The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
#61
Even een enorm belangrijk gegeven in deze discussie: op zondag worden er maar liefst 16 1e ronde partijen gespeeld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Oke heren, de DB voor de AO is officieel geopend!
Enige dingetje is nog dat je team voor deze week blijft verschijnen als je op submit drukt. Daar gaat Mac komende week aan werken, dus daar moeten jullie nu maar even aan wennen. Je spelers worden wel gewoon aangevinkt en groen in de AO-draw, dus het gaat verder wel goed.
En de q's staan er natuurlijk nog niet in, dat komt morgen zodra het bekend is.
Maar jullie kunnen iig nu vast puzzelen. Deadline ligt aankomende zondag om 23:55 uur!
Bij de AO lag de deadline dus op zondag 23.55 uur.....
Daar begonnen ze ook niet op zondag met spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Haggie Wrote:oké. Na dit te hebben gelezen lijkt het me duidelijk:

- er zijn mensen die problemen hebben met zondag overdag
- er zijn mensen die zondagnacht ook niet ideaal vinden met werk
- er zijn geen mensen die het erg vinden dat er al enkele (lees: 6) potten gespeeld zijn

Conclusie:
Deadline ipv zondag 23.55 naar maandag voor de eerste pot begint.
Met de conclusie ben ik het niet eens. Dat is de enige optie waar ik persoonlijk moeite mee heb, en zo denken er meer mensen over.
Reply
#64
Ad Wim Wrote:Goh, ik dacht dat alleen discussies met Buurs hilarisch waren, maar Kolemans kan er ook wat van.

Dat er geen regels zijn, is natuurlijk onzin. Die zijn er wel voor normale toernooiweken en voor TMSs en GSs hebben we een principeakkoord. Daarbinnen kunnen we echter nog in overleg de exacte tijd bepalen, aangezien de ene GS of TMS in de VS is, de andere in Europa of Australie, en ze bij de ene op zondag beginnen en bij de ander op maandag.

Ik zou zeggen, maak opnieuw een poll aan, zoals we wel vaker gedaan hebben, met de mogelijke opties, en kijk wat de uitkomst is. Helaas is er zelden een unaniem akkoord, maar we hebben het altijd democratisch opgelost, ook mbt deadlines. En inderdaad, het helemaal niet kunnen maken van je team moet zwaarder wegen dan een paar potjes liever niet willen zien. Maar iedereen weet dat nu en ik vind dat we het aan een ieders verantwoordelijkheid over kunnen/moeten laten om te beslissen wat dan het beste is. Dan kun je koste wat kost voor zondag 13 uur gaan, als je dat significant veel leuker vindt en je het niet veel kan schelen dat een tegenstander dan zijn team niet kan maken. Dat moeten we namelijk ook respecteren...

En laten we wel zijn, voor het niet kunnen maken zijn altijd alternatieven, bijvoorbeeld de DB vroeg opengooien of iemand anders je team laten maken of bijhouden. Al vind Kooltje dat ook weer niet kunnen...

Amen!
Reply
#65
Wat voor mij ook nog een oplossing zou kunnen zijn, en daar hoor ik ook graag reacties op, is een overzicht maken van alle toernooien (net zoals we vorig jaar deden met betrekking tot de organisatie van de toernooien), en gewoon vooraf de deadline voor een heel jaar vaststellen.

Denk dat dit pas goed realiseerbaar is vanaf 2010, omdat we dan precies weten welke toernooien op zondag beginnen, en hoeveel partijen het betreft.
Nadeel: Je verliest de huidige flexibiliteit mbt deadline
Voordeel: Er is duidelijkheid.
Reply
#66
mindlight Wrote:Wat voor mij ook nog een oplossing zou kunnen zijn, en daar hoor ik ook graag reacties op, is een overzicht maken van alle toernooien (net zoals we vorig jaar deden met betrekking tot de organisatie van de toernooien), en gewoon vooraf de deadline voor een heel jaar vaststellen.

Denk dat dit pas goed realiseerbaar is vanaf 2010, omdat we dan precies weten welke toernooien op zondag beginnen, en hoeveel partijen het betreft.
Nadeel: Je verliest de huidige flexibiliteit mbt deadline
Voordeel: Er is duidelijkheid.

Waarom kan dat nu niet voor de rest van het jaar?
Wil dat overigens best opzetten.
Reply
#67
op atptennis.com kun je zien op welke dag een toernooi begint.

goed plan ml.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#68
Dat geef ik aan, het is nu nog niet altijd duidelijk hoe het zit met de startdatum, en hoeveel partijen het betreft. Dat komt omdat dit jaar de nieuwe toernooikalender is ingevoerd, volgend jaar blijft de kalender weer hetzelfde.

Nu invoeren leidt ertoe dat je niet weet hoeveel zondagpartijen er in de TMS van Shanghai gespeeld gaan worden op zondag, en je dan dus weer een discussie over verschuiven van de deadline krijgt, terwijl je dat juist niet wil.
Reply
#69
Ad Wim Wrote:Even een enorm belangrijk gegeven in deze discussie: op zondag worden er maar liefst 16 1e ronde partijen gespeeld...
16? Dat is heel wat anders dan de 6 die eerder zijn vermeldt.
Degene die 6 meldde was waarschijnlijk de Outsides Courts vergeten..... :lol:
16 vd 64 vind ik nogal wat....

Het maakt mij allemaal niet zoveel wanneer de deadline is.
1. Ik ben toch wel een keer thuis dat weekend om een team te maken.
2. Mijn prestaties in de FTM tot nu toe zijn dusdanig dat het niet van mij moet afhangen.

Ik zou het wel op prijs stellen als het tijdig wordt gecommuniceerd waarop de deadline wordt vastgesteld.
Reply
#70
mindlight Wrote:Wat voor mij ook nog een oplossing zou kunnen zijn, en daar hoor ik ook graag reacties op, is een overzicht maken van alle toernooien (net zoals we vorig jaar deden met betrekking tot de organisatie van de toernooien), en gewoon vooraf de deadline voor een heel jaar vaststellen.

Denk dat dit pas goed realiseerbaar is vanaf 2010, omdat we dan precies weten welke toernooien op zondag beginnen, en hoeveel partijen het betreft.
Nadeel: Je verliest de huidige flexibiliteit mbt deadline
Voordeel: Er is duidelijkheid.
Op zich een goed idee, maar dan heb je nog wel de problemen met de verschillende tijdzones en, iets minder, het nog niet afsluiten van de week ervoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Even een enorm belangrijk gegeven in deze discussie: op zondag worden er maar liefst 16 1e ronde partijen gespeeld...
16? Dat is heel wat anders dan de 6 die eerder zijn vermeldt.
Degene die 6 meldde was waarschijnlijk de Outsides Courts vergeten..... :lol:
16 vd 64 vind ik nogal wat....

Het maakt mij allemaal niet zoveel wanneer de deadline is.
1. Ik ben toch wel een keer thuis dat weekend om een team te maken.
2. Mijn prestaties in de FTM tot nu toe zijn dusdanig dat het niet van mij moet afhangen.

Ik zou het wel op prijs stellen als het tijdig wordt gecommuniceerd waarop de deadline wordt vastgesteld.
Absoluut, daarom vermeldde ik het ook maar even. Voor mij geeft dat toch echt wel de doorslag in het dilemma tussen zondagochtend of zondagavond. 16 partijen is een kwart van de hele 1e ronde...

En op tijd communiceren komt wel goed, we hebben nog ruim een week tot de deadline.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
hoe kom je bij 16 partijen, ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
Aha, jij was zeker degene die de 6 partijen aanvankelijk noemde.

Hier:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.rolandgarros.com/en_FR/about/schedule.html">http://www.rolandgarros.com/en_FR/about/schedule.html</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
http://www.rolandgarros.com/en_FR/about/schedule.html
Reply
#75
Ad Wim Wrote:Aha, jij was zeker degene die de 6 partijen aanvankelijk noemde.

Hier:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.rolandgarros.com/en_FR/about/schedule.html">http://www.rolandgarros.com/en_FR/about/schedule.html</a><!-- m -->

klopt, maar ik zei dat gevoelsmatig :8:

ik dacht 6 dames- en herenpartijen.

ik kon me dit nog herinneren van 2 jaar geleden...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#76
16 partijen is idd wel veel...

misschien toch maar de deadline om 11 uur...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
Ad Wim Wrote:Goh, ik dacht dat alleen discussies met Buurs hilarisch waren, maar Kolemans kan er ook wat van.

Dat er geen regels zijn, is natuurlijk onzin. Die zijn er wel voor normale toernooiweken en voor TMSs en GSs hebben we een principeakkoord. Daarbinnen kunnen we echter nog in overleg de exacte tijd bepalen, aangezien de ene GS of TMS in de VS is, de andere in Europa of Australie, en ze bij de ene op zondag beginnen en bij de ander op maandag.

Ik zou zeggen, maak opnieuw een poll aan, zoals we wel vaker gedaan hebben, met de mogelijke opties, en kijk wat de uitkomst is. Helaas is er zelden een unaniem akkoord, maar we hebben het altijd democratisch opgelost, ook mbt deadlines. En inderdaad, het helemaal niet kunnen maken van je team moet zwaarder wegen dan een paar potjes liever niet willen zien. Maar iedereen weet dat nu en ik vind dat we het aan een ieders verantwoordelijkheid over kunnen/moeten laten om te beslissen wat dan het beste is. Dan kun je koste wat kost voor zondag 13 uur gaan, als je dat significant veel leuker vindt en je het niet veel kan schelen dat een tegenstander dan zijn team niet kan maken. Dat moeten we namelijk ook respecteren...

En laten we wel zijn, voor het niet kunnen maken zijn altijd alternatieven, bijvoorbeeld de DB vroeg opengooien of iemand anders je team laten maken of bijhouden. Al vind Kooltje dat ook weer niet kunnen...

Met als gevolg wel een normale discussie waar veel mensen aan deelnemen...doel bereikt!
Reply
#78
Typisch iets voor een proleet, jezelf schouderklopjes geven voor iets waar je totaal geen deel aan hebt gehad...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Ad Wim Wrote:Typisch iets voor een proleet, jezelf schouderklopjes geven voor iets waar je totaal geen deel aan hebt gehad...
Geef absoluut geen schouderklopjes...Gewoon een feit.
Reply
#80
Ik wil ook wel inhoudelijk reageren maar dat doet nu bijna iedereen en lang niet altijd op een gezonde manier. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar een zo vroeg mogelijke deadline, dus voor de 1e wedstrijd. Dat er dan q's niet op de plek staan vind ik minder belangrijk. Liever daar wat onzekerheid over dan dat er al 16 1e ronde partijen zijn geweest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Huta Galung treft Schukin

PARIJS - De loting voor het kwalificatietoernooi voor Roland Garros is voltrokken. Jesse Huta Galung, als 29e geplaatst in Parijs, treft de Kazach Yuri Schukin. Michel Koning speelt tegen Thierry Ascione en Thiemo de Bakker moet het opnemen tegen de Turk Marsel Ilhan.

Huta Galung en Schukin speelden één keer eerder tegen elkaar. Dat was in 2007 in Geneve. De Kazach won toen met 6-3 6-2 van de Nederlander.

Ilhan, de tegenstander van de Bakker, is 21 jaar en de huidige nummer 171 van de wereld. De Bakker is een jaar jonger en staat op plaats 215. Koning lootte in eerste instantie tegen de voormalig nummer 36 van de wereld, Karol Beck. Door een afzegging schoof de Tsjech echter op naar een positie van geplaatste speler, waardoor Koning nu de eerste alternate treft van de lijst. Dat zal de Fransman Thierry Ascione zijn.

De loting voor de kwalificaties van het vrouwentoernooi, met namens Nederland Michaëlla Krajicek en Arantxa Rus, vindt dinsdag plaats.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
Lastige tegenstanders voor beiden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Koning zal het niet redden.

De Bakker moet kunnen winnen.

Huta Galung 50-50
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#84
Koning naar 2e ronde. Hij heeft met 6-3 6-4 van Diego Alvarez gewonnen. Rond 11 uur speelt Huta Galung (2e partij). De Bakker speelt pas einde van de middag (5e partij). Leuk RG qualies, starten al 0830 uur haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#85
Koning speelt daarin tegen Pablo Cuevas. Althans die staat een set en een break voor tegen Tenconi
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#86
Dat wordt wel een heel lastige opgave...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Dat lijkt mij ook, Cuevas zal zich normaal gesproken gaan kwalificeren....
Reply
#88
Huta Galung wint 64 64, netjes hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Heel netjes.
Niet verwacht eerlijk egzegd
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#90
Alle 3 de heren gisteren door de 1e ronde. Rus nu ook de 1e set gewonnen en een break voor in de 2e, tegen Klepac(19)
Reply


Forum Jump: