The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Van Gaal (die verdient zijn eigen topic)
#1
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MNqzJslJFsc&feature=channel_page[/youtube]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
kan dit in de topic: gekken op internet?
Reply
#3
nope. Van Gaal verdient een eigen topic.

En ik vind dit een briljant optreden. Wat zet hij Jansma lekker voor lul. En terecht.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#4
Davydoff Wrote:nope. Van Gaal verdient een eigen topic.

En ik vind dit een briljant optreden. Wat zet hij Jansma lekker voor lul. En terecht.

:roll: Ja, wat terecht inderdaad... Not. Die vent is gewoon compleet gestoord.
Reply
#5
waarom niet terecht?

Hij zit daar al het hele seizoen en dan neemt Sport 1 niet eens de moeite om hem te vertellen dat hij er op het einde niet meer bij hoeft te zijn.

Van Hintum en Kieft beledigen is dan weer niet nodig.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#6
Quote:alkmaar -

AZ-trainer Louis van Gaal heeft deze week in Noordwijk met vertegenwoordigers van de de Belgische voetbalbond een gesprek gevoerd over de vacature van bondscoach.

Een woordvoerder van AZ heeft dit vrijdagochtend bevestigd.

De Belgen zoeken een bondscoach sinds René Vandereijcken onlangs werd ontslagen.

De trainer van AZ heeft eerder aangegeven na 2010, als zijn contract met de landskampioen uit Alkmaar afloopt, aan de slag te willen gaan als bondscoach. Hij heeft bovendien een clausule in zijn contract, die het hem mogelijk maakt al deze zomer tussentijds AZ te verlaten als een van de volgende landen hem wil hebben als bondscoach: Nederland, Duitsland, Engeland, Spanje, Argentinië.

Van Gaal sprak deze week met voorzitter De Keersmaecker van de Belgische voetbalbond. De Belgen sluiten een duofunctie (club- èn bondscoach) niet uit.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#7
Gasten, dit is toch gewoon een grap (hoewel niet heel leuk). Denk toch eens na.
Reply
#8
Diego ligt er over een paar potjes wel weer uit in Argentinië en vervolgens kwalificeert van Gaal zich ter nauwernood met die ploeg waarna hij ze wereldkampioen maakt! :8:
Reply
#9
Davydoff Wrote:waarom niet terecht?

Hij zit daar al het hele seizoen en dan neemt Sport 1 niet eens de moeite om hem te vertellen dat hij er op het einde niet meer bij hoeft te zijn.

Van Hintum en Kieft beledigen is dan weer niet nodig.

Tja, lijkt mij niet dat ze zo'n situatie als grap op tv brengen.
Vreemd dat Louis dit niet te horen krijgt vooraf, en dan is hij er wel de figuur naar om dit meteen aan te vechten. Mooie tv!
Reply
#10
Lijkt mij ook niet. Kees Jansma staat daar toch wel voor schut vind ik.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#11
Kom op, man. Dit is voor 100% in scene gezet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
Mukkus Wrote:Kom op, man. Dit is voor 100% in scene gezet.

Van Gaal kan voor geen meter acteren, en wil zichzelf ook niet moedwillig zo neerzetten. Ik geloof er daarom niet zo in dat dit opzet is.
Reply
#13
_Tampie Wrote:
Mukkus Wrote:Kom op, man. Dit is voor 100% in scene gezet.

Van Gaal kan voor geen meter acteren, en wil zichzelf ook niet moedwillig zo neerzetten. Ik geloof er daarom niet zo in dat dit opzet is.


Tampie kan jij mij helpen? Ik kan 3 mln krijgen uit Nigeria maar moet even een banknummer hebben en een kleine aanbetaling van ongeveer €500,00 om de overboeking in gang te zetten. Als jij dit even voor mij regelt krijg je niet alleen die €500 terug maar ook nog eens 10.000 euro extra!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#14
Van Gaal doet NOS in de ban
Door MARCEL VAN DER KRAAN

ALKMAAR - AZ-coach Louis van Gaal heeft de NOS-televisie en abonneezender Eredivisie Live in de ban gedaan. De trainer wenst verslaggevers en cameraploegen niet meer te woord te staan. Dat heeft hij de redacties van beide tv-stations vrijdag in een brief laten weten.
play
AZ-coach Louis van Gaal zaterdag tijdens de persconferentie na de 1-2 nederlaag tegen Vitesse. FOTO ANPAanleiding vormen de incidenten na de verloren kampioenswedstrijd van AZ tegen Vitesse. Van Gaal kreeg toen woorden met verslaggever Jan-Joost van Gangelen van Eredivisie Live en merkte dat de NOS die discussie zonder aankondiging opnam met de camera.

,,De cameraman heeft gelogen. Hij zei dat hij het niet opnam, maar dat is dus wel gebeurd," zegt Van Gaal daarover.

En verder: ,,Ik heb duidelijk gemaakt dat de NOS niet het recht had om mijn gesprek met Eredivisie Live te registreren. Over die hand op de camera wordt overdreven gedaan. Niemand heeft een blauw oog opgelopen. Wat ik irritant vind is dat de NOS de nadruk heeft gelegd op dat incident en niet op het mogelijke kampioenschap of het goede voetbal dat AZ dit seizoen heeft gespeeld."


WAT EEN HUILEBALK! Undecided
Reply
#15
Interessant dat filmpje, in eerste instantie zeg je direct dat 't een grap is en dat 't is scene is gezet. Maar waarom zou van gaal hieraan meewerken? hij wil juist niet op deze manier bekend staan. daarnaast ziet 't er zeker van de kant van Van Gaal wel echt uit, bij Jansma zie ik meer een act.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Maar gaat van Gaal naar België?
En komt daardoor Co weer in beeld bij AZ?
Worden weer leuke weken......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#17
centre court Wrote:Interessant dat filmpje, in eerste instantie zeg je direct dat 't een grap is en dat 't is scene is gezet. Maar waarom zou van gaal hieraan meewerken? hij wil juist niet op deze manier bekend staan. daarnaast ziet 't er zeker van de kant van Van Gaal wel echt uit, bij Jansma zie ik meer een act.


Ik heb net pas het filmpje gezien en ik denk ook dat dit in scene is gezet, maar dit is een ongelofelijke sneer richting Cruyff.( en terecht)
Van Gaal reageert veel heftiger, als het voor het echie is.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#18
? Waaruit blijkt dan dat dit (eerste filmpje) een grap is??
Reply
#19
Gelukkig vandaag in Voetbal Internationaal de bevestiging dat het in scene gezet is, dacht even dat het aan mij lag. Jammer dat Jansma het zo slecht speelt, Van Gaal was echt helemaal zichzelf.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#20
Was er nog iemand die het geloofde dan? :roll: Behalve flixieluv uiteraard
Reply
#21
Hoef Wrote:Was er nog iemand die het geloofde dan? :roll: Behalve flixieluv uiteraard

Flixieluv, Davydoff, Tampie, Centre Court dachten dat dit echt was en zelfs Gitter begon te twijfelen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#22
Ik geloof het nog steeds, de berichtgeving in VI is een prank. Tuinen jullie er anders ff in, Hoef en Bumme! :razz:
Reply
#23
het schijnt dat het echt was, maar dat ze het hebben uitgesproken om er vervolgens een grapje van te maken.
Reply
#24
Quote:Voor een echte Louis van Gaal-follower zoals ik waren het afgelopen week gouden tijden. Zoveel om van te dromen en over te fantaseren. Heeft Louis zich bijvoorbeeld met de voorbereidingen van het kampioensfeest bemoeid? Dat kan bijna niet anders. Iemand die het menu in de brasserie van het DSB Stadion verandert omdat er een knolgewas in zit dat hij niet lust, die geeft zo'n feest niet zomaar uit handen.

Van Gaal en de aanloop naar de feestelijkheden, dat roept mooie beelden op. Louis naast een medewerker die een grote opblaasbare pop heeft besteld. U kent ze wel, die dom juichende fladderdingen die zo vreselijk irritant staan te juichen doordat er lucht doorheen wordt geblazen. Louis zet de machine aan. De plastic pop verheft zich van het gras en juicht. Louis kijkt even. 'Wat is dit?', vraagt hij.
'Een windmannetje, meneer Van Gaal.’
'En hoe juicht dit mannetje?’
'Heel wild met zijn armen omhoog, meneer Van Gaal.'
'En hoe juichen wij bij ons in de selectie?'
'Met één arm omhoog, meneer Van Gaal.'
'Precies, ondergeschikte. Dit is dus de verkeerde pop. Ruilen maar.'

Totale controle. Niets aan het toeval overlaten. Daar houdt Louis van. Ik ben dan ook benieuwd hoe hij heeft gereageerd op de fotoreportage in het tijdschrift Life After Football, waarin Moussa Dembélé en Demy de Zeeuw herenmode presenteren. Met getuite lipjes dragen zij kalfslederen vrijetijdsschoenen van zeshonderd euro per stuk en brutaal vallende jasjes die net zoveel kosten als de gemiddelde boerenlul per jaar aan Dirk Scheringa moet terugbetalen voor zijn geleende bruine gezinskeuken. Het zal wel op hun vrije woensdag hebben plaatsgehad, de fotoshoot, maar je ziet Van Gaal alweer zitten tandenknarsen. Ik denk dat hij de heren na deze modereportage op zijn kantoor heeft gevraagd.

'Zo, heren. Zijn wij meer dan mij of zo? Ja, zeg het maar, hoor, meneer De Zeeuw met uw – even lezen – polo van Replay, vestje van Fred Perry, jack van Tiger of Sweden, pantalon van Fred Perry, een horloge van Rolex en schoenen van Timberland. Wat is er mis met Tante Ria's Maatpakkenparadijs, voor al uw maatpakken, waar ome Dirk al zijn kleding koopt?'

Normaal gesproken werkt dat typische Louis van Gaal-gedoe me nogal op de zenuwen, maar de afgelopen week ontroerde hij mij. Die enorme drang te controleren en dan zien dat het anders loopt dan jij in je blocnote hebt geschreven; het maakte Van Gaal opeens een stuk menselijker. Lief vond ik hem bijna, zaterdagavond na het verlies op eigen veld tegen Vitesse. Wat zou hij graag hebben laten zien aan Nederland, na die afgang van twee jaar geleden bij Excelsior, dat zijn ploeg wél onder druk kan presteren. En wéér ging het mis. Opnieuw met een labiele, stijf van de zenuwen spelende Stijn Schaars, die als het erop aankomt vooral wereldkampioen hoofd laten hangen en schreeuwen op de verkeerde momenten is.

Ik heb er vol mededogen naar zitten kijken, hoe de wedstrijd rommelig naar het einde werd gespeeld en hoe Louis zijn tot in de kleinste details uitgewerkte kampioensfeest, in een vol eigen stadion, door zijn vingers zag glippen. Juist die teleurstelling, die wat gebogen houding in de dug-out en de laatste lusteloze aantekening in zijn boekje, maakte Van Gaal tot iemand die je misschien toch eens uitnodigt op je verjaardag, op het gevaar af dat hij daar weer drie uur lang ongevraagd gaat zitten uitleggen wat de lekkerste zoute pinda's zijn en hoe je vuile vaat streeploos schoon krijgt.

Louis zou die zaterdagavond zo graag omhoog zijn gegooid door zijn spelers. Zogenaamd met tegenzin. Hij had van tevoren bedacht zijn aantekenboekje gewoon vast te houden, tijdens het hossen. Hij had zo graag zijn stem willen verheffen in een doodstil stadion. We zullen nooit weten welke Martin Luther King-achtige uitsmijter hij voor zaterdagavond had verzonnen. Ook ik ben een kaas. Ik had een kaas! Yes, we kaas! Zoiets moet het zijn geweest.

Nu moest hij machteloos toekijken hoe Dirk Scheringa hem weer kwam troosten. Een Louis van Gaal troost je niet, want een Louis van Gaal weet altijd precies wat er gaat gebeuren. Behalve zaterdag dan. Het was prachtig om naar te kijken. Scheringa, vlak na het eindsignaal, als een angstig hertje langs de zijlijn. Hij loert naar Louis. Kijken of-ie wil worden aangeraakt. Hij waagt het erop. Zo onderdanig mogelijk lopen nu, schouders laten hangen en dan even naast Van Gaal gaan staan. Als een vogel. Louis kijkt weg. Dat is geen goed teken.

Scheringa kijkt naar zijn schoenen. Van Gaal zegt iets tegen hem. Daarna doet Scheringa heel even een hand op Van Gaals rug. Het hoofd dat Louis dan trekt vergeet ik nooit meer. Hij wordt daar, op dat veld, vlak na AZ-Vitesse geschoffeerd door zijn eigen voorzitter. Die troost hem. Het is dezelfde truc die Guus Hiddink na de EK-wedstrijd Nederland-Rusland met Marco van Basten uithaalde. Guus legde troostend en vaderlijk een hand op het hoofd van Marco. Daarmee vernietigde Guus met een simpel gebaar de status van Van Basten. Echte sterren voel je niet aan hun hoofd als je ze troost.
Zo ver ging het niet bij Dirk en Louis, maar het komt nooit meer goed. Niemand omarmt Louis ongestraft.

De spelers moeten het zondagmiddag hebben gevoeld, toen ze samen met Van Gaal naar de voorbeschouwing van PSV-Ajax keken. Het beeld zal zeker even voorbij zijn gekomen. Hun trainer, Louis van Gaal, in de dug-out. Lege blik. Ze zullen hebben gezwegen, toen ze op de televisie hun voorzitter langzaam het beeld in zagen schuifelen.

Daar, precies op dat moment, toen alles net even anders liep dan verwacht, verloor het kampioenschap voor Louis zijn glans. In plaats van regisseur en vormgever werd hij het mannetje dat zich op de rug liet kloppen en moest wachten wat Ajax, dat verdomde Ajax, tegen PSV deed. Zijn spelers moeten het zondagmiddag hebben gevoeld, daar voor het tv-scherm.

Zij moeten het hebben gezien aan Louis' roerloze rug, bij elk doelpunt van PSV. De voetballers van AZ hadden Louis Van Gaal die zaterdagavond zijn glorieuze moment afgenomen. En dat deed pijn. Veel meer pijn dan de hand waarmee hij woedend op een camera van de NOS ramde.

Nico Dijkshoorn
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#25
Matig stuk :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#26
Hij haalt inderdaad niet het niveau van een aantal weken terug, toen het over Sneijder ging. Die vond ik echt briljant.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#27
Ik vind die Nico sowieso een omhooggevallen krentenbol. Heel soms is ie wel geestig. Maar heel vaak eigenlijk niet Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#28
ik vond die van mijn jongste van 4 wel leuk:

'he das grappig, je hebt sneijder en messi'. Undecided

die overeenkomst was nooit in me opgekomen.
Reply
#29
Hihi, scherp inderdaad :wink:
Reply
#30
Louis van Gaal, Leo Beenhakker en Frank Rijkaard staan voor de troon van God. God kijkt ze aan en zegt: "Voordat jullie de hemel in mogen of een plaats naast mij in mogen nemen, moeten jullie eerst vertellen waar jullie in geloven."
Eerst is Beenhakker. Don Leo kijkt God in de ogen en zegt: "Ik geloof dat voetbal het voedsel des levens is, voetbal brengt zoveel mensen zoveel plezier, van de sloppenwijken van Sao Paulo tot de villawijken in Chelsea. Ik heb mijn leven gewijd aan het overbrengen van dit plezier aan alle mensen ter wereld."
God kijkt op en biedt Beenhakker een plaats links naast hem aan.
Dan is het de beurt aan Frank Rijkaard. Rijkaard recht zijn borst en zegt: "Ik geloof dat moed, eer en passie de fundamentele dingen in het leven zijn en ik heb mijn hele loopbaan als speler deze drie fundamenten uitgedragen in mijn spel."
God, geëmotioneerd door Rijkaards speech, biedt hem een plaats aan zijn rechterkant aan.
Uiteindelijk komt God bij van Gaal terecht en vraagt ook hem: "Waar gelooft U in, meneer van Gaal?"
"Ik geloof," zegt van Gaal, "dat U in mijn stoel zit."
:razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: