The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://channelsurfing.net/watch-roland-garros.html">http://channelsurfing.net/watch-roland-garros.html</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs haalt gewoon de tv! :eeeek:
Reply
:eeeek: Fedex schrok zich rot!
Reply
Ja dat lijkt me niet gek, wat een malloot.
Reply
Wat nou als zo'n gast een mes bij zich heeft en kwaad wil?

Federer zakt trouwens in, ook al voor die streaker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja idd, en Soderling lijkt de ergste zenuwen te boven gekomen te zijn. Wie weet, komt er nog wat spanning.

Maar precies, je moet er toch niet aan denken dat die gast begint met steken ofzo
Reply
Wat een TB dan weer. Matige set, en dan zo'n TB. 4 aces deze TB Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, fenomenaal, wat is het heerlijk om Fed weer in topvorm terug te zien Notworthy
Reply
Gewoon elk servicepunt een ace, ongelooflijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Soderling haalt weer zijn oude niveau, zoals bijvoorbeeld tegen Nadal in Rome =D>

Het verschil is dat Rafa met 6-1 6-0 won Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Toch we respect voor Federer wat ie laat zien maar oh oh oh wat is Soderling slecht zeg. Toch hoor je me verder niet klagen. 1200 punten voor deze magistrale Zweed :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Whahaha, Buurs, je meent het waarschijnlijk nog ook!

Nadal ook al onzeker voor Wimbledon, haal de posters maar vast van de wand...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vervelend wel dat iedereen op Wimbledon nu voor Federer gaat. Come on Andy !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
of vind jij dat hij zijn niveau van de vorige ronde's benadert? :crazy:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vind vooral dat Federer zijn niveau van de vorige rondes ver overstijgt.
Reply
Stille Wrote:Vervelend wel dat iedereen op Wimbledon nu voor Federer gaat. Come on Andy !

Uiteraard gaat iedereen voor Federer, Nadal is blessee/mentaal moe, Murray bezwijkt onder de druk, en is geen topper op gras, Djokovic zou het enige alternatief zijn, maar die legt het ook af tegen Federer.

Fed lijkt me (net als Nadal vooraf bij RG) een zekerheidje voor 2000 punten. Als je dan toch wilt gokken zou ik voor Nadal gaan (mits hij speelt).
Reply
mindlight Wrote:Ik vind vooral dat Federer zijn niveau van de vorige rondes ver overstijgt.

dat lijkt me niet.

hij begon aardig, maar dat kwam voornamelijk door het foutenfestival van soderling.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ga jij maar lekker in je eigen wereldje rondlopen, en verveel ons niet met je achterlijke opmerkingen.

Waarom maak je geen eigen forum voor alleen maar gasten zoals jij: <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voorbijnarcisme.nl">www.voorbijnarcisme.nl</a><!-- w -->?
Open dan maar meteen een topci of iemand je normaal Nederlands wil leren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Ik vind vooral dat Federer zijn niveau van de vorige rondes ver overstijgt.

dat lijkt me niet.

hij begon aardig, maar dat kwam voornamelijk door het foutenfestival van soderling.

Maar als je er zo over denkt is het wel heel zielig dat Nadal van Soderling verloor Undecided \Big Grin/
Reply
Kan iemand trouwens ook even Buurs van de tribune halen, of dwingend verzoeken of hij stopt met 'vamos rafa' te roepen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik dacht dat ik hem van het CC weggesleept zag worden?

Of zou dit betrekking hebben op...?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/algemeen/2003298/man-gooit-hond-van-balkon-na-ruzie-met-vriendin.html">http://www.nu.nl/algemeen/2003298/man-g ... endin.html</a><!-- m -->
Reply
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Ik vind vooral dat Federer zijn niveau van de vorige rondes ver overstijgt.

dat lijkt me niet.

hij begon aardig, maar dat kwam voornamelijk door het foutenfestival van soderling.

Maar als je er zo over denkt is het wel heel zielig dat Nadal van Soderling verloor Undecided \Big Grin/

toen speelde soderling 10 klassen beter....

als je goed leest, dan zeg ik dat soderling weer op zijn oude matige niveau zit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Kan iemand trouwens ook even Buurs van de tribune halen, of dwingend verzoeken of hij stopt met 'vamos rafa' te roepen?

Zit ie nou weer op de tribune? Daarnet liep ie nog op het Centre Court met een vlag en werd ie hardhandig verwijderd...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat heeft natuurlijk ook met tegenstand te maken. Nadal speelt gewoon veel te afwachtend, en komt daar vaak mee weg. Tegen Soderling on fire blijkbaar niet. Federer speelt een veel slimmer spelletje vandaag.
Reply
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Kan iemand trouwens ook even Buurs van de tribune halen, of dwingend verzoeken of hij stopt met 'vamos rafa' te roepen?

Zit ie nou weer op de tribune? Daarnet liep ie nog op het Centre Court met een vlag en werd ie hardhandig verwijderd...

ad is dom en denkt waarschijnlijk dat ik weer op de tribune plaats mocht nemen na een excuus Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
PARIJS - De finale van de Open Franse tenniskampioenschappen in Parijs tussen Roger Federer en Robin Söderling is zondag verstoord door een toeschouwer. Een man met de Nederlandse nationaliteit rende in het begin van de tweede set het speelveld op en greep de Zwitserse tennisser even vast.
Ordebewakers maakten daarna jacht op de 'tennishooligan' uit Emmen, die uiteindelijk werd afgevoerd. Federer leidde op dat moment met 1-0 in sets en 2-1 in de tweede set.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Ik vind vooral dat Federer zijn niveau van de vorige rondes ver overstijgt.

dat lijkt me niet.

hij begon aardig, maar dat kwam voornamelijk door het foutenfestival van soderling.

Maar als je er zo over denkt is het wel heel zielig dat Nadal van Soderling verloor Undecided \Big Grin/

toen speelde soderling 10 klassen beter....

als je goed leest, dan zeg ik dat soderling weer op zijn oude matige niveau zit.
Federer heeft Soderling geen moment in de wedstrijd laten komen, en dat is klasse.
En ook al speelt Soderling 20 klassen beter, dan nog wint ie niet van Federer.

Blijf maar lekker om je heen schoppen, nu je idool de weg kwijt is, wij lachen wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kijken of "the swiss no. 1" straks wel een woord uit kan brengen, na zijn wanvertoning bij de AO Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zet hem dan maar vast uit, want dat tranendal gaat er natuurlijk komen nu hij definitief de allerbeste allertijden gaat worden op alle gebieden Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat ben je toch een onvoorstelbaar triest ventje Buurs. Dead
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: