The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Leuke IGM berichten
Bumme Wrote:
Fabian Wrote:Hehe, kreeg een bericht terug van Druss 'You win...Wink '

:lol:

Ik kreeg dezelfde reactie, had dan ook precies hetzelfde gestuurd (behalve dat ik de naam "Riekki" wel goed had geschreven..... :wink: )


:wink:
Make tea, not war
Reply
Van onder naar Boven....

Travian Wrote:Box 13.04.06
RE^15: geen onderwerp 22:23:53
Een goede nacht...
____________
gvox schreef:

oke geregeld ik ga nu ok doei
____________
Box schreef:

Voorstel:

Elke ochtend dat jij voor 12.00 mij 1x je uurproductie hebt gestuurd zal ik harmoke niet aanvallen.

Deal ?
____________
gvox schreef:

Hout: 99 per uur
Klei: 121 per uur
IJzer: 110 per uur
Graan: 124 per uur

____________
Box schreef:

uurproductie per dag ?
____________
gvox schreef:

mag jij wten okeej
____________
Box schreef:

Hoeveel ?
____________
gvox schreef:

wat denk je ervan
____________
Box schreef:

Wat zit daar voor mij in ?
____________
gvox schreef:

ja ik snap het maar pak ff iemand die geen soldaten heefd want hij kan ampoer groeien dus wil je pliezz ff ophouden voor een tijdje dan?
____________
Box schreef:

Is me net ff iets te ver weg, ga natuurlijk niet 3 uur heen en 3 uur terug wandelen voor 250 grondstoffen ....
____________
gvox schreef:

ik weet wel 1 erwintje daar kan je net zoveel meeroven als je wil en vernietegen als je kan maar harmoke niet oke maat
____________
Box schreef:

ik kan de grondstoffen goed gebruiken... hij is niet de enige ... als hij een voorstel heeft waarin ik mij kan vinden en ik toch nog grondstoffen krijg kunnen we altijd tot een overeenkomst komen.
____________
gvox schreef:

is al gedaan ik heb een vraag aan jou wil je mischien harmoke niet meer aanvallen??? hij vroeg dat aan mij wil je het niet meer doen???
____________
Box schreef:

Zoek hiervoor contact met mijn diplomaat Bumme of Bokkie... ook al geef ik je weinig kans...
____________
gvox schreef:

hoi zullen onze alliantie nav's worden maat?

1x missen is rammen Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Van onder naar Boven....

Travian Wrote:lot's of bullshit

1x missen is rammen Wink

GO BOX =D> Icon_twisted
-=TRAVIAN=-
Reply
Hij had zijn alliantie verlaten omdat hij in de SD wilde, na een berichtje te hebben gestuurd dat hij er toch niet bij kon komen, had hij zich snel weer bij zijn oude ally gemeld. Reden om aan te vallen Icon_twisted
(van onder naar boven) :lol:


Dat is juist!
____________
JorisJWinter schreef:

Nou lekker zeg... ga je me aanvallen... alweer :O
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
JorisJWinter 15.04.06
Alliantie 11:05:09

Vraag ik netjes aan de diplomaten of ik SD kan joinen, geven ze geen antwoord of moest dit een antwoord zijn:

Libonesië viel Winterdorp aan

Big Grin

Rare manier van antwoorden Tongue
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
:lol:

Geeft niet hor, je mag het de volgende keer ook wel brengen. Scheelt mij weer lopen.

De mannen vonden de koffie trouwens een beetje aan de sterke kant, of je daar iets aan kan doen. Misschien ook een koekje erbij?
____________
JorisJWinter schreef:

ik had niet veel, sorry!
____________
libosan schreef:

Dat is juist!
____________
JorisJWinter schreef:

Nou lekker zeg... ga je me aanvallen... alweer :O
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Ben ik me toch ff bang

Quote:

Peanut 17.04.06
RE: geen onderwerp 13:13:15

Dan zullen we helaas maatregelen moeten gaan nemen
____________
Drakenstein schreef:

wat dacht je .. ik ga zijn diplomaat maar vragen om te zorgen dat Drakenstein niet aanvalt ....muahahaha

Zoals als eerder gemeld heb ik grondstoffen nodig, dat je maatje mannetjes neerzet is zeer spijtig want die gaan er allemaal aan . Om dit te voorkomen kan je me de grondstoffen ook gewoon sturen met een handelaar ... scheelt mij lopen en jou mannetjes.
..... good by my friends
Reply
Beste King Riekkie,

Ik vind het best lullig dat jij op mijn plekkie bent gaan zitten met je tweede dorp want, mijn kolonisten waren al onderweg naar die plek. Maar nu komen ze denk dus over 4uur terugSadSad Maar goed ik hoop dat je het het plekkie goed gebruikt Smile en het goed zal verzorgen. Ik moet helaas nu een andere plaats vinden om mijn kolonisten naar toe te sturen!!!

Mvg, Guijt
Make tea, not war
Reply
:lol: :lol: =D> =D>

Ik vroeg me al af of dat mogelijk was, ja dus!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Riekki Wrote:Beste King Riekkie,

Ik vind het best lullig dat jij op mijn plekkie bent gaan zitten met je tweede dorp want, mijn kolonisten waren al onderweg naar die plek. Maar nu komen ze denk dus over 4uur terugSadSad Maar goed ik hoop dat je het het plekkie goed gebruikt Smile en het goed zal verzorgen. Ik moet helaas nu een andere plaats vinden om mijn kolonisten naar toe te sturen!!!

Mvg, Guijt

Meteen aanvallen en zijn kolo's slopen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Van mij mag je....is aan mij niet besteed...heb nu net mijn tweede dorpje....heb mijn grondstoffen hard voor andere dingen nodig.....

Dus mocht je wat kunnen missen dan stuur het maar richting 122/182 (kan van alles 17600 hebben) :wink:
Make tea, not war
Reply
Lance (Adder) schreef:

ja hoor dat mag.
____________
luccie666 schreef:

mag ik vragen waarom jij de moeite doet om jouw troepen op mijn muur kapot te laten lopen?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ja waarom eigenlijk? Is het de bedoeling dat je uiteindelijk 1 van haar 15 graan dorpjes over gaat nemen?
Reply
Phoebus Wrote:Ja waarom eigenlijk? Is het de bedoeling dat je uiteindelijk 1 van haar 15 graan dorpjes over gaat nemen?

In den beginne.....
Het heeft in het begin Tool en Lance aangevallen.
En wat in het vat zit verzuurt niet, dus nu kietelen, over een paar weken....wie weet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Nee hij verveelt zich Icon_twisted Ik begin me ook te vervelen::

In training Duur Klaar
32 Trebuchet 30:59:34 21:00
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:Nee hij verveelt zich Icon_twisted Ik begin me ook te vervelen::

In training Duur Klaar
32 Trebuchet 30:59:34 21:00

Nou ja, dat ook een beetje :oops: :^o
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
eindelijk weer is een leuke Big Grin kort maar krachtig.

gladiator 21.04.06
geen onderwerp 16:06:13
ik vind jazz zuigen

CeeTee viel Arrettium aan
Verstuurd: bij 21.04.06 om 15:09:26

Aanvaller Jazz_SD van het dorp CeeTee
[Legionnair] [Praetoriaan] [Imperiaan] [Equites Legati] [Equites Imperatoris] [Equites Caesaris] [Gedegen ram] [Vuurkatapult] [Senator] [Kolonist]
troepen 0 0 1200 0 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 695 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 4041 1103 455 3775

Verdediger gladiator van het dorp Arrettium
[Legionnair] [Praetoriaan] [Imperiaan] [Equites Legati] [Equites Imperatoris] [Equites Caesaris] [Gedegen ram] [Vuurkatapult] [Senator] [Kolonist]
troepen 100 300 6 1 6 22 0 0 0 0
slachtoffers 100 300 6 1 6 22 0 0 0 0

Ik heb z'n leger gekilled want zit zwaar te denken aankomende week dit 400+pop dorp over te nemen. Wink
Reply
DReaMeR 24.04.06
RE^4: mmmm 21:02:03
Verdedig het dorp niet, dan kan Littlemama het gewoon heroveren, lijkt me prima plan.
____________
Bokkie schreef:

wat stelde je zelf voor

____________
DReaMeR schreef:

Ja, goh wie zou dat nu oa zijn......

Ik was echter niet van plan dit zomaar te laten gebeuren, hoe gaan we dit oplossen ?
____________
Bokkie schreef:

eeehm de deal stopte door hun omdat zij hulp van een ander inschakelde toentertijd

____________
DReaMeR schreef:

Je hebt vandaag weer mijn rl vrouw aangevallen zie ik, en nu zelfs haar dorp overgenomen, en vervolgens ben je de allie gejoind waarin ik ook zit.

Ik ben hier niet echt blij mee, ik dacht dat je Littlemama niet meer aan zou vallen, daar had je zelfs een deal over.




Heb geantwoord dat ik het prima vind, hij weet niet dat ik stop en pleur et vol met verdedigende troepjes Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
de tering zeg.. net een uurtje diplo ofzo en wordt nu al overspoeld met berichten...
de meest 'bijzondere':

Quote: T00L 24.04.06
RE: geen onderwerp 21:22:25
Wat mij betreft zou dit teveel weg hebben van een vriendschappelijke overname. Wij van SD willen daar niks mee te maken hebben, dus je zult begrijpen dat ik je hiervoor geen toestemming kan geven. De kans is wel reeel dat Needle binnenkort uit de alliantie gegooid wordt. Wat je dan doet maakt mij niks uit Wink

Groeten,
T00L

____________
Kaalkop schreef:

Ik en andere zien dat Needle niet meer online komt.
Aangezien we een aliantie met elkaar hebben ,vraag ik toestemming om Needle's dorp op 115-13 over te nemen.
Reply
Beste Toys

Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat uw alliantie SD op zal houden te bestaan en zich volledig zal richten op server 2. Omdat ik niet weet of deze informatie daadwerkelijk klopt is dit bericht geheel vrijblijvend!

Vooropgesteld wil ik je mededelen dat ik dit bericht geheel vrijblijvend verstuur. Het doel van Mr. is niet net zoals veel andere allianties doen spelers weg trekken uit een actieve bloeiende alliantie. Gezien het feit dat volgens mijn informatie uw alliantie ophoud te bestaan wil ik u via deze weg mededelen dat wij nog op zoek zijn naar versterking voor onze alliantie.

Hierbij wil ik u mededelen dat we jou gezien je populatie graag bij Meesters zien komen indien je een actieve en loyale speler bent. Ook zien we spelers graag actief mee discussieren over zaken op het forum.

Ben je geinteresseerd of zou je graag meer info willen ontvangen, stuur dan even een bericht naar mij!


Met vriendelijke groet,

Josjewah
Reply
heb een persoonlijke alliantie met 1 van mr vandaar dat ze het weten :wink:
maar ik heb niet gezegt dat ze elk persoon een bericht of iets moesten sturen :lol: heb alleen gevraagt of ze misschien plekje voor me hadden :8:
Reply
Naam: bokkie bestaat niet
Wachtwoord:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
markmarky Wrote:heb een persoonlijke alliantie met 1 van mr vandaar dat ze het weten :wink:
maar ik heb niet gezegt dat ze elk persoon een bericht of iets moesten sturen :lol: heb alleen gevraagt of ze misschien plekje voor me hadden :8:

maar je hebt ook niet gezegd dat dat vertrouwelijke informatie was?
Reply
ik heb het gezegt tegen iemand waarmee ik een persoonlijke alliantie heb. alles wat ik met hem bespreek is vertrouwelijk. vooral omdat we gauw samen een dorp gaan overnemen. maargoed heb hem al een bericht gestuurd om opheldering te krijgen.
dit was natuurlijk niet men bedoeling :roll: Icon_evil
Reply
Ik heb hetzelfde bericht gekregen....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Me ook... :roll:
Reply
bereid je maar vast voor op de stroom berichten die gaat komen als we op donderdagavond een topic op het forum gooien dat SD ermee stopt... (zonder iets te melden over D-day)
Reply
ikke krijg niks Tongue weet ik nu alBig Grin haha ben nie zo belangrijk
a.k.a squaderon :)
Reply
deze donderdag of aanstaande donderdag ?
a.k.a squaderon :)
Reply
5 mei..volgende week dus
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: