The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
#61
-persoon uit een onbeschaafd milieu Undecided
Reply
#62
mindlight Wrote:Wat een lullige opmerking Kooltje, lekker makkelijk roepen zo.

En verder snap ik je nu even niet zo goed Andre, jij wilde toch geen overdag-deadlines? Dat krijg je wel als je de poll neemt als richtlijn...
Ik heb mijn mening op tijd gegeven. Ik heb geen rechten beslissingen te maken.
Ik wist van te voren dat dit problemen op ging leveren. Als je een discussie hebt en je kiest voor de eerste tijd.
Reply
#63
Laatste twee ook bekend, Schwank tegen Seppi en Fognini tegen PHM. Alles staat erin nu, en lucky losers zijn ook te kiezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
kooltje Wrote:-persoon uit een onbeschaafd milieu Undecided
Moest je dit nog opzoeken ook? :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Wat een lullige opmerking Kooltje, lekker makkelijk roepen zo.

En verder snap ik je nu even niet zo goed Andre, jij wilde toch geen overdag-deadlines? Dat krijg je wel als je de poll neemt als richtlijn...
Ik heb mijn mening op tijd gegeven. Ik heb geen rechten beslissingen te maken.
Ik wist van te voren dat dit problemen op ging leveren. Als je een discussie hebt en je kiest voor de eerste tijd.
Ik kies voor de meeste stemmen. En nogmaals, knap hoor, lullen achteraf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
mindlight Wrote:En verder snap ik je nu even niet zo goed Andre, jij wilde toch geen overdag-deadlines? Dat krijg je wel als je de poll neemt als richtlijn...
Ik wil zeker geen overdag-deadlines.
Echter in dit geval lijkt me het belang van degenen die misschien helemaal geen team kunnen maken groter dan mijn belang, dus lijkt me morgen 10.00 uur het eerlijkst.
Reply
#67
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:-persoon uit een onbeschaafd milieu Undecided
Moest je dit nog opzoeken ook? :lol:
Wel de exacte uitleg inderdaad....
Reply
#68
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Wat een lullige opmerking Kooltje, lekker makkelijk roepen zo.

En verder snap ik je nu even niet zo goed Andre, jij wilde toch geen overdag-deadlines? Dat krijg je wel als je de poll neemt als richtlijn...
Ik heb mijn mening op tijd gegeven. Ik heb geen rechten beslissingen te maken.
Ik wist van te voren dat dit problemen op ging leveren. Als je een discussie hebt en je kiest voor de eerste tijd.
Ik kies voor de meeste stemmen. En nogmaals, knap hoor, lullen achteraf.
Ik vind ook dat je het goed gedaan heb. Later bleek echter dat sommigen vanavond misschien helemaal geen team kunnen maken.
Reply
#69
Later? Das natuurlijk meteen bekend zo kort van te voren...
Reply
#70
Jahoor Kooltje, ga jij maar lekker doorzagen richting Ad Wim, bedenk wel dat hij dit vrijwillig doet, en hij een beslissing neemt die hij op dat moment in het belang van iedereen acht. Als dat dan niet blijkt te werken (iig deze keer niet), wordt dit direct gecorrigeerd, en kom jij commentaar leveren van de zijlijn. Zielig hoor.
Reply
#71
Los van dit alles, vind ik het wel goed wat Andre eerder zei: als er een afzegging bekend wordt, vind ik het netjes als mensen hier aangeven als er een afzegging komt tussen nu en de deadline. Zodat de werkenden hier geen compleet nadeel van ondervinden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Yep, maar dan enkel op het moment dat deze officieel is. Aan geruchten hebben we niet veel, en bij afmeldingen ook graag je bron vermelden, om grappen die we eerder dit jaar hebben gezien te voorkomen.
Reply
#73
Ancic is nog steeds ziek, vervangen door GGL.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Overigens staat de deadline nu op 12 uur? Volgens mij beginnen ze om 10 uur met spelen...
Reply
#75
Ja, wie doet dat in godsnaam de hele tijd?! Ik heb het nu al 3x veranderd naar 10 uur, en iemand zet het constant naar 12 uur...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Wat een gezeik van Kooltje zeg. Lekker belangrijk ook. Gewoon voor 10 uur een team maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Op zich is dit geen probleem voor de deadline, ik neem aan dat degenen die hun team samenstellen dit na 21.00 uur doen of nog checken.
De afwezigheid van iemand vandaag (Tampie, Mitch) zou wel een probleem kunnen zijn.
We hebben het er al een tijdje over, ongeveer de hele week, en ik heb nooit een heel groot bezwaar gehoord voor zondagavond, en wel voor maandagochtend. Dit samen met de uitslag van de poll, heeft me dit doen besluiten.

Ik had het inderdaad niet gered maar dat was dan mijn eigen schuld geweest. Ik zie dat de db nog open is dus ik ga even een team in elkaar draaien.
Reply
#78
dit wordt de week van de wederopstanding en zegereeks van Nicolas Almagro! Hakkuh .. In potentie kan hij iedereen pijn doen en daar is het nu tijd voor!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#79
Monaco of Chardy? :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Chardy Notworthy
Reply
#81
En dat is hem ook geworden, hup! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Chardy- Chucho is 50-50 lijkt me, heb voor laatstgenoemde gekozen :Big Grin

Break Tipsa, wat een heerlijk begin.
Reply
#83
Tipsa geeft het helemaal weg.
Reply
#84
Haggie Wrote:dit wordt de week van de wederopstanding en zegereeks van Nicolas Almagro! Hakkuh .. In potentie kan hij iedereen pijn doen en daar is het nu tijd voor!

Dat vind ik dan wel weer een mooie keuze Haggie. Dat getuigt van moed!! =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#85
Serra breakt direct op love =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
Scholten! Wrote:Chardy- Chucho is 50-50 lijkt me, heb voor laatstgenoemde gekozen :Big Grin

Break Tipsa, wat een heerlijk begin.

Wat een verschrikkelijk begin.
Reply
#87
3*-0 Serra =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Logisch begin dit, prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Fish-Tipsa kent natuurlijk geen favoriet op voorhand. Rest is idd logisch.
Reply
#90
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:dit wordt de week van de wederopstanding en zegereeks van Nicolas Almagro! Hakkuh .. In potentie kan hij iedereen pijn doen en daar is het nu tijd voor!

Dat vind ik dan wel weer een mooie keuze Haggie. Dat getuigt van moed!! =D> =D>

Buiten de GS's om, neem ik geen Nadal meer.
Ik hoop zo nog een keer een weekwinst mee te pakken, aangezien iedereen toch voor hem gaat.
Almagro heeft het in zich om het Nadal lastig te maken en te verslaan. Hetzelfde geldt voor Monaco en Djoko.

Kohlschreiber zou daarentegen Almagro ook al kunnen verslaan :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: