The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Eindstand competitiemanager 2008/2009
#1
3. Peter
8. RR

Feli kerels =D> =D>

12. Tripplexxx @$#%$#^$#@^@^#^&@^#^@^#^#@^#$^#$ Quiz.... ](*,) Sjaak bedankt! Dead

En natuurlijk Sportdreams zelf ( en Peter) voor de foutieve berichtgeving rond de 1 na laatste deadline.... [-(

Maar uiteindelijk zelf verantwoordelijk uiteraard....GG heren

Tot volgend jaar.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#2
Gefeliciteerd Peter en RR, goed gedaan.
Reply
#3
Sjaak? Maar in die deadline hebben meer mensen (ik bv.) zich vergist denk ik hoor. Voor sommige in hun voordeel (geen team gemaakt) zelfs. #-o

Maar bedankt iig! Was een mooi verjaardagscadeau'tje gisteren. :8: Jammer dat Kratovsk en Tripplexxx net buiten de top 10 zijn gevallen. Sad
Reply
#4
Sjaak heeft hier een keer het verkeerde antwoord van de quiz gepost. Was toen de bitch van de week....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#5
Ik ben 40e geeindigd. Nog wel een mooi eindschot (2e deze week), maar niet genoeg voor de prijzen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#6
mooie prestatie dames,
volgend jaar ga ik echt sereus meespelen en dan krijgen jullie concurrentie van mij.
(oke dat zeg ik al 5 seizoenen, net als Ajax dat weer kampioen gaat worden)
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Tripplexxx Wrote:Sjaak heeft hier een keer het verkeerde antwoord van de quiz gepost. Was toen de bitch van de week....

Ah ok, dacht al wat heeft Sjaak Polak hier nou weer mee te maken. :razz:
Reply
#8
Gefeliciteerd mannen! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#9
Gefelicteerd, hou ons even op de hoogte van de afwikkeling van het prijzengeld, want ik vraag me af of SD echt 10.000 euro gaat uitkeren.
Reply
#10
feli!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#11
kuiper Wrote:Ik ben 40e geeindigd. Nog wel een mooi eindschot (2e deze week), maar niet genoeg voor de prijzen.

jezus, wat ben je toch een ongelooflijke eb sports. :roll:

feli peter, ik vind het echt knap dat je het elk jaar weer klaarspeelt. alleen jammer voor je dat je geen geluk hebt in de liefde. :razz:
Reply
#12
waf Wrote:
kuiper Wrote:Ik ben 40e geeindigd. Nog wel een mooi eindschot (2e deze week), maar niet genoeg voor de prijzen.

jezus, wat ben je toch een ongelooflijke eb sports. :roll:

feli peter, ik vind het echt knap dat je het elk jaar weer klaarspeelt. alleen jammer voor je dat je geen geluk hebt in de liefde. :razz:

Waarom nou weer eb sports. Ook als het niet zo goed gaat zeg ik wel hoor.
Ik weet dat je iets persoonlijks tegen mij hebt (waarom??), maar dit is weer een post die nergens op slaat natuurlijk.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#13
kuiper Wrote:
waf Wrote:
kuiper Wrote:Ik ben 40e geeindigd. Nog wel een mooi eindschot (2e deze week), maar niet genoeg voor de prijzen.

jezus, wat ben je toch een ongelooflijke eb sports. :roll:

feli peter, ik vind het echt knap dat je het elk jaar weer klaarspeelt. alleen jammer voor je dat je geen geluk hebt in de liefde. :razz:

Waarom nou weer eb sports. Ook als het niet zo goed gaat zeg ik wel hoor.
Ik weet dat je iets persoonlijks tegen mij hebt (waarom??), maar dit is weer een post die nergens op slaat natuurlijk.

Waf heeft iets tegen iedereen hier, dus das niks persoonlijks. :razz:
Reply
#14
Peter Wrote:
kuiper Wrote:
waf Wrote:
kuiper Wrote:Ik ben 40e geeindigd. Nog wel een mooi eindschot (2e deze week), maar niet genoeg voor de prijzen.

jezus, wat ben je toch een ongelooflijke eb sports. :roll:

feli peter, ik vind het echt knap dat je het elk jaar weer klaarspeelt. alleen jammer voor je dat je geen geluk hebt in de liefde. :razz:

Waarom nou weer eb sports. Ook als het niet zo goed gaat zeg ik wel hoor.
Ik weet dat je iets persoonlijks tegen mij hebt (waarom??), maar dit is weer een post die nergens op slaat natuurlijk.

Waf heeft iets tegen iedereen hier, dus das niks persoonlijks. :razz:

wel waar, tegen iedereen heb ik iets persoonlijks. \Big Grin/
Reply
#15
een prima 432e plek. Jammer van die laatste ronde, want een top 10 had er zeker ingezeten
The great old Ludwig von...
Reply
#16
gittermaster Wrote:een prima 432e plek. Jammer van die laatste ronde, want een top 10 had er zeker ingezeten

Mooie 10.000e post. Feli! :p
Reply
#17
kuiper Wrote:
waf Wrote:
kuiper Wrote:Ik ben 40e geeindigd. Nog wel een mooi eindschot (2e deze week), maar niet genoeg voor de prijzen.

jezus, wat ben je toch een ongelooflijke eb sports. :roll:

feli peter, ik vind het echt knap dat je het elk jaar weer klaarspeelt. alleen jammer voor je dat je geen geluk hebt in de liefde. :razz:

Waarom nou weer eb sports. Ook als het niet zo goed gaat zeg ik wel hoor.
Ik weet dat je iets persoonlijks tegen mij hebt (waarom??), maar dit is weer een post die nergens op slaat natuurlijk.

joh, dit is je tweede bericht al over je prestatie van deze week. dat jij de kwalificatie eb sports nergens op vindt slaan, wil uiteraard niet zeggen dat deze kwalificatie niet terecht is. dat gehuil en gejammer van je is overigens ook eb-sporterig. Undecided
Reply
#18
Ik ga er ook niet meer tegen in waf. Ik geef het op. ](*,)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#19
Volgend jaar zal ik ook weer hier mogen posten ;-)

Dit jaar alleen meegedaan met Topcoach en 9e geworden (mobiele telefoon gewonnen). Peter nog bedankt voor het overnemen van mijn team gedurende mijn vakantie en gefeliciteerd met je prijs! (RR uiteraard ook!)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#20
Thnx all. Nu inderdaad met spanning afwachten op nader bericht van Sportdreams. Zal wel weer maanden duren.. :wink:
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#21
waf Wrote:wel waar, tegen iedereen heb ik iets persoonlijks. \Big Grin/

Mag ik weten wat voor persoonlijks je tegen mij hebt?
May The Schwartz Be With You
Reply
#22
Lamme Lennie Wrote:Volgend jaar zal ik ook weer hier mogen posten ;-)

Dit jaar alleen meegedaan met Topcoach en 9e geworden (mobiele telefoon gewonnen). Peter nog bedankt voor het overnemen van mijn team gedurende mijn vakantie en gefeliciteerd met je prijs! (RR uiteraard ook!)

Topcoach kan iedereen, met onbeperkt budget is t geen kunst meer. Wink Helaas daar een keer vergeten een team te maken en toen maar gestopt. Als ik in t begin had geweten wat de prijzen daar waren was ik zeker blijven meedoen, geloof dat we tijdje samen bovenaan stonden toch? :p

Succes volgend jaar.. hoe meer (serieuze) forumdeelnemers hoe beter! Big Grin
Reply
#23
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:wel waar, tegen iedereen heb ik iets persoonlijks. \Big Grin/

Mag ik weten wat voor persoonlijks je tegen mij hebt?

je bent een ouwe lul
je bent een neus
je bent een zuurpruim.

genoeg? :razz:
Reply
#24
Is dit 50%?
May The Schwartz Be With You
Reply
#25
_Tampie Wrote:Gefelicteerd, hou ons even op de hoogte van de afwikkeling van het prijzengeld, want ik vraag me af of SD echt 10.000 euro gaat uitkeren.

Beste Manager,

Namens Sportdreams willen we je van harte feliciteren met het behalen van de derde plaats in het overall klassement van Competitie Manager 2008-2009. Een fantastische prestatie.

Door jouw prestatie win je een gedeelte van de prijzenpot van 10.000 euro.
Het totale bedrag wordt verdeeld onder de tien hoogst geëindigde deelnemers van Competitie Manager 2008-2009, dit aan de hand van je prestatie uitgedrukt in punten.

In totaal heb je 2072 punten behaald. Het totaal aantal behaalde punten van de tien winnaars is; 20665 punten. Het bedrag dat je gewonnen hebt is;
Het door jou behaalde aantal punten / totaal aantal punten van de eerste 10 managers * 10000 euro = 1002,66 euro.

Om je prijs zo snel mogelijk naar je te kunnen overmaken hebben we de volgende gegevens nodig;

Teamnaam
Voor en achternaam
Adres
Telefoonnummer
Leeftijd
Bankgegevens (vermeld ook de plaatsnaam en de bank)

Stuur de bovenstaande gegevens a.u.b. als reply op deze email.

Veel plezier met de door jou gewonnen prijs en tot volgend seizoen.


met vriendelijke groet,

Helpdesk Competitiemanager 2008-2009
Reply
#26
Brag
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#27
Ekslem Wrote:Brag

Gezondheid
Reply
#28
Maaruh, nice ship sir :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
Peter Wrote:Het door jou behaalde aantal punten / totaal aantal punten van de eerste 10 managers * 10000 euro = 1002,66 euro.

Prijs boven de 450 euro, dus er gaat nog 70% kansspelbelasting vanaf.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#30
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Het door jou behaalde aantal punten / totaal aantal punten van de eerste 10 managers * 10000 euro = 1002,66 euro.

Prijs boven de 450 euro, dus er gaat nog 70% kansspelbelasting vanaf.

70% is sowieso niet het tarief maar hetgeen je na die kansspelbelasting over zou houden, maar door de quiz is het geen kansspel, maar berust de uitslag op kennis en is er geen belasting verschuldigd.

Is in het verleden geloof ik wel eens gedoe over geweest met de Belastingdienst waarna de quiz in ere is hersteld om definitief aan te tonen dat het geen kansspel was ofzo.
Reply


Forum Jump: