The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Deadline Monte Carlo
#1
Over de deadline van Monte Carlo, dat volgende week gespeeld wordt. Volgens de toernooiwebsite begint de MD 1e ronde al op zondag. Maar dan worden ook nog de laatste ronde quali's gespeeld. Het probleem is dat we niet weten hoeveel partijen er op zondag gespeeld worden. Als het 1 of 2 is, dan is het natuurlijk geen probleem. Maar als het er 4 of meer zijn, wordt de week minder interessant, zeker met een 64-schema.

Dus wat doen we?

Zaterdagavond laat, dus voor R1-partijen en zonder quali's.
Zondagavond laat, met enkele R1-partijen gespeeld maar wel de quali's bekend.
Maandagochtend vroeg. Zelfde als vorige maar dan meer tijd om evt. afzeggingen af te wachten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
In het weekend s'avonds ben ik geen fan van. Vooral omdat ik weet dat ik komend weekend al helemaal niet in de buurt van een computer kom. Maandagochtend rond 10uur vind ik het beste!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#3
Maandagochtend 10 uur lijkt me goed!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Mijn stem zou uitgaan naar maandagochtend vroeg. Het is dan Pasen dus werkdag is geen issue, en wil je uitslapen kan dat natuurlijk door gewoon je team al zondagavond/nacht te maken.
Voordeel daarvan is dat de q's er gewoon goed instaan en iedereen maximaal de tijd heeft.

Zaterdagavond laat vind ik de minste optie, aangezien ik q's zeker in een 64 schema erg belangrijk vind.
Reply
#5
Maandagochtend 10 uur lijkt me goed.
Reply
#6
Hoeveel partijen worden er zondag gespeeld?
Reply
#7
Lees de eerste post zou ik zeggen...
Reply
#8
Van mij mag 't ook maandagochtend worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
mindlight Wrote:Lees de eerste post zou ik zeggen...
duhhh...
Maar dat is dus het punt...Kunnen dus niet beslissen zonder dat we dat weten lijkt mij.
Reply
#10
Dat lijkt mij wel, het is namelijk een principebeslissing. Veel kunnen en zullen het er niet zijn. Puur recette-ding natuurlijk.
Reply
#11
weten waar de q komen vind ik belangrijker, dan die 3 of 4 uitslagen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Ik ben ook voor maandagochtend. Zaterdagavond is geen optie :cheers: en zondagochtend ook niet Dead .
Zondagavond voegt niets toe dus maandagochtend 10 uur.

Zondag denk ik 3 of 4 partijen, dat moet dan maar. Het is overigens een 56 draw :wink: .
Reply
#13
Maandagochtend 10 uur vind ik prima.
(normaal ben ik geen voorstander van overdag-deadlines, maar inderdaad het is pasen (en 10 uur is mooi vroeg))
Reply
#14
Is de deadline verplaatst naar 10.30 uur?
Reply
#15
Blijkbaar, hoewel het verschil natuurlijk verwaarloosbaar is. Volgens mij is dat wel de starttijd van de partijen, dus lijkt mij prima.
Reply
#16
laatste aanpassing: 10.16 :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: