The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2e ronde Madrid
#31
Ad Wim Wrote:Uiteraard niet, mede daarvoor hebben we BV2 in het leven geroepen natuurlijk. Is dat nou zo moeilijk?

moeilijk he Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Kijk even naar mijn post hierboven, Mitch. Waarom is er een verschil tussen hetzelfde en er allebei hetzelfde vanaf? Het gaat toch om hetzelfde?

En ik heb die situatie niet eerder gezien, anders had ik zeker op gereageerd. Het heeft ook niet met onze confrontatie te maken, het is in het algemeen natuurlijk redelijk onzinnig om het zo te doen.

Wat vinden de andere constructieve denkers: Eli, ML, andre?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Ik vind dat Ad in deze gelijk heeft, over duidelijk!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#34
Ad Wim Wrote:Kijk even naar mijn post hierboven, Mitch. Waarom is er een verschil tussen hetzelfde en er allebei hetzelfde vanaf? Het gaat toch om hetzelfde?

En ik heb die situatie niet eerder gezien, anders had ik zeker op gereageerd. Het heeft ook niet met onze confrontatie te maken, het is in het algemeen natuurlijk redelijk onzinnig om het zo te doen.

Wat vinden de andere constructieve denkers: Eli, ML, andre?
Je zegt het precies goed, het gaat om "Hetzelfde" niet om "hetzelfde vanaf".
Die situatie is zeker al eerder geweest, al was jij daar niet bij betrokken.
Er zijn 2 BV's in het leven geroepen, omdat het te vermijden dat bij een confrontatie waarbij mensen die BV(1) hetzelfde beantwoorden beslist wordt door de eerstpollende.
Nogmaals: BV2 is alleen van belang als BV1 hetzelfde is beantwoord.

Pagina 35 Tennispoll 2009
Mitch Wrote:Elikian - Musse: 10-10
BV1: 8-6
Musse door naar de halve finale (BV was 5).

Pagina 34 Tennispoll 2009
Mitch Wrote:Kraai - Raging Bull: 0-3
Kunitsyn - Nalbandian
Ventura - Lopez
Tipsarevic - Stepanek
Lapentti - Verdasco
BV: 5-7

Andre (5) - Ad Wim (2): 3-3
Starace - Soderling
BV2: 5-6 (BV1 is gelijk)

Centre Court (7) - Juan Zueco: 3-3
Ventura - Lopez
BV2: 8-4 (BV1 is gelijk)

Elikian - Musse: 3-2
Ventura - Lopez
Starace - Soderling
Acasuso - Gonzalez
BV1: 8-6
Reply
#35
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Kijk even naar mijn post hierboven, Mitch. Waarom is er een verschil tussen hetzelfde en er allebei hetzelfde vanaf? Het gaat toch om hetzelfde?

En ik heb die situatie niet eerder gezien, anders had ik zeker op gereageerd. Het heeft ook niet met onze confrontatie te maken, het is in het algemeen natuurlijk redelijk onzinnig om het zo te doen.

Wat vinden de andere constructieve denkers: Eli, ML, andre?
Je zegt het precies goed, het gaat om "Hetzelfde" niet om "hetzelfde vanaf".
Die situatie is zeker al eerder geweest, al was jij daar niet bij betrokken.
Er zijn 2 BV's in het leven geroepen, omdat het te vermijden dat bij een confrontatie waarbij mensen die BV(1) hetzelfde beantwoorden beslist wordt door de eerstpollende.
Nogmaals: BV2 is alleen van belang als BV1 hetzelfde is beantwoord.
We zijn het dus eens, er moest iets gedaan worden aan dat eerstpollende. Dat is gedaan door BV2 in te voeren. Maar wat is in deze nou het verschil tussen allebei bijv 10 invullen of 5 en 7, als het daadwerkelijk 6 wordt? Reageer daar eens op alsjeblieft.
Je zit er namelijk allebei evenveel vanaf bij 5-7, net zoals je er allebei even ver vanaf zit als je allebei 10 invult. Waarom zou je dan bij 5-7 alsnog die eerstpollende voordeel geven en bij allebei 10 niet? Ik kan daar echt met m'n pet niet bij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Ik kan het mij nog wel herinneren. Ik vond het toen ook wel vreemd, maar er is duidelijk gezegd dat de BV gelijk moest zijn dan telde de BV 2. Dus niet bij 5 en 7 en dat het antwoord 6 zou zijn.

Het mag van mij wel anders, in mijn optiek ook leuker dan de eerstpollende. Maar dat was toen wel afgesproken.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#37
Zoals ik al zei, het gaat me niet om nu, maar het viel me nu pas voor het eerst op. Dus van mijn part laten we het nu zo, als het duidelijk de afspraak was. Maar dan vanaf volgende week graag wel anders, als het aan mij ligt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Mag van mij ook, als het inderdaad maar van te voren duidelijk is afgesproken. Anders krijg je toch weer discussie's.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#39
Ad Wim Wrote:We zijn het dus eens, er moest iets gedaan worden aan dat eerstpollende. Dat is gedaan door BV2 in te voeren. Maar wat is in deze nou het verschil tussen allebei bijv 10 invullen of 5 en 7, als het daadwerkelijk 6 wordt? Reageer daar eens op alsjeblieft.
Je zit er namelijk allebei evenveel vanaf bij 5-7, net zoals je er allebei even ver vanaf zit als je allebei 10 invult. Waarom zou je dan bij 5-7 alsnog die eerstpollende voordeel geven en bij allebei 10 niet? Ik kan daar echt met m'n pet niet bij...
We zijn het dus eens? JA, er moest iets gedaan worden aan het eerstpollende.
Maar wat is in deze nou het verschil tussen allebei bijv 10 invullen of 5 en 7? 10=10 en 5<>7

Ik heb tot nu toe altijd de regel gehanteerd dat de 2e BV alleen telt als de 1e hetzelfde is, dat ga ik halverwege een toernooi niet veranderen (we veranderen nooit regels halverwege een toernooi, nu dus ook niet).

Nog even geheel ter zijde, mocht de 2e BV in 8 eindigen, dan zitten we er weer allebei even ver vanaf.
Reply
#40
Ik zeg volgens mij nu al drie keer dat het van mijn part niet halverwege het toernooi veranderd hoeft te worden.

Ik snap alleen niet dat je de onzinnigheid hiervan niet inziet, dat althans niet laat merken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Ik was de reply al aan het typen voordat ik jouw reactie had gezien (duurde mss wel wat lang).
Ik zeg overigens helemaal nergens dat ik de onzinnigheid er niet van in zie, ik hanteer alleen de regels zoals ik ze altijd heb gehanteerd.
Reply
#42
En dat is prima, maar ik zou het fijn vinden als je je persoonlijke mening (dus niet als organisatie) zou geven. Dan kunnen we er namelijk evt iets aan veranderen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Er is iets voor te zeggen dat bij een gelijk verschil de 2e BV de doorslag moet gaan geven. Daar kan ik best mee leven. We zouden dat vanaf volgende week kunnen gaan hanteren.

Je staat overigens al 2-0 voor, ziet er somber uit voor mij Sad
Je hebt je revanche bijna te pakken.
Reply
#44
Ben het in deze volledig met Ad Wim eens, en dus niet veranderen tijdens dit toernooi, wel in de toekomst.
Reply
#45
Feli Raging Bull
Reply
#46
Ik ben ook wel van mening dat we 't kunnen veranderen en dat we in deze situaties BV2 hanteren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Djoko gaat nu zo met 6-3 6-3 winnen (verdomme), dan kan ik Musse ook alvast feliciteren.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#48
Feli Musse
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#49
Dit gaat hem niet worden...

Nadal mag nog 3 games verliezen :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
nog 2...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#51
nog 1...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#52
mindlight Wrote:Ben het in deze volledig met Ad Wim eens, en dus niet veranderen tijdens dit toernooi, wel in de toekomst.
Seconded.
Reply
#53
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Ik heb lang getwijfeld tussen 5 en 6 games.

Vamos Rafa!

Succes Scholten Icon_twisted
Melzer gaat sowieso 6 games halen.

je zat er weer eens gruwelijk naast Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
buurs Wrote:Dit gaat hem niet worden...

Nadal mag nog 3 games verliezen :Big Grin

Je zat er weer een gruwelijk naast Undecided
Reply
#55
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Ik heb lang getwijfeld tussen 5 en 6 games.

Vamos Rafa!

Succes Scholten Icon_twisted
Melzer gaat sowieso 6 games halen.

je zat er weer eens gruwelijk naast Undecided

Icon_evil feli buurs!
Reply
#56
thxs Scholten!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
Nou, dat wordt nog spannend ook. Hup Davy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Ad Wim Wrote:Kijk even naar mijn post hierboven, Mitch. Waarom is er een verschil tussen hetzelfde en er allebei hetzelfde vanaf? Het gaat toch om hetzelfde?

En ik heb die situatie niet eerder gezien, anders had ik zeker op gereageerd. Het heeft ook niet met onze confrontatie te maken, het is in het algemeen natuurlijk redelijk onzinnig om het zo te doen.

Wat vinden de andere constructieve denkers: Eli, ML, andre?
De situatie heeft zich eerder voor gedaan (ik weet niet meer precies wanneer, maar het was in het beginstadium van BV2). Toen was de regel dat bij verschillend beantwoorden van BV1, maar even ver ervanaf, de eerstpollende doorging. Ik vond de regel niet logisch, maar hij is wel zo gehanteerd.
Dat zouden we nu dus ook moeten doen.
Ik ben wel voor een regelwijziging, maar vind het niet echt belangrijk. Als het maar duidelijk is.
Reply
#59
Van Tennispoll 2009, blz 9:

andre Wrote:
Mitch Wrote:
andre Wrote:
Mitch Wrote:Haggie - Buurs (5)
Ancic - Simon
Wawrinka - Berdych
BV1: 31-29
BV2 kan ook van belang zijn als het verschil bij BV1 precies gelijk is. Bij Haggie-Buurs b.v. de uitkomst van BV1 30 is.
BV2 is in het leven geroepen voor het geval dat BV1 gelijk zou zijn. Dat zijn ze nu niet, dus BV2 is niet van belang. Als BV1 op 30 eindigt en ze eindigen gelijk dan wint gewoon de eerstpollende.
OK, wist ik niet
Verder is daar niet meer op gereageerd.
Reply
#60
Klasse Davy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: