The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
Wat is de reden dat Montcourt gewoon in het schema staat? LL? waarom is Cipolla geen LL dan?
Reply
Die kwalificaties komen later pas, als de week afgelopen is. Montcourt is LL ja. Dat gaat bij GSs op loting, heel lastig allemaal.

En natuurlijk heel toevallig een Fransman...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Die kwalificaties komen later pas, als de week afgelopen is. Montcourt is LL ja. Dat gaat bij GSs op loting, heel lastig allemaal.

En natuurlijk heel toevallig een Fransman...
Sarcastisch?
Reply
Idd, dit stinkt aan alle kanten.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Die kwalificaties komen later pas, als de week afgelopen is. Montcourt is LL ja. Dat gaat bij GSs op loting, heel lastig allemaal.

En natuurlijk heel toevallig een Fransman...
Sarcastisch?
Nee, het is gewoon echt heel lastig.

Kijk hier maar eens naar:

Quote:The Grand Slam Committee has approved a new procedure, starting in Australia, for ordering the lucky losers. Procedure is as follows:

At the end of qualifying:

0, 1 or 2 lucky loser positions available
* The top 4 ranked losing players from the final round qualifying will be drawn at random for the top 4 positions

If Tursunov pulls out before the OOP is issued today

Then Montanes will replace Tursunov as Number 33 seed and LL would replace
Montanes

If a Top 16 seed pulled out

Then Wawrinka would move up to their place
Montanes would take Wawrinka's spot
LL would take Montanes' place

After Lunchtime Today

LL replaces any player directly and no seeds move
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Inderdaad niet erg voor de hand liggend...Team al klaar..Morgenochtend checken en knallen...
Reply
Tursunov had zijn afzegging niet aan de ATP doorgegeven. Dus deze procedure is correct afgehandeld.
Reply
Tursunov speelt volgens mij ook vooralsnog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://eurosport.yahoo.com/23052009/58/french-open-nadal-loses-world-number-109.html">http://eurosport.yahoo.com/23052009/58/ ... r-109.html</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ben nu tipsa - kohl aan het kijken op wdr

die tipsa staat me een potje te knallen :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:lol: French Open - Nadal loses to world number 109

Nadal, who has never lost an official match at the French Open, went down 7-5 to the world number 109 on the eve of the tournament in front of stands that were packed despite rain in the French capital.

The 22-year-old Spaniard is chasing a record fifth successive title at Roland Garros having beaten world number two Roger Federer in the final for the past three years.

Nadal, who has six Grand Slam singles title to his name, will open his account against qualifier Marcos Daniel of Brazil.


Neemt iedereen hem nog steeds...
Reply
Ik niet hoor. Hij kan er niks meer van! Undecided

Laat Buurs er even een topic over maken. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Overdune Wrote:Idd, dit stinkt aan alle kanten.

Nogal ja, en daarbij ook nog eens de "last-minute" wildcard voor Jouan, nadat Isner zich moest terugtrekken. Vreemde gang van zaken daar.
Reply
Ik denk echt dat Nadal deze keer niet gaat winnen.
Djoko of Federer zal de glorieuze winnaar worden.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nadal wint natuurlijk gewoon.

Al zal ik superblij zijn als het Federer wordt.. Ik gun het hem zo.
Reply
Same here Eli, gun Federer ook zeer zijn RG zege. Hopelijk heeft die pot van vorige week hem een beetje meer vertrouwen gegeven.
Reply
Kom op Rus!! Toon je uitstraling en je talent!!!
Reply
kuiper Wrote:Ik denk echt dat Nadal deze keer niet gaat winnen.
Djoko of Federer zal de glorieuze winnaar worden.

Als Nadal al niet wint, wordt het ook niet Federer. Op z'n favoriete ondergronden wordt hij al aan alle kanten voorbij gestreefd en dan zou hij nu op gravel ineens RG winnen? I don't think so.
Reply
Overdune Wrote:
kuiper Wrote:Ik denk echt dat Nadal deze keer niet gaat winnen.
Djoko of Federer zal de glorieuze winnaar worden.

Als Nadal al niet wint, wordt het ook niet Federer. Op z'n favoriete ondergronden wordt hij al aan alle kanten voorbij gestreefd en dan zou hij nu op gravel ineens RG winnen? I don't think so.

Dat valt natuurlijk ook wel weer mee. Hij heeft dit jaar tweemaal van Djoko, eenmaal van Nadal, en tweemaal van Murray verloren, en dan nog die pot tegen Wawrinka natuurlijk die hij verloor.
Verder finale AO, winst TMS Madrid, en drie halve finales van TMS'en.

De conclusie dat hij aan alle kanten voorbij gestreeft wordt lijkt mij dus wat overdreven.
Reply
Hij was jarenlang onverslaanbaar op gras en HC en verloor op gravel in principe alleen van Nadal. Op gras is hij ingehaald of geëvenaard door Nadal, op HC door Nadal, Djoko en Murray (ik bedoel, hij wint niet meer vanzelfsprekend van deze jongens, sterker nog, hij heeft al tijden niet meer van een van hen gewonnen, behalve afgelopen week) en dan zou op z'n minste ondergrond ineens Nadal voorbij gaan in een best-of-five?

Ik gun het Federer btw wel van harte, ik zou het fantastisch vinden als hij RG wint, ik zie het alleen niet gebeuren.
Reply
Nee, je zegt nu iets anders. Net zei je dat als Nadal het niet wordt, het ook Federer niet wordt. Er zijn natuurlijk ook scenario's denkbaar waarbij Nadal de finale niet eens haalt, en waarom zou Fed dan niet kunnen winnen?

Overigens ben ik het niet eens met je conclusie over gras, dat is obv 1 wedstrijd?
Reply
Ik ging er even stilzwijgend vanuit dat hij dan Nadal in de finale zou moeten verslaan. In het hypothetische geval dat Nadal de finale niet haalt heeft Federer uiteraard aanzienlijk meer kans RG te winnen, maar dan nog verliest hij van Djoko denk ik.
Reply
mindlight Wrote:Nee, je zegt nu iets anders. Net zei je dat als Nadal het niet wordt, het ook Federer niet wordt. Er zijn natuurlijk ook scenario's denkbaar waarbij Nadal de finale niet eens haalt, en waarom zou Fed dan niet kunnen winnen?

Overigens ben ik het niet eens met je conclusie over gras, dat is obv 1 wedstrijd?

Ook op basis van het feit dat de baan op Wimbledon zoveel langzamer is geworden, dat is de voornaamste reden dat Nadal Wimbledon kon winnen.
Reply
Dat is ook wel het meest logische scenario. Het is nog niet zo moeilijk geweest als deze week om een alternatief voor Nadal te pakken. Djoko/Fed is echt 50/50 imo.
Reply
Hier nog een gratis tipje voor de mensen die Monfils overwegen: hij heeft een ontstoken knieschijf en staat op het punt zich terug te trekken.

Het wordt dan interessant wie in dat stukje de kwart gaat halen, met Roddick als hooggeplaatste speler.
Reply
Ja, het zou zeer dom zijn als hij gaat spelen. Tot nu toe kan hij een half uurtje pijnvrij spelen, en dan gaat het mis. Ik geloof ook niet dat hij zal starten.
Reply
Als Melzer's opleving alleen door het thuispubliek veroorzaakt werd, zouden één van de twee quali's Crivoi of Greul weleens 180 punten kunnen opstrijken. Het is verleidelijk, maar ik ben op de AO toch goed de boot in gegaan met de nieuwe puntentelling, dus ik denk dit keer groot..
Reply
Dat lijkt me niet. Als Monfils inderdaad afzegt, en dat bijtijds doet, komt Wawrinka daar in het schema terecht. Als Monfils laat afzegt wordt het idd een LL.
Reply
Oh, ik dacht dat het sowieso een LL zou worden. Kan dat echt nog Wawje worden? Ze beginnen toch bijna?
Reply


Forum Jump: