The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Estoril/Munchen/Belgrado
#61
Ik heb Clement.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#62
Je weet gewoon dat die kut Benneteau alsnog R1 gaat verliezen, maar je kunt hem niet links laten liggen. Wat een drol is dat ook!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Ad Wim Wrote:Je weet gewoon dat die kut Benneteau alsnog R1 gaat verliezen, maar je kunt hem niet links laten liggen. Wat een drol is dat ook!
Heb hem ook lang gehad maar toch Bolelli genomen...

Gremel gaat goed tegen MVA...Denk blessure MVA...Nog even 1 game volhouden voor de poll..
6-1 Montanes =D>
Reply
#64
Ik dacht er al precies zo over. ](*,)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#65
MVA geeft op...toch 6x gekozen...Helaas geen poll
Reply
#66
Zolang getwijfeld over Benneteau en dan dit. MVA die opgeeft is prima, en ook wel een beetje verwacht.

Clement nog steeds niet begonnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Na Ciric en Djokovic gaat ook "talent" Krajinovic er hard af...
Helaas komt Starace weer terug in de set...Kom op Igor!
Reply
#68
Benneteau inmiddels warm...
Reply
#69
Davai, Igor. Nu even de set pakken.
Reply
#70
Nondeju. ](*,)
Reply
#71
Hele tijd zeg je niks...hou dan ook je mond... ](*,) 5-5
Reply
#72
kooltje Wrote:Hele tijd zeg je niks...hou dan ook je mond... ](*,) 5-5

Prima, dan sluit ik deze lijn.
Reply
#73
Kom op, je laat je toch niet wegjagen door zo'n reactie van Kooltje?
Reply
#74
Lul, Starace, je was weer helemaal terug Icon_evil

Voor de rest gaat het prima trouwens, al mist BEnneteau wel een paar bps voor de dubbele break. Die zal zo wel terug gebroken worden dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Undecided licht aangebrand om dit Undecided
Reply
#76
Daniel gaat goed tegen Canas in de tweede...
helaas lijkt Benneteau beter te serveren.
Koubek meteen break achter..kom op Stefan weg met die jonge mof
Reply
#77
Die Canas staat ook weer een partij weg te prutsen hoor. Als hij er zelf maar rijk van wordt :|
Reply
#78
Heerlijk Igor..nu de derde ook!
Montanes gewooon moeizaam tweede set :roll:
Reply
#79
Lekker Sweeting, uitserveren nu =D>
Reply
#80
ML hou je harses :-" :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#81
Wegjagen? Natuurlijk niet. M'n reactie was meer ironisch bedoeld. Misschien had ik er dan beter ook nog expliciet een smiley achter moeten zetten.

Maar goed, mijn afwezigheid heeft wel positief gewerkt. Als ik zodoende een speler van mij kan helpen, dan blijf ik graag weg van het forum hoor. :wink:

Bovendien ben ik momenteel druk met andere zaken, dus mijn prioriteiten liggen toch elders.
Reply
#82
6-2 Krajinovic na 0-6... Undecided
alle tweede sets gaan de andere kant op trouwens,...
Potito breakt Sad
Lekker...Benneteau Undecided
Reply
#83
TB bij Montanes...
Kom op Gimeno..meteen weg met Ferrer
Reply
#84
Tyfus Bennteau, je weet het ook gewoon met hem. Iedereen maar lachen om PHM, maar die wnt tenminste af en toe nog eens een wedstrijdje. Benneteau is vele malen erger...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Prima Starace, nu die stinkfransoos nog...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Lekker Julien, mentaal beest!
Maak het waar in de derde. =D>
Reply
#87
ai, brands mist een mp...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Brands naar 2-0 in de tb 2e set =D>

benneteau naar 4-2 in de 3e set =D>

vasthouden mannen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#89
Brands naar 5-1 =P~

Volgende ronde wordt ook een eitje :razz:

Hoezo een must-pick Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
benneteau naar 5-2, maar nu gaat het voor hem pas beginnen [-o<
hopen op 4 df van peya Icon_twisted

4 mp voor brands!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: