The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona 2009
#1
Nadal ook hier viervoudig kampioen op een rij!
Gaat het hem weer lukken? Zal sowieso zwaarder worden omdat hij in Monte Carlo waarschijnlijk nog vier partijen voor de boeg heeft.

WildCards in ieder geval voor Gonzalez en Ferrero.

De main draw start maandag. Doen wij onze deadline ook weer op maandagochtend? Heeft wel mijn voorkeur.
Reply
#2
Dat laatste lijkt me niet. Het heeft namelijk neit de voorkeur en we hebben van tevoren afgesproken dat we het alleen bij TMSs en GSs zouden doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Jaaaa Gonzalez :-({|= ! Hij is er weer :-({|=

Praten over de komende week lijkt me erg prettig :lol: !

Maandagochtend 10.30uur, hetzelfde als afgelopen week heeft voor niemand problemen opgeleverd .. dus, waarom niet? Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#4
Ad Wim Wrote:Dat laatste lijkt me niet. Het heeft namelijk neit de voorkeur en we hebben van tevoren afgesproken dat we het alleen bij TMSs en GSs zouden doen.

Wat heeft dan de voorkeur? 22uur gewoon?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#5
Deze week was het paasweekend. Wmb zijn we nu te laat, zeker omdat er is afgesproken dat we het alleen bij GS en Masters zouden doen.

Monfils afgemeld voor dit prachttoernooi :|
Reply
#6
mindlight Wrote:Deze week was het paasweekend. Wmb zijn we nu te laat, zeker omdat er is afgesproken dat we het alleen bij GS en Masters zouden doen.

Monfils afgemeld voor dit prachttoernooi :|

Godzijdank
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#7
Denk als je voor 22uur kiest dat je ongeveer 12 wedstrijden mist...
Reply
#8
kooltje Wrote:Denk als je voor 22uur kiest dat je ongeveer 12 wedstrijden mist...

en je daarmee het team van Buurs weet. Ik doe niet iets graag met voorkennis!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
Omdat vorige week maandag 2de Paasdag was en dus iedereen vrij had en nu niet...bovendien zijn de afspraken duidelijk: deadline maandag 22.00 uur.(muv TMS en GS)
Reply
#10
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:Denk als je voor 22uur kiest dat je ongeveer 12 wedstrijden mist...

en je daarmee het team van Buurs weet. Ik doe niet iets graag met voorkennis!
Precies...
Reply
#11
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:Denk als je voor 22uur kiest dat je ongeveer 12 wedstrijden mist...

en je daarmee het team van Buurs weet. Ik doe niet iets graag met voorkennis!

robredo en waw had ik deze week niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Het is geen kwestie van kiezen voor 22 uur. Dat is gewoon zo afgesproken, en ik had best voor 10/11 uur willen pleiten, maar niet op de vrijdag voor het toernooi. Dat had dan maar eerder aangekaart moeten worden, maar je gaat nu toch geen deadline meer op maandagochtend zetten?

Daarbij zijn er meerdere gebruikers die hebben aangegeven een deadline overdag lastig te vinden. Die schikken zich al met de GS + Masters, en ik vind niet dat we nu ook nog voor "gewone" toernooien andere deadlines in moeten gaan voeren, 3 dagen voor het toernooi.
Reply
#13
Regels zijn regels maar zou ontzettend saai zijn...Dan is de helft van de team al met must-picks
Reply
#14
Prima! 22 uur! Helemaal goed!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#15
kooltje Wrote:Regels zijn regels maar zou ontzettend saai zijn...Dan is de helft van de team al met must-picks

Maar waarom kom je hier nu mee en niet in januari toen we het over de opzet voor het komende jaar hebben gehad?
Reply
#16
kooltje Wrote:Regels zijn regels maar zou ontzettend saai zijn...Dan is de helft van de team al met must-picks

kun je mooi verschillen maken :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:Regels zijn regels maar zou ontzettend saai zijn...Dan is de helft van de team al met must-picks

Maar waarom kom je hier nu mee en niet in januari toen we het over de opzet voor het komende jaar hebben gehad?

hij is de nieuwkomer hier..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
buurs Wrote:
kooltje Wrote:Regels zijn regels maar zou ontzettend saai zijn...Dan is de helft van de team al met must-picks

kun je mooi verschillen maken :wink:

jij zou de deadline liever op dinsdag 22uur zien ofniet :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#19
Whehe, nou ik kan me de ontknoping van TM 2007 nog herinneren, toen zo ongeveer de poulefase van Shanghai erop zat, en Buurs alsnog de titel verspeelde Undecided
Reply
#20
Haha...Rustig Hag...

Ik ging er eerlijk gezegd zelfs vanuit, maar zie dat het niet eens besproken is. Daarom te laat.
Ik heb het wel in de discussies voor het jaar aangekaart overigens.
Reply
#21
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:Regels zijn regels maar zou ontzettend saai zijn...Dan is de helft van de team al met must-picks

kun je mooi verschillen maken :wink:

jij zou de deadline liever op dinsdag 22uur zien ofniet :8:

woensdag mag ook :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:Regels zijn regels maar zou ontzettend saai zijn...Dan is de helft van de team al met must-picks

kun je mooi verschillen maken :wink:

jij zou de deadline liever op dinsdag 22uur zien ofniet :8:

de grote toernooien waar de deadline voor de 1e partij ligt, scoor ik vaak het beste. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
mindlight Wrote:Whehe, nou ik kan me de ontknoping van TM 2007 nog herinneren, toen zo ongeveer de poulefase van Shanghai erop zat, en Buurs alsnog de titel verspeelde Undecided

Ik vond het vorig jaar ook niet verkeerd :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#24
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:Regels zijn regels maar zou ontzettend saai zijn...Dan is de helft van de team al met must-picks

kun je mooi verschillen maken :wink:

jij zou de deadline liever op dinsdag 22uur zien ofniet :8:

de grote toernooien waar de deadline voor de 1e partij ligt, scoor ik vaak het beste. :wink:

Daarom ben jij ook de gedoodverfde titelkandidaat
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#25
Het lijkt me niet dat je nu nog de deadline kunt veranderen, dus maandag 22.00 uur (aangezien het niet een GS of TMS is).
Als de discussie wel op tijd gevoerd wordt, ben ik tegen overdag-deadlines. Dan is er een redelijk aantal deelnemers dat aan het werk is. Dus: of zondagavond of maandagavond. Persoonlijk ben ik dan voor maandagavond, omdat dan meer lotingen bekend zijn en het in de praktijk mee blijkt te vallen met de verschillen in de teams. Als Buurs beter scoort dan de rest is het knap van hem (of geluk), maar heeft het niets met het tijdstip van de deadline te maken.
Voor GS en TMS zou ik normaal wel zondag 23.59 uur aanhouden, die lotingen zijn over het algemeen op tijd bekend.
Reply
#26
De motivatie is zo niet kloppend...
omdat het geen TMS of GS is Undecided

Deze toernooien zijn juist groter en blijven er genoeg keuzes over...
Reply
#27
Nee, de motivatie klopt juist wel. Bij TMS en GS houdt iedereen rekening met een deadline die afwijkt van de normale deadline, nu is dat natuurlijk niet het geval.
Overigens vind ik (en daar verschillen Andre en ik al tijden van mening over) dat bij een GS + TMS de deadline gewoon op maandagochtend kan liggen.
Reply
#28
Mooie loting hoor. Ergens wel jammer dat Nadal speelt. Anders was de hele top 5 daar niet geweest en hadden de subtoppers eens kunnen laten zien wie er na de top 5 het best speelt op gravel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
Kan iemand het schema invoeren? THnx!
Reply
#30
WCs naar Ferrero, Safin, Gonzalez, Gaudio en Martin. So far for giving young talent a chance Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: