The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Leuke IGM berichten
#31
Ik had vorige week dus die gozer van Bovee aangevallen maar dat met hun leider overlegd. Vandaag kreeg ik van hem het verzoek (tijdelijk) de aanval te staken en ik heb dit toegezegd (hij was na een bezoek of 8 toch leeg).
Nu kreeg ik opeens een scout van een ander lid van die alliantie op bezoek en dat vond ik toch wel vreemd, heb daarom dit bericht gestuurd:

_________
Bumme schreef:

Beste Noni,

Het spijt mij dat je scout niet terug zal keren. Ik had er toevallig een paar thuis en dat moet de bezoekende scout dan met zijn leven bekopen.
Als ik je aan had zien komen had ik ze even op pad gestuurd zodat je kan zien dat ik van alle grondstoffen ongeveer 700 in huis heb.

Groet en succes met het spel,

Bumme

Dit was zijn reactie:

noni1973 02.01.06
RE: Sorry van je scout 19:54:17

Ik dacht zelf maar eens even kijken wie ons aan het aanvallen is.

Ach ja die scout jammer dan. Hoort bij het spel toch. Maak wel weer een nieuwe is denk ik sneller klaar dan dat ie terug had moeten lopen.
Hi hi hi

groeten noni
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#32
Quote:Geachte TOOL,

OP de eerste plaats de beste wensen voor 2006...

Waarom ik u schrijf is het volgende...Mijn dorp ligt pal langs HOE FC,en ik word wel 3 tot 4 x per dag beroofd door hem.
Ik heb hem al diverse keren gevraagd er mee te stoppen maar hij ziet mij als een makkelijke prooi,hij gaat maar door.
Ik ben inmiddels uit mijn alliantie gestapt omdat ik die er niet wil bij betrekken,anders wordt het toch maar van kwaad tot erger....ik heb bokkie ook al geschreven,maar helaas geen resultaat.Ik overweeg om mijn account op te heffen en opnieuw te beginnen als dit niet stopt...

Met vriendelijke groet Freezers clan....

foei Hoef! :lol: Notworthy stout! =D>
he shit, hoef luistert niet... naja, dan maar ff berichten dat ik je niet tegen kan houden
Reply
#33
Naar aanleiding van de overval op Libosan dit even verstuurt.
Dorpje is trouwens het raiden niet waard voor zover ik het kon zien.

Quote:Je hebt recentelijk Libosan aangevallen en daarmee heb je toch een kleine fout begaan.
Hij staat namelijk onder protectie van de SD alliantie en zal daar spoedig tot toetreden.

Je hebt dan ook twee opties.
Of je stuurt de gestolen spullen met 10% toeslag retour, of we komen het zelf halen met alle gevolgen van dien.

met vr. gr. de SD Alliantie
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#34
Nog zo'n zeikerd:

beste adder je bent nr 1 met aanvallen op mijn dorp .ik heb de pc altijd aanstaan en met mijn werk ben ik een week van huis,zie dat je aardig wat weggehaald heb bij me.zo krijg ik niet de kans om een dorp op te zetten.

groet
ikke75


Kan ook de pleuris krijgen.



Hoe lang duurt het nog voordat wij op ons sodemieter krijgen, want we staan wel heel wat tenen te vertrappen.
Leuk! Icon_evil Icon_twisted :lol: =D>
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#35
Ronnie D. Wrote:Naar aanleiding van de overval op Libosan dit even verstuurt.
Dorpje is trouwens het raiden niet waard voor zover ik het kon zien.

Quote:Je hebt recentelijk Libosan aangevallen en daarmee heb je toch een kleine fout begaan.
Hij staat namelijk onder protectie van de SD alliantie en zal daar spoedig tot toetreden.

Je hebt dan ook twee opties.
Of je stuurt de gestolen spullen met 10% toeslag retour, of we komen het zelf halen met alle gevolgen van dien.

met vr. gr. de SD Alliantie

that's the spirit!
Reply
#36
m'n antwoord op het bericht van freezers clan:

Quote:Hier kan ik helaas voor jou weinig aan doen.

Zoals velen op het travian forum zeggen: "in dit spel gaat het om oorlog te voeren. als je dat niet wil dan ga je maar sim city spelen."

Succes met je nieuwe dorp, ik help je hopen dat je dan een minder aggressieve buurman hebt Wink

[edit]
en weer antwoord terug:
Quote:Okee in ieder geval bedankt voor de moeite die je genomen hebt om mij terug te schrijven...en ik kan je niet helemaal ongelijk gevn over wat je schreef....maar damn...tis verrekt lastig om iets op te bouwen......maar whatever...bedankt en de groeten!
ik krijg bijna medelijden... Icon_twisted
Reply
#37
Das inderdaad niet netjes Hoef om die gozer keer op keer aan te vallen, dat zou ik nooooooooit doen.......... :wink:

Maar het is wel een serieuze speler en slechts een kleine farm, waarom nemen we hem niet op in ons midden, staat Hoef ook weer wat sterker in zijn gebied.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#38
nog een jank bericht

don christo 02.01.06
geen onderwerp 21:43:03
ik zou graag een nav tussen ons willen sluiten
sommige leden van mij worden latig gevallen niet 1x maar meerdere keren ze kunnen grotendeels daardoor niet ranken

zullen we duidelijk laten zien dat we goed met elkaar om kunnen gaan?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#39
Het is fijn om te lezen dat wij nu gevreesd worden. Ik proef gewoon angst onder de mensen. Icon_twisted
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#40
=D> =D>
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#41
ik snap die mensen niet, bouw een flinke schuilplaats en je bent van de problemen af zou ik zeggen...
Reply
#42
of sticht je eigen alliantie .. hebben wij toch ook gedaan en zie hier .. top 40 ! Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#43
T00L Wrote:
Quote:Geachte TOOL,

OP de eerste plaats de beste wensen voor 2006...

Waarom ik u schrijf is het volgende...Mijn dorp ligt pal langs HOE FC,en ik word wel 3 tot 4 x per dag beroofd door hem.
Ik heb hem al diverse keren gevraagd er mee te stoppen maar hij ziet mij als een makkelijke prooi,hij gaat maar door.
Ik ben inmiddels uit mijn alliantie gestapt omdat ik die er niet wil bij betrekken,anders wordt het toch maar van kwaad tot erger....ik heb bokkie ook al geschreven,maar helaas geen resultaat.Ik overweeg om mijn account op te heffen en opnieuw te beginnen als dit niet stopt...

Met vriendelijke groet Freezers clan....

foei Hoef! :lol: Notworthy stout! =D>
he shit, hoef luistert niet... naja, dan maar ff berichten dat ik je niet tegen kan houden

Oeps, over een minuut of zes krijgt hij weer bezoek Icon_twisted . Had dit nog niet gelezen. Die huilebalk meldde dat hij zijn account had opgezegd om ergens anders opnieuw te beginnen. Ik zal er eens over denken om te stoppen want dit is toch wel zielig....




































NOT!!!!

*edit* helaas hebben zijn twee mannetjes het niet overleefd tegen mijn 77 ... maar heeft hij tegenwoordig blijkbaar wel grote schuilplaatsen
Reply
#44
Deze is ook leuk

Dipsy 24.12.05
geen onderwerp 16:25:53

blijf van m'n spullen af, werk er zelf voor!!!!



Reactie: overvallen is ook werken...
Reply
#45
Mijn kerstgedachten werden ook niet echt op prijs gesteld. Wink

Imperium JC 27.12.05
aanvallen 14:16:10

Zeg kunnen we geen verbond sluiten??

Of blijf je me liever aanvallen tot ik kapot ben?
Hopelijk ben je voor rede vatbaar en blijf je niet de zwakkere medemens kapotmaken.
Het is nog wel Kerstmis (net geweest).

Groeten,
Imperium JC
Reply
#46
WHAHAHAAH de stumperd bij mij is terug Big Grin


killer_google 02.01.06
geen onderwerp 12:52:49
hai

I had see that you attackt my WHY..?

I want that you pay me back my soldiers ..?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#47
Beetje een zooitje gemaakt van een vorig bericht op de vorige pagina, maar goed.

Underdog, mijn buurman, heeft dus gereageerd op mijn bericht.
Lezen van onderen naar boven:

Adder schreef:

ja dat is een mooi streven...
____________
Underdog0 schreef:

mooi, de enige reden dat ik nog speel is om genoeg verdediging te krijgen dat je nog wel 4 keer nadenkt voor je me aanvalt
____________
Adder schreef:

Moet op mijn woorden terug komen, want er zijn een zooi dorpen in de omgeving die sinds gisteren een ban hebben.
Dus sorry....



Vanavond krijgt hij bezoek van cata's...
Kijken of hij dan nog door wil spelen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#48
:lol: lekker adder.

Maar waarom zijn er zoveel van die zeikerds. Als iedereen alleen maar aan het ontwikkelen is dan is het ook zo saai. Begrijpelijk dat iedereen zijn dorp zo groot mogelijk wil maken. Maar een beetje actie kan toch ook geen kwaad.
Reply
#49
snap t ook niet idd gewoon in eerste instantie drie schuilplaatsen level 10 bouwen en je hebt nergens meer last van
Reply
#50
don christo 03.01.06
RE^2: geen onderwerp 09:23:42
hoeveel
____________
Bokkie schreef:

Lieve Don Christo

Laten we heel eerlijk wezen ten eerste is jullie alliantie veel te klein om maar in aanmerking te komen voor een NAV.
Verder zijn jullie dorpjes een paar leuke farmpjes voor leden van mijn alliantie.
Ik kan ze verzoeken om te gaan stoppen met aanvallen, maar dat zal jullie grondstoffen gaan kosten ben ik bang.

Dus wat denk je zelf?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#51
Bocaloca Wrote:don christo 03.01.06
RE^2: geen onderwerp 09:23:42
hoeveel
____________
Bokkie schreef:

Lieve Don Christo

Laten we heel eerlijk wezen ten eerste is jullie alliantie veel te klein om maar in aanmerking te komen voor een NAV.
Verder zijn jullie dorpjes een paar leuke farmpjes voor leden van mijn alliantie.
Ik kan ze verzoeken om te gaan stoppen met aanvallen, maar dat zal jullie grondstoffen gaan kosten ben ik bang.

Dus wat denk je zelf?

Heel veel. :wink: Want ik heb na één nachtje al weer 2643 goederen bij één van hun leden opgehaald.
Reply
#52
Bugs 03.01.06
geen onderwerp 14:51:51
Hoi Bokkie, ik zie dat je mijn dorpje aanvalt. Zou je aub willen stoppen zodat ik verder kan spelen met travian? bedankt gr Bugs


JuliusV 03.01.06
geen onderwerp 15:26:23
Waarom zijn jullie in oorlog met D.A.?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#53
Bocaloca Wrote:JuliusV 03.01.06
geen onderwerp 15:26:23
Waarom zijn jullie in oorlog met D.A.?

ze hebben dus hulp ingeroepen van hun allianties Smile

Die gast is leider van --IB--
Reply
#54
WE WILL CRUSH THEM
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#55
Alles afschuiven op Heuve..................
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#56
Ben effe nieuw in jullie alliantie,dus effe inlichten...met wie zijn we in oorlog nou ?Hoor wel verhalen van Adder, maar weet nog niet precies war er aan de hand is. :wink:
"UNLEASH HELL"
Reply
#57
daarvoor moet je bij het gevluchte zwarte schaapje van de D.A. Alliantie zijn
____________
JuliusV schreef:

Waarom zijn jullie in oorlog met D.A.?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#58
#-o Ok... :Big Grin
"UNLEASH HELL"
Reply
#59
Oorlog met D.A. maar daarvan zijn er weer een paar naar N.A. gevlucht en die worden alsnog achtervolgd (en terecht)
Reply
#60
Heheee... :lol:

Ik dacht dat die N.A. alliantie groter was en dat die daarom gevlucht was naar hun.Maar die is nog kleiner dan die waar hij eerder ally van was. =D>

Moeilijke keuz denk ik. :lol: :lol: :lol:
"UNLEASH HELL"
Reply


Forum Jump: