The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
#1
ligt in spanje....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
Wanneer doen we de deadline. Ik ben van zaterdag tm maandag in Londen (West Ham-Liverpool) dus ik moet weer op mijn telefoon een team maken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
deadline hetzelfde als bij andere TMS lijkt mij.

Dus bij begin van 1e partij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Vorig jaar hadden we misschien één overdag deadline en nu is het ineens gemeengoed geworden. Ik hoop dat we het bij Grand Slams zoals voorheen op zondag 23.59 uur houden.
Het argument om het overdag te doen is dat dan de q's bekend zijn. Bij GS's gaat dat argument niet op.
Reply
#5
Nee hoor, we kunnen nu toch ook gewoon zondagavond 2359 doen? Dan zijn de quali's ook al bekend als het goed is. Mij was het in Rome ook om het even, en mij lijkt dan zondagavond eerlijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Nja het hangt er dan wel vanaf hoe laat die quali's bekend zijn. Als dat pas om 21:00 uur is bij wijze van spreke lijkt me 23:59 geen goede deadline...
Ik ga ook voor starttijd op maandag, zeker met Europese toernooien geen probleem imo, aangezien een ieder dan ook nog voor eventueel werk zijn/haar team kan maken.
Reply
#7
mindlight Wrote:Nja het hangt er dan wel vanaf hoe laat die quali's bekend zijn. Als dat pas om 21:00 uur is bij wijze van spreke lijkt me 23:59 geen goede deadline...
Ik ga ook voor starttijd op maandag, zeker met Europese toernooien geen probleem imo, aangezien een ieder dan ook nog voor eventueel werk zijn/haar team kan maken.

Maandag voor aanvang van de eerste partijen heeft mijn voorkeur. Weekend weg en zondagavond laat thuis.
Reply
#8
_Tampie Wrote:Maandag voor aanvang van de eerste partijen heeft mijn voorkeur. Weekend weg en zondagavond laat thuis.
Lijkt me ook.
Ben ook het hele weekend op pad en zeker niet nuchter als ik zondagavond thuis kom. Maandag voor aanvang van de 1e wedstrijd lijkt me het beste.
Reply
#9
Ad Wim Wrote:Nee hoor, we kunnen nu toch ook gewoon zondagavond 2359 doen? Dan zijn de quali's ook al bekend als het goed is. Mij was het in Rome ook om het even, en mij lijkt dan zondagavond eerlijker.
Dan moeten we het vanavond al doen...dan weten we allemaal zeker hetzelfde...niks.
Gewoon maandag voor eerste partij!
Reply
#10
Nogmaals: ik heb er niet zo veel moeite mee om me aan de meerderheid aan te passen. Ik heb er echter wel moeite dat we het nu anders gaan doen dan in het begin van het jaar de intentie was. Stel je voordat Nadal zich op maandagochtend terugtrekt, grote kans dat ik of iemand anders die werkt dat mist. In zo'n geval vind ik dat het hele toernooi dan maar geschrapt moet worden.
Reply
#11
mindlight Wrote:Nja het hangt er dan wel vanaf hoe laat die quali's bekend zijn. Als dat pas om 21:00 uur is bij wijze van spreke lijkt me 23:59 geen goede deadline...
Ik ga ook voor starttijd op maandag, zeker met Europese toernooien geen probleem imo, aangezien een ieder dan ook nog voor eventueel werk zijn/haar team kan maken.
Dit vind ik niet echt een argument. De ervaring leert dat die quali's echt wel rond 17/18 uur bekend zijn. Dan heb je nog ruimschoots de tijd om dat te fixen. Ik kan ook niet continu online zijn op werk, dus wat andre zegt, als Nadal afzegt op maandagochtend, of iemand anders groots natuurlijk (Djoko bijvoorbeeld), allemaal niet heel onlogisch gezien het drukke programma deze weken, dan zijn de werkende mensen wel flink de sjaak. Dit kun je heel makkelijk voorkomen door de deadline gewoon zondagavond te zetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Andre. Ik heb er een beetje moeite mee dat je iedere TMS blijft verwijzen naar een intentie, die destijds helemaal zo niet uitgesproken is. Verder kan ik je argumentatie wel volgen, alleen het is flauw om daarnaar te blijven verwijzen.

Voor alle duidelijkheid ben ik zelf ook werkend, dus preek hier niet voor eigen parochie Smile
Reply
#13
Het probleem is dat er een beetje Ad hoc-erig met de deadline wordt omgegaan, mij is niet duidelijk hoe het straks met de Grand Slams gaat, dus dan kun je weer dezelfde discussie krijgen.

En de volgende quote van Mac uit de thread FTM 2009 vind ik wel duidelijk.
Mac Wrote:excuus foutje van mij, had doha niet zien staan vanmorgen :oops:

en de deadline zal bijna altijd maandag 22 uur zijn.
Grand slams en TMS'en zijn een uitzondering. Daar zal het streven zondag 24 uur zijn. Alleen als de loting pas heel laat bekend is zal de deadline dan op maandag liggen
Reply
#14
Ik heb geen tijd om nu heel uitgebreid te zoeken, tevens heb ik dat de vorige keer ook al gedaan. Maar er waren toen ook andere geluiden, en een eenduidige beslissing is imo nooit genomen. Deze quote doet iets anders vermoeden, maar dat is wel erg selectief lezen dan.

Het Ad Hoc karakter van de deadline ben ik wel volledig met je eens, het is jammer dat deze discussie altijd gevoerd wordt op het moment dat er (redelijk) snel een beslissing genomen moet worden. Dat werkt het ad hoc karakter wel in de hand natuurlijk.
Reply
#15
Op de opmerking van Mac kwamen destijds geen reacties. Andere geluiden heb ik niet kunnen vinden, maar het kan uiteraard dat die ergens staan waar ik niet gezocht heb.
Om het niet al te Ad hoc te laten zijn, wie heeft er grote bezwaren tegen een deadline van zondag 23.59 uur bij de komende 2 Grand Slams?
Reply
#16
waar maak je je druk om, andre?

jij hebt toch de mogelijkheid om tijdens je werk even te kijken of er afmeldingen zijn?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Vaak niet hoor, zeker op maandag heb ik wel vaak afspraken.
En tijd om actief te gaan zoeken naar afzeggingen heb ik zeker niet, hoop dus dat ze hier op het forum vermeld worden.
Reply
#18
Maar zou je die tijd op zondag wel hebben/maken dan?
Reply
#19
je kan even op de site van madrid kijken bij news en bij de draw.
die zijn altijd up to date.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
Voor mijn weinig voorkeur. Wel aan het werk maandag maar ik heb 't geluk dat ik constant bij de comp. zit en zodoende ook genoeg op de hoogte kan blijven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
mindlight Wrote:Maar zou je die tijd op zondag wel hebben/maken dan?
Ja, zondagavond heb ik tijd genoeg. Bovendien is het op het werk (als ik al tijd heb om te kijken) schipperen: steeds meer sites worden verboden.
Gelukkig zijn sites als deze niet bekend bij bij de internetpolitie.
Reply
#22
Ahh ok, nja ik begrijp je bezwaren, laat ik je dat vast meegeven Smile

En wellicht is het slim om eens een inhoudelijke discussie te voeren, waarbij we ofwel de deadline op begin eerste partijen zetten, ofwel zondag 23:59 (is mij om het even), maar dan hebben we wel duidelijkheid, want dit begint vervelend te worden elke TMS.
Reply
#23
laten we het volgende voorstellen:

wanneer de q voor 18 uur op een plek staan in het speelschema, is de deadline zondagavond 23.59 uur en anders op begin van de 1e partij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Nadeel daarvan is dat het vooraf lastig communiceert.
Reply
#25
Ik vind het een goed voorstel van Buurs.
Natuurlijk moet je wel vooraf (voor het weekend lijkt me) bepalen welk tijdstip je neemt, dus inschatten wanneer de q's geplaatst worden.
Reply
#26
Hoevaak al dezelfde discussie Andre?
Ik vind het een beetje irritant worden als je in de andere topics bijna nooit deelneemt.

Natuurlijk hartstikke onlogisch om een deadline ver (12uur) voor het begin van een toernooi te houden. Dan is maandag 22uur nog beter.
Reply
#27
Wat een onzin Kooltje. Ten eerste heeft het feit dat André zich in andere topics weinig meldt geen zak te maken met bovenstaande discussie. Ten tweede is er blijkbaar onduidelijkheid over de deadline bij TMS's. Iedere keer wordt weer voorgesteld die op maandag voor de eerste partij te doen en steeds is André en andere werkende mensen daar de dupe van. Logisch dus dat hij het iedere keer aanhaalt.

Mij maakt het niet zoveel uit, maar het lijkt me idd een goed idee van Mindlight hier eens officieel over te discussiëren (ik heb het niet van A tot Z gevolgd, we hebben het er vast al eens over gehad, maar blijkbaar zijn er toch nog geen duidelijke afspraken). We weten ieders standpunt wel zo'n beetje, maar laten we de deadline dan zo officieel mogelijk vastleggen. Dan zijn er natuurlijk nog steeds mensen in het nadeel, maar dan weten we tenminste allemaal waar we aan toe zijn.
Reply
#28
Wat ik al eerder zei, bij TMSs en in de VS moet je het wel overdag doen als je de qualis nog in het schema wilt zien, maar bij Europese TMSs kun je de deadline gewoon op zondagavond zetten aangezien de quali's altijd wel rond 17/18 uur bekend zijn. Desnoods hou je wat geld over om de qualis later nog te kunnen nemen. Heel misschien zullen de qualis dan een keer niet op tijd bekend zijn, maar die kans is ten eerste klein, en ten tweede is dat veel minder erg dan wanneer er iemand afzegt op maandagochtend voor de deadline en de werkende mensen zien dat niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Bedankt Overdune voor je steun en met Ad Wim ben ik het eens.
Ik begrijp dat Kooltje het irritant vindt dat vaker dezelfde discussie wordt gevoerd. Dat kan ik begrijpen en ik zal zeker stoppen als er duidelijk besluit genomen is.
Overigens heb ik al 1884 posts gedaan en die zijn (op misschien 1, 2 of 3 na) allemaal op het TM-forum, dus ook in andere thread kun je me tegenkomen (al is dat misschien wat minder vaak dan Buurs en Ad Wim).
Reply
#30
Exact, dat is ook zo Andre. Maargoed, vaste deadline op zondagavond 23:59 vind ik ook prima, die enkele masters die al op zondag begint is dan gewoon pech gehad. Het grootste voordeel daarvan is gewoon de duidelijkheid.
Reply


Forum Jump: