The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dutch Pride oftewel double penetration
#1
Hey dames,
De kans is erg groot dat Henkie Lips volgend jaar in nederland ook een eigen team start.
In zijn tocht over de wereld is hij veel spelers tegen gekomen, veelal internationals en heeft hij aardig wat contacten gelegd.
Na wat lobby-en, leuren en zeuren lijkt het erop dat Lipsie een mannetje of 14 heeft gevonden (allemaal 24+) om volgend jaar mee te gaan ballen in nederland.
Nu heeft Lipsie alleen totaal geen ervaring met het managen van een eigen team, dus Adder (en/pf anderen), enige tips en trucs zouden welkom zijn...

Wellicht kunnen we een samenwerkingsverband starten oid. Volgens mij zijn alle CT spelers rond de 19 a 20, klopt dat?
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Leuk initiatief, maar dan ga je in de C-klasse beginnen. Of kan dat ook al in de B? Er komen in ieder geval twee Botteams in de B.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#3
ik heb echt geen idee. heb ere totaal geen ervaring mee, weet niet hoe t werkt, maar ik zal t allemaal wel uitvinden...
The great old Ludwig von...
Reply
#4
we kunnen wel een keer een MSN sessie doen om je bij te lullen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#5
He Adder,
als ik een team begin volgend jaar hoe gaat dit dan in zijn werk?
Ik verlaat mijn huidige club en is er dan een lijst met beschikbare clbs oid waar ik uit kan kiezen?
Weet je dat?
The great old Ludwig von...
Reply
#6
Heel lang geleden, maar volgens mij moet je gewoon bij een bot tekenen.
Van daaruit kan je het team overnemen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
ok thx, kan ik weer ff verder met de 3,30 rebuy Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#8
zaken zien er goed uit.
Sjakie Born, jij bent erbij toch?
The great old Ludwig von...
Reply
#9
gittermaster Wrote:zaken zien er goed uit.
Sjakie Born, jij bent erbij toch?

Mag toch hopen voor niet lang, want dacht dat dat onze 1e keeper is die nog lekker aan het graaien is....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#10
Adder Wrote:
gittermaster Wrote:zaken zien er goed uit.
Sjakie Born, jij bent erbij toch?

Mag toch hopen voor niet lang, want dacht dat dat onze 1e keeper is die nog lekker aan het graaien is....

Ben je ontevreden over Jimmy dan? Vooralsnog heb ik ja gezegd tegen het team van Henkie. Was van plan daar iig 2 seizoenen te gaan spelen, volgens mij doet Jimmy het uitstekend maar ik wil hier uiteraard niemand voor het hoofd stoten...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#11
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:
gittermaster Wrote:zaken zien er goed uit.
Sjakie Born, jij bent erbij toch?

Mag toch hopen voor niet lang, want dacht dat dat onze 1e keeper is die nog lekker aan het graaien is....

Ben je ontevreden over Jimmy dan? Vooralsnog heb ik ja gezegd tegen het team van Henkie. Was van plan daar iig 2 seizoenen te gaan spelen, volgens mij doet Jimmy het uitstekend maar ik wil hier uiteraard niemand voor het hoofd stoten...

Ik ben zeker niet ontevreden over Jimmy en hij doet het idd goed.
Maar we hadden afgesproken dat jij tzt de 1e keeper zou worden en als blessures ingevoerd gaan worden, wil ik toch graag een keeper er bij.
Misschien dat we kunnen regelen dat jij bij mij komt en dat ik je verhuur aan Lips?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#12
Adder Wrote:Misschien dat we kunnen regelen dat jij bij mij komt en dat ik je verhuur aan Lips?

Zodra het team rond is (Acda gaat ook naar het team van Lips), misschien kan er tzt een samenwerkingsverband opzet worden?
Maar goed, eerst kijken of Lips dat wel wil (voordat ik voor mijn beurt spreek) en uiteraard moet eerst 'ons' team gestalte krijgen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
tja, het lijkt mij toch vooral aan Sjakie zelf.. Als Sjakie liever naar CT gaat is dat natuurlijk prima.
Ik wil ook niemand voor t hoofd stoten verder, heb bewust alleen spelers benaderd die niet bij CT spelen, juist om dit te voorkomen, wat verdere afspraken zijn/waren, dat weet ik allemaal echt niet.
The great old Ludwig von...
Reply
#14
Is het een idee dat ik bij het team van Lips teken en indien nodig ivm blessures is verhuurd wordt aan CT? Vooralsnog heb ik nog geen keeper met geel of ene blessure zien vertrekken...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#15
Dat komt omdat blessures nog niet is ingevoerd( weet niet wanneer wel).
Maar ik vind het prima hoor, als jij liever bij Lips tekent.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#16
Iets meer uitleg over het team van Lips:
Vorige week is bekend gemaakt dat de huidige manager van Zutphen, Joris Lohuis, stopt met het managen van Zutphen. Ik ben met hem overeengekomen dat ik 'de licentie' van Zutphen in de Ere ga overnemen en dat team (FC hotLIPS :wink: ) wordt gevuld met de namen die Lips inmiddels heeft aangetrokken.

Lohuis wil geen doorstart van Zutphen, een vereiste is dat alle banden met 'Zutphen' worden verbroken, maar we nemen wel het stadion en de cash over. Maar van de huidige spelers zal niemand blijven.
Lohuis heeft dit gisteren wereldkundig gemaakt, dus met enige gepaste trots kan ik dit nu ook hier bekend maken.

En dus kunnen we nu wat verder gaan denken en evt. gaan praten over een samenwerking met 'het team van Adder'. Als Eredivisieteam hebben we dus aardig wat aanzien en zouden spelers kunnen aantrekken om die aan jullie te verhuren, indien daar vraag naar is......maar eerst zelf een ere-divisiewaardig opzetten.

Stadionnaam hebben we al: "Eddy Kloppenberg Memorial Stadium".
Misschien hebben jullie hier goede suggestie voor een teamnaam?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#17
Eddy Kloppenberg =D>
Reply
#18
Erg mooi. Scheelt weer een botteam in de eredivisie. En krijgen we ook wat meer buitenlanders in de Nederlandse competitie.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#19
Mukkus Wrote:Iets meer uitleg over het team van Lips:
Vorige week is bekend gemaakt dat de huidige manager van Zutphen, Joris Lohuis, stopt met het managen van Zutphen. Ik ben met hem overeengekomen dat ik 'de licentie' van Zutphen in de Ere ga overnemen en dat team (FC hotLIPS :wink: ) wordt gevuld met de namen die Lips inmiddels heeft aangetrokken.

Lohuis wil geen doorstart van Zutphen, een vereiste is dat alle banden met 'Zutphen' worden verbroken, maar we nemen wel het stadion en de cash over. Maar van de huidige spelers zal niemand blijven.
Lohuis heeft dit gisteren wereldkundig gemaakt, dus met enige gepaste trots kan ik dit nu ook hier bekend maken.

En dus kunnen we nu wat verder gaan denken en evt. gaan praten over een samenwerking met 'het team van Adder'. Als Eredivisieteam hebben we dus aardig wat aanzien en zouden spelers kunnen aantrekken om die aan jullie te verhuren, indien daar vraag naar is......maar eerst zelf een ere-divisiewaardig opzetten.

Stadionnaam hebben we al: "Eddy Kloppenberg Memorial Stadium".
Misschien hebben jullie hier goede suggestie voor een teamnaam?


Klasse man!
Ik begrijp alleen niet zo goed wie nou het team gaat runnen, jij of gitter? of allebei?
Stadionnaam is een topper!
teamnaam,tja....lastig, SD komt in me op, voor de rest.....geen idee.
Samenwerking vind ik uitstekend,spelers heb ik niet nodig( op de keeper na, alles dubbel bezet).
Alleen nog een paar weken optimaal trainen nog voor de boeg en wij komen wat knijp te zitten om iedereen te behagen, dus dat is eigenlijk het enige waar je FC CT mee kan helpen.
Wat kan ik voor jouw/jullie team betekenen?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#20
Moeten we allemaal tzt maar eens bekijken, Adder. Kon de afgelopen week hier nog te weinig over zeggen, omdat ik druk 'in onderhandeling' was.
Maar het biedt goede kansen.....voor ons beide.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
netjes jongen,

ik zit nog steeds bij de jeugd van z-warrior, maar ik weet wel dat er een speler van zutphen overkomt naar onze hoofdmacht.

Wat doen jullie kwa jeugd zelfde vraag is ook bedoeld voor FC CT

ik wil nog niet meteen weg hier bij z-warrior maar ben bang dat ik steeds minder speeltijd ga krijgen, aangezien ze steeds meer 18-jarige binnen halen die al meer getraint hebben dan ik.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#22
jeugd heb ik (wete niet voor Mukkus) nog niet echt over nagedacht. Was in eerste instantie gewoon van plan een team te beginnen zonder jeugd, maar toen kwam deze mogelijkheid. MOeten we nog even goed over nadenken, maar ik denk dat een goed jeugdteam niet mag ontbreken..
The great old Ludwig von...
Reply
#23
Winstonicus Wrote:netjes jongen,

ik zit nog steeds bij de jeugd van z-warrior, maar ik weet wel dat er een speler van zutphen overkomt naar onze hoofdmacht.

Wat doen jullie kwa jeugd zelfde vraag is ook bedoeld voor FC CT

ik wil nog niet meteen weg hier bij z-warrior maar ben bang dat ik steeds minder speeltijd ga krijgen, aangezien ze steeds meer 18-jarige binnen halen die al meer getraint hebben dan ik.

FC CT heeft een jeugdteam met alleen maar bots. Vanmorgen heb ik het jeugdteam voor 4 weken aan FC Huntelaar gegeven.
Hij moet nog terug mailen, dus ik weet niet wat ie wil.
Ik zal in 1 van de topics posten wat het schema gaat worden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#24
Dat klinkt top!

Wat dachten jullie van de "geuzennaam"

FC Campingteam (ik vond het net als iemand anders eigenlijk wel een leuke naam.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#25
FC Campingteam, maar ook FC Caféteam is destijds gebruikt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#26
Sloeber United
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#27
FC De Zwervers
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#28
FC Hobbiebobs
Reply
#29
FC Schaamlips
The great old Ludwig von...
Reply
#30
FC WGHNIP (We-Gaan-Het-Nog-Is-Proberen)
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply


Forum Jump: