The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De Ibood van de dag
#61
1 a 2 weken in mijn geval
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#62
Aanbieding van vandaag is ook niet slecht, maar ik ga binnenkort maar een Jura bestellen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#63
vandaag toevallig even gekeken en de batterijen besteld...verdomd goedkoop 14,95 (incl bezorgen) voor 36 batterijen. Altijd handig voor de muizen en de wii's van tegenwoordig.
Reply
#64
Ik vind het een saaie Bood, handig is hij idd wel.............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#65
vandaag leuke tv, verrie nijs!
Reply
#66
Dugarry Wrote:vandaag leuke tv, verrie nijs!

Zeker! Deze aanbieding brengt mij serieus aan het twijfelen om toch eerder een platte tv te kopen dan ik eigenlijk van plan was.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#67
Mn broertje heeft dan afg. zaterdag eindelijk een tv gekocht (gaat nu vrijdag zn nieuwe huis in).

Samsung, 102CM, 200Hz.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.samsung.com/nl/consumer/detail/detail.do?group=televisions&type=televisions&subtype=lcdtv&model_cd=LE40B750U1WXXN">http://www.samsung.com/nl/consumer/deta ... B750U1WXXN</a><!-- m -->

Gekocht via <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.kieskeurig.nl">www.kieskeurig.nl</a><!-- w -->


Voor mij de perfecte tv, jammer dat mijn lcd van "slechts" 94cm nog maar net 2 jaar oud is.
Reply
#68
Bumme Wrote:
Dugarry Wrote:vandaag leuke tv, verrie nijs!

Zeker! Deze aanbieding brengt mij serieus aan het twijfelen om toch eerder een platte tv te kopen dan ik eigenlijk van plan was.........

Ik keek er ook wat langer naar dan normaal, maar ik ga eerst maar eens twee weekjes naar Sardinië en zie dan wel wat er nog over is van mijn vakantiegeld. [Image: icon_cool.gif]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#69
Kijk, Sardinië, dat klinkt goed.

Eind volgende week 2 weken naar Misano, iets hoger, aan de andere kant, maar dat mag de pret niet drukken, geweldige omgeving.
Reply
#70
Bumme Wrote:
Dugarry Wrote:vandaag leuke tv, verrie nijs!

Zeker! Deze aanbieding brengt mij serieus aan het twijfelen om toch eerder een platte tv te kopen dan ik eigenlijk van plan was.........

En ook gewoon thuis afgeleverd.

relaxxx....
cappucinoootjeeee...
The great old Ludwig von...
Reply
#71
Vandaag hoop gezeik bij I-Bood.
Er is een concurrent die hetzelfde artikel goedkoper verkoopt. Ze hebben het vermoeden dat deze partij de spullen opkoopt bij I-bood en ze met verlies op de eigen site te koop zet.
Dit doen ze dan om uiteindelijk klanten te trekken..............

Overigens net pas bericht gekregen dat mijn weerstation verzonden is en binnen 3 dagen geleverd zal worden. De prijs is scherp maar je moet geen haast hebben........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#72
welke site? OSmile
The great old Ludwig von...
Reply
#73
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.jouwaanbieding.nl/">http://www.jouwaanbieding.nl/</a><!-- m -->

Daar staan ze onder elkaar. Je ziet ook dat 1Day Fly inspeelt op de tekst van I-Bood ;-)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#74
En wat doet dat ding met je energierekening?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#75
Legion Wrote:En wat doet dat ding met je energierekening?

100 uur kost je 24 euri
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#76
Legion Wrote:En wat doet dat ding met je energierekening?

De Ibood van morgen............een papierversnipperaar!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#77
Nav de stunt van 1dayfly heeft i-Bood besloten het ding voor €189,00 te verkopen en die prijs ook te berekenen aan mensen die al op €229,00 gekocht hadden. Goeie zet!

Hoop voor morgen op een Wii............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#78
Bumme Wrote:Nav de stunt van 1dayfly heeft i-Bood besloten het ding voor €189,00 te verkopen en die prijs ook te berekenen aan mensen die al op €229,00 gekocht hadden. Goeie zet!

Hoop voor morgen op een Wii............

Helaas....een bestekset. :-({|=
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#79
aangeschaft :8: altijd handig als je binnenkort een huisje gaat kopen Big Grin
Reply
#80
Mac Wrote:aangeschaft :8: altijd handig als je binnenkort een huisje gaat kopen Big Grin

Ga je hokken?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#81
officieel niet nee...in de praktijk zal t daar waarschijnlijk wel bijna op neerkomen Wink
Reply
#82
:razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#83
Mac Wrote:officieel niet nee...in de praktijk zal t daar waarschijnlijk wel bijna op neerkomen Wink

Hier, een t-shirt voor je.... :8:

[Image: 134921000v1_350x350_Front_Color-BlackWhite.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#84
Ook gekocht!
Mijn 2e aankoop bij I-Bood.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#85
Dugarry Wrote:Mn broertje heeft dan afg. zaterdag eindelijk een tv gekocht (gaat nu vrijdag zn nieuwe huis in).

Samsung, 102CM, 200Hz.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.samsung.com/nl/consumer/detail/detail.do?group=televisions&type=televisions&subtype=lcdtv&model_cd=LE40B750U1WXXN">http://www.samsung.com/nl/consumer/deta ... B750U1WXXN</a><!-- m -->

Gekocht via <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.kieskeurig.nl">http://www.kieskeurig.nl</a><!-- m -->


Voor mij de perfecte tv, jammer dat mijn lcd van "slechts" 94cm nog maar net 2 jaar oud is.

Kieskeurig is een vergelijkingssite van aanbieders, lijkt me niet dat hij daar zijn tv heeft gekocht.
Wat voor TV heb je dan nu en wil je hem kwijt? Wellicht heb ik interesse.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#86
Hele goede vandaag! Helaas heb ik er verdomme een paar weken geleden net twee gekocht...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
verslavend dit zeg...elke dag inderdaad weer een goede aanbieding. Ik laat deze even aan me voorbij gaan maar zeker ook een goeie.
Reply
#88
Die van vandaag is op zich een geinig ding, met name als je kinderen hebt, want die bewegen nogal veel, maar ondanks dat er staat 'waterbestendig tot 3 meter' zie ik nergens staan of je er ook mee kunt gaan snorkelen ofzo... :-k
Ook de site van Oregon geeft geen uitsluitsel vooralsnog.

Edit: http://www.atc2k.com/ Deze site is nog van de voorganger van de C5K, maar die deed het blijkbaar ook al onder water.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#89
waarom zou je er niet mee kunnen gaan snorkelen? zolang je maar niet lager dan 3m onder water gaat Wink
Reply
#90
Mac Wrote:waarom zou je er niet mee kunnen gaan snorkelen? zolang je maar niet lager dan 3m onder water gaat Wink

Waar monteer je dat ding dan? Op je duikbril?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: