The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2e ronde Madrid
#61
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Kijk even naar mijn post hierboven, Mitch. Waarom is er een verschil tussen hetzelfde en er allebei hetzelfde vanaf? Het gaat toch om hetzelfde?

En ik heb die situatie niet eerder gezien, anders had ik zeker op gereageerd. Het heeft ook niet met onze confrontatie te maken, het is in het algemeen natuurlijk redelijk onzinnig om het zo te doen.

Wat vinden de andere constructieve denkers: Eli, ML, andre?
De situatie heeft zich eerder voor gedaan (ik weet niet meer precies wanneer, maar het was in het beginstadium van BV2). Toen was de regel dat bij verschillend beantwoorden van BV1, maar even ver ervanaf, de eerstpollende doorging. Ik vond de regel niet logisch, maar hij is wel zo gehanteerd.
Dat zouden we nu dus ook moeten doen.
Ik ben wel voor een regelwijziging, maar vind het niet echt belangrijk. Als het maar duidelijk is.
Oke, ik heb daar toen overheen gelezen denk ik, anders had ik er zeker op gereageerd. En ik vind het dus wel heel belangrijk, dat moge duidelijk zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Aiaiai, dit is wel erg pijnlijk zeg. Feli Mitch...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Ad Wim Wrote:Aiaiai, dit is wel erg pijnlijk zeg. Feli Mitch...
Dank je.
Gelukkig geen discussie over de BV..... :wink:
Reply
#64
Voor de volledigheid....

Buurs (1) - Scholten: 9-9
BV1: 5-6
Buurs (1) door naar de halve finale.

Mitch (4) - Ad Wim (2): 8-8
BV1: 5-7
Mitch (2) door naar de halve finale.

Raging Bull - Mindlight: 9-7
Raging Bull dor naar de halve finale.

Haggie - Musse: 8-10
Musse door naar de halve finale.

Halve finale poll is 3e ronde + kwartfinales Madrid.

Van Raging Bull en Musse heb ik de voorspellingen inmiddels binnen. Ik heb mijn voorspellingen naar Elikian gestuurd.
Normaal gesproken zou ik de verschillen nu niet plaatsen ivm voorkennis bij het pollen van de kwartfinales. Ik zal Buurs echter onze verschillen PM-en, zou een beetje oneerlijk zijn als ik het verschil wel weet en hij niet.
Raging Bull en Musse zullen voor hun verschillen moeten wachten tot morgen.
Reply
#65
What are the odds trouwens, dat ik na mijn 2-0 voorsprong nog zou verliezen?!

Ik schat de kansen dat Nadal minder dan 7 games zou halen, Roddick van Haas zou winnen en Monaco van Ferrer resp. in op 60%, 50% (en dan ben ik nog optimistisch) en 35%. Dat komt dus neer op 10%...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Ad Wim Wrote:What are the odds trouwens, dat ik na mijn 2-0 voorsprong nog zou verliezen?!

Ik schat de kansen dat Nadal minder dan 7 games zou halen, Roddick van Haas zou winnen en Monaco van Ferrer resp. in op 60%, 50% (en dan ben ik nog optimistisch) en 35%. Dat komt dus neer op 10%...
Het was een narrow esape, zeker als je weet dat Haas 2 mp's heeft gehad.

Nadal minder dan 7 games? Die kans schat ik op 0%, de tegenstander van Nadal had ik op minder dan 60% gezet (ik gokte niet voor niets op 5).
Reply
#67
En dat Nadal 7 games verliest tegen Melzer op gravel lijkt me vooraf niet meer dan 10%....

Vooraf was Ferrer - Monaco ongeveer 55-45

En Ferrer was dan alleen favoriet op basis van naam....

Roddick - Haas 50-50 kan ik me in vinden.

0,9 x 0,45 x 0,5 = 20%

Maar nog steeds een kleine kans natuurlijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: