The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
3 bps del potro :eeeek: :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zul je altijd zien ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
*3-2 Del Potro. =D>

Niveau duidelijk minder dan de beginfase van de partij hiervoor. Die Soderling joh. Hij sloeg harder door dan wat ik hier zie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik wil liever niet meer aan de vorige partij denken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik wil liever niet meer aan de vorige partij denken...

:razz:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Sorry Ad. Potro moet trouwens wegblijven bij de backhand van Fedex. Die loopt als een trein. Met de forehand maakt hij de fouten. Niet voor 't eerst dit jaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kraai Wrote:
buurs Wrote:
Kraai Wrote:
buurs Wrote:
Kraai Wrote:
buurs Wrote:gonzo is wel een held zeg Notworthy

4 sets de mindere zijn, maar toch met 3-2 winnen Icon_twisted =D> Notworthy

WAT ZEI JE BUURS ??? ](*,) ](*,) ](*,)

prachtig toch! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ :Big Grin :Big Grin :Big Grin

Wat is er prachtig? :crazy:

die paar punten interesseren me niet.

nogmaals soderling heeft het verdiend!

Die 480 punten interesseren Buurs niet....Ik spreek je wel weer als je op het eind van FTM weer tweede bent geworden en een paar punten tekort komt... :Big Grin

sinds wanneer post jij meer dan 1 bericht per dag Undecided

ga jij maar lekker in de marge spelen.

de concurrentie heeft gonzo ook, pipo.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
4-2 potro. hij speelt lekker hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
prachtig om te zien hoe kwetsbaar federer weer is Undecided

ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!

die smash Notworthy Undecided :lol: =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En weer 0-40 op de service van Federer. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
alle uitslagen vallen in het voordeel van federer en wat denk je....

hij wordt zenuwachtig als een beginner :o Undecided


federer is 100% afhankelijk van een goede service :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Go Potro !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Buurs, om te voorkomen dat je nog meer rare dingen gaat zeggen, blijf gewoon even weg hier joh
Reply
Dit is zó cruciaal tegen Federer. Als je 3 kansen op rij krijgt móet 't gewoon 5-2 worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En ineens is Stille volop present Undecided
Reply
Buurs, Nadal ligt er al een tijdje uit, hoe kwetsbaar is hij dan wel niet?

En zeg anders nog even dat Kraai een figurant is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 goede services en een kanonskogel die zowel boven op de base- als zijlijn komt en 't is weer deuce. inmiddels game federer. en dan is 1 break voorsprong vaak te weinig tegen federer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:En ineens is Stille volop present Undecided

:-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Maar ben zo weer weg hoor. Het niveau van de discussies doet pijn aan mijn ogen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Doe wat je niet laten kan zou ik zeggen Big Grin
Ik vermaak me hier vanmiddag weer uitstekend =P~
Reply
lekker Federer!!!

opnieuw 0-30 Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en weer 0-40 Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het niveau van de houthakker is duidelijk omhoog gegaan dit jaar...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tegen Federer is het op dit moment toch ook vaak een mindgame. Je zag dat Acasuso en Haas qua tennis minimaal gelijkwaardig waren, maar er komt een moment in zo'n partij dat je aan de zege gaat denken. Juist op dat moment komt Federer terug.

Nou trouwens wéér 0-40 op de service van Federer. 3e keer deze set. :eeeek:

3 sps dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Del Potro breakt op love voor de set. 6-3 met een dubbele break.

De weg is nog heel lang maar wat is het begin goed zeg!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Doe wat je niet laten kan zou ik zeggen Big Grin
Ik vermaak me hier vanmiddag weer uitstekend =P~

ik heb me vanmiddag ook prima vermaakt =D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jaja gloryhunter :-k
Reply
Nou dat valt ook wel mee hoor. Ik zeg niet dat ik hier altijd aanwezig ben maar ook wel eens in mindere tijden. Laat me maar genieten van deze dag. Overigens heeft Nadal zich afgemeldt voor Queens (maar dat zal wel al gemeld zijn)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat laatste heb ik inmiddels ook teruggevonden op het forum
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Federer speelt wel heel slecht zeg, dan was die vorige partij van een veel mooier niveau
Reply


Forum Jump: