The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dutch Pride oftewel double penetration
#31
Nr. 12 Wrote:FC WGHNEP (We-Gaan-Het-Nog-Eens-Proberen)
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#32
Uhm is het mogelijk dat ik nu al de stap maak? Want mijn coach is er (weer is) mee gekapt in South Africa. dussss #-o
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#33
Dan zou je nu moeten overstappen naar Zutphen, zal Lohuis even raadplegen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
Kan wel, Giel! Wat is je spelersid?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#35
Top, en merci, Mukkus.

Giel van de Poel
(4269)
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#36
2-jarig contract + een loon van 4.000. Passen we evt. later wel aan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
Nu pas kunnen reageren maar ik ben speler van Zutphen. Heerlijk op een bankie zitten wrs.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#38
Wat is de stand van zaken Lips/Acda?
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#39
nog een beetje hetzelfde. We hebben een speler of 10 zeker. De rest zullen we moeten gaan kopen, maar er is genoeg geld in de kas, dus dat zal geen probleem zijn, we zijn beide nu nog hard bezig om te kijken wie we gratis kunnen halen, alleen is het wat lastig als het team er nog niet staat om mensen te halen, het is makkelijker als je het team echt hebt. Nog een week of 2 en dan kunnen we echt knallen.
The great old Ludwig von...
Reply
#40
Het moet geen probleem zijn om mensen voor de eredivisie te strikken lijkt me.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#41
Denken jullie echt een representatief team op de been te kunnen brengen om mee te kunnen doen in de Eredivisie? Mochten er nog spelers nodig zijn in de defensie, zou ik best willen joinen. Probleem is echter dat ik nog 2 jaar een contract heb en die (denk ik) wel uit ga zitten. Ik denk ook niet dat mijn huidige club (FCG) me kwijt wil.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#42
Ja wel hoor, de spelers die er nu al zekewr zijn, zijn bina allemaal 160+ skill pops.
Een aantal internationals, maar het is altijd nog ff afwachten of iedereen die "ja" heeft gezegd ook daadwerkelijk komt.
Volgens mij moet het allemaal goed gaan komen. Leuk dat je interesse hebt, jammer dat je nog een 2-jarig contrcta hebt Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#43
Legion Wrote:Het moet geen probleem zijn om mensen voor de eredivisie te strikken lijkt me.

Kan nog wel tegen vallen. Afgelopen seizoenen hebben de Macarena Boys en Atletico Amsterdam ook weinig geprofiteerd van hun eredivisieschap. Volgens mij zijn veel Nederlandse Footstarspelers of clubtrouw of kiezen ze voor het buitenland. En als ze dan toch voor NL kiezen dan kiezen ze eerder voor ploegen met een actieve reputatie als V.V.L. of Houten. Maar als je een kwalitatief goede ploeg kan presenteren met actieve spelers en wat bekende namen verwacht ik wel dat dit trekt. Maar men moet wel het idee hebben dat je bij de top 3 kunt eindigen.

En erg relaxt natuurlijk voor jullie dat je het geld van Zutphen kan gebruiken. Kan me voorstellen dat de huidige spelers met de invoer van die nieuwe shit wel weer belangstelling voor dat geld gaat krijgen. :wink:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#44
Forever Wrote:Volgens mij zijn veel Nederlandse Footstarspelers of clubtrouw of kiezen ze voor het buitenland.

Da's ook een reden dat wij niet alleen op zoek zijn naar nederlandse FS-spelers.....Nederlandse Eredivisie mag wel wat buitenlands bloed gebruiken, dacht ik zo.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
Ik heb t voordeel dat ik in t buitenland aardig wat contacten heb opgedaan en een erg leuke tijd heb gehad. Dat willen die spelers wel terug...
Vandaar al aardig wat toezeggingen.
Een ouwe bekende zal ook weer terugkeren, iemand met een bierbuik...
The great old Ludwig von...
Reply
#46
gittermaster Wrote:Ik heb t voordeel dat ik in t buitenland aardig wat contacten heb opgedaan en een erg leuke tijd heb gehad. Dat willen die spelers wel terug...
Vandaar al aardig wat toezeggingen.
Een ouwe bekende zal ook weer terugkeren, iemand met een bierbuik...


=D>

Veel plezier met hem!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#47
dat gaat denk ik wel goedkomen Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#48
Mukkus Wrote:
Forever Wrote:Volgens mij zijn veel Nederlandse Footstarspelers of clubtrouw of kiezen ze voor het buitenland.

Da's ook een reden dat wij niet alleen op zoek zijn naar nederlandse FS-spelers.....Nederlandse Eredivisie mag wel wat buitenlands bloed gebruiken, dacht ik zo.

Dat zeker. Die paar Belgen en een verdwaalde aziaat die nu in NL voetballen zijn wel erg weinig buitenlanders. En we moeten de eredivisie wel een beetje op niveau houden. Gelukkig geen botjes meer volgend jaar.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#49
Hoeveel jongelui uit Canada? Mijn Belgische Zuid Afrikanen zijn niet geintreseerd.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#50
uit team canada. jij, ik, van ooijen, Pyry Rajala, Birkedal, misschien Ablunado. Rudi Bontekoning misschien volgend seizoen
The great old Ludwig von...
Reply
#51
Van Ooijen speelt nu bij mij in het team.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#52
klopt inderdaad..
The great old Ludwig von...
Reply
#53
gittermaster Wrote:misschien Ablunado

Wie? De rest ken ik maar Abdoel niet.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#54
was volgens mij nog van net voor jouw tijd
The great old Ludwig von...
Reply
#55
Hoe staat het ervoor mannen? Als het rond is reken ik wel op een paar oefenpotjes tegen ons (Niveau Nihil). Mocht het nou niet rondkomen dan is er bij ons ook vast wel plek voor jullie ;-)

@Lips: Verwacht dat je de boel wel rondkrijgt want twee teams in een jaar niet van de grond krijgen lijkt me je eer te na............heb je hier wel een keeper? :lol:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#56
Gaat prima. Milad en Giel zijn er al. En Giel lift effe lekker op het succes van Zutphen, met een beetje mazzel kan hij een landskampioenschap én een beker aan zijn palmares toevoegen, zonder ook maar een minuut te hebben gespeeld voor Zutphen. Undecided

Nu de rest nog!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#57
hehe, Bum dit gaat wel lukken, hebben al een prima keeper.
komt voor de slager allemaal...
Volgende week kunnen we echt beginnen, even afsluiten met cupwinst in de States, heb ik in 2 verschillende landen de cup gewonnen, a la Sollied
The great old Ludwig von...
Reply
#58
Ik probeer woensdag de cup in Roemenie nog ff te pakken. Ben benieuwd wie er uiteindelijk allemaal komen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#59
Ik ga proberen de profiteur Giel en de machine op het middenveld tegen te houden om zo mijn 3e beker binnen te tikken. 2 kampioenschappen en 2 bekers in Hong Kong was nou niet echt om over naar huis te schrijven Smile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#60
Mukkus Wrote:Gaat prima. Milad en Giel zijn er al. En Giel lift effe lekker op het succes van Zutphen, met een beetje mazzel kan hij een landskampioenschap én een beker aan zijn palmares toevoegen, zonder ook maar een minuut te hebben gespeeld voor Zutphen. Undecided


Ach, toen ik naar Canada vertrok, won ik na twee dagen daar de Beker. Dus het is niet echt een record. Ik zie mijzelf meer als een gelukspoppetje. en in die twee seizoenen daarna, wonnen Lips en ik 2x comp en 1x de beker. (andere beker finale ging helaas. verloren) Dus er staat wat te wachten voor het nieuwe Zutphen.

@ sjaak/box; Bring-it-on! deel 5 :wink:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply


Forum Jump: