The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
Break! Federer wint dit nog wel en wint ook de finale, puur op ervaring
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik moet helaas ook weg, hup Fed! =D>
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nusport.nl/20090605/voorpagina/gonzalez-veegt-gravel-weg-met-kont/">http://www.nusport.nl/20090605/voorpagi ... -met-kont/</a><!-- m -->

Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
en weer 480 punten ingelopen op de meest arrogante ftm manager, come on!! ... Hakkuh Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Idd, ook voor mij geldt dat! Heerlijk, maak het af Fed, en breng ons nog 800 punten dichterbij Hakkuh
Reply
deze arrogante manager staat trouwens alweer op zijn vertrouwde plaats Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De stand ziet er sowieso al stukken beter uit na vandaag :-({|=
Reply
Hehe dat bedoelde ik dus te zeggen Haggie
Reply
Allebei mijn helden er met 6-4 in de 5e set af. Sad

Del Potro Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Hehe dat bedoelde ik dus te zeggen Haggie

:-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:gonzo is wel een held zeg Notworthy

4 sets de mindere zijn, maar toch met 3-2 winnen Icon_twisted =D> Notworthy
Vandaag niets van tennis gezien, maar leuk om dit terug te lezen.
Reply
Ad Wim Wrote:Het is dat Gonzo zo vaak gekozen is, Soderling nauwelijks en dat Gonzo al genoeg punten heeft opgeleverd, maar pfff, dit is wel een zware dobber zeg. Nog eens 480 op een aantal vooraanstaande managers was wel erg fijn geweest.
Het managerslandschap trilt op zijn grondvesten. De tijd van het oude managen is voorbij, de traditionele managers scoren niet langer. Managers die zich afzetten tegen de traditionele keuzes hebben succes.
Reply
Toch wel weer klasse van Federer. Ondanks dat hij het de laatste wat moeilijker heeft dan voorgaande jaren blijft hij toch de beste tennisser. En niks geen arrogantie of uitlokkerij naar de tegenstander. Een geweldige prof en voorbeeld voor velen.
Roger fantastisch!!!!!!! Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy
Deze kans mag je nu niet meer weggeven.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Als Federer zondag niet wint, dan denk ik dat hij deze klap niet meer te boven komt. Dan kun je hem opvegen voor Wimbledon en de rest vh jaar. Zondag moet zijn dag worden. Hij voegt zich weer in een illuster rijtje en ziet zijn droom werkelijkheid worden. Als dit lukt wint hij ook Wimbledon om het record van Pete Sampras "meeste GS's overwinningen" over te nemen. Ik gun het hem zo! Daarna maakt hij dit jaar nog af, plakt hij er vervolgens nog één jaartje aan vast en dan gaat hij ongedwongen (niet zoals nadal nu) lekker zwemmen in zijn zwembad en nagenieten van zijn fantastische imposante carriere waar niemand aan kan tippen... Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Roger laat andermaal zien dat hij een groot kampioen is =D>

Ik hoop dat hij eindelijk zijn gewenste titel gaat pakken! [-o<
Reply
graf en agassi nu op eurosport...

zij is nog lelijker geworden :eeeek:

volgens mij heeft zij een aantal operaties ondergaan die niet helemaal gelukt zijn.... :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kuznetsova wint met 6-4 6-2 van Safina. Vrouwentennis mist een nr. 1
Reply
Haggie Wrote:Als Federer zondag niet wint, dan denk ik dat hij deze klap niet meer te boven komt. Dan kun je hem opvegen voor Wimbledon en de rest vh jaar. Zondag moet zijn dag worden. Hij voegt zich weer in een illuster rijtje en ziet zijn droom werkelijkheid worden. Als dit lukt wint hij ook Wimbledon om het record van Pete Sampras "meeste GS's overwinningen" over te nemen. Ik gun het hem zo! Daarna maakt hij dit jaar nog af, plakt hij er vervolgens nog één jaartje aan vast en dan gaat hij ongedwongen (niet zoals nadal nu) lekker zwemmen in zijn zwembad en nagenieten van zijn fantastische imposante carriere waar niemand aan kan tippen... Notworthy

Helemaal mee eens! Hup Roger!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/tennis/3/en/players/headtohead/default.asp?playernum1=F324&playernum2=SA49">http://www.atpworldtour.com/tennis/3/en ... rnum2=SA49</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kansloze affaire vanmiddag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nee hoor.Helemaal niet,gewoon 800 punten erbij.
Reply
Pfff, het publiek juichte zelfs toen de announcer omriep dat Soderling van Nadal won in de 3e ronde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En terecht :razz:
Reply
Ik hoop dat Soderling snel wakker wordt of van zijn zenuwen verlost wordt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Totaal niet scherp ook, Soderling. Balt volgens mij net een vuist terwijl de bal gewoon in ging...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yep, en daarbij speelt Federer ook veel beter dan de vorige partij (althans de eerste 3 sets daarvan). Soderling doet zo ongeveer alles fout wat hij fout kan doen
Reply
Pff, Federer is wel echt heel goed zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En met 6-1 de set, dit gaat de goede kant op. Natuurlijk is een finale met veel spektakel en spanning mooier, maar Fed wil dit duidelijk zo vlot mogelijk binnentrekken. En dat gaat wel lukken.
Reply
Heeft iemand nog een andere live stream dan atdhe? Hij was heel erg traag hier en ligt er inmiddels ook uit. En de eerste set is verdomme al voorbij. Icon_evil
Reply
Uhh ik zou het niet weten OD, je mist enkel een machtsvertoon van kom d'r om
Reply


Forum Jump: