The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beker seizoen 27
#31
Door het oog van de naald. 0-1 met pic. Wel weer een blessure van +3 op mijn enige sterke vleugel.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#32
Met 8-2 op de broek gekregen. Maar erger nog dan dat is dat ik er nu pas achterkom dat mijn vleugelspeler op doel stond in plaats van de keeper #-o. Onbegrijpelijk hoe dit nu weer heeft kunnen gebeuren, mooi klote!
Reply
#33
een 0-4 nederlaag. Beetje overdreven want gelijkwaardige middenved en aanval. Alleen mijn verdediging te zwak. Toch tevreden met in ieder geval een keer een derde ronde...
Reply
#34
Ik heb nu al mijn thuiswedstrijd tegen een V. Maar goed, moet deze wel kunnen winnen denk ik.
The great old Ludwig von...
Reply
#35
2-1 nv eruit geflikkerd. Had het al verwacht, maar stiekem niet gehoopt. Al mijn belangrijke spelers zijn geblesseerd of in flinke vorm crisis. Hopen dat ze zich snel herpakken zodat ik dit seizoen nog kan redden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#36
Een zeer moeizame 0-1 (penalty in de 85e minuut) bij een zevende klasser zonder pic.....moest daarvoor overigens ook nog met 7 A-spelers aantreden. Afgelopen zondag speelde hij met zijn B-team, dus ik was al een beetje gewaarschuwd, maar wel leuke ratings. Hij haalt zelf een Hatstat van 273, niet onaardig voor een team uit de VII:

--------------------------------Injury United------------------Verantwoord Frituren
Middenveld-------------formidabel (zeer hoog)------------goed (zeer hoog)
Rechterverdediging----uitmuntend (heel laag)------------goed (laag)
Centrale verdediging--formidabel (zeer hoog)------------briljant (zeer hoog)
Linkerverdediging-----formidabel (zeer hoog)------------uitstekend (heel laag)
Rechteraanval----------zwak (laag)-------------------------uitstekend (laag)
Centrale aanval--------uitstekend (heel laag)-------------briljant (heel laag)
Linkeraanval ----------zwak (heel laag)--------------------matig (hoog)

HatStats (alleen totaal)-----------273----------------------273

Indirecte vrije trappen
Verdediging -------------redelijk (hoog) -----------------goed (hoog)
Aanval -------------------redelijk (laag)------------------redelijk (hoog)

Verder geen blessures of kaarten. Op naar ronde 5!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
ik heb onverwacht makkelijk thuis gewonnen met 6-2. Zonde dat ik vlaj voor de wedstrijd PIC verandert heb in normaal.
Volgende ronde lijkt heel lastig. Ben geen favoriet, maar heb kansen.
@Anti: jammer man, zeker nv.
@Mukkus: mooie ratings en hij idd ook voor een VII
The great old Ludwig von...
Reply
#38
Jammer Anti....
Aardig bekerslagveld onder de Competitieteamers, volgens mij. Wie zitten er nog in?
Gitter, ik,.....?

edit:
Net even de federatie negekeken en 'de vijf' die nog in ronde 5 van de beker zitten:
- Gittermaster
- Adder
- Fred
- Sjeffer
- Mukkus
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
hier erg lucky(3-1 achter), na pinanties door( gelukkig had ik het ingesteld).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#40
Je kan echt merken dat teams uit relatief lagere divisies steeds sterker worden. Ze hebben al een aardig team of ze zitten in een makkelijke divisie zodat ze zich volledig op de beker kunnen focussen. Dat er maar 5 ronde 5 halen is niet echt al te best.

De overgebleven teams succes in de komende rondes.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#41
Antidote Wrote:Je kan echt merken dat teams uit relatief lagere divisies steeds sterker worden. Ze hebben al een aardig team of ze zitten in een makkelijke divisie zodat ze zich volledig op de beker kunnen focussen.

Heb er nu 3 opzitten, die in hun divisie eerste staan/stonden en ook nog een meer dan behoorlijk team op de been konden brengen in de beker. En het lijkt of ik alleen maar wingertrainers tegenkom, die hun middenveld 2x inzetten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#42
Antidote Wrote:Je kan echt merken dat teams uit relatief lagere divisies steeds sterker worden. Ze hebben al een aardig team of ze zitten in een makkelijke divisie zodat ze zich volledig op de beker kunnen focussen. Dat er maar 5 ronde 5 halen is niet echt al te best.

De overgebleven teams succes in de komende rondes.

Ik heb redelijk geluk gehad in de beker. De eerste wedstrijd kwam de tegenstander niet opdagen. Daarna werd ik tegen een bot geloot, vervolgens een club uit de IIIe die zijn team opnieuw aan het oprichten is (denk ik). Daarna kwam ik een club uit de IIe tegen, waardoor ik dus (zoals verwacht) uitgeschakeld werd.
0-6 verloren met PIC...
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#43
Mijn ronde 4 was nog prima te doen: 1-5 bij een VII zonder incidenten en flink wat B-spelers in de basis. Volgende ronde, uit bij een VI, lijkt pittiger. Misschien wat meer A-spelers opstellen, zodat er in ieder geval PIC gespeeld kan worden.
Reply
#44
Gaat niet best tot op heden bij de SD'ers, alleen Fred staat voor bij de rust.

Zelf 2-1 achter, hopelijk kunnen de wisselspelers (die erin komen vanaf de 50e minuut als ik dan niet op voorsprong sta) in de tweede helft wat invloed uitoefenen.
Reply
#45
helaas 2-4 verloren, tegen een betere tegenstander, jammer
The great old Ludwig von...
Reply
#46
Ik zelfs 5-1 eraf, de wissels uit het zondagelftal maakten de boel nog slechter :lol:
Terecht verlies overigens, tegenstander had mooie ratings voor een VI
Reply
#47
Quote:Net even de federatie negekeken en 'de vijf' die nog in ronde 5 van de beker zitten:
- Gittermaster
- Adder
- Fred
- Sjeffer
- Mukkus

- Gittermaster 2-4 verlies
- Adder 2-1 verlies
- Fred 0-3 winst
- Sjeffer 5-1 verlies
- Mukkus 1-2 winst
- Haastige Spoed 0-5 winst

Nog 3 over in ronde 6.....

Vandaag weer een nipte zege voor VF. 1-0 achter en door 2 SE's (kopbal uit een corner en een ingestudeerde indirecte vrije trap) toch de winst gepakt. Ook nog eens 3 gele kaarten gepakt, wat straks wel eens een probleem zou kunnen worden.
De tegenstander van volgende week lijkt te doen te zijn. Sterk middenveld, maar verdediging en aanval lijkt geen probleem te worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#48
Lekker Fred en Muk =D>
Reply
#49
Ik heb al lang geen supporter meer en ontbreek daardoor in het rijtje.
Maar Haastige Spoed zit nog in de beker. 5-0 winst afgelopen ronde. Ook de komende tegenstander moet te doen zijn. Waarschijnlijk pics met een trainee die vervangen wordt door mijn A-winger.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#50
sd heren, succes in de volgende ronde....
The great old Ludwig von...
Reply
#51
Dat zijn er niet heel veel meer. De over gebleven heren! Succes de komende ronden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#52
Mukkus Wrote:- Fred 0-3 winst
- Mukkus 1-2 winst
- Haastige Spoed 0-5 winst

Nog 3 over in ronde 6.....

Van de 3 in ronde 6, hebben we volgende week nog 2 in ronde 7:
FC Kralingen ging met 2-1 onderuit, Haastige Spoed won moeizaam met 5-6 na penals. Voor Verantwoord Frituren een engiszins simpele 1-3 overwinning.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#53
Dat ik met penals nog zou winnen, had ik niet meer verwacht. Ik kwam snel met 2-0 achter door een vrije trap en een penalty. Uiteindelijk scoorde ik nog 2 keer. Was wat ratings betreft ook de beste ploeg. Alleen in de onrechtstreekse vrije trappen was hij duidelijk sterker. Maar gelukkig trapten al mijn ervaren spelers de penals raak en miste hij een keer. Uiteindelijk terecht door, maar wel een lucky escape met de penals.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#54
Ik zag bij jou die 5-6 staan en dacht meteen aan een moeizame overwinning na penals, wat ook zo was op basis van de uitslag.
Qua stats gaf dit totaal niet de verhouding weer, dan had je normaalgesproken binnen 90 minuten simpel kunnen winnen.

Bij de 1-4 (herstel....) van mij geen kaarten geen blessures en nog 3 B-trainees die een half uurtje hebben meegedaan. Kwamen erin na de 3 goals voorsprong.
Volgende week waarschijnlijk de laatste uitwedstrijd. Zie kansen, tegenstander heeft nauwelijks een aanval, maar zijn verdediging zit wel aardig dicht. Middenveld is niet helemaal top, hoewel ik dat nog even goed moet bekijken.

Als ik volgende week weet te winnen, misschien weer eens een thuiswedstrijdje en mag ik mijn bekertoernooi wel geslaagd noemen, hoewel ik denk dat er meer uit te halen valt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#55
Komende ronde wordt voor mij lastig. Tot nu toe altijd gepicsd. Prioriteit ligt bij de competitie. Ik wil graag toch een keer die promotie naar de 3de pakken. En dit seizoen is waarschijnlijk mijn laatste kans ooit. Ben al kampioen in de 4de geweest en heb al 3 keer in de 10de ronde van de beker gestaan. Maar nog nooit in de 3de divisie gespeeld.

Maar kan het waarschijnlijk toch niet laten om proberen de winst te gaan pakken. Hangt ff af of er nog een schorsing of blessure er bij komt. Afgelopen ronde is mijn mythische middenvelder voor 3 weken geblesseerd geraakt. Heb voor hem nog wel een redelijke vervanger, maar kan niet meer hebben. Heb nog wel iets aan geld, maar bewaar dat liever voor een doorstart in het volgende seizoen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#56
Quote:- Mukkus 2-5 winst na penals
- Haastige Spoed 3-4 winst
En beide door naar ronde 8!

Bij VF een zeer moeizame bekeroverwinning, maar op 1 of andere manier worden de kansen niet meer afgemaakt......briljante rechteraanval, maar na 120 minuten gewoon 0-0 op het scorebord. Danzij de keeper IJtsma en het trainen van spelhervattingen werden de penals ruimschoots beter genomen dan de tegenstander.

Voor Haastige Spoed leek het bekeravontuur in ronde 7 te eindigen, halverwege de tweede helft kwamen ze op een 2-1 achterstand, maar in een tijdsbestek van enkele minuten was het al 2-3. Dat werd nog uitgebouwd naar 2-4. Dat de tegenstander nog terugkwam wat enkel nog voor de statistieken.

Succes volgende week, Forever!
Voor mij eindelijk weer eens een thuiswedstrijd: tegenstander heeft een (waarschijnlijk) sterker middenveld en een zeer goede aanval. Maar in zijn verdediging zie ik nog wel wat mogelijkheden.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#57
Het waren inderdaad spannende wedstrijden. Gefeliciteerd met het behalen van ronde 8 en succes.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#58
ondanks pics en 3 trainees hebben we het toch gered. Ik wist dat ik een kans(je) had. Tegenstander was voorspelbaar in zijn aanvalslijnen. Hij speelde eigenlijk altijd met een goede aanvalsslijn op links en centraal. Heb daarom toch maar geen trainee als rechtsback opgesteld, maar mijn niet geschorste basisback er in gezet. Was uiteindelijk nog allemaal voldoende. Wel weer 2 schorsingen erbij. Mijn mannen blijven goed in kaarten scoren. Maar moet ondanks dat zondag wel de winst kunnen pakken.

Mooi dat Mukkus ook weer door is. En die aanvalssterkte gaat zich weleens uit betalen. Het kan gebeueren als je niet met de tactiek vleugelaanval speelt dat een sterke vleugel weinig wordt gebruikt. het gebruiken van deze tactiek geeft je iets meer zekerheid, maar vindt het alleen rendabel als je 2 sterke vleugels hebt.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#59
Ik speelde niet met de tactiek 'vleugelaanval', maar ga ook niet meer met 1 sterke vleugel spelen.....heb al een aardig alternatief op het oog.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#60
Haastige Spoed helaas niet gered, 1-0 verloren....

VF wint overtuigend met 6-1 (83,5* en 365 Hatstats) en ook voor de ronde 9 zie ik kansen.
Wat is het toch heerlijk om weer eens een thuiswedstrijd in de beker te hebben gehad. 70.000 toeschouwers en dus een extra recette van 418k.
Dat doen we dus volgende week nog een keer!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: