Threads: 9
Forum vriendjes,
Aanstaande zaterdag is het begin van een traditie. In dorpshuis "De Vrijheid" in Heerewaarden, vindt de eerst OLS plaats, ofwel Ouwe Lullen Soos.
Het gaat erom dat ik cafee'tje ga spelen, met muziek uit de 60-er, 70-er en 80-er jaren. Het is de bedoeling dat er gezopen, geouwehoerd, en kut geroepen wordt.
Voorlopig gaan we dat 1 keer in de maand doen en bij gebleken succes of flop zal natuurlijk geevalueerd worden.
Wees welkom! \
/
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Threads: 13
joep Wrote:Het is de bedoeling dat er gezopen, geouwehoerd, en kut geroepen wordt.
:roll: Niveautje daar in Heerewaarden zeg.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Threads: 84
Hoe laat gaat de laatste trekschuit naar Tiel? :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 131
Ik had bijna op de fiets kunnen komen, ware het niet dat ik komend weekend in Italië ben. Volgende keer beter!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 76
bedankt voor de uitnodiging joep. zaterdag moet shinji tegen nsvv en is mijn schoonvader jarig. :razz:
Threads: 35
:lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 312
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Threads: 114
Ik moet helaas ook afzeggen. Zuipen en ouwehoeren gaat me prima af, maar alleen kut roepen vind ik toch getuigen van wat te weinig inhoud. Misschien de volgende keer, als er ook lul geroepen mag worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 30
daar heb ik geen band voor nodig
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!