The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
#31
Wanneer is nu de deadline voor Madrid?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Oke, alles is ingevoerd en de DB is open. Deadline ligt vanavond om 23:55 uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Mooi zo.
Ik hoop wel dat Tampie, Mitch e.d. de gelegenheid hebben om hun team te maken.
Reply
#34
Ik probeer op een andere dan mn eigen laptop in te loggen bij FTM, maar krijg na het invullen van mn inloggegevens steeds de melding dat de cookies niet meer geldig zijn en dan word ik weer terug gestuurd naar het inlogscherm. Cookies moeten geaccepteerd worden door de browser zoals het nu ingesteld is.
Reply
#35
Het gaat bij mij ook niet goed, die quali's van vorige week krijg ik niet uit mijn team.
Reply
#36
Maar zie je die dan in je overzicht als je op submit gedrukt hebt?

Bij mij gaat het nl ook fout in dat overzicht, maar in de draw staan wel de goede jongens groen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
mindlight Wrote:Het gaat bij mij ook niet goed, die quali's van vorige week krijg ik niet uit mijn team.
Ik heb nu de (q) bij de quali's van vorige week weggehaald, helpt dat?
Bij mij staat het nu wel goed, namelijk.

Werkt het bij anderen wel gewoon?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Had het al opgelost, maar thnx!
Reply
#39
Quali's helaas nog niet geplaatst ondanks dat ze al een tijdje klaar zijn. Misschien komt dat door een mysterieuze Fognini-Martin, dat nergens te vinden is, ondanks dat ie allang gespeeld zou moeten zijn...

Deadline toch maar verplaatsen naar morgen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Ja ik weet het niet, dit is wel het grote nadeel van die deadline om 23:59, maar mijn voorkeur zou het hebben de deadline maar gewoon te houden staan. Dit is nu eenmaal gecommuniceerd.
Reply
#41
Daarom is het ook beter om de deadline naar maandag te zetten.

Nu is het te laat om het te verplaatsen lijkt mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
TJa, dit lijkt me uitzonderlijk, om 18 uur waren die quali-wedstrijden al afgelopen. Maar er is iets vreemds gaande met die wedstrijd Fognini-Martin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
canas - cipolla was pas rond 19.30 uur afgelopen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Er kan natuurlijk een afmelding zijn, waardoor die twee jongens allebei zeker zijn van plaatsing (1tje als ll), en derhalve heel die pot niet gespeeld hoeft te worden.
Reply
#45
Op MTF wordt gesteld dat Fognini gewonnen heeft.
Reply
#46
Zie dat er MTF wel een resultaat staat, Fognini gewonnen 7-6 3e set. Het is nu wachten op de plaatsing in het hoofdschema. Zal waarschijnlijk niet al te lang meer duren, en dan is er op zich nog wel genoeg tijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Canas - Ferrer

Ljubicic - Gabashvili

Crugnola - Wawrinka

Bolelli - Chela

Haas - Gulbis

Dit staat op OOP voor morgen.
De andere 2 zullen zo wel in de draw komen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
Ik zag het net ook ja, ik ga die vast invoeren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Op zich is dit geen probleem voor de deadline, ik neem aan dat degenen die hun team samenstellen dit na 21.00 uur doen of nog checken.
De afwezigheid van iemand vandaag (Tampie, Mitch) zou wel een probleem kunnen zijn.
Reply
#50
Arco gaat het niet redden voor 0:00 uur, hij wist het niet, en werkt op zondag.
Reply
#51
andre Wrote:Op zich is dit geen probleem voor de deadline, ik neem aan dat degenen die hun team samenstellen dit na 21.00 uur doen of nog checken.
De afwezigheid van iemand vandaag (Tampie, Mitch) zou wel een probleem kunnen zijn.
We hebben het er al een tijdje over, ongeveer de hele week, en ik heb nooit een heel groot bezwaar gehoord voor zondagavond, en wel voor maandagochtend. Dit samen met de uitslag van de poll, heeft me dit doen besluiten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
laten we de deadline maar op 12 uur morgenmiddag zetten.

tampie en mitch komen anders wellicht ook in de problemen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#53
Nja, het is niet helemaal netjes gelopen natuurlijk, aangezien de uiteindelijke beslissing pas vandaag genomen is, en gecommuniceerd. Als er hierdoor mensen straks geen team hebben, geeft mij dat iig geen goed gevoel.

Die poll was ook gericht op de langere termijn, en een besluit richting de toekomst. Niet perse op vandaag.
Reply
#54
Beetje flauw om te zeggen dat het niet netjes is verlopen. Er is de hele week mogelijkheid tot discussie geweest dus iedereen heeft ruim de tijd gehad te reageren. Dat er uiteindelijk maar een paar mensen hebben gereageerd is weinig aan te doen. En die poll was wel degelijk toepasbaar op deze week, aangezien hij letterlijk de antwoorden in kwestie bevatte. Er werd al een tijdje niks meer gezegd, en er moet op een gegeven moment een beslissing genomen worden, zeker gezien het al zondag was.

Maar nogmaals, wat mij betreft verlegen we het nu naar morgenochtend. Een deadline naar achteren verplaatsen lijkt me geen problemen opleveren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Dat laatste ben ik helemaal met je eens, dat kan geen problemen opleveren. Verder heb ik deze week wat dagen gemist op het forum, maar imo is de discussie pas op donderdagavond gestart.
En nee, ik vind het definitief communiceren van een vroegere deadline op de dag zelf niet het toppunt van zorgvuldige organisatie, en dat is dus iets wat we ons allen aan kunnen rekenen. Er had gewoon eerder een besluit genomen moeten zijn, dat jij nu uiteindelijk dit besluit genomen hebt kan ik wel begrijpen, maar deze situatie moeten we voorkomen richting de toekomst.
Reply
#56
Oke, de hele week is overdreven, maar er is natuurlijk wel altijd mogelijkheid tot discussie. Helaas is er altijd maar een vast aantal dat reageert. Dus op een gegeven moment moet je als organisatie een beslissing nemen. En aangezien het ging om zondagavond of maandagochtend deadline is het nou ook niet echt een beslissing van grote proporties. En ik heb gezegd wat mijn beweegredenen waren om deze keuze te maken, maar misschien had ik het beter later kunnen zetten vanwege de korte termijn.

Enfin, ik ga nu wel even mailen dat het verplaatst wordt naar morgenochtend 10 uur, dan beginnen de eerste partijen namelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Ik zou de poll zien als richtlijn voor de toekomst.
Voor nu lijkt het me verstandig om deze naar morgenochtend te zetten, want het zou lullig zijn als mensen nu geen team kunnen maken.
Ze starten volgens mij morgenochtend al om 10.00 uur.
Reply
#58
Wat een zooitje heren...Sportdreamsachtige taferelen! Undecided
Reply
#59
Wat een lullige opmerking Kooltje, lekker makkelijk roepen zo.

En verder snap ik je nu even niet zo goed Andre, jij wilde toch geen overdag-deadlines? Dat krijg je wel als je de poll neemt als richtlijn...
Reply
#60
Daar gaan we weer met Kolemans, onze forumproleet #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: