The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2e ronde Estoril/Munchen/Belgrado
#31
het is bij voorbaat natuurlijk een win win situatie...

achteraf is een beetje lastig, hé... Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Ga maar eens aan je moeder vragen wat een win-win situatie is dan :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
jij denkt waarschijnlijk weer onnozel in je eigen taal....

het is toch heel simpel, pipo:

bij winst van welke speler dan ook is er voor mij een winsituatie.

wat jij bedoelt gaat natuurlijk niet op...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Ik denk tenminste in taal :lol:

En nogmaals, ga maar eens de definitie van de term win-winsituatie opzoeken, en kom dan nog maar eens terug (met de staart tussen je benen).

Dat je zo goed als analfabeet bent a la, maar ga mij dan niet wijzen op taaldingen Dead
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Win-winsituatie, Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Win-winsituatie betekent dat beide partijen voordeel halen uit een bepaalde situatie. De term behoort tot het jargon van management- en marketing, maar kan in elke onderhandelingssituatie of conflictsituatie toepasselijk zijn: bij politieke overeenkomsten, bij afspraken tussen ouders en kinderen, bij taakverdeling tussen arbeiders van een team.

Berdych wint, dus gaat Ad Wim door en Buurs sneuvelt.
Wat is hier nu de win-win situatie voor jou Buurs? #-o
Reply
#36
ftm :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Juist, dank Mitch.

En trouwens ook door, maar dat is logisch tegen Buurs Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Buurs - Ad Wim: 10-11
Omyaca - Haggie: 10-7
Kooltje - Raging Bull: 7-11
Mitch - Mist: 13-13

Ik heb het met Mist als tegenstander niet getroffen. Bij elke andere tegenstander was ik al verder geweest, nu is het afhankelijk van de BV.
Reply
#39
buurs Wrote:ftm :wink:
Berdych 7x gekozen, Beck 4x gekozen.
Je hebt zelf Berdych niet.
Wat is hier dan de win-win situatie?
Reply
#40
ik kijk natuurlijk naar de nr 2 en kuiper had beck...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Rest zijn figuranten Mitch, dat moge duidelijk zijn.
Reply
#42
Vooraf was Kuiper ook een figurant, maar omdat hij nu 2e staat telt hij eventjes mee.. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
het heeft toch weinig zin om te kijken welke spelers de nr 15 heeft....?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Mitch Wrote:Win-winsituatie, Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Win-winsituatie betekent dat beide partijen voordeel halen uit een bepaalde situatie. De term behoort tot het jargon van management- en marketing, maar kan in elke onderhandelingssituatie of conflictsituatie toepasselijk zijn: bij politieke overeenkomsten, bij afspraken tussen ouders en kinderen, bij taakverdeling tussen arbeiders van een team.

Berdych wint, dus gaat Ad Wim door en Buurs sneuvelt.
Wat is hier nu de win-win situatie voor jou Buurs? #-o

Naar mijn mening kun je het van 2 kanten bekijken:

1. Wint Berdych: ik win met de poll en heb met ftm berdych ook. dus win en win.

2. Wat ik vandaag bedoelde is de 2e optie. Deze optie is ook vaak genoeg door Adje zelf gebruikt. Ik heb gepolld, zodat het voor mij niet zoveel uitmaakt welke speler wint. Ik heb dus ook een win win situatie. Wint Berdych, dan wordt Beck dus uitgeschakeld en is mijn concurrent met ftm een belangrijke speler kwijt. Wint Berdych, dan ben ik een ronde verder met de poll. In latere ronde's van de poll doe ik het vaak op deze manier bij belangrijke wedstrijden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Er klopt, zoals verwacht, geen reet van dit verhaal, en je snapt er dus nog geen reet van. En ik die die tweede optie heb gebruikt? Je slaat weer eens volledig de plank mis Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: