The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dopingzondaars
#31
Dan krijg je de vraag wie er echt en wie niet echt geblesseerd is en wordt dat weer een item an sich.
Reply
#32
Wat ik al verwacht had:

"Katusha stopt bij nog een positieve renner"
15 juni 2009



Wanneer er opnieuw een renner van Katusha positief wordt bevonden op het gebruik van doping, stopt de Russische profploeg ermee. Dat vertelde Robbie McEwen aan Sporza. De Australische sprinters is een van de laatste renners die het omstreden anti-doping formulier ondertekende.

"Het is de ploeg menens", verklaarde McEwen. "De sponsors willen een signaal geven. Als er nog een derde renner tegen de lamp loopt, stopt de ploeg ermee. Omdat Katjoesja een Zwitserse licentie heeft, heb ik een Zwitserse advocaat gezocht die alles kon uitzoeken. Daarna heb ik het formulier getekend."

De Australiër is op het moment herstellende van een knieblessure. McEwen wilde graag zijn rentree maken in de Vuelta, maar zijn ploeg kreeg geen uitnodiging. Hij mikt nu op het criterium van Aalst eind juli.
Reply
#33
Astana heeft haar renner Assan Bazayev voor twee weken geschorst. De Kazach zou zich niet hebben gehouden aan het whereabouts-systeem. De sprinter kwam daardoor vanmiddag ook niet aan de start in de Ronde van Zwitserland.
Reply
#34
Vorig jaar Kazachs kampioen op de weg, echter was dat zonder z'n grote broers Vinokoerov en Kasjetsjkin.


Nu de tour naderbij komt lijkt een soort van 2e Operatie Fuentes op komst. Ben benieuwd of de ploeg Rock Racing, met veel reeds geschorste renners ook ooit in de tour haar opwachting zal maken.

Santiago Botero
Tyler Hamilton
Óscar Sevilla
Francisco Mancebo
Iban Mayo (geschorst tot 31/7)

Wel verdacht zo'n ploeg in de States.
Reply
#35
Dugarry Wrote:Vorig jaar Kazachs kampioen op de weg, echter was dat zonder z'n grote broers Vinokoerov en Kasjetsjkin.


Nu de tour naderbij komt lijkt een soort van 2e Operatie Fuentes op komst. Ben benieuwd of de ploeg Rock Racing, met veel reeds geschorste renners ook ooit in de tour haar opwachting zal maken.

Santiago Botero
Tyler Hamilton
Óscar Sevilla
Francisco Mancebo
Iban Mayo (geschorst tot 31/7)

Wel verdacht zo'n ploeg in de States.

Hamilton is voor de zoveelste keer gepakt en heeft al de trappers in de wilgen gehangen.
What, me worry?
Reply
#36
Dit nieuws brengt waarschijnlijk wel wat leven in de brouwerij:

Quote:UCI ziet vijftig verdachte renners


AMSTERDAM - Er rijden momenteel vijftig renners in het peloton rond met verdachte bloedwaarden. Dat liet UCI-voorzitter Pat McQuaid zondag na de slotrit van de Dauphiné Libéré aan 'Équipe weten.

De internationale wielrenunie kwam tot dit resultaat met het bijhouden van biologische paspoorten van renners.

Bonden, teams en renners worden deze week geïnformeerd. Volgens McQuaid zal de lijst de nodige gevolgen hebben voor de samenstellingen van de ploegen voor de Tour de France.
What, me worry?
Reply
#37
Fred Naaigaren Wrote:Dit nieuws brengt waarschijnlijk wel wat leven in de brouwerij:

ik hoor net dat lucien van impe de tour heeft gewonnen. tevenet zat enorm te balen.
Reply
#38
Thevenet moet niet zeuren, die heeft de kaas van het brood van Hennie gegeten.
What, me worry?
Reply
#39
Fred Naaigaren Wrote:Thevenet moet niet zeuren, die heeft de kaas van het brood van Hennie gegeten.

das ook weer waar. bovendien heeft hij vorig jaar de tour al gewonnen.
Reply
#40
Gijs van Lennep reed ook niet louter op een bruine boterham.
What, me worry?
Reply
#41
Fred Naaigaren Wrote:Gijs van Lennep reed ook niet louter op een bruine boterham.

tsja, gijsje van hennep idd.

aad van der hoek daarentegen, die gebruikte niks. die stond zelfs achter een viaduct te schuilen tot de laatste voorbij was zodat hij zeker wist dat hij in parijs den roden lantaar kreeg uitgereikt!
Reply
#42
Hamilton accepteert schorsing van 8 jaar

17 juni 2009



Tyler Hamilton is door het nationale antidopingbureau van de Verenigde Staten voor acht jaar geschorst. De 38-jarige tijdrijder heeft al laten weten niet in beroep te gaan tegen zijn straf. Hij werd twee maanden geleden betrapt op het gebruik van anabole steroïde testosteron.

De inmiddels 38-jarige wielrenner werd in 2004 ook al eens betrapt op het gebruik van doping. Destijds was hij twee jaar geschorst.

Hamilton heeft in zijn carriére mooie resultaten geboekt. Zo won hij onder meer de Dauphiné Libéré, Luik-Bastenaken-Luik, tweemaal de Ronde van Romandië en een Touretappe. In 2004 werd hij Olympisch kampioen tijdrijden.
Reply
#43
Dugarry Wrote:Hamilton accepteert schorsing van 8 jaar

17 juni 2009



Tyler Hamilton is door het nationale antidopingbureau van de Verenigde Staten voor acht jaar geschorst. De 38-jarige tijdrijder heeft al laten weten niet in beroep te gaan tegen zijn straf. Hij werd twee maanden geleden betrapt op het gebruik van anabole steroïde testosteron.

De inmiddels 38-jarige wielrenner werd in 2004 ook al eens betrapt op het gebruik van doping. Destijds was hij twee jaar geschorst.

Hamilton heeft in zijn carriére mooie resultaten geboekt. Zo won hij onder meer de Dauphiné Libéré, Luik-Bastenaken-Luik, tweemaal de Ronde van Romandië en een Touretappe. In 2004 werd hij Olympisch kampioen tijdrijden.

38 jaar zijn en dan een straf krijgen van 8 jaar. Dat hij niet in beroep gaat lijkt me wel beetje duidelijk ja! Haahahahaha
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#44
Inderdaad, belachelijk. :lol:
Dat is hetzelfde als iemand met meervoudige moorden 3x levenslang krijgt. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#45
kuiper Wrote:Inderdaad, belachelijk. :lol:
Dat is hetzelfde als iemand met meervoudige moorden 3x levenslang krijgt. :wink:

"Ja, maar het gaat om het principe!"
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#46
Inderdaad, dit is gewoon een principekwestie. Als iemand anders hetzelfde flikt, weet diegene dat hij ook 8 jaar geschorst gaat worden. Dan moet je dus wel heel dom zijn als je op je 25e (2 keer) betrapt wordt.
Reply
#47
Lampre heeft Pietro Caucchioli voorlopig geschorst. Gisteren werd door de UCI de namen vrijgegeven van renners die grote schommelingen in hun biologisch paspoort. De Italiaan is er daar een van. Landgenoot Francesco de Bonis (Diquigiovanni) mag tot nader order ook niet koersen.
Reply
#48
het waren dus geen 50 renners maar 5 renners.... Confused
Reply
#49
Inderdaad ja, of de rest moet nog komen en dit waren slechts de eerste 5.

Tot nog toe een storm in een glas water, deze renners hadden normaliter geen tour gereden, alleen die knakkert van Lampre wellicht.
Reply
#50
Rooks heeft ook bekend.
Ook Gert Jakobs en Matthieu Hermans .
Rooks won in 88 de bollen en de alp. Hij zegt pas daarna te hebben gebruikt, als eerste in tour 89.
Reply
#51
kooltje Wrote:Rooks heeft ook bekend.
Ook Gert Jakobs en Matthieu Hermans .
Rooks won in 88 de bollen en de alp. Hij zegt pas daarna te hebben gebruikt, als eerste in tour 89.

onjuist.

Quote:Steven Rooks: ,,Ja, maar echt pas ver na de Tour van 1989, waar dat boek over gaat. In 1989 drongen de eerste geruchten over epo door in het peloton. Ik denk dat de Italianen er in 1990 mee begonnen en opeens werd je aan alle kanten voorbij gereden. Het ene jaar was je vijfde in Luik-Bastenaken-Luik en een jaar later kansloos 27ste.
..
Je kon twee dingen doen. Of het accepteren met de wetenschap dat je dan geen uitslagen meer zou rijden. Of kijken wat het was. Iedereen sprak erover, je was ook wel benieuwd. En let wel: het stond niet op de lijst en het was dus niet verboden.’’

’’

epo maakte echt het verschil. en de italianen begonnen er mee begin jaren 90. dit is exact hetzelfde verhaal als wat greg lemond vertelde.
Reply
#52
Toen was het dus nog niet verboden, alleen een waarde boven de 50 was verboden. Bleef je daar onder, dan had je geen probleem.

Dus met andere woorden, (bijna) iedereen gebruikte die zooi toen, daar het mocht.

Het verhaal van Greg Lemond wordt dus nogmaals bevestigd.

Vant weekend ga ik het boek ff aanschaffen, leuk voor de vakantie.

Het laatste geel - Mart Smeets


PS. Tommeke niet in de Tour
Reply
#53
Steegmans ondertekent dopingchartier niet
22 juni 2009



Gert Steegmans zal aan het gestelde ultimatum van zijn ploeg Katusha geen gehoor geven. De wielerploeg liet weten dat de Belg vandaag het interne dopingchartier moest tekenen als Steegmans nog aan het vertrek wil staan in de Tour.

Paul de Geyter - manager van Steegmans - zegt tegenover Sporza: "Wij ondertekenen dat document niet en voor ons is deze zaak afgesloten. Wat er nu gebeurd weet ik niet, maar we moeten zo snel mogelijk een oplossing zien te vinden zodat Gert weer zo snel mogelijk kan koersen."
Reply
#54
Dugarry Wrote:Steegmans ondertekent dopingchartier niet
22 juni 2009



Gert Steegmans zal aan het gestelde ultimatum van zijn ploeg Katusha geen gehoor geven. De wielerploeg liet weten dat de Belg vandaag het interne dopingchartier moest tekenen als Steegmans nog aan het vertrek wil staan in de Tour.

Paul de Geyter - manager van Steegmans - zegt tegenover Sporza: "Wij ondertekenen dat document niet en voor ons is deze zaak afgesloten. Wat er nu gebeurd weet ik niet, maar we moeten zo snel mogelijk een oplossing zien te vinden zodat Gert weer zo snel mogelijk kan koersen."

Het is ook niet niks om vijf (bruto) jaarsalarissen te moeten terugbetalen bij een positieve controle.
Reply
#55
Nee, precies, ben benieuwd wie al wel getekend heeft en ook gepakt al is....
Reply
#56
Dugarry Wrote:Nee, precies, ben benieuwd wie al wel getekend heeft en ook gepakt al is....

Misschien Colom?

Het anti-doping charter werd namelijk in het leven geroepen door Katusha, nadat Christian Pfannberger positief testte op het gebruik van epo. En dat zou door alle renners ondertekend zijn, afgezien van oa Steegmans en McEwen (die inmiddels wél heeft getekend). Maar ik kan me voorstellen dat Colom geen krabbel heeft gezet, aangezien het naar zijn zeggen 'al lange tijd gonsde van de geruchten dat hij positief zou testen'.
Reply
#57
Quote:**De Duitse wielrenner Patrik Sinkewitz
heeft volgens het tv-programma "Frontal
21" belastende verklaringen afgelegd
over dopinggebruik bij Quick-Step.

Volgens Sinkewitz,die in de jaren 2001-
2005 bij Quick-Step reed,dienden in die
tijd ploegartsen groeihormonen,epo en
cortisonen toe en was ploegbaas Patrick
Lefevere van alles op de hoogte.Volgens
Sinkewitz belegde de ploeg in mei 2004
een geheim trainingskamp.Bij aankomst
kreeg hij een dopingschema voorgelegd.

Sinkewitz vertelde zijn verhaal in 2007
aan het anti-dopingbureau WADA,maar pas
vorige week belandde zijn verklaringen
bij de wielrenunie UCI.Sinkewitz rijdt
nu voor de bescheiden Whirlpoolploeg.

altijd leuk, een smeuiig verhaal vlak voor de start van de tour...
Mijn gras is groener
Reply
#58
Thomas Dekker doet niet mee.
2 jaar geleden is er toch EPO gevonden niet in zijn lichaam, maar in zijn kamer.
Ook kut.
What, me worry?
Reply
#59
dekker gaat niet mee. toch epo gebruikt in 1997. dat vermoedde rabo natuurlijk al, en wie eigenlijk niet. zat daar een beetje in het italiaanse luca......

vreselijk jammer, ik denk dat velen met mij in hem een groot talent zien/zagen.
Reply
#60
Fred Naaigaren Wrote:Thomas Dekker doet niet mee.
2 jaar geleden is er toch EPO gevonden niet in zijn lichaam, maar in zijn kamer.
Ook kut.

volgens mij gewoon in zijn bloed. dat was pas met nieuwe methodes in 2008 te meten.
Reply


Forum Jump: