer de minste.
Dat weet jij ook.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
nee, je vraag was of Federer het nog kon ( zie topic titel)
Antwoord ja dus, dus gewoon toegeven mag best
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#22
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou Buurs, nog wat te zeggen op bovenstaande onzin?

nadal op 60%...

Als ze alle 4 fit zijn, dan is federer de minste.
Dat weet jij ook.

Onzin opmerking...Federer de minste? in mijn ogen echt niet waar.
Federer zijn service liet deze week weer wat ouderwets zien...eerste services op belangrijke momenten en goede tweede services.
Reply
#23
En nu RG winnen [-o< :-({|= =D>
Reply
#24
dat zie (helaas) niet gebeuren.. Met een rustig weekje training en wat vrije dagen, tel daarbij in de eerste ronden een aantal demonstratiepotjes bij en nadal is klaar voor RG.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#25
Haggie Wrote:dat zie (helaas) niet gebeuren.. Met een rustig weekje training en wat vrije dagen, tel daarbij in de eerste ronden een aantal demonstratiepotjes bij en nadal is klaar voor RG.
Ik moet het nog zien...Hoop op wat gekke Franse tegenstanders.
Hij heeft ook nog geen blaren gehad dit jaar...
Reply
#26
Ja. Hij gaat nog een TMS winnen in 2009.

0 votes Wink
Reply
#27
Met een optie tot het aanvinken van meerdere antwoorden, had hij sowieso op 1 gestaan. :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#28
Mag hier een slotje op?
Reply
#29
Graag!
Reply
#30
Ik weet niet wie dit topic geopend heeft, maar dit is het allegrootste-onzin topic ooit.
Van de laatste 4 Grand Slams (incl. deze) waarschijnlijk 3 keer winst, en de 4e verliest hij in een 5-setter.
Reply


Forum Jump: