The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Volendam - Heerenveen
#1
Mukkus Wrote:Woensdag maar in mijn blote reet naar Volendam, wordt waarschijnlijk een heet avondje.....

Is die Janmaat nou geschorst Icon_question
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:Woensdag maar in mijn blote reet naar Volendam, wordt waarschijnlijk een heet avondje.....

Is die Janmaat nou geschorst Icon_question

Nee joh, die heeft al jaaaaren een tuin op z'n buik Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
is janmaat geschorst. :roll:

goh, dat is wel een heel belangrijke vraag idd. Undecided

ik mag hopen dat heerenveen dit wint, anders istie kuip weer niet uitverkocht bij de bekerfinale.
Reply
#4
waf Wrote:ik mag hopen dat heerenveen dit wint, anders istie kuip weer niet uitverkocht bij de bekerfinale.

Ben je ook nog eens anti-Volendam Icon_question Het gaat echt niet goed met jou.

Won Feyenoord trouwens die beker vorig jaar niet Icon_question
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#5
Davydoff Wrote:
waf Wrote:ik mag hopen dat heerenveen dit wint, anders istie kuip weer niet uitverkocht bij de bekerfinale.

Ben je ook nog eens anti-Volendam Icon_question Het gaat echt niet goed met jou.

Won Feyenoord trouwens die beker vorig jaar niet Icon_question

ja, feyenoord won vorig jaar de beker. dat kun je gewoon opzoeken hoor. :|

en ik hoop dat heerenveen wint, en ben dan meteen anti volendam. Undecided nog een paar van die vmbo-redeneringen en de overtuiging dat het stemrecht in nederland aan iq verbonden moet worden wordt weer gesterkt. :-({|=
Reply
#6
doe nou is even lief tegen mij :cry:

Jouw haat voor Amsterdammers, VMBO studenten en buitenlanders zit echt diep. Dat weten we nu wel.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#7
Davydoff Wrote:doe nou is even lief tegen mij :cry:

Jouw haat voor Amsterdammers, VMBO studenten en buitenlanders zit echt diep. Dat weten we nu wel.

kijk en weer een paar laffe aannames. wat een walgelijk dom sujet ben je toch ook.

ik haat ajakkes en alles wat daar mee te maken heeft. je gehele opsomming is dus lariekoek.
Reply
#8
waf Wrote:
Davydoff Wrote:doe nou is even lief tegen mij :cry:

Jouw haat voor Amsterdammers, VMBO studenten en buitenlanders zit echt diep. Dat weten we nu wel.

kijk en weer een paar laffe aannames. wat een walgelijk dom sujet ben je toch ook.

ik haat ajakkes en alles wat daar mee te maken heeft. je gehele opsomming is dus lariekoek.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Zoveel haat.... is dat wel goed voor je?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#9
Quote:HEERENVEEN ZONDER BREUER IN BEKER

SC Heerenveen kan woensdag in de halve finales van de KNVB beker op bezoek bij FC Volendam geen beroep doen op Michel Breuer. De 28-jarige aanvoerder liep in deuitwedstrijd tegen FC Utrecht afgelopen zondag een liesblessure op. "Er is sprake van lichte schade", aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde maandag op de clubsite.

Breuer mist niet alleen het bekerduel met Volendam, maar ook de belangrijke competitiewedstrijd zaterdag thuis tegen FC Twente.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#10
Alsof ze met Breuer wel zouden winnen :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#11
Eindelijk, geen Breuer! Nu hebben we een kans op de finale! Hakkuh

Heb net een bestelling gedaan bij de plaatselijke snackbar in Volendam: 120 euro patat, 16 berehappen pinda, 21 frikadellen speciaal, 26 kroketten, 23 blikjes cola, 14 broodjes hamburger speciaal, 16 russische eiersalades, 48 bokworsten om 18:00 uur af te leveren op het adres van Jeroen Verhoeven. Die komt morgen niet los van de grond.....

Of hij krijgt in een vroeg stadium al rood wegens het onderkotsen van een tegenstander.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
Mukkus Wrote:Heb net een bestelling gedaan bij de plaatselijke snackbar in Volendam: 120 euro patat, 16 berehappen pinda, 21 frikadellen speciaal, 26 kroketten, 23 blikjes cola, 14 broodjes hamburger speciaal, 16 russische eiersalades, 48 bokworsten om 18:00 uur af te leveren op het adres van Jeroen Verhoeven. Die komt morgen niet los van de grond.....

Die komt niet eens z'n huis uit, aangezien de deur gebarricadeerd is
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#13
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Heb net een bestelling gedaan bij de plaatselijke snackbar in Volendam: 120 euro patat, 16 berehappen pinda, 21 frikadellen speciaal, 26 kroketten, 23 blikjes cola, 14 broodjes hamburger speciaal, 16 russische eiersalades, 48 bokworsten om 18:00 uur af te leveren op het adres van Jeroen Verhoeven. Die komt morgen niet los van de grond.....

Die komt niet eens z'n huis uit, aangezien de deur gebarricadeerd is

Ja, verrek. Win-win situatie. Eigenlijk een win-win-win situatie. Vroeg aan de snackbar dame, mevrouw Plugboer, mevrouw Bond of mevrouw Schilder ofzo: "Ken jij Lamme Lennie en Davydoff"? Ja? Mooi! Daar mag de rekening heen...." :waf:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Quote:Acht spelers op scherp bij FC Volendam (21-04-09)
Voor het duel tegen SC Heerenveen staan er een achttal spelers op scherp bij Volendam. Mocht Volendam de finale halen is het van belang dat V. Dijk, Gerson, Tuyp, Maynard, De Wit, Koning, Valenta en Platje geen prent ontvangen, voor deze spelers zal het betekenen dat ze de finale in de Kuip zullen moeten missen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#15
twente-heerenveen is een mooi affiche.

twente volendam is vreselijk, vooral omdat volendam dan europa in gaat. :roll:
Reply
#16
waf Wrote:twente-heerenveen is een mooi affiche.

twente volendam is vreselijk, vooral omdat volendam dan europa in gaat. :roll:

Voldoet dat stadion wel aan de eisen van de UEFA? Anders moeten ze hun potjes in Alkmaar of Amsterdam gaan spelen. Beide stadions zijn groot genoeg om hele durp een zitplaats te geven. :8:

En alvast voor Dave: die paar duizend baby's, peuters en kleuters kunnen wel bij papa of mama op schoot!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#17
Als AC Milan of Real Madrid in Volendam komt spelen, adviseer ik Jan Smit om zijn vrouwtje tijdens die periode op te sluiten in de kast :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#18
Gerben Zonderland Wrote:Voldoet dat stadion wel aan de eisen van de UEFA? Anders moeten ze hun potjes in Alkmaar of Amsterdam gaan spelen. Beide stadions zijn groot genoeg om hele durp een zitplaats te geven. :8:

Dat zou wel heel jammer zijn. Eerst maar even vanavond van Heerenveen winnen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#19
waf Wrote:twente-heerenveen is een mooi affiche.

twente volendam is vreselijk, vooral omdat volendam dan europa in gaat. :roll:

Het zou dan Volendam - Twente worden. Wij hebben namelijk al het thuisvoordeel geloot. En dat is een heel mooi affiche. Twee ploegen die vol op de aanval spelen.

Volendam kan het bijna niet veel slechter doen in Europa dan Heerenveen dit jaar.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#20
Quote:Bernard Hofstede en Kelvin Maynard zijn woensdagavond inzetbaar voor Volendam, dat het in de halve finale van de KNVB-beker opneemt tegen Heerenveen.

Hofstede kampt enkele weken met een bilblessure, maar trainde dinsdag eindelijk zonder pijn. Of de Limburger weer bij de selectie zit, is de vraag. De middenvelder kwam vijf weken geleden voor het laatst in actie.

Kelvin Maynard ontbrak zondag in de competitiewedstrijd tegen Sparta door een neusholteontsteking, maar is voldoende hersteld om vanavond te kunnen spelen. Voor Furdjel Narsingh en Marijn Sterk (enkel) komt de bekerkraker in Volendam te vroeg.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#21
Quote:Geert-Arend Roorda speelt woensdagavond sinds dertien maanden weer voor het eerst van het begin mee met SC Heerenveen. De middenvelder was een lange tijd uit de roulatie vanwege blessures. Op 8 maart 2008 startte de Fries voor het laatst in de basis in het thuisduel met NAC Breda.

De 21-jarige Roorda speelt woensdagavond, in de halve finale voor de beker thuis tegen FC Volendam, op de positie van Michael Svec. De Tsjech speelt op de positie van de geblesseerde Michel Breuer
Mijn gras is groener
Reply
#22
OMG, Zuivere penalty niet gegeven.. :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#23
0-2 over en sluiten
The great old Ludwig von...
Reply
#24
Haggie Wrote:OMG, Zuivere penalty niet gegeven.. :roll:

En die pingel was wel iets wat Volendam nodig had, want verder was het niet best. Verdiende overwinning voor Heerenveen qua spel, maar als die pingel wordt gegeven kan het zomaar anders lopen. Respect voor Mukkus, die gewoon de hele wedstrijd het gekregen oranje Volendamshirt aan heeft gehad =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#25
Het was echt een mooie voetbalavond. Gezellig op de Dijk biertjes gedronken. Heerenveen supporters en FC Volendam supporters gezellig door elkaar en dan dit:

Quote:Gewonden bij vechtpartij voetbalfans in Volendam
Vier mensen zijn woensdagavond gewond naar een ziekenhuis gebracht na een vechtpartij tussen fans van Ajax en Heerenveen in Volendam. Hoe ernstig hun verwondingen zijn is niet bekend. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Eén persoon is aangehouden. Hij is volgens getuigen de aanstichter van de vechtpartij zijn geweest.

Woensdag vond in Volendam een wedstrijd plaats tussen Volendam en Heerenveen. Wat de Ajax-supporters in Volendam te zoeken hadden, weet de politiewoordvoerder niet. De supporters van Ajax waren verzameld in een café aan de Brugstraat. In een café aan de andere kant van dezelfde straat zaten Heerenveen-supporters.

Ajax-supporters gingen omstreeks 21.00 uur het café van de Heerenveen-aanhangers in, waarop een vechtpartij ontstond. Hierbij werd interieur van het café vernield en sneuvelden een aantal ramen. Dertig politieagenten en drie politiehonden moesten eraan te pas komen om de vechtersbazen van elkaar te scheiden. Hoeveel mensen in totaal gewond raakten, is onduidelijk. Vier werden echter uiteindelijk met onder meer snijwonden en kneuzingen naar een ziekenhuis gebracht.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#26
Lamme Lennie Wrote:Respect voor Mukkus, die gewoon de hele wedstrijd het gekregen oranje Volendamshirt aan heeft gehad =D>

En niet reageerde op de jongetjes die naast hem zaten en constant zongen: Alle Friezen zijn homo's!!! :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#27
Davydoff Wrote:Het was echt een mooie voetbalavond. Gezellig op de Dijk biertjes gedronken. Heerenveen supporters en FC Volendam supporters gezellig door elkaar en dan dit:

Quote:Gewonden bij vechtpartij voetbalfans in Volendam
Vier mensen zijn woensdagavond gewond naar een ziekenhuis gebracht na een vechtpartij tussen fans van Ajax en Heerenveen in Volendam. Hoe ernstig hun verwondingen zijn is niet bekend. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Eén persoon is aangehouden. Hij is volgens getuigen de aanstichter van de vechtpartij zijn geweest.

Woensdag vond in Volendam een wedstrijd plaats tussen Volendam en Heerenveen. Wat de Ajax-supporters in Volendam te zoeken hadden, weet de politiewoordvoerder niet. De supporters van Ajax waren verzameld in een café aan de Brugstraat. In een café aan de andere kant van dezelfde straat zaten Heerenveen-supporters.

Ajax-supporters gingen omstreeks 21.00 uur het café van de Heerenveen-aanhangers in, waarop een vechtpartij ontstond. Hierbij werd interieur van het café vernield en sneuvelden een aantal ramen. Dertig politieagenten en drie politiehonden moesten eraan te pas komen om de vechtersbazen van elkaar te scheiden. Hoeveel mensen in totaal gewond raakten, is onduidelijk. Vier werden echter uiteindelijk met onder meer snijwonden en kneuzingen naar een ziekenhuis gebracht.



triest.

Wedstrijd: alleen 2e helft gezien, waar Heerenveen veel sterker was.
Feli Mukkus en dat de beste mag winnen in de finale( mij om het even wie er wint)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#28
Lamme Lennie Wrote:Respect voor Mukkus, die gewoon de hele wedstrijd het gekregen oranje Volendamshirt aan heeft gehad =D>

Heb nu wel een nieuw shirt voor Koninginnedag....de vorige was wel aan vervanging toe. Ik vier dat feestje gewoon mee, het shirt was dan wel oranje, de rest niet.

Redelijk spannende wedstrijd met wel een terechte winnaar, omdat de 0-2 te lang uitbleef. Die had eerder kunnen vallen. Volendam schakelde zichzelf uit, door te aanvallend te spelen, waardoor ze zichzelf helemaal klem zetten. verloren de slag op het middenveld. De eventuele penalty kon ik niet volledig beoordelen (wij keken die situatie''in de rug', zeg maar), maar mij leek het wel een penalty en dus ook een rode kaart voor Svec. Tot vlak voor de 0-2 werd de druk van Volendam iets groter (mede door de inbreng van Platje, die al een staande ovatie kreeg, toen ie het veld betrad...kan het fanatieke Polman nog een puntje aan zuigen).

Ik kreeg een klein beetje het gevoel alsof Heerenveen moest winnen, en dus dat Volendam de bekerfinale niet mocht bereiken. Waren van die kleine dingetjes die Heerenveenspelers wél mochten doen en Volendamspelers niet. Niet alleen die bewuste penal, maar bij elk twijfelgevalletjes ging het voordeel naar Heerenveen.

Scoutingtip: Maynard. Snelle en harde opkomende verdediger met een goede pass. Zou een prima speler zijn voor clubs als Vitesse, FC Utrecht of NEC.

Nu op naar de Kuip....
Mooi seizoen: AZ kampioen met SC Heerenveen - FC Twente in de bekerfinale. Mooi, zo'n nieuwe top3. :wink:

Lennie en Dave, nog bedankt voor het regelen van het kaartje!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#29
Davydoff Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Respect voor Mukkus, die gewoon de hele wedstrijd het gekregen oranje Volendamshirt aan heeft gehad =D>

En niet reageerde op de jongetjes die naast hem zaten en constant zongen: Alle Friezen zijn homo's!!! :wink:

Ja, maar...........ze waren al een jaar of 10! 8-[
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#30
Davydoff Wrote:Het was echt een mooie voetbalavond. Gezellig op de Dijk biertjes gedronken. Heerenveen supporters en FC Volendam supporters gezellig door elkaar en dan dit:

Quote:Gewonden bij vechtpartij voetbalfans in Volendam
Vier mensen zijn woensdagavond gewond naar een ziekenhuis gebracht na een vechtpartij tussen fans van Ajax en Heerenveen in Volendam. Hoe ernstig hun verwondingen zijn is niet bekend. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Eén persoon is aangehouden. Hij is volgens getuigen de aanstichter van de vechtpartij zijn geweest.

Woensdag vond in Volendam een wedstrijd plaats tussen Volendam en Heerenveen. Wat de Ajax-supporters in Volendam te zoeken hadden, weet de politiewoordvoerder niet. De supporters van Ajax waren verzameld in een café aan de Brugstraat. In een café aan de andere kant van dezelfde straat zaten Heerenveen-supporters.

Ajax-supporters gingen omstreeks 21.00 uur het café van de Heerenveen-aanhangers in, waarop een vechtpartij ontstond. Hierbij werd interieur van het café vernield en sneuvelden een aantal ramen. Dertig politieagenten en drie politiehonden moesten eraan te pas komen om de vechtersbazen van elkaar te scheiden. Hoeveel mensen in totaal gewond raakten, is onduidelijk. Vier werden echter uiteindelijk met onder meer snijwonden en kneuzingen naar een ziekenhuis gebracht.

Ik zat rond 17:00 uur op het terras, toen een groep van 20 ajax-supporters zich verschansten in een nabijgelen kroeg. Ik hoorde dat er in die kroeg al meer aanwezig waren. Ja, het waren Ajax-supporters. Als je een tatoeage op je onderarm hebt van een bulldog met 3 amsterdamse kruizen met daarboven 'AFC Ajax' en daaronder 'Amsterdam', ben je niet een RBC-supporter met een Henna-tattoo.

Triest. Mooi voetbalfeestje tussen Volendam en Heerenveen, en een groepje weer-niet landskampioenen komt dat weer verneuken......helaas.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: