The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Leuke IGM berichten
een dag zonder uitnodiging van een andere alliantie =D>
Reply
Blijkbaar ben ik gewild.
Net als Lance heb ik ook een bericht ontvangen van SL om hun te joinen.

Quote:Hey,

ik ben leider van de alliantie -SL- en ik vroeg me af of je misschien zin hebt om ons te joinen! We staan op dit moment op plaats 26 en groeien goed.
We zijn een erg actieve alliantie en we helpen elkaar allemaal tegen aanvallen. Wij zijn zeer gericht op groeien, vandaar dat wij geen problemen uitlokken ofzo. Aanvallen door kleinere allianties worden natuurlijk wel bestraft, maar wel redelijk (en niet meteen met kata's of noem maar wat).
We hebben een actief chatkanaal op mirc en een goed lopend extern forum. We zouden jou er zeer graag bij willen hebben, dus als je interesse hebt, laat het mij weten. Ook voor vragen sta ik altijd open!

gr. Peetje
Reply
Stuur iets terug dat je nu bij een alliantie zit van allemaal collega's en vrienden die elkaar iRL ook kennen en daarom zeer korte lijnen hebben en snel kunnen handelen.

Dan geef je een signaal af.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Nee, geef een signaal af dat je er niet van gediend bent dat -SL- als NAV-'partner' zijnde, bij ons spelers gaat recruteren, Bumme..

Ongehoord dit...
Reply
Komt mooi uit......ik heb beide verwerkt in mijn antwoord.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Fabian Wrote:Nee, geef een signaal af dat je er niet van gediend bent dat -SL- als NAV-'partner' zijnde, bij ons spelers gaat recruteren, Bumme..

Ongehoord dit...

Beste Peetje,

Een vriendelijk verzoek of je per direct zou willen stoppen met het actief benaderen van leden van onze Alliantie.
Zoals jij weet hebben ons beider allianties een NAV-afgesloten en in het kader van deze afspraak vind ik het niet meer dan logisch dat we ook geen leden bij elkaar proberen weg te lokken met mooie praatjes via een standaard IGM bericht.

Onze alliantie is er een van personen die elkaar allemaal IRL kennen en zal daarom misschien minder hard groeien dan Allianties die op alle mogelijke manieren aan sterke spelers proberne te komen zonder te weten wat ze daarmee in huis halen.

Ik hoop dat je begrip hebt voor mijn standpunt en hoop dat onze goede relatie langdurig mag zijn.

Vriendelijke groet en succes met het spel,

Bumme
(Diplomaat SD)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Notworthy
Reply
=D>

Ik wou dat ik altijd iemand had die zo goed naar me luisterde Bum !

:wink:
Reply
=D>
"UNLEASH HELL"
Reply
[quote="Bumme"Een vriendelijk verzoek of je per direct zou willen stoppen met het actief benaderen van leden van onze Alliantie.

Onze alliantie is er een van personen die elkaar allemaal IRL kennen en zal daarom misschien minder hard groeien dan Allianties die op alle mogelijke manieren aan sterke spelers proberne te komen zonder te weten wat ze daarmee in huis halen. [/quote]

Dit had ik nou ook in mijn stuk gezet. Zo hebben ze in ieder geval door dat we als alliantie op één lijn zitten.

Die peetje heeft trouwens een persoonlijke vriendschap met een VIT2 lid. Ze zitten trouwens wel heel erg dicht bij mij. Ben benieuwd hoe ze hierop gaan reageren.
Reply
Krijg ik een bericht van CDKR nadat ik hem al een paar keer heb aangevallen:

Code:
Ik heb ook 3 schuilplaatsen

zou je daarom aub willen stoppen met mij aan te vallen, zullen we samen needle gaan aanvallen? hij valt de omgeving geregeld aan en het liefst mij, hij dood vaak mijn legers en ik wil graag daarom ook hem eens een slag toebrengen; verder: het is over drie dagen zowiezo toch suicidaal, ik krijg dan meer dan 50 praetorianen als verdediging.

:eeeek: :roll: :lol: Is die vent echt zo dom?

Antwoord:

Code:
Mooi dat je 3 schuilplaatsen hebt; jammer dat je je mannen daar niet in kunt verstoppen. En Needle aanvallen, tja... Ik weet niet of het in jullie alliantie gebruikelijk is elkaar aan te vallen maar bij SD is dat niet het geval. Daarnaast heb je één van je vriendjes te hulp geroepen; die schijnt nu op weg te zijn naar Needle. Ik vermoed dat hij niet weet waar hij aan begint. Dat krijg je met die beginnelingen, leuk voor ons, kostbaar voor CA.
____________

Wat een complete dwaas!
Reply
Hoef Wrote:
Code:
Mooi dat je 3 schuilplaatsen hebt; jammer dat je je mannen daar niet in kunt verstoppen.

:lol:

ben nu als een dolle m'n academie en werkplaats aan het uitbreiden. de academie staat nu op 12 en de werkplaats gaat vanavond nog naar 5. morgen de rest ervan, en dan vrijdag cata's
Icon_twisted
Reply
Hoef Wrote:Krijg ik een bericht van CDKR nadat ik hem al een paar keer heb aangevallen:

Code:
Ik heb ook 3 schuilplaatsen

zou je daarom aub willen stoppen met mij aan te vallen, zullen we samen needle gaan aanvallen? hij valt de omgeving geregeld aan en het liefst mij, hij dood vaak mijn legers en ik wil graag daarom ook hem eens een slag toebrengen; verder: het is over drie dagen zowiezo toch suicidaal, ik krijg dan meer dan 50 praetorianen als verdediging.

:eeeek: :roll: :lol: Is die vent echt zo dom?

Antwoord:

Code:
Mooi dat je 3 schuilplaatsen hebt; jammer dat je je mannen daar niet in kunt verstoppen. En Needle aanvallen, tja... Ik weet niet of het in jullie alliantie gebruikelijk is elkaar aan te vallen maar bij SD is dat niet het geval. Daarnaast heb je één van je vriendjes te hulp geroepen; die schijnt nu op weg te zijn naar Needle. Ik vermoed dat hij niet weet waar hij aan begint. Dat krijg je met die beginnelingen, leuk voor ons, kostbaar voor CA.
____________

Wat een complete dwaas!

Dwaas, idd.

Fijn die info, hij krijgt dus 50 praet's. Kan ik mooi even uitrekenen hoeveel impies ik daarvoor nodig heb Smile
Lunteren - Middelpunt van Nederland en parel van de Veluwe - Nu ook op travian.nl
Reply
Ben nu weer op pad naar hem. Hij had al weer 3 speermannetjes, moet niet gekker worden
Reply
Damn,wat een mongool #-o kan het dommer???? :roll:



Met de grond gelijk zeg ik dan... Icon_twisted
"UNLEASH HELL"
Reply
Voor zijn vriendje van CA:

Lunteren Overval tegen Zombie graveyard

Eenheden 0 0 64 0 4 0 0 0 0 0
Aankomst in 6:00:06 u. om 04:09:54

Iemand die daar in de buurt zit? (102|28 ) Zo ja, zullen we samen gaan?
Lunteren - Middelpunt van Nederland en parel van de Veluwe - Nu ook op travian.nl
Reply
Hoef Wrote:Ben nu weer op pad naar hem. Hij had al weer 3 speermannetjes, moet niet gekker worden

Stuur hem ff een goeie overkill van 145 man op zijn dak (wel 100 falanxen bij maar het blijft toch indruk maken :wink: ), dan weet hij dat hij voorlopig maar ff stil moet zijn
Reply
TheNeedle Wrote:Voor zijn vriendje van CA:

Lunteren Overval tegen Zombie graveyard

Eenheden 0 0 64 0 4 0 0 0 0 0
Aankomst in 6:00:06 u. om 04:09:54

Iemand die daar in de buurt zit? (102|28 ) Zo ja, zullen we samen gaan?

Misschien dat Fabian wel mee wil doen, zit daar best dichtbij...
Reply
Ik ga wel weer even kieken... :wink:
Reply
Faaaaaaaaaabiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!


Ga je mee?
Lunteren - Middelpunt van Nederland en parel van de Veluwe - Nu ook op travian.nl
Reply
Is ie al gescout dan ?
Reply
Fabian Wrote:Is ie al gescout dan ?

Yup
Lunteren - Middelpunt van Nederland en parel van de Veluwe - Nu ook op travian.nl
Reply
En dit stuurde die net:

ImprovedZmobie 18.01.06
gvd 22:23:59

stom ding
mja
wrm valt gij mij aan?...

Ik ben nu een antwoord aant verzinnen.
Lunteren - Middelpunt van Nederland en parel van de Veluwe - Nu ook op travian.nl
Reply
Quote:he, waarom doen jullie meteen zo opgefokT!!!!????
iedereen valt twansthebest en cdkr aan, why???
needle en hoe fc vielen cdkr vaak aan, die kon zich nauwlijks verdedigen, dus twansthebest valt ook eens aan, als reactie op 15 aanvallen die jullie zijn begonnen, daarop wordt hij meteen met onnodig veel mannen aangevallen.
waarom zo opgefokt? hoe gewoon needle eens kort aan het lijntje, dat is nog geen reden om de hele ally te betrekken, of wel?
nou wees ff redelijk, wij vielen niet aan, behalve als verdedigende reactie op 15 aanvallen, en dan eenmalig, stopt allen aanvallen en dan kunnen we vergeten en vergevn, oke?
greetz from CA

Je hoort het Needle....af:

[Image: dogline.jpg]

Wel vermoeidend lezen dit, kerel heeft vroeger waarschijnlijk niet uitgeblonken in interpunctie op school. Welke diplomaat wil er reageren?
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Heb net dit teruggestuurd naar die gast die ik aan t aanvallen ben:

Nou, je hebt van die verbanden in Travian, die heetten allianties. Als je bij zo'n alliantie zit kun je af en toe aan andere mensen vragen of ze je komen helpen. Maar dat heeft wel consequenties.

Zo is er een alliantietje genaamd CA. In CA zit een jongetje die CDKR heet. CDKR wordt af en toe gepest. Maar in plaats van dat hij er zelf iets aan doet, gaat hij uithuilen bij zijn grote broers bij CA. Een van die grote broers lanceert vervolgens een aanval op een van de gasten die CDKR aanviel.

Maar die gast (misschien heb je nu wel door dat ik dat ben) vindt dat helemaal niet leuk! Hij voelt zich nu door de hele alliantie aangevallen en dus schakelt ie zijn eigen alliantie "SD" in om hem te helpen. SD helpt vervolgens de grote broer naar de "travian server beyond", CDKR wordt nog een paar keer goed gepakt. En verder maken we de boel nog eens extra duidelijk door andere mensen van 't alliantietje CA in te wrijven dat ze niet zomaar mensen moeten aanvallen. En zo iemand ben jij nou. Bevalt et?

Zo niet moet je et even laten weten.

Gr.
Needle

Voor de rest zal ik me er buitenhouden. Ben immers geen diplomaat :8:
Lunteren - Middelpunt van Nederland en parel van de Veluwe - Nu ook op travian.nl
Reply
Doel: skikda`s dorp (-59|63)
Speler: skikda


unieks plek Aanval op skikda`s dorp

Troepen 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst in 5:55:10 Std. om 4:46:39 Uhr


is het dichts bij mij in de buurt youre call Hakkuh Hakkuh
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Vind et overigens wel oneerlijk dat Hoef er zo buiten gelaten wordt. Alsof hij geen botten heeft gebroken :razz:

Misschien dat de diplomaten CA even duidelijk kunnen maken dat Hoef ook een "bad boy" is. Smile
Lunteren - Middelpunt van Nederland en parel van de Veluwe - Nu ook op travian.nl
Reply
Ik kon er niets aan doen dat die 4 speermannetjes voor de voeten van mijn faalhazen terecht kwamen! Ik wilde niemand kwaad doen :cry:
Bovendien verveelde ik me omdat alle dorpen in de buurt langzaam worden opgeruimd :razz:
Reply
Peetje13 18.01.06
RE: Benaderen leden van NAV partners 16:22:44

Hallo Bumme,

tja zonder actief benaderen is het moeilijk te groeien, we krijgen wel aanmeldingen maar vaak kleinere spelers, terwijl aan de andere kant andere allianties ook aan onze leden zitten te trekken, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar je punt is duidelijk, we zullen geen leden meer van jullie benaderen. Over jou puntje over dat we NAV hebben, dit is alleen overeenkomst om elkaar niet aan te vallen en geen samenwerkingsverband. Onze allianties zouden we nooit aanschrijven voor het werven van leden als je begrijp wat ik bedoel.

Mijn excuses voor het ongemak.

m.v.g.
Peetje
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Admiraal C TS 19.01.06
aanvallen 08:01:09

fabian, het is al moeilijk genoeg om jullie ally te overtuigen dat hoe fc en vooral needle ons met rust moeten laten, ga het nou niet nog moeilijker maken, aub, geen extra aanvallen.


:lol:
Reply


Forum Jump: