The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Doei!
Adder Wrote:
Peter Wrote:De quotes:
Koeman, Ronald 2,50
Blind, Danny 3,00
Laudrup, Michael 3,50
Jol, Martin 8,00
Jans, Ron 10,00
Adriaanse, Co 15,00
Klinsmann, Jürgen 20,00
Verbeek, Gert Jan 20,00
Bilic, Slaven 30,00
Hiddink, Guus 30,00
Cruijff, Johan 50,00
Eriksson, Sven-Göran 75,00
Matthäus, Lothar 75,00
Scolari, Luiz Felipe 75,00
Grant, Avram 100,0
Gullit, Ruud 100,0
De Haan, F 100,0

--
Wat een rijtje kutnamen als je weet dat Cruijff, Adriaanse en Hiddink het niet gaan doen. Denk dat ik maar eens een tientje op Gullit ga zetten. Of op Foppe. Undecided

10-tje op Gullit is weggegooid geld.
Er is, volgens mij, heel vroeger iets voor gevallen tussen Gullit en Ajax, waardoor hij nooit wat met die club te maken wilt hebben.
Kijk maar naar zijn carriere, nooit Ajax( misschien is hij wel weggestuurd bij een jeugddag en werd Rijkaard wel gevraagd.....)

Waarom staat Danny Blind uberhaupt op dat lijstje? Die zal gek zijn om weer hoofdtrainer te worden bij Ajax... Is het niet gewoon het makkelijkste om v/h Schip en Witschge het over te laten nemen? Ze zijn in ieder geval niet solidair met MvB en ze hadden de laatste tijd toch al een ander idee over hoe te spelen, volgens het geruchtencircuit...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
En van dat geruchtencircuit weet jij natuurlijk alles :dodgy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:En van dat geruchtencircuit weet jij natuurlijk alles :dodgy:

Neuh, maar je hoort/leest wel eens wat...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik mis McLaren in dit rijtje...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik mis McLaren in dit rijtje...

Die zal toch niet net zo dom als Wielaert zijn om een stapje terug te gaan zetten?
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Ik mis McLaren in dit rijtje...

Die zal toch niet net zo dom als Wielaert zijn om een stapje terug te gaan zetten?
Undecided

waar is Gerald vanenburg op dit moment bezig, misschien wat voor hem. Die is helemaal goed met clubs als laatste te laten eindigen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Ik mis McLaren in dit rijtje...

Die zal toch niet net zo dom als Wielaert zijn om een stapje terug te gaan zetten?

Het gaat om de namen in de poll. In Engeland werd ie al genoemd als kandidaat, dan zou ik hem op zijn minst verwachten in dat rijtje hierboven.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gert Kruys :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:De kans bestaat dat Foppe de Haan (foto) toch nog doorgaat als trainer. De voormalig bondscoach van Jong Oranje laat op de website van de KNVB weten dat een terugkeer bij een nieuwe club niet uitgesloten is. 'Een club sluit ik niet op voorhand uit, maar dan moet het wel iets heel moois zijn,' aldus de oefenmeester.

Onder andere Ajax en AZ zoeken een nieuwe trainer, maar De Haan houdt zich niet bezig met open sollicitaties. 'Ajax of AZ? Kijk, AZ is een prachtige club en Ajax is een fantastische uitdaging. Alleen vind ik dat het weinig zin heeft om de filosoferen over iets wat niet aan de orde is. Dus doe ik dat ook niet,' zegt hij. 'Pas als ze je vragen is er reden om erover na te denken. In dat geval zal ik eerst met mezelf moeten overleggen. En daarna ook met mijn vrouw.' (YK)
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Kijk, AZ is een prachtige club en Ajax is een fantastische uitdaging.

Mooie manier om te zeggen dat je Ajax eigenlijk maar een kutclub vind. Undecided
Reply
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:Kijk, AZ is een prachtige club en Ajax is een fantastische uitdaging.

Mooie manier om te zeggen dat je Ajax eigenlijk maar een kutclub vind. Undecided

denk niet dat Foppe naar Ajax mag van zijn vrouw. Ze is bang voor de F-side denk ik
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Frank de Boer? Dennis Bergkamp? :wink:
Reply
_Tampie Wrote:Frank de Boer? Dennis Bergkamp? :wink:

Misschien moet je eerst dit draadje even helemaal doorlezen voordat je iets roept. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Net terug van borrel waar ik met mijn Ajax bron gesproken heb:

- Ajax belt met Wenger voor functie van hoofdtrainer
- Co Adriaanse wacht titel af en gaat dan met Ajax in gesprek
- Suarez naar Bayern of Inter
- Foppe in de wachtkamer maar wel serieus
- Moreno naar Juventus of Munchen

Maar eens kijken wat er gaat gebeuren...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Net terug van borrel waar ik met mijn Ajax bron gesproken heb:

- Ajax belt met Wenger voor functie van hoofdtrainer
- Co Adriaanse wacht titel af en gaat dan met Ajax in gesprek
- Suarez naar Bayern of Inter
- Foppe in de wachtkamer maar wel serieus
- Moreno naar Juventus of Munchen

Maar eens kijken wat er gaat gebeuren...........

Was dat vóór of ná de borrel? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:Net terug van borrel waar ik met mijn Ajax bron gesproken heb:

- Ajax belt met Wenger voor functie van hoofdtrainer
- Co Adriaanse wacht titel af en gaat dan met Ajax in gesprek
- Suarez naar Bayern of Inter
- Foppe in de wachtkamer maar wel serieus
- Moreno naar Juventus of Munchen

Maar eens kijken wat er gaat gebeuren...........

Was dat vóór of ná de borrel? :wink:

Na de borrel zei de bron dat Ajax volgend seizoen kampioen wordt...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:Net terug van borrel waar ik met mijn Ajax bron gesproken heb:

- Ajax belt met Wenger voor functie van hoofdtrainer
- Co Adriaanse wacht titel af en gaat dan met Ajax in gesprek
- Suarez naar Bayern of Inter
- Foppe in de wachtkamer maar wel serieus
- Moreno naar Juventus of Munchen

Maar eens kijken wat er gaat gebeuren...........

Was dat vóór of ná de borrel? :wink:

Tijdens.....overigens bedoel ik Romero en niet Moreno.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Mukkus Wrote:Was dat vóór of ná de borrel? :wink:

Tijdens.....daarom tikte ik ook Romero en niet Moreno.

:razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
'Afscheid van een beschaafde trainer'
18/05/2009 11:00

Zevenenhalf jaar geleden luisterde Nederland ademloos naar de afscheidsspeech van Louis van Gaal als bondscoach. Het was een memorabele middag in Zeist, rechtstreeks te volgen op liefst drie televisiestations, met een briesende Van Gaal in een glansrol.

Ook het almaar roder kleurende gezicht van KNVB-directeur Henk Kesler zouden we niet licht vergeten. Kesler ergerde zich kapot aan de zelfvoldane retoriek van de trainer naast hem achter de tafel. Van Gaal was drie maanden eerder kwalificatie voor het WK van 2002 misgelopen en dat bleek de schuld van heel veel mensen, behalve van de bondscoach.

Enkele flarden uit zijn afscheidsbetoog: 'Op straat heb ik alleen maar ondersteunende en positieve bejegeningen ontvangen. Ik ben in ieder stadion geweest en ik werd ontvangen als een keizer.' (Over de periode na het cruciale verlies in en tegen Ierland.)

'Nou moeten jullie morgen in de krant geen foto's afdrukken waarop ik aan mijn neus zit. Ik zit aan mijn neus en jullie gaan flitsen.' (Tegen de aanwezige fotografen.)

'Media min min.' (Tegen de aanwezige journalisten.)

'De spelers hebben zich uitgesproken. En naar aanleiding van dat gegeven heb ik mijn conclusies getrokken. Zij hebben een ander idee van professionele begeleiding dan ik.' (Over de internationals.)

'Ik heb het imago van een schoolmeester, maar dat ben ik juist níét.' (Over zichzelf.)

Van zelfkritiek was geen sprake. Wie niet beter had geweten, verkeerde in de veronderstelling van doen te hebben met de beste bondscoach aller tijden. Anderhalve week geleden, toen Marco van Basten het woord nam in de perskamer van De Arena, moest ik terugdenken aan die novembermiddag in Zeist.

Groter had het contrast niet kunnen zijn. In zijn indrukwekkende afscheidsrede toonde Van Basten zich kwetsbaar en keek hij meedogenloos in de spiegel. Tijdens zijn eerste seizoen als hoofdcoach van Ajax had de oud-spits meer dan eens benadrukt dat hij een beginnend clubtrainer was, dat hij nog veel moest leren, dat hij tijd nodig had zijn elftal maar ook zichzelf te ontwikkelen.

Het getuigde van een openhartigheid en zelfreflectie die je zelden tegenkomt in de voetballerij. Hetzelfde gold voor zijn laatste woorden als scheidend trainer van de Amsterdammers. Het had iets weg van zelfkwelling, de genadeloze manier waarop Van Basten vorige week zijn eigen functioneren fileerde.

Cabaretier Youp van 't Hek had het op televisie gezien en raakte enkele dagen later in zijn column in NRC Handelsblad de juiste snaar: 'Dat is toch geen voetbaltrainer? Ik wil een echte coach, een snuivende, schreeuwende Neanderthaler, die alle schuld altijd bij de anderen legt. Bij de scheids, bij de grens, bij het bestuur, bij de tegenstander en vooral bij de pers. Zoals ik ook wil dat de schreeuwtrainer er na zijn ontslag minimaal een paar miljoen uitsleept. Maar met een geciviliseerde man als Marco van Basten, die op bescheiden wijze een schone handdoek in de ring gooit en heel devoot het boetekleed aantrekt, daar kan je geen kampioen mee worden. Die is veel te beschaafd voor dit voetbalwereldje.'

Het lijkt me niet dat we Van Basten ooit nog terugzien als trainer. Hij wil het liefst in Nederland blijven wonen en hier is maar één club waar hij wilde werken. Daar is zijn missie mislukt. Van de achterliggende redenen is hij volledig doordrongen, bleek al toen Ajax-scout Hans van der Zee hem daags na de beschamende 4-0 nederlaag tegen Sparta Rotterdam complimenteerde met zijn houding tijdens de televisie-interviews meteen na die mokerslag. Marco van Basten hoorde de opmerking van Van der Zee aan en zei: 'Als ik alle andere aspecten van het trainerschap net zo goed zou beheersen, waren we nu kampioen geweest.'

Simon Zwartkruis


@ Waf: in aansluiting op waar we het afgelopen weekend over hadden: hij legt de schuld dus wel degelijk bij zichzelf, zie laatste zin, hij geeft m.a.w. aan (OK, als dit verhaal van Zwartkruis klopt) dat een kampioenschap er met deze selectie dit jaar wel had ingezeten...
Reply
Flixieluv Wrote:@ Waf: in aansluiting op waar we het afgelopen weekend over hadden: hij legt de schuld dus wel degelijk bij zichzelf, zie laatste zin, hij geeft m.a.w. aan (OK, als dit verhaal van Zwartkruis klopt) dat een kampioenschap er met deze selectie dit jaar wel had ingezeten...

ik weet wel wat hij gezegd heeft, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik uit zijn woorden heb gedistilleerd dat hij weliswaar zegt dat hij de schuldige is, maar dat hij stiekem wel degelijk de selectie niet goed genoeg vindt.

onder het mom: als hij eerlijk had verteld wat hij vindt, zal dat voor ajakkes alleen maar onnodige onrust en kapitaalvernietiging teweeg brengen. nu is alleen hij 'beschadigd' en krijgt hij nog de credits ook omdat hij de hand in eigen boezem steekt.

waf weet wel beter, jij wilt niet beter weten. :razz:
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:@ Waf: in aansluiting op waar we het afgelopen weekend over hadden: hij legt de schuld dus wel degelijk bij zichzelf, zie laatste zin, hij geeft m.a.w. aan (OK, als dit verhaal van Zwartkruis klopt) dat een kampioenschap er met deze selectie dit jaar wel had ingezeten...

ik bedoelde eigenlijk

Je zei toch echt wat anders, maar goed: Idea ik had "wat je eigenlijk bedoelde" blijkbaar uit je woorden moeten distilleren? :razz:
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:@ Waf: in aansluiting op waar we het afgelopen weekend over hadden: hij legt de schuld dus wel degelijk bij zichzelf, zie laatste zin, hij geeft m.a.w. aan (OK, als dit verhaal van Zwartkruis klopt) dat een kampioenschap er met deze selectie dit jaar wel had ingezeten...

ik bedoelde eigenlijk

Je zei toch echt wat anders, maar goed: Idea ik had "wat je eigenlijk bedoelde" blijkbaar uit je woorden moeten distilleren? :razz:

bewijs maar dat ik het anders zei. :razz:

het is de vraag of ik het na 20 bier niet meer uit kon leggen of dat jij na 20 bier verkeerd zat te distilleren.
Reply


Forum Jump: