The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
#31
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Jij vroeg om argumenten, die doen helemaal niet ter zake natuurlijk. Dat hij het nou niet eens is met de door jou voorgestelde tijd is voldoende. Cruijff is de moeilijkste niet, maar 13 uur lukt blijkbaar niet. Nou prima.
Waarom doen die niet ter zake?
Als Cruijff (even als vb niks persoonlijks) een kinderpartijtje heeft moeten wij de deadline verschuiven?

Je begint het te begrijpen =D>
Reply
#32
Ach ML.. Het is geen geheim... En Kooltje? Je moet helemaal niets ... Als 25 vd 26 het prima vinden is het toch klaar? Sla ik 2 weekjes voer.. geen enkel probleem...
Reply
#33
Precies, maar dat hoeft jou er niet van te weerhouden je mening te geven natuurlijk Smile. Overigens ben ik ook tegen zondag 13 uur.
Reply
#34
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Jij vroeg om argumenten, die doen helemaal niet ter zake natuurlijk. Dat hij het nou niet eens is met de door jou voorgestelde tijd is voldoende. Cruijff is de moeilijkste niet, maar 13 uur lukt blijkbaar niet. Nou prima.
Waarom doen die niet ter zake?
Als Cruijff (even als vb niks persoonlijks) een kinderpartijtje heeft moeten wij de deadline verschuiven?

Je begint het te begrijpen =D>
En als er nou drie kinderpartijtjes zijn? 1 zondagochtend, 1 zondagmiddag en 1 zondagavond (pyjamaparty) waarom gaat de ene persoon dan boven de ander?
Reply
#35
cruijff Wrote:Ach ML.. Het is geen geheim... En Kooltje? Je moet helemaal niets ... Als 25 vd 26 het prima vinden is het toch klaar? Sla ik 2 weekjes voer.. geen enkel probleem...
Nogmaals het is helemaal niet persoonlijk...Het gaat mij om de vage regels die wij voeren...Daar wil ik eens de aandacht op vestigen...Dat moet namelijk veranderen.

Term als het moet op tijd gecommuniceerd zijn...Wanneer is het op tijd? wie bepaalt dat het op tijd was? Daar moeten we vanaf...Is mijn mening...Dat is er inderdaad gewoon 1 van de 26.
Reply
#36
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Jij vroeg om argumenten, die doen helemaal niet ter zake natuurlijk. Dat hij het nou niet eens is met de door jou voorgestelde tijd is voldoende. Cruijff is de moeilijkste niet, maar 13 uur lukt blijkbaar niet. Nou prima.
Waarom doen die niet ter zake?
Als Cruijff (even als vb niks persoonlijks) een kinderpartijtje heeft moeten wij de deadline verschuiven?

Je begint het te begrijpen =D>
En als er nou drie kinderpartijtjes zijn? 1 zondagochtend, 1 zondagmiddag en 1 zondagavond (pyjamaparty) waarom gaat de ene persoon dan boven de ander?

Je begrijpt me echt niet he? Als er 3 partijtjes zijn, kunnen drie mensen hun mening geven over de voorgestelde deadline, en de reden maakt dan niets uit.
Reply
#37
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Jij vroeg om argumenten, die doen helemaal niet ter zake natuurlijk. Dat hij het nou niet eens is met de door jou voorgestelde tijd is voldoende. Cruijff is de moeilijkste niet, maar 13 uur lukt blijkbaar niet. Nou prima.
Waarom doen die niet ter zake?
Als Cruijff (even als vb niks persoonlijks) een kinderpartijtje heeft moeten wij de deadline verschuiven?

Je begint het te begrijpen =D>
En als er nou drie kinderpartijtjes zijn? 1 zondagochtend, 1 zondagmiddag en 1 zondagavond (pyjamaparty) waarom gaat de ene persoon dan boven de ander?

Je begrijpt me echt niet he? Als er 3 partijtjes zijn, kunnen drie mensen hun mening geven over de voorgestelde deadline, en de reden maakt dan niets uit.
Ja en dan? Dan zijn de meningen gelijk verdeeld...Wat is er dan beslissend?
Reply
#38
De mening van de overige 27 deelnemers misschien?
Reply
#39
mindlight Wrote:De mening van de overige 27 deelnemers misschien?
Nou zeg 14 13...Amor Fati zit bij de 14...Dat geeft de doorslag? Undecided
WE HEBBEN GEEN REGELS!
Reply
#40
kooltje Wrote:Als Cruijff (even als vb niks persoonlijks) een kinderpartijtje heeft moeten wij de deadline verschuiven?
De deadline verschuiven? ](*,)
Dat wil jij doen naar de zondag. Normaal gesproken ligt de deadline op maandag.
Niet moeilijk gaan doen he (oh wacht ff, dat doe je al).
Reply
#41
Mitch Wrote:
kooltje Wrote:Als Cruijff (even als vb niks persoonlijks) een kinderpartijtje heeft moeten wij de deadline verschuiven?
De deadline verschuiven? ](*,)
Dat wil jij doen naar de zondag. Normaal gesproken ligt de deadline op maandag.
Niet moeilijk gaan doen he (oh wacht ff, dat doe je al).
Nee helemaal niet Mitch...Das een duidelijke regel. Maandag 22 uur.
Geen positieve invloed op het spel maar wel eerlijk.

Als niemand moeilijk doet komen we ook niet verder...
Reply
#42
Weer een topic over de deadline.
Ik ben voor zondag 23.59 uur (of 23.55 uur desgewenst). Dat heeft in het verleden prima gewerkt en als ik de meningen zo lees, heeft niemand daar grote bezwaren tegen.
Overigens vind ik de inhoud van de argumenten wel verschil maken. Een argument met een reden dat je echt je team niet kan samenstellen (zoals in het geval van Cruijff) vind ik zwaarder wegen dan iemand die zegt dat hij het leuker voor het spel vind om de laatste afzeggingen nog mee te kunnen nemen.
Reply
#43
Nee dit is lekker constructief. We hebben geen regels Undecided
Reply
#44
andre Wrote:Weer een topic over de deadline.
Ik ben voor zondag 23.59 uur (of 23.55 uur desgewenst). Dat heeft in het verleden prima gewerkt en als ik de meningen zo lees, heeft niemand daar grote bezwaren tegen.
Overigens vind ik de inhoud van de argumenten wel verschil maken. Een argument met een reden dat je echt je team niet kan samenstellen (zoals in het geval van Cruijff) vind ik zwaarder wegen dan iemand die zegt dat hij het leuker voor het spel vind om de laatste afzeggingen nog mee te kunnen nemen.

Dat is precies wat ik al heel de ochtend zeg. Als iemand aangeeft dat het onmogelijk is (om wat voor reden dan ook), weegt dat natuurlijk wel zwaar Smile
Reply
#45
Ik moet werken die zondagavond en kan niet...
Maandag 22uur dan maar?
Reply
#46
Goed, schrijven we jouw mening ook op.
Reply
#47
andre Wrote:Weer een topic over de deadline.
Ik ben voor zondag 23.59 uur (of 23.55 uur desgewenst). Dat heeft in het verleden prima gewerkt en als ik de meningen zo lees, heeft niemand daar grote bezwaren tegen.
Overigens vind ik de inhoud van de argumenten wel verschil maken. Een argument met een reden dat je echt je team niet kan samenstellen (zoals in het geval van Cruijff) vind ik zwaarder wegen dan iemand die zegt dat hij het leuker voor het spel vind om de laatste afzeggingen nog mee te kunnen nemen.

Dat probeer ik dus juist te voorkomen voor de volgende keren...
Iemand verantwoordelijk maken voor het bepalen van de deadline?
Mooie taak voor Ad?...Die is redelijk scherp wat betreft verhoudingen tussen spelplezier en mogelijkheden.
Reply
#48
Vorig jaar was de deadline op zondag 11.00 uur. Lijkt me toch normaal dat we dat dit jaar weer doen. Volgens jij geldt er de afspraak dat de deadline bij GS en TMS voor de 1e wedstrijd ligt. Of zeg ik nu iets raars?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
kooltje Wrote:Ik moet werken die zondagavond en kan niet...
Maandag 22uur dan maar?

heb jij een pyjama party? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
mindlight Wrote:Goed, schrijven we jouw mening ook op.
Maar ja wat telt zwaarder? Werk of camping?

Of als de meerderheid stemt heb je gewoon pech?
Als er 15 stemmen voor zondag 13uur...Dan is Cruijff zijn FTM jaar klaar?
Reply
#51
Stille Wrote:Vorig jaar was de deadline op zondag 11.00 uur. Lijkt me toch normaal dat we dat dit jaar weer doen. Volgens jij geldt er de afspraak dat de deadline bij GS en TMS voor de 1e wedstrijd ligt. Of zeg ik nu iets raars?
Helemaal niet... =D>
Reply
#52
buurs Wrote:
kooltje Wrote:Ik moet werken die zondagavond en kan niet...
Maandag 22uur dan maar?

heb jij een pyjama party? :8:
Was het maar waar Wink
Reply
#53
Volgens mij werken we bij Grand Slams al een tijd met de deadline op zondagavond en zijn daar geen grote bezwaren tegen ingediend. Daarom vind ik dat het alleen gewijzigd moet worden, als er belangrijke argumenten voor zijn. En dat vind ik de potjes die op zondag gespeeld worden niet.
Reply
#54
andre Wrote:Volgens mij werken we bij Grand Slams al een tijd met de deadline op zondagavond en zijn daar geen grote bezwaren tegen ingediend. Daarom vind ik dat het alleen gewijzigd moet worden, als er belangrijke argumenten voor zijn. En dat vind ik de potjes die op zondag gespeeld worden niet.
Heb je gelijk in....
Maar vindt jij dat zondag 13uur geen goede tijd is omdat mensen nog brak zijn, wel een goede reden?
Reply
#55
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Goed, schrijven we jouw mening ook op.
Maar ja wat telt zwaarder? Werk of camping?

Of als de meerderheid stemt heb je gewoon pech?
Als er 15 stemmen voor zondag 13uur...Dan is Cruijff zijn FTM jaar klaar?

Je spreekt jezelf zo ongeveer in iedere post tegen :lol:
Als de door jou aangedragen oplossing is dat Ad bepaalt, en het wordt zondag 13 uur, dan is Cruijff zijn FTM jaar klaar? Denk nou gewoon eerst eens na over wat je neerzet.

En nogmaals, begrijpend lezen blijft lastig. Werk of camping is volstrekt irrelevant, het gaat erom dat mensen aangeven dat het maken van een team onmogelijk is op een bepaalde tijd.
Reply
#56
kooltje Wrote:
andre Wrote:Volgens mij werken we bij Grand Slams al een tijd met de deadline op zondagavond en zijn daar geen grote bezwaren tegen ingediend. Daarom vind ik dat het alleen gewijzigd moet worden, als er belangrijke argumenten voor zijn. En dat vind ik de potjes die op zondag gespeeld worden niet.
Heb je gelijk in....
Maar vindt jij dat zondag 13uur geen goede tijd is omdat mensen nog brak zijn, wel een goede reden?
Niemand is verplicht om zijn reden aan te geven, maar persoonlijk vind ik dat niet zo'n goede reden.

Stille Wrote:Vorig jaar was de deadline op zondag 11.00 uur. Lijkt me toch normaal dat we dat dit jaar weer doen. Volgens jij geldt er de afspraak dat de deadline bij GS en TMS voor de 1e wedstrijd ligt. Of zeg ik nu iets raars?
Ok, wist ik niet meer (volgens mij 10.00 uur als ik de thread teruglees). Vind ik een belangrijk argument.
Reply
#57
Goh, ik dacht dat alleen discussies met Buurs hilarisch waren, maar Kolemans kan er ook wat van.

Dat er geen regels zijn, is natuurlijk onzin. Die zijn er wel voor normale toernooiweken en voor TMSs en GSs hebben we een principeakkoord. Daarbinnen kunnen we echter nog in overleg de exacte tijd bepalen, aangezien de ene GS of TMS in de VS is, de andere in Europa of Australie, en ze bij de ene op zondag beginnen en bij de ander op maandag.

Ik zou zeggen, maak opnieuw een poll aan, zoals we wel vaker gedaan hebben, met de mogelijke opties, en kijk wat de uitkomst is. Helaas is er zelden een unaniem akkoord, maar we hebben het altijd democratisch opgelost, ook mbt deadlines. En inderdaad, het helemaal niet kunnen maken van je team moet zwaarder wegen dan een paar potjes liever niet willen zien. Maar iedereen weet dat nu en ik vind dat we het aan een ieders verantwoordelijkheid over kunnen/moeten laten om te beslissen wat dan het beste is. Dan kun je koste wat kost voor zondag 13 uur gaan, als je dat significant veel leuker vindt en je het niet veel kan schelen dat een tegenstander dan zijn team niet kan maken. Dat moeten we namelijk ook respecteren...

En laten we wel zijn, voor het niet kunnen maken zijn altijd alternatieven, bijvoorbeeld de DB vroeg opengooien of iemand anders je team laten maken of bijhouden. Al vind Kooltje dat ook weer niet kunnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
oké. Na dit te hebben gelezen lijkt het me duidelijk:

- er zijn mensen die problemen hebben met zondag overdag
- er zijn mensen die zondagnacht ook niet ideaal vinden met werk
- er zijn geen mensen die het erg vinden dat er al enkele (lees: 6) potten gespeeld zijn

Conclusie:
Deadline ipv zondag 23.55 naar maandag voor de eerste pot begint.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#59
Ad Wim Wrote:Oke heren, de DB voor de AO is officieel geopend!
Enige dingetje is nog dat je team voor deze week blijft verschijnen als je op submit drukt. Daar gaat Mac komende week aan werken, dus daar moeten jullie nu maar even aan wennen. Je spelers worden wel gewoon aangevinkt en groen in de AO-draw, dus het gaat verder wel goed.
En de q's staan er natuurlijk nog niet in, dat komt morgen zodra het bekend is.
Maar jullie kunnen iig nu vast puzzelen. Deadline ligt aankomende zondag om 23:55 uur!
Bij de AO lag de deadline dus op zondag 23.55 uur.....
Reply
#60
Ben het helemaal met je eens Ad. Vind dat jij de poll moet maken en ook de knoop moet doorhakken (evt. samen met ML).
Is er ook een poll te maken dat je meer opties kunt aanvinken, omdat mensen b.v. 3 opties prima vinden, maar de vierde echt niet kunnen?
Kun je ook al de boel in gang zetten voor de grastoernooien?
Reply


Forum Jump: