The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Casablance / Houston
Haas never in doubt =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik was er ook niet om Granollers uit te schelden :| , krijg je dit.. ](*,)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja hoor Haas wint...Ongelofelijk weer. Weken ga ik voor hem en nu niet.
Reply
monsterAchtig heeft gewoon alle kwartfinalisten van Houston =D>
Reply
beestachtig goed
Reply
Haas =D>

Geen enkele seed meer over in Houston. Is daar sinds 1968 niet meer voorgekomen maar vraag me af wanneer dat uberhaupt voor 't laatst is gebeurd bij een atp toernooi.

Voor zometeen: Hup Gil! Weg met die Montanes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Geen enkele seed meer over in Houston. Is daar sinds 1968 niet meer voorgekomen maar vraag me af wanneer dat uberhaupt voor 't laatst is gebeurd bij een atp toernooi.

Dat zoek je zelf maar op, daar heb ik geen zin in.
Reply
It is also just the fourth time on the ATP World Tour since 2000 that all the quarter-finalists are unseeded. The other occasions were 2008 Rotterdam, 2006 Nottingham and 2002 Buenos Aires.

Grr loop ik er zo tegenaan.
Reply
:lol:

Eerst reageren dat ie geen zin heeft om 't op te zoeken(post met ontzettend veel toegevoegde waarde) en dan 1 minuut later toch 't antwoord posten.
Maar Rotterdam had ik idd kunnen weten. Arvind Parmar, C. Rochus. ](*,)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote::lol:

Eerst reageren dat ie geen zin heeft om 't op te zoeken(post met ontzettend veel toegevoegde waarde) en dan 1 minuut later toch 't antwoord posten.
Maar Rotterdam had ik idd kunnen weten. Arvind Parmar, C. Rochus. ](*,)

Nee het was niet dat jaar. Het was met Gabashvili, Simon, Soderling, Llodra etc.
Het jaar met Parmar werd de finale nog Youzhny - Ljubicic geloof ik.
edit: nee dus, 2006 was met Parmar en werd Stepanek - C.Rochus de finale en 2007 was Youzhny - Ljubicic.

En ik liep er dus tegenaan, zonder het op te zoeken :wink: . Die :wink: had bij dat andere berichtje gekund. Alsof je alle sheets van alle ATP toernooien gaat doorsnuffelen. Maar de ATP is altijd wel gek op dit soort statistiekjes, dus bij het verslag van gisteren liep ik zo tegen de informatie aan.
Reply
Verreweg de beste wedstrijd die ik tot nu toe heb gezien deze week: Gil-Montanes. Beide halen een zeer behoorlijk niveau.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gil van 2-0 naar 2-3* Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Gil van 2-0 naar 2-3* Icon_evil
en weer naar 5-4* Gil
Reply
Lekker Albert...
Reply
hup djiel
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Montanes. Niet dat het veel uitmaakt, maar goed!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gil op *4-5 van 40-15 naar break tegen. Daarmee 7-6 6-4 voor Montanes. Leuke spelers hoor. Verwacht dat Montanes nu 't toernooi wint.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De toernooiwinst gaat natuurlijk naar JCF.
Reply
ferrero-montanes wordt iig een kraker en erg belangrijk voor mij! Hup JCF!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Serra en Andreev doen ook nog mee.
Reply
Ik bedoelde natuurlijk ook Ferrero-Andreev.

Isner-Odesnik 5-7 6-3. Kom op Big John.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Excelsior - Emmen: 0-2 Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gelukkig ben ik er niet....
Reply
:8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Isner van 1*-0 naar 1-2* in de tb 3e set....

dat zal hem niet vaak gebeuren...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tsja werk he, maar idd, toen het tb werd rekende ik al stiekem op winst...
Reply
ik was afgelopen nacht om 1 uur thuis...

en mag morgen ook weer aan de bak... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Same here, morgen, zondag en maandag gewoon doorwerken Hakkuh,

uiteraard gevolgd door dinsdag t/m vrijdag :-({|=
Reply
zondag en maandag ben ik zover ik weet vrij :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Luizebaantje!

Voordat mensen verkeerde ideeen krijgen, dit is ook bij mijn werk niet echt normaal, het is nu gewoon extreem druk :wink:
Reply


Forum Jump: