The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
De druk op Federer wordt natuurlijk steeds groter. Dit is dé kans(z'n laatste?) om RG te winnen. Hij moet Potro in de halve finale pakken en dan wacht Soderling in de finale. Nu hij achter komt in de partij gaat ie er vast steeds meer aan denken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou inderdaad. Het is niet best
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Maargoed, Fed heeft dit toernooi al wel voor hetere vuren gestaan, ik zie het nog immer positief in.
Reply
gaat een inktzwarte dag worden op deze manier...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
federer ziet alle hoeken van de baan :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja, ik troost me maar met de gedachte dat Nadal enkel de hoeken van zijn zwembad aan het bekijken is momenteel \Big Grin/
Reply
Stille Wrote:Nou dat valt ook wel mee hoor. Ik zeg niet dat ik hier altijd aanwezig ben maar ook wel eens in mindere tijden. Laat me maar genieten van deze dag. Overigens heeft Nadal zich afgemeldt voor Queens (maar dat zal wel al gemeld zijn)
In mindere tijden ben je hier inderdaad vaak: om te zeggen dat je de rest van de week niet meer online bent...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens Kristie is het in balans, en zo ging het ook tegen Haas eigenlijk. Maar Del Potro heeft natuurlijk veel meer kwaliteit en ik moet nu al zeggen dat hij zo enorm gegroeid is sinds de AO. Hij is verre van kansloos nu, wat ie trouwens wel in Madrid was...

Dezelfde tijd vorig jaar stond hij nog 68 van de wereld zonder enige titel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is een beetje een Buurs-cliché, maar er komt wel een hele belangrijke TB aan nu...

Elk punt is belangrijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nogal ja, je wilt niet weten hoe gespannen ik hier zit te kijken. Mocht Fed hem winnen verwacht ik dat het daarna soepeler zal gaan.
Reply
Direct een mb, prima!
Reply
En 2*-0
Reply
3-0*
Reply
Mooie rally 3-1*
Reply
Weer een fout van JMDP 4*-1. Wel raar dat Potro ineens zoveel fouten maakt.
Reply
En met nog een UE 5*-1
Reply
en 6-1* \Big Grin/
Reply
Federer Notworthy
Reply
De koning staat er weer als het moet, knap hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fuck, wat is dit nu, die Potro breaken is een drama. :|
Reply
2-0

heel mooi =D>

helaas moet ik over 10 minuten weg, maar alles hangt van het spel van potro af.
hij moet alleen zijn niveau vasthouden [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jezus Gonzo...Prutser Undecided
Daarentegen..Potro!!! Maak het af ook nu! =D>
Reply
Ik ben weg, hup maakt niet uit wie!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
\Big Grin/ Geweldig topro! dubbele break voorsprong!!
Reply
Del Potro houdt een moeilijke game, wel echt knap wat hij laat zien.
Reply
kooltje Wrote:\Big Grin/ Geweldig topro! dubbele break voorsprong!!

Als jij hem Topro gaat noemen, noem ik hem vanaf heden Rotop =P~
Reply
Wat speelt Federer zwak. Lijkt of hij nerveus is. Zwakke ballen en totaal geen overtuiging in zijn spel.
Reply
Ad Wim Wrote:De koning staat er weer als het moet, knap hoor.

:razz:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het is inderdaad een droevig niveau bij Fed, ook zuur voor Gonzalez dit als hij zit te kijken, hij had ook wel van deze Federer gewonnen.
Reply
Jaaaaaaaaa! Met dank aan JMDP de break =D>
Reply


Forum Jump: