The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Giro 2009
#61
Mag niet klagen.
De nummers 1,2,8 en 13.

Iedereen, op Brajkovic na, heeft nu ook al punten gehaald.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#62
Wie kunnen er goed dalen? Langzaam bergopwaarts en dan vlak voor de finish recht naar beneden vanaf 1800 meter hoog...
Hopen dat Menchov het bij kan houden...
Reply
#63
Savoldelli had deze etappe met 2 vingers in de neus gewonnen, ware het dat hij niet meedoet helaas.
Popovitch is wel een goede daler, dacht ik.
What, me worry?
Reply
#64
Denk dat er bij die afdaling geen renners zullen ontsnappen, maar dat er juist eerder renners zullen aansluiten.
Reply
#65
Scholten! Wrote:Denk dat er bij die afdaling geen renners zullen ontsnappen, maar dat er juist eerder renners zullen aansluiten.
Dat denk ik wel...Niet iedereen is hier gelijkwaardig in...Zeker als het om de etappezege gaat.
1 valpartijtje en er is een gat...
Reply
#66
In dat geval zou ik niet voor John Lee Augustyn gaan.

Ow wacht, dat doe ik wel [-o<

Quote:Pos. Jouw voorspelde wielrenner Punten
1 Garzelli, Stefano 0
2 Augustyn, John-Lee 0
3 Danielson, Thomas 0
4 Grivko, Andriy 0
5 Marzano, Marco 0
6 Cataldo, Dario 0
7 Serpa Perez, Jose Rodolfo 0
8 Voigt, Jens 0
What, me worry?
Reply
#67
4 JOKERS hebben inmiddels 9 minuten voorsprong.
Voor de geïnteresseerden onder ons:
koploper(s) - 4 renners
97 Huzarski (Pol, ISD) +28:48
185 Klimov (Rus, KAT) +48:52
135 Facci (Ita, QST) +54:22
214 Isaichev (Rus, XGZ) +59:35
What, me worry?
Reply
#68
Del Nero is afgestapt, heeft weinig gevolgen denk ik voor onze wielerspellen.
Reply
#69
Nog maar 2 minuten
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#70
Quote:De financiële problemen rond de Astana-wielerploeg zijn zo groot, dat de topformatie vrijdag rijdt met shirts waarop de sponsornaam Astana amper nog zichtbaar is. Acht rijders, waaronder Lance Armstrong, doen mee aan de actie. Alleen Andrey Zeits fietst ook in de zevende etappe van de Ronde van Italië in het oude shirt. Zeits is afkomstig uit Kazakhstan, net als de sponsor.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#71
Quote:Etappe-uitslag



1 Boasson Hagen (Noo, THR) 5:56:53
2 Hunter (ZAf, BAR) +00:00
3 Broett (Rus, KAT) +00:00
4 Viganò (Ita, FUJ) +00:00
5 A. Bertolini (Ita, SDA) +00:00
6 Grivko (Oek, ISD) +00:31
7 Goss (Aus, SAX) +00:40
8 A. Davis (Aus, QST) +00:40
9 Förster (Dui, MRM) +00:40
10 Swift (Eng, KAT) +00:40
11 Cavendish (IoM, THR) +00:40
12 F. Gavazzi (Ita, LAM) +00:40
13 Farrar (VS, GRM) +00:40
14 Hinault (Fra, ALM) +00:40
15 Petacchi (Ita, LPR) +00:40

Bij de sportpools de nrs. 1/2/7/11/13/15
Best een aardige dag zo.
What, me worry?
Reply
#72
Ik had vandaag de nummers: 1,11,13 en 15.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#73
Netjes Fred, Hunter moest het nu ook wel doen, in de sprints was er hij er nog niet aan te pas gekomen. Balen dat ik uiteindelijk toch niet Matthew Goss erin heb gezet. Samen met Swift een van de sprinterstalentjes.

Ik heb overigens 10,11 en 13 :x
Reply
#74
Ik had helemaal niemand..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#75
Heeft er iemand foto's van Horillo? Erg spectaculair hoorde ik...
Reply
#76
Niet van Horillo zelf, wel van het ravijn en dergelijke:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.sportweek.nl/wielrennen/96489/Fotos___video_het_ravijn_waar_Rabos_Horrillo_inviel">http://www.sportweek.nl/wielrennen/9648 ... llo_inviel</a><!-- m -->
Reply
#77
Vandaag een heeeeeeele mooie rit:
Quote:Na de eerste rustdag en een merkwaardig criterium in de straten van Milaan zal het peloton dinsdag weer serieus aan de bak moeten wanneer het weer een serieuze bergrit voor de kiezen krijgt. De rit had een kopie moeten worden van een legendarische etappe die Fausto Coppi in 1949 afwerkte. Verschillende problemen zorgden voor een uitgeklede versie, maar de kopmannen zullen zich vandaag niet meer kunnen verstoppen in een etappe die ongetwijfeld grote gevolgen gaat hebben voor het eindklassement.

De wedstrijd start 's morgens om 10 uur in het plaatsje Cuneo, een flink stuk ten zuidwesten van Milaan. Vanuit de hoofdstad van de provincie Piemonte wordt begonnen aan een 262 kilometer lange Alpenrit. Drie cols moeten worden bedwongen voordat aan de finish in Pinerolo winnaar bekend wordt

De route die door de Giro-karavaan gereden gaat worden wijkt sterk af van de aanvankelijke route. Vanwege lawinegevaar worden de beklimmingen van de vijf oorspronkelijk geplande cols gemeden. Het alternatief is minder zwaar, maar kan zeker voor verschillen zorgen.

Na een aanloop van 124km is de Moncenisio de eerste berg die beklommen moet worden. De top van deze 14,6 kilometer lange col ligt op 1432m en met een gemiddeld stijgingspercentage acht procent (max 14%) zullen de zwakkere renners hier onverbiddelijk veroordeeld worden tot de bus.

Een dikke 50 kilometer later is de beklimming naar Sestrières het volgende obstakel. Deze klim is korter en minder steil dan de Moncenisio, maar hier zullen de renners de reeds afgelegde kilometers steeds meer gaan voelen. Na een lange afdaling volgt er in de finale de beklimming van de Pra Martino. Met een maximaal stijgingspercentage van 12% kan deze 6,8km lange klim (gemiddeld 6,2%) voor spektakel zorgen. Na de top volgt een afdaling van circa 10 kilometer richting de eindstreep in Pinerolo.

Favorieten
De tiende etappe is interessant voor zowel renners die op zoek zijn naar de dagzege als de coureurs met het algemeen klassement als hoofddoel. Op twee podia kan er zich voor de wielerfan een spannende strijd voordoen.

De lange bergrit leent zich uitstekend voor vrijbuiters die - in navolging van Fausto Coppi - de moed hebben voor een lange ontsnapping. Wanneer zij geen bedreiging vormen voor het algemeen klassement krijgen zij vaker dan eens een vrijgeleide van het peloton. De solovluchten van José Rujano en Emanuele Sella hebben in de recente historie bewezen dat in de Giro eeuwige roem voor aanvallers in het verschiet kan liggen. Diquigiovanni-renner José Serpa heeft de naam de aanval niet te schuwen en lijkt geknipt voor een dergelijk scenario. Omdat hij op slechts 6.34 van de roze trui staat lijkt het onwaarschijnlijk dat hem veel speelruimte wordt gegeven. De Colombiaan Juan Mauricio Soler bewees eeder in de Tour tot een stunt in staat te zijn, maar op hij staat in het algemeen klassement op slechts 5.12 .

Bij Lampre rijden met oud-winnaar Damiano Cunego en Marzio Bruseghin twee renners die gebrand zijn op revanche. Het duo lijkt uitgespeeld voor de eindzege en met winst in een bergetappe kan de Italiaanse formatie deze Giro nog van enige glans voorzien. Omdat Cunego echter binnen de vier minuten staan zal hij waarschijnlijk weinig ruimte krijgen.

Voor het algemeen klassement is het jammer dat de oorspronkelijke route geschrapt is. Grote verschillen mogen er - mede vanwege de afdaling in het slot van de etappe - niet verwacht worden. Bij de klassementsrenners kan topfavoriet Ivan Basso in de Alpen een belangrijke stap doen op weg naar zijn tweede Girozege. Bij Astana zal Levi Leipheimer dat willen voorkomen, al staat hij niet bekend als een renner die de aanval kiest. Team High Road heeft met Michael Rogers en Thomas Lövkvist twee mannen in de top van het algemeen klassement, alleen is het waarschijnlijker dat zij wachten met het aanvallen van klassementsleider Di Luca tot de tijdrit van donderdag. Stuurt Di Luca als afleiding vandaag zijn meesterknecht Gabriele Bosisio naar voren ? Rabo-Rus Denis Menchov moet zich op weg naar Pinerolo bij de besten kunnen handhaven. Op Alpe di Siusi bewees hij al na een zware rit sterk aan te kunnen komen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#78
ik wil nu graag al beelden. Kan dat ergens?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#79
Haggie Wrote:ik wil nu graag al beelden. Kan dat ergens?
[Image: giro.jpg]
What, me worry?
Reply
#80
Een mooi verhaal uit de oude doos is te vinden op deze site:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.mannenvanijzerbotenvanhout.nl/johan.htm">http://www.mannenvanijzerbotenvanhout.nl/johan.htm</a><!-- m -->

[Image: image005.jpg]
What, me worry?
Reply
#81
hmmm..Ik dacht eindelik eens een Nederander voor po..Maar gaat weer om een valpartij...Van Emden in dit geval.

Stefano Garzelli (Acqua & Sapone - Caffe Mokambo), Vladimir Efimkin (AG2R La Mondiale), Matthieu Sprick (BBox Bouygues Telecom), David Lopez Garcia (Caisse d'Epargne) and Serge Pauwels (Cervelo Test Team).
Rijden voorop met vijf minuten voorsprong
Reply
#82
Peleton bijna weer compleet. Was een snelle etappe. Zometeen mooie klim, hopelijk gaat het helemaal los!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#83
Ze gaan wel afdalen na de laatste klim. Dan zal 't zwikkie wel weer samen komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
superrrr beklimming
Make tea, not war
Reply
#85
Neee hoor.

5 man los.

Menchov, Di luca, Pellizotti, Sastre en Arroyo.

daarachter 4 man gelost

o.a. Leipie \Big Grin/ \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#86
Di Luca, stukje machtsvertoon in de laatste klim van 400 meter!

Ik heb de top 5 :-({|= !

Leipie verliest 29 seconden op Di Luca.
Lokvist verliest 1,40min
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#87
Qua prestatief gebied zit mijn giro erop. Na Vandevelde is nu een 2e renner van mij uitgevallen bij sportpools: Joaquin Rodriguez ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Reply
#88
Ook Chris Horner eruit...Die was niet eens begonnen vandaag...
Reply
#89
Scholten! Wrote:Qua prestatief gebied zit mijn giro erop. Na Vandevelde is nu een 2e renner van mij uitgevallen bij sportpools: Joaquin Rodriguez ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Daar gaat mijn kluns Sad
What, me worry?
Reply
#90
Tijdrit vandaag!! =P~
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: